quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met het zonder stickertjes kunnen spelen.
Ik heb geen Veronica, helaas pindakaas.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:50 schreef Specularium het volgende:
Zometeen Expendables op Veronica.
Marianne en ik gaan dat kijken.
Ik kan ook mijn neus aanraken met mijn tong. Maar dit is wel een beetje eng.quote:
Ik heb gister ook kroepoek gegetenquote:
Ik ook! Kan de nasi van mijn moeder op tegen die van jou of johannes denk je?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb gister ook kroepoek gegeten
Verdomd interessante post realiseer ik me
Ik heb dat net geprobeerd en ik ben tot de conclusie gekomen dat jij een enorm lange tong hebt.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik kan ook mijn neus aanraken met mijn tong. Maar dit is wel een beetje eng.
Ik denk dat Hitler best een gezellige vent was, als hij eenmaal thuis was van zijn werk.quote:
Ik heb op de weg terug pizza gehaald, iedereen was blij.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:45 schreef Specularium het volgende:
Ik ga zo denk ik een frikandel halen.
Gewoon, omdat ik geen vuige wielrenner ben.
Wat voor pizza?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik heb op de weg terug pizza gehaald, iedereen was blij.
Ik heb het ook gegeten bij de nasi, maar ik durf toch wel te stellen dat deze nasi de mijne overtreftquote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ook! Kan de nasi van mijn moeder op tegen die van jou of johannes denk je?
[ afbeelding ]
Mijn moeder zal blij zijn met dit compliment!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb het ook gegeten bij de nasi, maar ik durf toch wel te stellen dat deze nasi de mijne overtreft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |