Hmm, dan moet je je eens in Husky's verdiepen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:46 schreef timmmmm het volgende:
Sowieso zijn honden wel meelijwekkende beesten. Al honderden jaren wordt elk beetje eigen, natuurlijk karakter er uitgeslagen tot er nu geen schim meer van een echte hond over is.
Het hondenras heeft toch wel het ergste geval van stockholmsyndroom dat je kan bedenken
Bestialiteit is nochtans verboden in Nederland.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hmm, dan moet je je eens in Husky's verdiepen.
Ik waag te betwijfelen of die niet onder de miljoenen eerder genoemde 'slechte ervaringen' per jaar zullen vallen, dus niet bepaald de moeite waard.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hmm, dan moet je je eens in Husky's verdiepen.
Topspul.quote:
In het oosten maken ze tenminste babi pangang van die kutbeesten, is kroepoek lekker bijquote:
; (quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit boeit natuurlijk niemand, derhalve niet geklikt
Toch gekliktquote:
Snavelaar is een nog ergere boef dan hitler, want hitler at af en toe wel vleesquote:
Waarom noem je het dan een piano als het een keyboard is?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:56 schreef Fylax het volgende:
Ik noem het zelf een piano maar dan gaan mensen zeiken dat het een keyboard is
Het is ook een keyboard.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:56 schreef Fylax het volgende:
Ik noem het zelf een piano maar dan gaan mensen zeiken dat het een keyboard is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |