Martin Gaus ook, dat is ook zo'n walgelijk mannetje.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:01 schreef Specularium het volgende:
Cesar is ook gewoon een kankerlul, dat kunnen we eigenlijk wel op Wiki zetten.
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:11 schreef Specularium het volgende:
Ik kwam net een plaatje tegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gatverredamme.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:11 schreef Specularium het volgende:
Ik kwam net een plaatje tegen.
https://31.media.tumblr.c(...)1sxj9cno1_r2_400.gif
Kort pittig.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:11 schreef Specularium het volgende:
Ik kwam net een plaatje tegen.
https://31.media.tumblr.c(...)1sxj9cno1_r2_400.gif
Katten kunnen beduidend minder kwaad dus die hoeven niet noodzakelijkerwijs allemaal dood. Zal er toch geen in huis komen hierquote:
Is het weer zo'n dag?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:36 schreef timmmmm het volgende:
Honden zijn echt teringbeesten. Mensen die wat extra gas geven als ze zo'n kutbeest in de koplampen hebben, mogen bij mij altijd langskomen voor een bakje koffie
Is daar een nare gebeurtenis aan vooraf gegaan?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, niet eens. Ik heb gewoon een teringhekel aan honden
honderden op jaarbasisquote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is daar een nare gebeurtenis aan vooraf gegaan?
Gewoon GTA5 kopen en daar een beetje honden dood schieten.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:44 schreef timmmmm het volgende:
Nou weet ik dat je beter slechte hondeneigenaren af kan maken, maar dat is ook weer zo extreem.
Lost wel gelijk ook een hoop andere problemen opquote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:44 schreef timmmmm het volgende:
Nou weet ik dat je beter slechte hondeneigenaren af kan maken, maar dat is ook weer zo extreem.
Niet echt.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:45 schreef Fokker89 het volgende:
Ohja en mn PC doet het weer, voor degene die daar erg nieuwsgierig om waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |