Die man moet 2 jonge kinderen opvoeden, ik vind dat hij wel een opkikker kan gebruiken.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik was bezig met TT Tem is een oude man.
Dus jij wilde het topic kapen?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:12 schreef Specularium het volgende:
Ik was bezig met een TT 'Hete meets met Tem'.
Het was wel mooi. Ik wilde er eigenlijk een filmpje achteraan posten met nog meer van dat soort situaties, maar dat laat ik dan ook wel even.quote:
Ja op zich wel maar mijn maag draait altijd om als ik dieren zie lijden, zelfs op zo'n manier.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het was wel mooi. Ik wilde er eigenlijk een filmpje achteraan posten met nog meer van dat soort situaties, maar dat laat ik dan ook wel even.
Mensen snappen mij nooit als ik zeg dat mijn hond mijn beste vriend is. Maar dit soort dingen laat wel zien waarom.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja op zich wel maar mijn maag draait altijd om als ik dieren zie lijden, zelfs op zo'n manier.
Dit klopt wel.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik was bezig met TT Tem is een oude man.
Dit ook.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:12 schreef Specularium het volgende:
Ik was bezig met een TT 'Hete meets met Tem'.
Zullen we een keer samen op stap gaan? Dan gaan we allemaal leuke jeugdige dingen doen.quote:
Als je het zo vaak vraagt zegt hij vast een keer ja.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zullen we een keer samen op stap gaan? Dan gaan we allemaal leuk jeugdige dingen doen.
Dat filmpje van uit de OP vond ik wel engquote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mensen snappen mij nooit als ik zeg dat mijn hond mijn beste vriend is. Maar dit soort dingen laat wel zien waarom.
Ik voel dat Tem en ik steeds een beetje dichter bij elkaar komen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als je het zo vaak vraagt zegt hij vast een keer ja.
Wow, dat past toch helemaal niet bij dat hondenras?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat filmpje van uit de OP vond ik wel eng
Ja, ik vind Cesar Millan ook eng.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Elke hond kan agressief worden natuurlijk. Mensen associeren rottweilers en pitbulls met agressie terwijl dat meer met het verleden van de hond en opvoeding te maken heeft dan met het ras.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wow, dat past toch helemaal niet bij dat hondenras?
Vind je het gek dat die hond agressief wordt als die hondenlul van een Cesar met zijn ballen boven het eten gaat hangen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wel mooi dat de zogenaamde ultieme hondenkenner vervolgens een klassieke fout maakt door zo in één keer met zijn hand naar zo'n beest zijn snuit grijpt. Dan vraag je er ook om. Dat hij daarna een schop gaat geven vind ik helemaal walgelijk, dat is ook nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind je het gek dat die hond agressief wordt als die hondenlul van een Cesar met zijn ballen boven het eten gaat hangen.
Daar kan ik dus moeilijk naar kijken.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat hij daarna een schop gaat geven vind ik helemaal walgelijk, dat is ook nergens voor nodig.
Ja ik dus ook, echt .. hij had van mij een stomp voor zijn harses gekregen. Hij lokt dat gedrag van die hond zelf uit, en met schoppen los je het echt niet op of zo. Zeer onprofessioneel van meneer de hondenkenner.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar kan ik dus moeilijk naar kijken.
Zo'n jankende hond maakt me weer niet zoveel uit.
Martin Gaus ook, dat is ook zo'n walgelijk mannetje.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:01 schreef Specularium het volgende:
Cesar is ook gewoon een kankerlul, dat kunnen we eigenlijk wel op Wiki zetten.
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:11 schreef Specularium het volgende:
Ik kwam net een plaatje tegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gatverredamme.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:11 schreef Specularium het volgende:
Ik kwam net een plaatje tegen.
https://31.media.tumblr.c(...)1sxj9cno1_r2_400.gif
Kort pittig.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:11 schreef Specularium het volgende:
Ik kwam net een plaatje tegen.
https://31.media.tumblr.c(...)1sxj9cno1_r2_400.gif
Katten kunnen beduidend minder kwaad dus die hoeven niet noodzakelijkerwijs allemaal dood. Zal er toch geen in huis komen hierquote:
Is het weer zo'n dag?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:36 schreef timmmmm het volgende:
Honden zijn echt teringbeesten. Mensen die wat extra gas geven als ze zo'n kutbeest in de koplampen hebben, mogen bij mij altijd langskomen voor een bakje koffie
Is daar een nare gebeurtenis aan vooraf gegaan?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, niet eens. Ik heb gewoon een teringhekel aan honden
honderden op jaarbasisquote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is daar een nare gebeurtenis aan vooraf gegaan?
Gewoon GTA5 kopen en daar een beetje honden dood schieten.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:44 schreef timmmmm het volgende:
Nou weet ik dat je beter slechte hondeneigenaren af kan maken, maar dat is ook weer zo extreem.
Lost wel gelijk ook een hoop andere problemen opquote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:44 schreef timmmmm het volgende:
Nou weet ik dat je beter slechte hondeneigenaren af kan maken, maar dat is ook weer zo extreem.
Niet echt.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:45 schreef Fokker89 het volgende:
Ohja en mn PC doet het weer, voor degene die daar erg nieuwsgierig om waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |