quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Seth die elke aflevering zijn politieke voorkeuren door onze strot wil rammen.
quote:
Niet zo fijn dat je Fylax er weer bij betrekt, die sherlockt zijn naam, en dan hangt ie straks hier weer ons te vervelen.quote:
Precies daarom ja. Seth heeft daar ook niet zoveel mee te maken verder, en dat merk je gelijk.quote:
Ik heb het al een tijdje geleden opgegeven, misschien heb je gelijk.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:22 schreef Specularium het volgende:
Laatste Family Guy afleveringen waren weer prima.
Laatste tijd beetje drukquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geen idee, zal vast wel omdat Hugo geen reet doet.
Ja joh, Mani zit gewoon weer stoer te doen met z'n gebleekte anus.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:22 schreef Specularium het volgende:
Laatste Family Guy afleveringen waren weer prima.
Ik vind het niet echt voor je pleiten dat je Community zo afzeikt, dan kom je een beetje dommig over, eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:23 schreef Specularium het volgende:
Ik zeg dit tegen mensen die lachen om Community.
Goed argument.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt voor je pleiten dat je Community zo afzeikt, dan kom je een beetje dommig over, eigenlijk.
Nee hoor maar ik kijk die show al sinds het eerste begin en het is een beetje treurig om te zien hoe erg het is afgegleden. Het is nu het onderschijten niet meer waard.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:23 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja joh, Mani zit gewoon weer stoer te doen met z'n gebleekte anus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Humor beargumenteren is natuurlijk al bij voorbaat nutteloos. Ik gun iedereen zijn plezier uiteindelijk.quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:26 schreef Tem het volgende:
Over dommig overkomen gesproken.Ik weet nou nog steeds niet wat jij leuke muziek vindt dat je zo hoog van de toren durft te blazen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Sinds het eerste begin? Wanneer was het tweede begin? #DTVquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee hoor maar ik kijk die show al sinds het eerste begin en het is een beetje treurig om te zien hoe erg het is afgegleden. Het is nu het onderschijten niet meer waard.
Ja sorry.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Sinds het eerste begin? Wanneer was het tweede begin? #DTV
Een lichte minachting dan toch, mensen die zonder ironie kunnen genieten van Utopia kan ik bijvoorbeeld ook niet helemaal serieus nemen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:28 schreef Specularium het volgende:
Mani vindt iedereen die zijn smaak niet deelt dom.
Weten we dat ook weer.
Heb je zijn handtekening gevraagd?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:34 schreef Tem het volgende:
Ik vond het wel een prima dag. Meet gehad met modgod Specularium.
Ja, het was nationale molendag en ik heb geen molen bezocht.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:33 schreef Mani89 het volgende:
Wat een eboladag was dit eigenlijk, godverdomme.
Ik heb geen moeder meerquote:
Oja zo, blijft kut natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mij, zo rond moederdag.
Het zijn skere tijden weetje
POL en NWS op het terras.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:34 schreef Tem het volgende:
Ik vond het wel een prima dag. Meet gehad met modgod Specularium.
Wanneer dan, met haar verjaardag?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mwa, dat altijd, maar niet zo zeer met moederdag
Lang geleden?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Meh ook niet meer eigenlijk. Dat soort dingen zegt me niet zoveel om eerlijk te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |