Gewoon chagrijnig, zoals het hoort.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind dat neppe wel meevallen, eigenlijk.
Ze moet alleen niet leuk proberen te doen.
Precies, blije huppelkutjes heb je niks aan.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gewoon chagrijnig, zoals het hoort.
Eerst werpen, daarna kan de schaar derin.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:45 schreef Njosnavelin het volgende:
Vrouwen worden met de dag lelijker zodra ze ouder dan 25 zijn. Gelukkig heb ik een man gevonden voor die leeftijd, kan ik nu zorgeloos uitdijen en verrimpelen.
Schaar in wat?quote:Op zondag 10 mei 2015 20:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Eerst werpen, daarna kan de schaar derin.
Ik hou al op.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:48 schreef Specularium het volgende:
Kijk Marianne weer tof doen met haar medische kennis.
Laat maar, heb mijn antwoord al na 2 minuten kijken.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Is dat programma van Tooske en Ragas leuk?
Nee, timmmmm is wel een zeikstraal, maar dit is niet timmmmmquote:Op zondag 10 mei 2015 20:57 schreef Specularium het volgende:
Dit is toch gewoon timmm?
[ afbeelding ]
Volgens mij ook.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
De quiche van Marianne is waarschijnlijk verbrand bij gebrek aan pics.
Lekker uitgebreid eten vlak voor het slapen gaan.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn vriendin heeft die playboy nog.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:16 schreef Specularium het volgende:
Die Lieke van Lexmond is niet zo lekker maar moet wel uit elkaar getrokken worden.
Vreemd, met haar neus.
Misschien moet je dan het tegenovergestelde gaan doen: mooie foto's maken van lelijke wijven. Ik zie een gat in de markt.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind het altijd wel knap hoe Playboy lelijke foto's weet te maken van lekkere wijven.
quote:Op zondag 10 mei 2015 21:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind het altijd wel knap hoe Playboy lelijke foto's weet te maken van lekkere wijven.
Is je moeder beschikbaar?quote:Op zondag 10 mei 2015 21:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien moet je dan het tegenovergestelde gaan doen: mooie foto's maken van lelijke wijven. Ik zie een gat in de markt.
Nee, was best lekkerquote:Op zondag 10 mei 2015 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga nu nog niet slapen hoor, de avond begint net!quote:Op zondag 10 mei 2015 21:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lekker uitgebreid eten vlak voor het slapen gaan.
Maar waar zijn de pics dan?quote:Op zondag 10 mei 2015 21:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee, was best lekker
Rest staat in de koelkast voor morgen.
Oh god, er is weer een fles wijn open gegaan.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ga nu nog niet slapen hoor, de avond begint net!
quote:Op zondag 10 mei 2015 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar waar zijn de pics dan?
Specularium wil anders wel pics van je buik.
Wat heb jij gegeten, Johannes?quote:Op zondag 10 mei 2015 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
We worden weer lekker gemaakt om niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |