Volgens mij ook.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
De quiche van Marianne is waarschijnlijk verbrand bij gebrek aan pics.
Lekker uitgebreid eten vlak voor het slapen gaan.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn vriendin heeft die playboy nog.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:16 schreef Specularium het volgende:
Die Lieke van Lexmond is niet zo lekker maar moet wel uit elkaar getrokken worden.
Vreemd, met haar neus.
Misschien moet je dan het tegenovergestelde gaan doen: mooie foto's maken van lelijke wijven. Ik zie een gat in de markt.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind het altijd wel knap hoe Playboy lelijke foto's weet te maken van lekkere wijven.
quote:Op zondag 10 mei 2015 21:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind het altijd wel knap hoe Playboy lelijke foto's weet te maken van lekkere wijven.
Is je moeder beschikbaar?quote:Op zondag 10 mei 2015 21:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien moet je dan het tegenovergestelde gaan doen: mooie foto's maken van lelijke wijven. Ik zie een gat in de markt.
Nee, was best lekkerquote:Op zondag 10 mei 2015 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga nu nog niet slapen hoor, de avond begint net!quote:Op zondag 10 mei 2015 21:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lekker uitgebreid eten vlak voor het slapen gaan.
Maar waar zijn de pics dan?quote:Op zondag 10 mei 2015 21:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee, was best lekker
Rest staat in de koelkast voor morgen.
Oh god, er is weer een fles wijn open gegaan.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ga nu nog niet slapen hoor, de avond begint net!
quote:Op zondag 10 mei 2015 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar waar zijn de pics dan?
Specularium wil anders wel pics van je buik.
Wat heb jij gegeten, Johannes?quote:Op zondag 10 mei 2015 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
We worden weer lekker gemaakt om niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |