Dankjewel voor de Feedback, hier kan ik wat mee.quote:Op zondag 10 mei 2015 03:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Probeer je zinnen eens wat langer te maken, al die korte zinnetjes leest gewoon kut.
Kan ik niet zien.quote:Op zondag 10 mei 2015 03:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/w(...)ek.html?preview=true
Turkse vrouwen kan ik anders een behoorlijk strakke plasser van krijgenquote:Op zondag 10 mei 2015 03:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Straks gaat Efteling weer hele splitsquotes typen hoe hij geen strakke onbesneden plasser krijgt van Turken.
Zoals Aicha Marghadi.quote:Op zondag 10 mei 2015 03:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Turkse vrouwen kan ik anders een behoorlijk strakke plasser van krijgen.
Die met die grote tetten? Volgens mij is dat een Mocro, maar dat maakt niet uit.quote:
Je hebt nu enkel een paar punten door komma's vervangen, dat maakt het niet leesbaarderquote:
Hoe dan wel?quote:Op zondag 10 mei 2015 03:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt nu enkel een paar punten door komma's vervangen, dat maakt het niet leesbaarder.
Daar ben ik nu niet nuchter genoeg meer voor om iets zinnigs over te zeggen. Maar 5x Meerkat in één alinea is sowieso een beetje overkill.quote:
Oki.quote:Op zondag 10 mei 2015 03:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar ben ik nu niet nuchter genoeg meer voor om iets zinnigs over te zeggen. Maar 5x Meerkat in één alinea is sowieso een beetje overkill.
Beetje jammer dat je die ook van Marc-Marie krijgt.quote:Op zondag 10 mei 2015 03:49 schreef LTVDK het volgende:
Over Turkse vrouwen gesproken, van die irritante Fidan bij DWDD krijg ik toch stiekem wel een bobbel in mijn broek.
Zal door dat wijvenstemmetje komen dan.quote:Op zondag 10 mei 2015 03:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je die ook van Marc-Marie krijgt.
Te lange zinnen is ook niet fijn.quote:Op zondag 10 mei 2015 03:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Probeer je zinnen eens wat langer te maken, al die korte zinnetjes leest gewoon kut.
quote:Op zondag 10 mei 2015 04:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Ik stuur je één opmerking via PM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |