laatste 3 posts vorige deelquote:Op maandag 19 maart 2012 14:07 schreef rabbia het volgende:
in nederland kun je je kind laten vaccineren tegen een aantal ziekten die eigenlijk nauwelijks nog voorkomen. uit onderzoek is gebleken dat vaccinaties toch niet zo betrouwbaar zijn dan men doet zeggen. steeds meer ouders maken zich zorgen en twijfeln of ze hun kind laten vaccineren. heb gehoord dat later beginnen met vaccineren beter zou zijn en losse prikken ipv de huidige coctailsvaccins. nu worden baby's al met 8 weken gevaccineerd ook tegn hep. b.
quote:Op maandag 2 juli 2012 19:03 schreef new_moon het volgende:
[..]
Hier moest ik hardop om lachen![]()
ot
zoals laatst las ik over medicijnen m.b.t. ziekte van Crohn, (bij mijn zusje is dit kort geleden vastgesteld, en toen ben ik er ook het e.e.a. over gaan lezen)
dat een jaarlijkse kuur van het medicijn Remicade niet meer vergoed zou worden bij patienten die anders als enig alternatief hebben, om te operenen, gedeeltelijke of gehele darmverwijdering, waarbij verdere onstekingsremmende medicijnen natuurlijk niet meer nodig zijn.
deze operatie schijnt 14000 euro te kosten, en dat medicijn 17000 per jaar.
Dat was de wens van verzekeraars, om uit winstbelang, iedereens darm maar per direct te amputeren, omdat het goedkoper is.
quote:Op maandag 2 juli 2012 19:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kwalijke zaak als dat zo zou zijn.
Maar ik zie het niet zozeer uit winstbejag maar meer als besparing? Maar dan nog. Geef de mensen die deze kwaal hebben de medicijnen en ga niet opereren uit besparing. Erg fout.
quote:Op maandag 2 juli 2012 20:23 schreef new_moon het volgende:
geheel OT deze keer![]()
heb ook btw een vaag idee dat zoiets als ziekte van crohn wel eens getriggerd kan worden qua afwijkend immuunsysteem door vaccinaties in jeugd
Ik volg je niet? Natuurlijk komt kanker vaak voor; we worden steeds ouder. Maar dat wordt toch niet ook al veroorzaakt door vaccinaties?quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:07 schreef Izzy73 het volgende: [..] Ja stickertjes plakken zijn ze goed in, kijk ook maar naar het aantal ADHD-ers tegenwoordig. Maar het lichaam heeft toch haar handen vol aan het neutraliseren van al deze levensgevaarlijke gifstoffen. Bij vrijwel alle mensen is dit systeem echter zodanig verzwakt (door ongezonde voeding in combinatie met een invasie aan gifstoffen via E-nummers en ‘medicijnen’), dat het deze superzware druppel echt niet meer aankan. Kanker komt immers steeds vaker voor.
Izzy, je blijft het maar hebben over gifstoffen. Heb het al eerder gezegd, maar je begrijpt dat dosering hierin bepalend is? De natuur zit vol gifstoffen zoals jij dat noemt. Vaak in veel hogere doseringen dan hetgeen waar jij tegen ageert. Wat is de logica daarvan?quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:07 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ja stickertjes plakken zijn ze goed in, kijk ook maar naar het aantal ADHD-ers tegenwoordig. Maar het lichaam heeft toch haar handen vol aan het neutraliseren van al deze levensgevaarlijke gifstoffen. Bij vrijwel alle mensen is dit systeem echter zodanig verzwakt (door ongezonde voeding in combinatie met een invasie aan gifstoffen via E-nummers en ‘medicijnen’), dat het deze superzware druppel echt niet meer aankan. Kanker komt immers steeds vaker voor.
Nogmaals; wat ga je doen als je wel malaria krijgt? Mag aannemen (hopen) dat je wel inziet dat je met smeren en kleding niet gaat voorkomen dat je toch een keer gestoken wordt. En mocht jij een van de gelukkigen zijn die sowieso niet/weinig gestoken wordt, dan is het prima dat je die afweging voor jezelf maakt. Maar om daarmee te zeggen dat niemand het nodig heeft is absurd, mag hopen dat je dat toch inziet?quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:08 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Jawel hoor, verschillende keren gedaan maar ja dan zal ik wel weer geluk hebben gehad. Door het oog van de naald. En dan nog als je die malarone gaat slikken is het niet 100% uitgesloten dat je geen malaria oploopt. Daar ga ik die troep niet voor slikken hoor.
quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik volg je niet? Natuurlijk komt kanker vaak voor; we worden steeds ouder. Maar dat wordt toch niet ook al veroorzaakt door vaccinaties?
Ja ik begrijp dat de dosering bepalend is, maar het is een opstapeling van die stoffen in het eten medicijnen, vaccins, en de lucht-en bodemverontreiniging die als je alles bij elkaar optelt te veel is voor het menselijke lichaam. Dat is naar mijn mening 1 van de oorzaken van kanker. Niet alleen omdat we ouder worden want dan zou er geen kika zijn.quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:22 schreef nikao het volgende:
[..]
Izzy, je blijft het maar hebben over gifstoffen. Heb het al eerder gezegd, maar je begrijpt dat dosering hierin bepalend is? De natuur zit vol gifstoffen zoals jij dat noemt. Vaak in veel hogere doseringen dan hetgeen waar jij tegen ageert. Wat is de logica daarvan?
Nogmaals; eet jij nooit peren bijv?
Ok, stel dat dit waar is;quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:25 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
[..]
Ja ik begrijp dat de dosering bepalend is, maar het is een opstapeling van die stoffen in het eten medicijnen, vaccins, en de lucht-en bodemverontreiniging die als je alles bij elkaar optelt te veel is voor het menselijke lichaam. Dat is naar mijn mening 1 van de oorzaken van kanker. Niet alleen omdat we ouder worden want dan zou er geen kika zijn.
Is dat zo? Heb je daar ook een bron voor?quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:27 schreef nikao het volgende:
[..]
Ok, stel dat dit waar is;
Wat is dan de logica om een vaccin niet te nemen terwijl in 1 peer al 120x zoveel van de 'giftige stoffen' zit?
Dus als iemand jou op je 3e op je hoofd slaat en op je 45e krijg je een steek-, schiet- en schoppartij voor je kiezen, is die andere peuter van toen de mededoodsoorzaak?quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:25 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
[..]
Ja ik begrijp dat de dosering bepalend is, maar het is een opstapeling van die stoffen in het eten medicijnen, vaccins, en de lucht-en bodemverontreiniging die als je alles bij elkaar optelt te veel is voor het menselijke lichaam. Dat is naar mijn mening 1 van de oorzaken van kanker. Niet alleen omdat we ouder worden want dan zou er geen kika zijn.
Vreemde vergelijking, maar goed. Kiezen voor eten? Overal zitten toevoegingen en e nummers in tegenwoordig. Je kan alleen kiezen als je alles zelf kweekt. Maar ja ik ben al weer weg hoor.quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dus als iemand jou op je 3e op je hoofd slaat en op je 45e krijg je een steek-, schiet- en schoppartij voor je kiezen, is die andere peuter van toen de mededoodsoorzaak?
Eten en drinken kies je zelf voor net als roken en langs welke snelweg je gaat wonen.
Dat is toch niet relevant voor dit topic?
http://www.iflscience.com(...)reathe-eat-and-drinkquote:Op dinsdag 28 april 2015 16:25 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
[..]
Weg?? Waarom? Ik ben niet iemand die zich niet wil laten overtuigen, maar probeer het dan? Kom met iets relevants?quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:33 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Vreemde vergelijking, maar goed. Kiezen voor eten? Overal zitten toevoegingen en e nummers in tegenwoordig. Je kan alleen kiezen als je alles zelf kweekt. Maar ja ik ben al weer weg hoor.
Daar ben je kind en ouder voor, da's met alles zo.quote:Op dinsdag 28 april 2015 15:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het alleen nogal problematisch dat die keuze dan niet door het individu zelf wordt gemaakt, maar door de ouders.
Daar zit je dan gehandicapt te zijn omdat je ouders zo bezig waren met de souvereiniteit van jouw lichaam.
Weg omdat het niet relevant is voor dit topic.quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Weg?? Waarom? Ik ben niet iemand die zich niet wil laten overtuigen, maar probeer het dan? Kom met iets relevants?
E-nummers an sich zegt niks. Bovendien staat het je vrij je eigen groenten, eieren en vlees te kweken. Of je haalt het bij een biologische boer uit de buurt.
E-nummers over een kam scheren is simplistisch en dom.quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:33 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Vreemde vergelijking, maar goed. Kiezen voor eten? Overal zitten toevoegingen en e nummers in tegenwoordig. Je kan alleen kiezen als je alles zelf kweekt. Maar ja ik ben al weer weg hoor.
Geen idee dat zien we dan wel weer. Het gaat over het voorkomen en met die malariapillen zie ik daar het nut niet van in. Moet je al een x periode van tevoren die rotzooi gaan slikken en erna weer afbouwenquote:Op dinsdag 28 april 2015 16:25 schreef nikao het volgende:
[..]
Nogmaals; wat ga je doen als je wel malaria krijgt? Mag aannemen (hopen) dat je wel inziet dat je met smeren en kleding niet gaat voorkomen dat je toch een keer gestoken wordt. En mocht jij een van de gelukkigen zijn die sowieso niet/weinig gestoken wordt, dan is het prima dat je die afweging voor jezelf maakt. Maar om daarmee te zeggen dat niemand het nodig heeft is absurd, mag hopen dat je dat toch inziet?
Sure alle e-nummers zijn veilig, vaccins zijn gezond, monsanto is een prima verantwoord en biologisch bedrijf en lucht en bodemverontreiniging is een hoax. Hoezo niet kritisch.quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:41 schreef nikao het volgende:
[..]
E-nummers over een kam scheren is simplistisch en dom.
Eens kijken hoe lang jij zonder E908 kan. Of lekker scheurbuik krijgen als je geen E300 meer binnen krijgt. E307, ook zo evil. al die vitamines zijn maar ongezond voor je!
De minimum-leeftijd hangt heel erg af van het specifieke virus. Tegen de ene ziekte kan vroeger inge-ent worden dan tegen de ander.quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:06 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Da's wel heel piepjong, met vaccineren wordt al heel vroeg begonnen.
Als baby's nog volop borstvoeding krijgen (wat zo gepromoot wordt oa vanwege de antistoffen tegen van alles en nog wat) krijgen ze hun eerste prik.
Ga je nu serieus door met je N=1 (ok, je noemt je vriendin ook, N=2) geval als ik aangeef dat dit voor N=miljoenen niet gaat gelden?quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:41 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Geen idee dat zien we dan wel weer. Het gaat over het voorkomen en met die malariapillen zie ik daar het nut niet van in. Moet je al een x periode van tevoren die rotzooi gaan slikken en erna weer afbouwen![]()
Vaak zat in gebieden geweest, in de ochtend ben ik voorzichtig, goed smeren liever niet met Deet als het kan zoek ik iets locals en dan bedek ik me meer, dit doe ik ook in de avond. Moet altijd beetje lachen als je van die reizigers tegenkomt die daar zo panisch mee bezig zijn.
Vriendin van me die reist veel, om de 2 a 3 maanden gaat ze weer, doet dit jaar in jaar uit en ook niet aan de malariapillen, ook nooit malaria gehad.
Je stelt je tegen vaccinaties en dan vraag ik wat is nu de reden en begin je over 20 andere factoren.quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:40 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Weg omdat het niet relevant is voor dit topic.
Alles zelf kweken? Niet iedereen heeft de luxe dat hij op een boerderij woont en alle tijd heeft om heel het jaar door zijn gewassen en dieren te verzorgen. Bovendien zijn biologische producten vaak erg duur en ook die zijn niet 100% betrouwbaar.
Het gaat niet om het niet gestoken worden maar om die malariapillenrotzooi wat niet eens 100% uitsluit dat je geen malaria krijgt. Het niet steken voorkom ik op een andere wijze. In NL word ik trouwens veel meer gestoken dan in het buitenland dus ik doe iets goed dan toch.quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:42 schreef nikao het volgende:
[..]
Ga je nu serieus door met je N=1 (ok, je noemt je vriendin ook, N=2) geval als ik aangeef dat dit voor N=miljoenen niet gaat gelden?
Fijn dat jij niet gestoken wordt, talloze andere mensen worden dat wel.
Ik ben benieuwd hoe jij dat voor je ziet als iemand op een flatje woont.quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je stelt je tegen vaccinaties en dan vraag ik wat is nu de reden en begin je over 20 andere factoren.
Iedereen kan zelf groente kweken, keimakkelijk. En ja, dat biologisch duurder is dan massazooi is een feit, niks aan te doen. Wederom; eigen keuze.
Niets is 100% betrouwbaar, alleen de stelling dat je ooit doodgaat.
Precies, fruit- en groentehapjes mogen nog niet gegeven worden, alleen melk, liefst moedermelk (antistoffen enz.), dus jenzen we d'r zo met 6-9 weken het eerste vaccin in.quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:42 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
De minimum-leeftijd hangt heel erg af van het specifieke virus. Tegen de ene ziekte kan vroeger inge-ent worden dan tegen de ander.
Niet gestoken worden kán je niet voorkomen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:46 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Het gaat niet om het niet gestoken worden maar om die malariapillenrotzooi wat niet eens 100% uitsluit dat je geen malaria krijgt. Het niet steken voorkom ik op een andere wijze. In NL word ik trouwens veel meer gestoken dan in het buitenland dus ik doe iets goed dan toch.
Je kiest er toch zelf voor om op een flatje te gaan wonen?quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:47 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe jij dat voor je ziet als iemand op een flatje woont.
Varkens, kippen, appelbomen en groenten en kruiden kweken op je balkonnetje?
Maar goed we dwalen af en ik wil dit vaccinatie topic niet verder vervuilen met randzaken dus ben nu echt weg hier.
Je hebt toch die kuur die je een x periode voor je in het gebied komt moet gaan slikken en erna weer afbouwen voor het geval je door een malariamug geprikt wordt? Zo zit het toch in elkaar?quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet gestoken worden kán je niet voorkomen.
Malariapillen slik je niet vooraf, maar als je al malaria hebt. Of je het hebt, kan je voor bepaalde typen zelf testen, heb ook zo'n setje thuisliggen.
Bij mijn weten niet; je kunt niets doen VOOR je een malariagebied ingaat, alleen erna; bestrijding van de eerste symptomen en dan snel naar een dokter.quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:49 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Je hebt toch die kuur die je een x periode voor je in het gebied komt moet gaan slikken en erna weer afbouwen voor het geval je door een malariamug geprikt wordt? Zo zit het toch in elkaar?
Ik woon niet in een flat, en leven van Cannabis en Paddo's klinkt leuk maar hou je niet lang vol denk ikquote:Op dinsdag 28 april 2015 16:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je kiest er toch zelf voor om op een flatje te gaan wonen?
Op de vensterbank kun je van alles kweken, tot cannabis en Psylocybe aan toe
Niet jij, maar je als men.quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:52 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik woon niet in een flat, en leven van Cannabis en Paddo's klinkt leuk maar hou je niet lang vol denk ik
http://www.apotheek.nl/me(...)uon?product=malaronequote:Op dinsdag 28 april 2015 16:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bij mijn weten niet; je kunt niets doen VOOR je een malariagebied ingaat, alleen erna; bestrijding van de eerste symptomen en dan snel naar een dokter.
Nogmaals; jij denkt dus dat je malaria voorkomt door 'op te passen en te smeren' ?quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:46 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Het gaat niet om het niet gestoken worden maar om die malariapillenrotzooi wat niet eens 100% uitsluit dat je geen malaria krijgt. Het niet steken voorkom ik op een andere wijze. In NL word ik trouwens veel meer gestoken dan in het buitenland dus ik doe iets goed dan toch.
Voor mijn werk moest ik jaarlijks zo'n online malariatest doen en daar wordt gesteld dat het niet te voorkomen is.quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:55 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
http://www.apotheek.nl/me(...)uon?product=malarone
Ik heb in mijn medipack nog een pakje liggen. Vind het wel opmerkelijk dat GGD's verschillende adviezen geven voor malariagebieden heb ik wel eens gemerkt met reizigers. De een gaf als advies goed smeren en bedekken is voldoende en van de ander moet je aan de pillen.
Als je ze vaccineert lever je ze al meteen over aan de BigPharma toch?quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet jij, maar je als men.
Het was een voorbeeld.
Maar nu weet ik nog steeds geen argument tegen vaccinaties.
Wil je mijn kinderen overleveren aan BigPharma ofzo?
quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bij mijn weten niet; je kunt niets doen VOOR je een malariagebied ingaat, alleen erna; bestrijding van de eerste symptomen en dan snel naar een dokter.
Ja, Mallerone slik je doorgaans 24 uur voordat je aankomt tot en met 7 dagen na thuiskomst (ivm de incubatietijd)quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:49 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Je hebt toch die kuur die je een x periode voor je in het gebied komt moet gaan slikken en erna weer afbouwen voor het geval je door een malariamug geprikt wordt? Zo zit het toch in elkaar?
Verdiep je er dan eens in en ontdek dat het meevalt. Leer dat in je normale eten (ook uit je eigen achtertuin, onbespoten en wel) meer 'gif' zit.quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:57 schreef Izzy73 het volgende:
Begrijp gewoon niet waarom er zoveel dubieuze stoffen in zitten.
Heel veel anti-vaccers zijn religieuzen. Hun 'argumenten' gaan bij de massamediatroep.quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:57 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Als je ze vaccineert lever je ze al meteen over aan de BigPharma toch?
Ik weet niet wat te denken van vaccinaties. Begrijp gewoon niet waarom er zoveel dubieuze stoffen in zitten. En al die verhalen van anti-vacciners dan? Alles uit de lucht gegrepen. Dat lijkt me sterk.
Ik kan me niet voorstellen dat wanneer je zorgt voor een goede hygiëne, goede voeding, en een goede weerstand dat je daarmee al een heleboel risico's op enge ziektes uitsluit.
Ligt ook aan het gebied en de risico's. Bij laag risico zullen ze eerder zeggen dat je gewoon goed moet smeren en bedekken, bij hoog risico gebieden zullen ze altijd wel pillen adviseren.quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:55 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
http://www.apotheek.nl/me(...)uon?product=malarone
Ik heb in mijn medipack nog een pakje liggen. Vind het wel opmerkelijk dat GGD's verschillende adviezen geven voor malariagebieden heb ik wel eens gemerkt met reizigers. De een gaf als advies goed smeren en bedekken is voldoende en van de ander moet je aan de pillen.
Dat gaf ik al eerder aan, geen idee ik maak me daar niet zo'n zorgen over. Ook al slik ik die zooi kan ik evengoed malaria oplopen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:57 schreef nikao het volgende:
[..]
Nogmaals; jij denkt dus dat je malaria voorkomt door 'op te passen en te smeren' ?
toch vreemd dat het desondanks nog doodsoorzaak #1 is.
En voor de 3e keer; wat ga jij doen als je malaria krijgt?
Precies, en wat ga je dan doen?quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:01 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat gaf ik al eerder aan, geen idee ik maak me daar niet zo'n zorgen over. Ook al slik ik die zooi kan ik evengoed malaria oplopen.
Er zijn ook genoeg welzijns en natuur freaks die tegen vaccins zijn. Niet alleen religieuzen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heel veel anti-vaccers zijn religieuzen. Hun 'argumenten' gaan bij de massamediatroep.
Maar daarom vraag ik het jou; moet ik mijn kinderen met een simpel prikje "uitleveren aan BigPharma" of niet?
Weerstand helpt niet tegen lichaamsonbekende virussen, daar vaccineer je juist om.
Ik denk naar de dokter kijken wat die ervan zegt. De kans dat ik hier onder de tram loop lijkt me groter dan dat ik malaria oploop. Dus ik maak me geen zorgen maar ik ben wel voorzichtig in die gebieden zeker in de ochtend- en avonduren.quote:
Probeer aub weg te blijven uit de hyperbolen en de uitersten. Tuurlijk wordt er aan die vaccins verdiend, maar deze logica slaat niet echt ergens op; 'bigpharma' kan meer verdienen aan mensen die de ziekte oplopen dan een eenmalig vaccin natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:05 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg welzijns en natuur freaks die tegen vaccins zijn. Niet alleen religieuzen.
Ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat de BigPharma alleen vaccineren voor het welzijn van de mens maar dat een grote drijfveer ook geld is. Eenmaal klant/slaaf van de medicijnen en je staat garant voor een mooie winst voor de BigPharma. Voor de bijwerkingen hebben ze weer iets anders enz.
Sorry, maar ik ben vroeger gevaccineerd, na mijn 18e hooguit 10 keer bij een dokter geweest en pillen slikken vermijd ik waar het kan. Hoezo verdient BigPharma zo dik aan vaccinaties?quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:05 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg welzijns en natuur freaks die tegen vaccins zijn. Niet alleen religieuzen.
Ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat de BigPharma alleen vaccineren voor het welzijn van de mens maar dat een grote drijfveer ook geld is. Eenmaal klant/slaaf van de medicijnen en je staat garant voor een mooie winst voor de BigPharma. Voor de bijwerkingen hebben ze weer iets anders enz.
Ik bepaal zelf hoe ik me uitdruk.quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:07 schreef nikao het volgende:
[..]
Probeer aub weg te blijven uit de hyperbolen en de uitersten. Tuurlijk wordt er aan die vaccins verdiend, maar deze logica slaat niet echt ergens op; 'bigpharma' kan meer verdienen aan mensen die de ziekte oplopen dan een eenmalig vaccin natuurlijk.
Als je op tijd bent zal die dokter met die rotpillen komen. Neem je ze dan ook niet?quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik denk naar de dokter kijken wat die ervan zegt. De kans dat ik hier onder de tram loop lijkt me groter dan dat ik malaria oploop. Dus ik maak me geen zorgen maar ik ben wel voorzichtig in die gebieden zeker in de ochtend- en avonduren.
Ik bedoel maar dat de realiteit nooit zo simpel is als hier vaak wordt voorgedaan. Daarmee is het een non-redenatie, die ook nog eens totaal niet logisch is.quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:08 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf hoe ik me uitdruk.
En aan een dood mens valt niets te verdienen wel aan een zieke.
Waarom vermijd je dan wel medicijnen? Maar vaccins zijn top.quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ben vroeger gevaccineerd, na mijn 18e hooguit 10 keer bij een dokter geweest en pillen slikken vermijd ik waar het kan. Hoezo verdient BigPharma zo dik aan vaccinaties?
Ik denk dat je dit heel goed ziet. Geld en nog meer geld. Dit wil niet zeggen dat alle pilletjes en smeersels kwakzalverij is maar de grote happers wel. Die brengen het meeste op. Ga maar eens naar de dokter en klaag even dat je gestrest bent en slecht slaapt, krijg je meteen een doosje pammetjes mee ipv het anders op te lossen. Wil ze de kost niet geven hoeveel mensen op deze pillen functioneren, in Amerika al helemaal.quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:05 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Dat er te snel naar pillen gegrepen wordt ben ik met je eens. Maar stellen dat ze niet werken en dat het allemaal maar om geld draait gaat te ver. Dan ken je het proces niet wat een medicijn moet doorlopen voordat het uberhaupt toegelaten wordt.quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:11 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik denk dat je dit heel goed ziet. Geld en nog meer geld. Dit wil niet zeggen dat alle pilletjes en smeersels kwakzalverij is maar de grote happers wel. Die brengen het meeste op. Ga maar eens naar de dokter en klaag even dat je gestrest bent en slecht slaapt, krijg je meteen een doosje pammetjes mee ipv het anders op te lossen. Wil ze de kost niet geven hoeveel mensen op deze pillen functioneren, in Amerika al helemaal.
Ik vermijd geen medicijnen, waarom praat je me dat aan?quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:10 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Waarom vermijd je dan wel medicijnen? Maar vaccins zijn top.
Tuurlijk wordt er geld verdiend aan vaccins, niet zo naïef doen El_Matador.
Ik moet niets van pillen hebben. Een paar jaar terug had ik last van mijn rug en de dokter gaf me ontspanningspilletjesquote:Op dinsdag 28 april 2015 17:11 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik denk dat je dit heel goed ziet. Geld en nog meer geld. Dit wil niet zeggen dat alle pilletjes en smeersels kwakzalverij is maar de grote happers wel. Die brengen het meeste op. Ga maar eens naar de dokter en klaag even dat je gestrest bent en slecht slaapt, krijg je meteen een doosje pammetjes mee ipv het anders op te lossen. Wil ze de kost niet geven hoeveel mensen op deze pillen functioneren, in Amerika al helemaal.
quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vermijd geen medicijnen, waarom praat je me dat aan?
Ik slik niet graag pillen die niet nodig zijn, geneesmiddelen (medicijnen dus) is wat anders maar ben haast nooit ziek en zeker niet zoveel dat ik medicijnen of naar de dokter moet.
Vaccineren is een- of tweemalig, daar zit de winst niet natuurlijk.
BigPharma zie ik dan ook in die VSAmerikaanse tvhyping van pillen tegen van alles en nog wat.
Mijn laatste vaccinatie (gele koorts) was trouwens gratis (!).
quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:08 schreef El_Matador het volgende:
10 keer bij een dokter geweest en pillen slikken vermijd ik waar het kan.
Dat beweer ik ook niet. Het is beetje een vicieuze cirkel. Ziek maken/houden, medicatie voorschrijven, winst! Echt beter worden we er niet van.quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:13 schreef nikao het volgende:
[..]
Dat er te snel naar pillen gegrepen wordt ben ik met je eens. Maar stellen dat ze niet werken en dat het allemaal maar om geld draait gaat te ver. Dan ken je het proces niet wat een medicijn moet doorlopen voordat het uberhaupt toegelaten wordt.
De dokter gaf pilletjes?quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:13 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik moet niets van pillen hebben. Een paar jaar terug had ik last van mijn rug en de dokter gaf me ontspanningspilletjesToen hoorde ik van iemand anders dat ze nierfalen had gekregen van die medicijnen. Ik heb er geen 1 van genomen. Rugklachten verhelpen met pilletjes
Ja, het onderscheid tussen geneesmiddelen en pilletjes zie je?quote:
hier laatdunkend over doen is natuurlijk simplistisch en zelfs kwetsend. Medicijnen nemen is altijd een afweging van voors- en tegens. Ik wil liefst ook niks slikken, maar als ik dankzij medicatie niet 2 maar 1 migraine aanval per week heb, dan heb ik dat er (tijdelijk) graag voor over.quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:13 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik moet niets van pillen hebben. Een paar jaar terug had ik last van mijn rug en de dokter gaf me ontspanningspilletjesToen hoorde ik van iemand anders dat ze nierfalen had gekregen van die medicijnen. Ik heb er geen 1 van genomen. Rugklachten verhelpen met pilletjes
Ook al krijg je pillen vergoed dan nog beland het geld bij de leverancier.quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De dokter gaf pilletjes?
Bijzonder. Vooral omdat dan het BigPharma=BigMoney-argument niet opgaat maar ook omdat ik altijd een recept kreeg en die pillen moest je gewoon zelf betalen. Evt terug te claimen via verzekeringen.
quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:16 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook niet. Het is beetje een vicieuze cirkel. Ziek maken/houden, medicatie voorschrijven, winst! Echt beter worden we er niet van.
Dat is helemaal niet vreemd hoor, spierontspanners bij rugklachten.quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:13 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Nee hoor ik geloof best dat het helpt. Je kan je afvragen waardoor je die migraine krijgt. Collega van me die had ook van die aanvallen. Sinds enkele jaren is ze veganist, sindsdien stuk minder migraine.quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:18 schreef nikao het volgende:
[..]
hier laatdunkend over doen is natuurlijk simplistisch en zelfs kwetsend. Medicijnen nemen is altijd een afweging van voors- en tegens. Ik wil liefst ook niks slikken, maar als ik dankzij medicatie niet 2 maar 1 migraine aanval per week heb, dan heb ik dat er (tijdelijk) graag voor over.
Er zijn ook andere manieren om je rug te ontspannen, zonder nare bijwerkingen. Yoga bv.quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet vreemd hoor, spierontspanners bij rugklachten.
In Nederland zijn ze overigens helemaal niet meer zo happig op het voorschrijven van benzodiazepines etc.
Reken er maar op dat als jij vanuit het niets onbegeleid met yoga begint, je zo nog verder van huis kunt zijn.quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:23 schreef Izzy73 het volgende:
Er zijn ook andere manieren om je rug te ontspannen, zonder nare bijwerkingen. Yoga bv.
Uiteraard kijk ik/je daar ook naar. Feit is dat we helaas weinig van migraine weten en dat het een erfelijk component heeft. Punt is dat je nu eenmaal niet alles op een natuurlijke manier kunt oplossen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:23 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nee hoor ik geloof best dat het helpt. Je kan je afvragen waardoor je die migraine krijgt. Collega van me die had ook van die aanvallen. Sins enkele jaren is ze veganist, sindsdien stuk minder migraine.
Wat wil je hier zeggen?quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:47 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Precies, fruit- en groentehapjes mogen nog niet gegeven worden, alleen melk, liefst moedermelk (antistoffen enz.), dus jenzen we d'r zo met 6-9 weken het eerste vaccin in.
Lol, kan me genoeg redenen voor rugklachten bedenken waarbij yoga wel zo'n beetje het laatste is wat je moet gaan doen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:23 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Er zijn ook andere manieren om je rug te ontspannen, zonder nare bijwerkingen. Yoga bv.
Nooit problemen mee gehad, alles met mate natuurlijk en rustig opbouwen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Reken er maar op dat als jij vanuit het niets onbegeleid met yoga begint, je zo nog verder van huis kunt zijn.
Mijn dieet wordt steeds meer veganistisch en heb sinds een maand of 6 opeens migraines die ik eerst nooit hadquote:Op dinsdag 28 april 2015 17:23 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nee hoor ik geloof best dat het helpt. Je kan je afvragen waardoor je die migraine krijgt. Collega van me die had ook van die aanvallen. Sinds enkele jaren is ze veganist, sindsdien stuk minder migraine.
Probleem is vooral ook het controleren van de variabelen. Correlatie is nog geen causaal verband, dat wordt nog teveel vergeten.quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:28 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Mijn dieet wordt steeds meer veganistisch en heb sinds een maand of 6 opeens migraines die ik eerst nooit had
(denk ovrigens niet dat het daardoor veroorzaakt wordt, maar n=1 is niet echt een goede benchmark)
Maar toch ging je naar de huisarts voor pillen voor je rugpijn. Aha.quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:26 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Nooit problemen mee gehad, alles met mate natuurlijk en rustig opbouwen.
Nee, die kreeg ie. Gratis!quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar toch ging je naar de huisarts voor pillen voor je rugpijn. Aha.
Ehh, nee voor een oplossing. Niet voor pillenquote:Op dinsdag 28 april 2015 17:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Want met yoga lukte het niet?quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:37 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ehh, nee voor een oplossing. Niet voor pillen
Ik denk dat Izzy naar de huisarts ging voor advies, de pillen kreeg ie van de dokter voorgeschreven. Ik kreeg het idee dat hij van die pillen niks moest hebben. Ik ben ook wel eens bij mijn huisarts geweest hoor, al kom ik er weinig. Wat ik met het advies doe is up to me, ik ga zeker niet blindelings iets slikken wat ik voorgeschreven krijg. Ook de jaarlijkse griepprik weiger ik.quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:35 schreef mootie het volgende:
[..]
In zoverre, dat de meeste anti-vaccers redeneren vanuit een luxe positie en als puntje bij paatje komt ze ineens maar wat blij zijn met die evil 'Big Pharma' en de ziekmakende pilletjes...quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, die kreeg ie. Gratis!
Gekheid, maar voorzichtigheid met eten en pillen heeft op zich vrij weinig met vaccinaties van doen.
Daarom ben ik ook zo benieuwd naar goede argumenten tegen vaccineren maar na 75 posts nog steeds niks.quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:39 schreef nikao het volgende:
[..]
In zoverre, dat de meeste anti-vaccers redeneren vanuit een luxe positie en als puntje bij paatje komt ze ineens maar wat blij zijn met die evil 'Big Pharma' en de ziekmakende pilletjes...
Dat het misschien niet zo verkeerd zou zijn om wat langer te wachten voor begonnen wordt met vaccineren ?quote:
Want? Dan heb je meer tijd om het kind te besmetten en de ziekte onnodig te laten oplopen? (al dan niet dankzij het niet vaccineren door anderen?)quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:43 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Dat het misschien niet zo verkeerd zou zijn om wat langer te wachten voor begonnen wordt met vaccineren ?
Langer wachten is wellicht beter, echter wachten ziektes als mazelen en polio niet op de patient.quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:43 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Dat het misschien niet zo verkeerd zou zijn om wat langer te wachten voor begonnen wordt met vaccineren ?
De meeste ziektes zijn vooral schadelijk voor jonge kinderen, dus die uitstellen levert meer kans op sterfte en handicaps op.quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:43 schreef Lutalo het volgende:
[..]
In sommige landen is yoga een onderdeel van de medicatie zoals in India en Sri Lanka is het een levenstijl te samen met ayurveda.quote:
Gefeliciteerd, maar daar ging het natuurlijk niet over.quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:45 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
In sommige landen is yoga een onderdeel van de medicatie zoals in India en Sri Lanka is het een levenstijl te samen met ayurveda.
yep en in die landen leeft men ook significant langer dan in het westen! Oh nee.....quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:45 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
In sommige landen is yoga een onderdeel van de medicatie zoals in India en Sri Lanka is het een levenstijl te samen met ayurveda.
Heeft grotendeels met armoede en hygiëne te maken.quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:47 schreef .SP. het volgende:
[..]
yep en in die landen leeft men ook significant langer dan in het westen! Oh nee.....
Klopt, en je moet ook blijven kijken naar lifestyle. Wat dat betreft mag je blij zijn dat je in NL woont en niet in de US bijv. Wellicht kan het (veel) beter, maar hier wordt toch vaak ook goed gekeken naar je leefstijl voordat men klakkeloos medicatie voorschrijft.quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:45 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
en toegang tot goede medische zorg, maar wellicht bedoelde je dat met 'armoede' (want daar zit dat natuurlijk gewoon bij in)quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:50 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Heeft grotendeels met armoede en hygiëne te maken.
Ik ben er niet zo dol op baby's van 6-9 weken, die het grootste deel van de dag in hun wieg liggen, te confronteren met horde's mensen, al dan niet verkouden enz.quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:45 schreef nikao het volgende:
[..]
Want? Dan heb je meer tijd om het kind te besmetten en de ziekte onnodig te laten oplopen? (al dan niet dankzij het niet vaccineren door anderen?)
Probleem is dat de meeste ziektes besmettelijk zijn voordat de symptomen optreden (dat is ook de reden dat die ziektes zo "succesvol" zijn)quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:53 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Ik ben er niet zo dol op baby's van 6-9 weken, die het grootste deel van de dag in hun wieg liggen, te confronteren met horde's mensen, al dan niet verkouden enz.
Daar doe ik liever voorzichtig mee (en de meeste bezoekers zijn zelf ook wel zo verstandig om niet om kraambezoek te komen met iets onder de leden) dan zulke kleine baby's die nog niets anders hebben gehad dan -moeder-melk een prik d'r in te jenzen.
Ook dat tot op zekere hoogte. Maar ook de hogere klasse in India houdt zich bezig met yoga, meditatie en ayurveda. Het volk wat bij die open riolen wonen (de armoedzaaiers) die worden sneller ziek en een stuk minder oud, dat lijkt me logisch. Volgens mij dwalen we af, ik ga kokenquote:Op dinsdag 28 april 2015 17:52 schreef nikao het volgende:
[..]
en toegang tot goede medische zorg, maar wellicht bedoelde je dat met 'armoede' (want daar zit dat natuurlijk gewoon bij in)
Kan me het gevoel goed voorstellen. Maar dat is natuurlijk wel wat dit is; puur een onderbuikgevoel. Wil niet zeggen dat dit het beste is en dat je altijd in de situatie bent om besmetting te voorkomen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:53 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Ik ben er niet zo dol op baby's van 6-9 weken, die het grootste deel van de dag in hun wieg liggen, te confronteren met horde's mensen, al dan niet verkouden enz.
Daar doe ik liever voorzichtig mee (en de meeste bezoekers zijn zelf ook wel zo verstandig om niet om kraambezoek te komen met iets onder de leden) dan zulke kleine baby's die nog niets anders hebben gehad dan -moeder-melk een prik d'r in te jenzen.
Mjah mijn punt is vooral dat het feit dat yoga en meditatie goed (kunnen) zijn en helpen in veel gevallen, niet wil zeggen dat pillen of vaccinaties onzin zijn. Ik snap die houding nooit zo goed.quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:55 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ook dat tot op zekere hoogte. Maar ook de hogere klasse in India houdt zich bezig met yoga, meditatie en ayurveda. Het volk wat bij die open riolen wonen (de armoedzaaiers) die worden sneller ziek en een stuk minder oud, dat lijkt me logisch. Volgens mij dwalen we af, ik ga koken
Ook vanuit een onderbuikgevoel kun je besluiten toch maar te vaccineren ( op de leeftijd dat voorgeschreven wordt- dat kan wisselen trouwens,, dus misschien over een tijdje nog eerder.....of weer later), want stel je voor dat net jouw baby 1 van de weinigen is die met 10 weken hepatitis B krijgt, voel je je schuldig.quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:57 schreef nikao het volgende:
[..]
Kan me het gevoel goed voorstellen. Maar dat is natuurlijk wel wat dit is; puur een onderbuikgevoel. Wil niet zeggen dat dit het beste is en dat je altijd in de situatie bent om besmetting te voorkomen.
100% garantie in het leven krijg je niet.quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:54 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Probleem is dat de meeste ziektes besmettelijk zijn voordat de symptomen optreden (dat is ook de reden dat die ziektes zo "succesvol" zijn)
Uiteraard. Helemaal mee eens. Het is een afweging die ieder voor zich moet maken. Waar ik moeite mee heb is alle onzin die er bij verteld wordt door de anti-vaccers. Als daar dan onnodige zieken, invaliden en zelfs doden uit voort komen dan is dat zeer kwalijk, juist omdat het zo makkelijk te voorkomen is.quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:09 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Ook vanuit een onderbuikgevoel kun je besluiten toch maar te vaccineren ( op de leeftijd dat voorgeschreven wordt- dat kan wisselen trouwens,, dus misschien over een tijdje nog eerder.....of weer later), want stel je voor dat net jouw baby 1 van de weinigen is die met 10 weken hepatitis B krijgt, voel je je schuldig.
Als ouders weeg je af, wordt je bang gemaakt enz. het is een illusie alles te kunnen voorkomen, ook met vaccinaties (op heel jonge leeftijd).
Waar ik moeite mee heb is de afweging die gemaakt mag worden, maar waar blijkbaar wel voorwaarden aan verbonden zijn.quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:14 schreef nikao het volgende:
[..]
Uiteraard. Helemaal mee eens. Het is een afweging die ieder voor zich moet maken. Waar ik moeite mee heb is alle onzin die er bij verteld wordt door de anti-vaccers. Als daar dan onnodige zieken, invaliden en zelfs doden uit voort komen dan is dat zeer kwalijk, juist omdat het zo makkelijk te voorkomen is.
Daar heb ik nog nooit iets over gelezen. Jij wel? En heb je daar artikelen over?quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:11 schreef Lutalo het volgende:
[..]
100% garantie in het leven krijg je niet.
Maar wie weet hoe ver men al is met vaccineren van ongeboren kinderen.
Ben even snel wat gaan zoeken.quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit iets over gelezen. Jij wel? En heb je daar artikelen over?
Dankje. Dus dat is gebeurd in 2009 tijdens een influenzapandemie begrijp ikquote:Op dinsdag 28 april 2015 18:40 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ben even snel wat gaan zoeken.
Vaccinatie tijdens de zwangerschap (maternale vaccinatie) kan een
effectief middel zijn om zowel moeder als het ongeboren kind te
beschermen tegen infectieziekten.
http://www.rivm.nl/dsreso(...)g&disposition=inline
naar idee. Ik heb het nog niet helemaal doorgelezen maar verbaast me niks eerlijk gezegd,
Ik heb ook geen garantie dat mijn deur op slot doen inbraak 100% voorkomt, maar laat hem toch niet wagenwijd openstaanquote:Op dinsdag 28 april 2015 18:11 schreef Lutalo het volgende:
[..]
100% garantie in het leven krijg je niet.
Maar wie weet hoe ver men al is met vaccineren van ongeboren kinderen.
Dat is vaccineren van de zwangere vrouw, omdat stoffen utigewisseld worden, komen de antostoffen ook in het lichaam van de baby.quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:40 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ben even snel wat gaan zoeken.
Vaccinatie tijdens de zwangerschap (maternale vaccinatie) kan een
effectief middel zijn om zowel moeder als het ongeboren kind te
beschermen tegen infectieziekten.
http://www.rivm.nl/dsreso(...)g&disposition=inline
naar idee. Ik heb het nog niet helemaal doorgelezen maar verbaast me niks eerlijk gezegd,
Nee en nee.quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit iets over gelezen. Jij wel? En heb je daar artikelen over?
even daarvoor noemde je me nog een trol omdat ik een verhelderend filmpje plaatstequote:Op dinsdag 28 april 2015 13:51 schreef .SP. het volgende:
[..]
Nou nou, wat een instelling, ik vraag vriendelijk iets en krijg zo'n antwoord.
Wat een zwaktebodquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:38 schreef overstekendekameel het volgende:
[..]
even daarvoor noemde je me nog een trol omdat ik een verhelderend filmpje plaatste
ga je nu vriendelijk doen?
ik schreef al eerder dat ik wel een link kan plaatsen maar die wuif je toch weg want het is niet in je wetenschappelijke straatje
ik heb geen zin om daar weer verder over te discussiëren
jij (en al die anderen) weet hoe ik over vaccins denk, ik weet hoe jij (en al die anderen) erover denkt
het is goed zo
Heeft geen zin met jou, je wilt je mening ventileren en voor de rest iedereen afzeiken.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:42 schreef overstekendekameel het volgende:
[..]
wat wil je dan? verder discussiëren?
Hij heeft een nogal vastberaden mening inderdaad, anderen zie ik hem niet echt afzeiken, in ieder geval niet pro-actief zeg maar.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:50 schreef .SP. het volgende:
[..]
Heeft geen zin met jou, je wilt je mening ventileren en voor de rest iedereen afzeiken.
wat nou afzeiken, jij begint met trolquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:50 schreef .SP. het volgende:
[..]
Heeft geen zin met jou, je wilt je mening ventileren en voor de rest iedereen afzeiken.
Grappig want je hebt 'm flink geedit en gevraagd kalmer aan te doen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Hij heeft een nogal vastberaden mening inderdaad, anderen zie ik hem niet echt afzeiken, in ieder geval niet pro-actief zeg maar.
Hij was wel het meest actief jaquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:59 schreef .SP. het volgende:
[..]
Grappig want je hebt 'm flink geedit en gevraagd kalmer aan te doen.
jij bent ook ge-editquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:59 schreef .SP. het volgende:
[..]
Grappig want je hebt 'm flink geedit en gevraagd kalmer aan te doen.
Jij bent degene die in angstverhaaltjes trapt maar weigert ook maar een beetje in details te treden.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:56 schreef overstekendekameel het volgende:
[..]
wat nou afzeiken, jij begint met trol
en ik geef aan hoe ik erover denk
jij kan mij niet overtuigen en ik jou niet
wat wil je dan? winnen?
ik probeer mensen, lurkers bewuster te maken dat ze big pharma niet blind moeten volgen met hun angstverhaaltjes
dat jij daar schijnbaar wel gevoelig voor bent hoef je niet op mij (en anderen) te pushen dat ik ook bang moet zijn
ja laten we dat doen, je onterechte opmerking heeft heeft de boel een beetje van de rails gehaald.quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Hij was wel het meest actief ja. Maar soit, laten we weer verder gaan met de orde van de dag.
dat heb je al eerder gevraagd, en toen was het antwoord: alles wat in de vaccin zitquote:Op dinsdag 28 april 2015 22:02 schreef .SP. het volgende:
[..]
Jij bent degene die in angstverhaaltjes trapt maar weigert ook maar een beetje in details te treden.
Ik kan het nog een keer vragen; Welk onderdeel van een vaccin maakt je bang en waarom?
Het water ook?quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:05 schreef overstekendekameel het volgende:
[..]
dat heb je al eerder gevraagd, en toen was het antwoord: alles wat in de vaccin zit
wil je nu dat ik iets anders bedenk?
Wat is er dan zo erg aan?quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:05 schreef overstekendekameel het volgende:
[..]
dat heb je al eerder gevraagd, en toen was het antwoord: alles wat in de vaccin zit
straks krijgen ze allemaal alzheimerquote:Op dinsdag 28 april 2015 22:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat is er dan zo erg aan?
Ik ken niemand die in zijn jeugd niet gevaccineerd is, prima gezond allemaal?
dat weet niemand, het kan elk ogenblik gebeurenquote:Hoelang is de incubatietijd van de BigPharmaInducedMassMurderBugs?
Ga je weer, je zegt dat je je ergert aan de bangmakerij van de BigPharma, maar je kan zelf niet eens aangeven wat er fout is aan vaccins waar je zelf ongefundeerd bang voor bent.quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:06 schreef overstekendekameel het volgende:
[..]
je bent aan het mierenneuken
ga weg man
Dit kan ik zelfs bedenken, het gehele totaalpakket en alles wat er in zit en met elkaar het vaccin maakt. Of hij een punt heeft is een tweede maar dat is wat hij bedoelt. En het water helpt het de aderen in te spuiten dus ja dat ook.quote:
Dan ook voor jou maar de vraag of je ook wel eens een peer eet.quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:05 schreef overstekendekameel het volgende:
[..]
Lief dat je zijn handje vasthoudt en hem helpt zich te uitten, maar ik denk dat hij dat zelf wel kan.quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Dit kan ik zelfs bedenken, het gehele totaalpakket en alles wat er in zit en met elkaar het vaccin maakt. Of hij een punt heeft is een tweede maar dat is wat hij bedoelt. En het water helpt het de aderen in te spuiten dus ja dat ook.
ik vertrouw big pharma niet, jij welquote:Op dinsdag 28 april 2015 22:10 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ga je weer, je zegt dat je je ergert aan de bangmakerij van de BigPharma, maar je kan zelf niet eens aangeven wat er fout is aan vaccins waar je zelf ongefundeerd bang voor bent.
waar zegt hij dat hij big pharma vertrouwt? Waarom kom je uberhaupt weer met deze term op de proppen...quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:12 schreef overstekendekameel het volgende:
[..]
ik vertrouw big pharma niet, jij wel
ik slik geen pillen en neem geen vaccins
jij zal dat misschien wel doen
wil je nu dat ik hetzelfde als jij doe?
ik eet geen fruit, fruit zijn suikerbommen,het is veel te zoet allemaal. alleen zure appels schijnen goed te zijnquote:Op dinsdag 28 april 2015 22:11 schreef nikao het volgende:
[..]
Dan ook voor jou maar de vraag of je ook wel eens een peer eet.
borstvoeding is het beste wat de dames kunnen geven, bouwen de baby's een sterk afweersysteem mee opquote:En ben je tegen borstvoeding en flesvoeding? (geen idee wat je dan moet eten als baby... maar goed... )
Nee, ik vind variatie in mensen erg leuk. Ik vind het alleen naar dat mensen (zoals jij) zich laten beinvloeden door de mening van anti-vaxxers die nergens op gebasseerd zijn.quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:12 schreef overstekendekameel het volgende:
[..]
ik vertrouw big pharma niet, jij wel
ik slik geen pillen en neem geen vaccins
jij zal dat misschien wel doen
wil je nu dat ik hetzelfde als jij doe?
Met die kunstmatige zooi blijven wel miljoenen baby's in leven.quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:15 schreef overstekendekameel het volgende:
[..]
ik eet geen fruit, fruit zijn suikerbommen,het is veel te zoet allemaal. alleen zure appels schijnen goed te zijn
[..]
borstvoeding is het beste wat de dames kunnen geven, bouwen de baby's een sterk afweersysteem mee op
flessenvoeding is kunstmatige zooi
maar borstvoeding is heel eng! Krijgt een zuigeling veel aluminium door binnen. VELE malen meer dan er in een vaccin zit.quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:15 schreef overstekendekameel het volgende:
[..]
ik eet geen fruit, fruit zijn suikerbommen,het is veel te zoet allemaal. alleen zure appels schijnen goed te zijn
[..]
borstvoeding is het beste wat de dames kunnen geven, bouwen de baby's een sterk afweersysteem mee op
flessenvoeding is kunstmatige zooi
Dus het is meer een "Nu komt de Eindtijd"-religieuze visie?quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:09 schreef overstekendekameel het volgende:
[..]
straks krijgen ze allemaal alzheimer
[..]
dat weet niemand, het kan elk ogenblik gebeuren
of over 10 jaar ofzo
Jammer dat het je allemaal wat teveel wordt, sterkte.quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:20 schreef overstekendekameel het volgende:
ik sta op scherp dus stop met dit topic
volgende keer misschien weer
toedeloe
Ah, nee, ok.quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:15 schreef overstekendekameel het volgende:
[..]
ik eet geen fruit, fruit zijn suikerbommen,het is veel te zoet allemaal.
Niet zijn eigen keuze.quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:21 schreef .SP. het volgende:
[..]
Jammer dat het je allemaal wat teveel wordt, sterkte.
Topic verstorend bezig en hij kan niet zo goed tegen zuigers. Dus weg of echt weg was de enige overgebleven keuze. Klaar.quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:25 schreef .SP. het volgende:
[..]
Niet? Wie dan, de jouwe als beschermheer?
En mijn kinderen dan?quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Topic verstorend bezig en hij kan niet zo goed tegen zuigers. Dus weg of echt weg was de enige overgebleven keuze. Klaar.
Zuigers? Leuke benaming, zal jouw woordkeuze wel zijn. Jammer want ik dacht dat ergens aan het komen waren met posts #123 en 126quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Topic verstorend bezig en hij kan niet zo goed tegen zuigers. Dus weg of echt weg was de enige overgebleven keuze. Klaar.
Een objectieve observatie van de geposte teksten van jouw hand. Meer niet. Waar twee mensen 'vechten' hebben twee mensen schuld tenslotte. Soms niet maar in dit geval wel. Maar we kunnen weer verder met het topic, iedereen blij. Tenminste dat zouden we moeten zijn, je kan het topic nog wel wat verder proberen te verstoren door er over door te blijven zagen maar dat lijkt me niet geheel bevorderlijk voor het topic.quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:31 schreef .SP. het volgende:
[..]
Zuigers? Leuke benaming, zal jouw woordkeuze wel zijn.
Haha, objectief! subjectief is het woord dat je zoekt.quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Een objectieve observatie van de geposte teksten van jouw hand. Meer niet. Waar twee mensen 'vechten' hebben twee mensen schuld tenslotte. Soms niet maar in dit geval wel. Maar we kunnen weer verder met het topic, iedereen blij. Tenminste dat zouden we moeten zijn, je kan het topic nog wel wat verder proberen te verstoren door er over door te blijven zagen maar dat lijkt me niet geheel bevorderlijk voor het topic.
Moet eerlijk zeggen dat dit niet mijn observatie was. Lijkt me toch echt dat hij aan het trollen was, en dat je niet bepaald iets bereikt bij hemquote:Op dinsdag 28 april 2015 22:43 schreef .SP. het volgende:
[..]
Haha, objectief! subjectief is het woord dat je zoekt.
Mijn objectieve observatie is dat je er geen kloot van snapt, het was geen vechten maar een stroeve discussie waar we langzaam dichterbij elkaar kwamen en jouw ongepaste opmerkingen alleen maar de boel op scherp zette.
Wat een treurnis dit ge-mod.
Dat is geen artikel over vaccinatie bij ongeboren kinderen, maar vaccinatie bij zwangere vrouwen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Cad heeft al een artikel geplaatst dus ik heb het al gelezen
Je wil ze preventief bij de vader weghalen ?quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:32 schreef nikao het volgende:
Mag hopen dat hun lot niet afhangt van een trol op Fok
lol :quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:47 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Je wil ze preventief bij de vader weghalen ? [ afbeelding ]
lol.quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:47 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Je wil ze preventief bij de vader weghalen ? [ afbeelding ]
Geen idee wat de context in deze is; maar wou toch even melden dat ik een heel gezin ken die zich bewust niet hebben laten vaccineren. Eten gezond en goed, zo goed als nooit ziek.quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ken niemand die in zijn jeugd niet gevaccineerd is, prima gezond allemaal?
Ik deed mijn best.quote:Op woensdag 29 april 2015 11:17 schreef jogy het volgende:
.SP. Als je nog wat te melden hebt ga je maar naar het feedbacktopic. Hier verder over vaccinaties.
Dan zijn dat extreem domme kutouders.quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:39 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Daar ben je kind en ouder voor, da's met alles zo.
Het slopen van jonge vrouwen dat was de gehele opzet van het HPV vaccin.quote:Deense Tv: HPV-vaccin ruïneert vrouwenlevens
De Deense Tv-zender ‘Tv2 Denmark’ heeft iets gedaan dat in de main stream media (msm) in bijvoorbeeld de VS nooit zou durven noch doen: namelijk een documentaire maken over het controversiële HPV-vaccin, waarvan velen beweren dat het de levens van veel jonge vrouwen heeft geruïneerd, en daarbij ook nog eens een onderzoeksrapport publiceren.
bron
Precies. Het is het meest doortrapte wat men ooit bedacht hebben.quote:Dr. Andrew Moulden: Elk vaccin veroorzaakt een trauma’
De Canadese arts Dr. Andrew Moulden was de man die uiterst transparent bewijs verzamelde, dat aantoont, dat ELKE DOSIS VACCIN die een kind of volwassene wordt toegediend, een trauma veroorzaakt. Deze keiharde waarheid die hij onthulde werd –bijna ‘vanzelfsprekend’ zou je zeggen- ontkend door het conventionele medische ‘systeem’. En vanzelfsprekend stonden ook de Big Pharma-cowboys op hun achterste hielen.. Hoe durfde hij wel niet..?!
Zijn boek is een grote opsomming van zijn lessen en een ‘must’ voor iedereen die wil leren over de ‘donkere kanten’ van het vaccinatiedebat, dat routinematig wordt gecensureerd door de mainstream media. Maar deze vakkundige arts verdient het om niet vergeten te worden en zijn werk dient te worden gelezen en bestudeerd door wetenschappers die wél een open mind hebben voor de mogelijke nadelen van de vaccinatietheorie.
Andrew Moulden was niet bang om de waarheid te spreken over medische corruptie en een gezondheidssysteem dat ‘door de knieën’ is gegaan, en dat meer schade toebrengt aan patiënten, dan dat er sprake is van het genezen van ziekten. Een van Dr. Andrew Moulden statements:
Wat hebben we elkaar aangedaan met die vaccins en die vaccinatiemethodieken? We hebben de groots denkbare schade toegebracht aan de mensheid in de historie van deze mensheid.
bron
Ja en die ouders vinden jou dan weer een kutouder.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:17 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dan zijn dat extreem domme kutouders.
De man die dit zegt is een arts. Volgens je eigen logica is daardoor alles een leugen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:30 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Precies. Het is het meest doortrapte wat men ooit bedacht hebben.
Elk pro-vaccin persoon is een kwalijke naarling. En feitelijk een misdadiger. Beter gezegd elk individu pro bigpharma is een mislijke misdadiger.
artsen zijn parasieten.
Nee hoor, die man heeft alleen verzonnen dat ie een arts was.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
De man die dit zegt is een arts. Volgens je eigen logica is daardoor alles een leugen.
Waarom kies je ervoor om deze 'parasiet' wel te geloven?
Ah, duidelijk, dan is de rest dus automatisch de waarheid.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:43 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nee hoor, die man heeft alleen verzonnen dat ie een arts was.
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:30 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Elk pro-vaccin persoon is een kwalijke naarling.
allemaal op angst gebaseerdquote:En feitelijk een misdadiger. Beter gezegd elk individu pro bigpharma is een mislijke misdadiger. En als ouder dat je kind hebt gevaccineerd is gewoon dom en ronduit achterlijk.
ik vind mijn arts wel aardig hoorquote:Artsen zijn parasieten.
de wereld is dan ook op een kantelpunt van een derde wereld oorlog.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:21 schreef overstekendekameel het volgende:
[..]hoop kwalijke naarlingen dan
.. nope. Het is de other way round.quote:
.. daarmee is dan aangetoond dat vaccins niet werkenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:42 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Ja en die ouders vinden jou dan weer een kutouder.
Dat klopt .. maar dan moet het wel goed voorgelicht worden. En dat gebeurt nu absoluut niet. huisartsen worden al niet eens goed ingelicht.quote:Als ouder bepaal je nu éénmaal wat je wel/niet met je kind doet, je kind mee in aanraking brengt, te eten geeft enz. enz. enz.
ze doen hun best maarquote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:32 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
de wereld is dan ook op een kantelpunt van een derde wereld oorlog.
hoe bedoel je dat?quote:
Ik denk dat die nog wel 10-25 jaar wachten wordt.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:32 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
de wereld is dan ook op een kantelpunt van een derde wereld oorlog.
Daar heb je gelijk in. Jij bent ook al niet goed ingelicht.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:34 schreef Lambiekje het volgende:
Dat klopt .. maar dan moet het wel goed voorgelicht worden. En dat gebeurt nu absoluut niet. huisartsen worden al niet eens goed ingelicht.
Hetzelfde geldt toch voor Wakefield. Alle wetenschappers zijn fraudeurs, behalve degene waarvan bewezen is dat hij gefraudeerd heeft voor zijn eigen financiele gewin, dan is het op eens een strijder voor de waarheidquote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ah, duidelijk, dan is de rest dus automatisch de waarheid.
Altijd prettig wel, zo'n vertrouwensband scheppen.
Hoe vreselijk is dit alles! Praktisch iedereen in onze samenleving, behalve een paar gelukkige zielen in de biblebelt, die het levende bewijs zijn van de onzin van vaccinaties omdat ze nooit ziek worden, is getraumatiseerd! En we zijn nog allemaal misdadigers ook, geinspireerd door het volledige bestand van parasiterende artsen die allemaal in het complot zitten.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:30 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Elk pro-vaccin persoon is een kwalijke naarling. En feitelijk een misdadiger. Beter gezegd elk individu pro bigpharma is een mislijke misdadiger. En als ouder dat je kind hebt gevaccineerd is gewoon dom en ronduit achterlijk.
Artsen zijn parasieten.
ik ben zonder twijfel beter ingelicht dan mening hier. Zelden zulke ingnorants bij elkaar gezien. En dan zitten in we in BNW. Het is echt fucking unbelievable.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:50 schreef ems. het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Jij bent ook al niet goed ingelicht.
Dat jij niet ignorant bent, is al te zien aan je sublieme schrijfstijl. Maar dat is mijn menig.quote:Op woensdag 6 mei 2015 08:50 schreef Lambiekje het volgende:
ik ben zonder twijfel beter ingelicht dan mening hier. Zelden zulke ingnorants bij elkaar gezien. En dan zitten in we in BNW. Het is echt fucking unbelievable.
Ik deel je mening, verbazend inderdaad.quote:Op woensdag 6 mei 2015 08:50 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik ben zonder twijfel beter ingelicht dan mening hier. Zelden zulke ingnorants bij elkaar gezien. En dan zitten in we in BNW. Het is echt fucking unbelievable.
Nee hoor.quote:Op woensdag 6 mei 2015 09:02 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik deel je mening, verbazend inderdaad.
Je hoeft niet in het complot te zitten. je doet gewoon wat je wordt opgedragen. Je doet je werk.quote:Op woensdag 6 mei 2015 07:39 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hoe vreselijk is dit alles! Praktisch iedereen in onze samenleving, behalve een paar gelukkige zielen in de biblebelt, die het levende bewijs zijn van de onzin van vaccinaties omdat ze nooit ziek worden, is getraumatiseerd! En we zijn nog allemaal misdadigers ook, geinspireerd door het volledige bestand van parasiterende artsen die allemaal in het complot zitten.
Klokkenluiders in wat voor discipline dan ook worden amper tot niet gehoord en worden door de collegas, concullega's en politici volledig zwart gemaakt.quote:Hoe kan het toch dat alle klokkenluiders gehoord worden door de massamedia en dat deze man door alle media gecensureerd wordt.
Volmondig ja.quote:Ook omdat ze in het Grote Complot zitten natuurlijk. Het is vanaf het begin de bedoeling geweest om iedereen te traumatiseren en jonge vrouwen kapot te maken door ondeugdelijke vaccins. Gewoon omdat het kan.
Dan zijn artsen dus nog sneuer, dommer, en zieker dan ik dacht.quote:Maar even serieus: ik zou me nog kunnen voorstellen dat er na een paar decennia vaccineren bijverschijnselen bekend worden, die voorheen domweg niet te voorzien waren.
Het ernstige is dat artsen niet eens weten wat ze aanrichten. Dat is nog wel het ergste dat gros van de artsen gewoon te stom.quote:Ik kan me ook nog voorstellen dat het vaccin tegen baarmoederhalskanker te snel de makrt op is gebracht, vanwege allerlei commerciele belangen.
Maar alle artsen uitmaken voor misdadigers en ook nog eens iedereen die het niet met je eens is, vind ik misdadig.
Dus je vader is nu dood neem ik aan?quote:Op woensdag 6 mei 2015 09:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je hoeft niet in het complot te zitten. je doet gewoon wat je wordt opgedragen. Je doet je werk.
geen vragen stellen. Gewoon lekker ingnorant te werk gaan. S'avonds weer naar huis GTST kijken.
Verhaaltje voorlezen aan de (vaccin verruineerde) kinderen en weer naar het werk.
Pas als pensioen inzicht komt en het dus niet meer uitmaakt qua werk (en hypotheek) wordt er een boekje open gedaan.
[..]
Klokkenluiders in wat voor discipline dan ook worden amper tot niet gehoord en worden door de collegas, concullega's en politici volledig zwart gemaakt.
[..]
Volmondig ja.
Vaccin heeft als grondbeginsel ondeugdelijk te zijn. Zelfs het waarom te vaccineren is ondeugdelijk.
[..]
Dan zijn artsen dus nog sneuer, dommer, en zieker dan ik dacht.
[..]
Het ernstige is dat artsen niet eens weten wat ze aanrichten. Dat is nog wel het ergste dat gros van de artsen gewoon te stom.
Vader heeft in het ziekenhuis gelegen afgelopen 4 weken. De artsen hebben wel weer goed laten zien hoe verdomde achterlijk en volstrekt niet weten wat ze doen. Wat een stel sukkels. Echt verbazend.
Je bent gewoon niet echt serieus te nemen of wel?quote:Op woensdag 6 mei 2015 09:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je hoeft niet in het complot te zitten. je doet gewoon wat je wordt opgedragen. Je doet je werk.
geen vragen stellen. Gewoon lekker ingnorant te werk gaan. S'avonds weer naar huis GTST kijken.
Verhaaltje voorlezen aan de (vaccin verruineerde) kinderen en weer naar het werk
Pas als pensioen inzicht komt en het dus niet meer uitmaakt qua werk (en hypotheek) wordt er een boekje open gedaan.
Dat jij het nieuws niet volgt of de klokkeluiders die in de media te horen zijn niet serieus neemt (want ze zullen wel niet ver genoeg mee gaan in jouw gekte) is niet het probleem van de media of klokkeluiders maar toch echt jouw probleem.quote:Klokkenluiders in wat voor discipline dan ook worden amper tot niet gehoord en worden door de collegas, concullega's en politici volledig zwart gemaakt.
En kun je dat ook onderbouwen met feiten of blijft het weer eens roepen vanuit je onderbuik?quote:Volmondig ja.
Vaccin heeft als grondbeginsel ondeugdelijk te zijn. Zelfs het waarom te vaccineren is ondeugdelijk.
Ik ben van mening dat jij nogal dom bent en bovendien gevaarlijk.quote:Dan zijn artsen dus nog sneuer, dommer, en zieker dan ik dacht.
Je blijft maar een generaliseren en ongefundeerd roeptoeteren.quote:Het ernstige is dat artsen niet eens weten wat ze aanrichten. Dat is nog wel het ergste dat gros van de artsen gewoon te stom.
Niet alle ziektes zijn te genezen en gezien jouw niet onderbouwde en ongefundeerde opmerkingen ten aanzien van de medische wereld kan ik je ook totaal niet serieus nemen.quote:Vader heeft in het ziekenhuis gelegen afgelopen 4 weken. De artsen hebben wel weer goed laten zien hoe verdomde achterlijk en volstrekt niet weten wat ze doen. Wat een stel sukkels. Echt verbazend.
Want jij weet dat .quote:Op woensdag 6 mei 2015 10:06 schreef controlaltdelete het volgende:
Over roeptoeteren gesproken. Het zal je maar gezegd worden, dom en gevaarlijkik hou wijselijk voor me wie de werkelijke gevaren zijn
Tot nu toe is er nog geen enkel steekhoudend argument gekomen van Lambiekje waarom vaccineren zo slecht zou zijn. Hij blijft het alleen maar roepen, vraag je om meer info dan volgt een herhaling/scheldpartij op de medische wereld of het blijft stil.quote:Op woensdag 6 mei 2015 10:06 schreef controlaltdelete het volgende:
Over roeptoeteren gesproken. Het zal je maar gezegd worden, dom en gevaarlijkik hou wijselijk voor me wie de werkelijke gevaren zijn
Wat lambiekje beweerd over alle betrokkenen in de medische wereld bedoel je? Ja, best belachelijk inderdaad. Als je slecht onderbouwd van leer trekt tegen alles en iedereen over meerdere beroepsgroepen kan je er wel op rekenen dat je daar op aangesproken wordt, bijna niemand is onvoorwaardelijk enthousiast over het gebruik van vaccins, zien ook de miskleunen in de industrie en geven toe dat twijfels bij bijvoorbeeld de HPV vaccins best terecht kunnen zijn, dat is heel wat anders dan alle artsen en farmaceuten zijn moordenaars, het zet je eigenlijk gewoon buitenspel in de gehele discussie en dan val je inderdaad niet serieus te nemen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 10:06 schreef controlaltdelete het volgende:
Natuurlijk, vooral artsen staan erom bekend dat ze absoluut niet nadenken en ook hun kinderen vergiftigen met vaccins alleen maar omdat het zo hoort.quote:Op woensdag 6 mei 2015 09:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Verhaaltje voorlezen aan de (vaccin verruineerde) kinderen en weer naar het werk.
Als je met opzet over iets anders begint, is het een zwaktebod..quote:Klokkenluiders in wat voor discipline dan ook worden amper tot niet gehoord en worden door de collegas, concullega's en politici volledig zwart gemaakt.
Twee opmerking die gewoon te debiel zijn voor woorden. Waarom zouden ze bewust mensen willen kapot maken? En hoe kan het dat er steeds meer mensen een hoge leeftijd bereiken?quote:Volmondig ja.
[..]
Dan zijn artsen dus nog sneuer, dommer, en zieker dan ik dacht.
Als ze zo stom zijn, zouden ze door hun onkunde heel wat mensen dood moeten maken. Toch blijft een steeds groter aantal mensen met ziektes langer leven, of geneest. Hoe kan dat?quote:Het ernstige is dat artsen niet eens weten wat ze aanrichten. Dat is nog wel het ergste dat gros van de artsen gewoon te stom.
Ik vind het schandalig dat je je zieke vader een levensgevaarlijk risico hebt laten lopen in een ziekmaakhuis, vol met onwetende artsen en slaven van de psychopatische, fascistische, psychotische, megalomane, narcistische en sadistische Bad Pharma.quote:Vader heeft in het ziekenhuis gelegen afgelopen 4 weken. De artsen hebben wel weer goed laten zien hoe verdomde achterlijk en volstrekt niet weten wat ze doen. Wat een stel sukkels. Echt verbazend.
er is nog geen steekhoudend argument gekomen dat het wel goed is om te doen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 10:30 schreef Chewie het volgende:
[..]
Tot nu toe is er nog geen enkel steekhoudend argument gekomen van Lambiekje waarom vaccineren zo slecht zou zijn. Hij blijft het alleen maar roepen, vraag je om meer info dan volgt een herhaling/scheldpartij op de medische wereld of het blijft stil.
poltici wel en bijna iedereen is hier hyperenthousiast.quote:Op woensdag 6 mei 2015 10:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat lambiekje beweerd over alle betrokkenen in de medische wereld bedoel je? Ja, best belachelijk inderdaad. Als je slecht onderbouwd van leer trekt tegen alles en iedereen over meerdere beroepsgroepen kan je er wel op rekenen dat je daar op aangesproken wordt, bijna niemand is onvoorwaardelijk enthousiast over het gebruik van vaccins,
Als je echt dieper onderzoekt.. dan zou je vinden dat ik extreem mild ben tegenover die beroepsgroep.quote:zien ook de miskleunen in de industrie en geven toe dat twijfels bij bijvoorbeeld de HPV vaccins best terecht kunnen zijn, dat is heel wat anders dan alle artsen en farmaceuten zijn moordenaars, het zet je eigenlijk gewoon buitenspel in de gehele discussie en dan val je inderdaad niet serieus te nemen.
Om te beginnen wil jij aantonen dat het niet goed is, dat zul je dus moeten beargumenteren.quote:Op woensdag 6 mei 2015 12:50 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
er is nog geen steekhoudend argument gekomen dat het wel goed is om te doen.![]()
man er zijn de afgelopen jaren tientallen links gepost.quote:Op woensdag 6 mei 2015 12:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Om te beginnen wil jij aantonen dat het niet goed is, dat zul je dus moeten beargumenteren.
En ik denk dat vaccinaties hun nut meer dan afdoende hebben bewezen.
Wat jij allemaal beweert is te schandelijk voor woorden.quote:Op woensdag 6 mei 2015 12:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
man er zijn de afgelopen jaren tientallen links gepost.
Oh jawel hoor maar jij wil ze niet lezen of je wijst de resultaten toe aan een andere oorzaak.quote:Op woensdag 6 mei 2015 12:50 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
er is nog geen steekhoudend argument gekomen dat het wel goed is om te doen.![]()
Ik discussieer met mensen, niet met links. Heb nu al 80 keer gevraagd om een samenvatting, maar er komt maar niks.quote:Op woensdag 6 mei 2015 12:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Vergeleken met jou wel jaquote:Op woensdag 6 mei 2015 12:52 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
poltici wel en bijna iedereen is hier hyperenthousiast.
Ik ken al die sites wel hoor en er zit scary shit tussen. Alleen hoeveel van die scary shit is ook daadwerkelijk geloofwaardig als je naar de effecten kijkt die het nu heeft op de bevolking? De populatie groeit nog steeds als kool, het percentage autistische mensen is niet gegroeid door de decennia heen maar misschien wordt het nu wel sneller herkend wat de cijfers kan beïnvloeden. Hoe zit het met de vruchtbaarheid in bijvoorbeeld Afrika? Het westen?quote:[..]
Als je echt dieper onderzoekt.. dan zou je vinden dat ik extreem mild ben tegenover die beroepsgroep.
Ja en? Links zijn geen feiten, zeker niet als je al die links met misleidende informatie bedoelt, door en voor mensen die werkelijk te debiel zijn om te poepen en die je werkelijk van alles wijs kan maken. Ik vind dat soort sites gevaarlijk.quote:Op woensdag 6 mei 2015 12:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar zeg dan niks.quote:Op woensdag 6 mei 2015 13:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ja en? Links zijn geen feiten, zeker niet als je al die links met misleidende informatie bedoelt, door en voor mensen die werkelijk te debiel zijn om te poepen en die je werkelijk van alles wijs kan maken. Ik vind dat soort sites gevaarlijk.
Maar ga eens fijn op vakantie in een gebied waar veel malaria voorkomt, zonder de vaccinaties te nemen. Ik denk dat je snel anders piept.
Wat ik kwalijk vindt, is dat je je vader niet even zelf beter hebt gemaakt. Je weet immers meer dan welke arts dan ook.quote:Op woensdag 6 mei 2015 12:52 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
[..]
Als je echt dieper onderzoekt.. dan zou je vinden dat ik extreem mild ben tegenover die beroepsgroep.
Ieder die vind dat ik gevaarlijk ben met stellen dat badpharma en voornamelijk vaccins nonsens is. heeft geen enkel onderzoek gedaan. niets nada null. Punt.
Zelden zulke ill-informed kwasten gezien.
Wat is dit voor leipe persoonlijke reactie zonder wat voor argument dan ook?quote:Op woensdag 6 mei 2015 13:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar zeg dan niks.
Malariavaccinaties?
En ik denk dat jij helemaal je mond moet houden in deze.quote:Op woensdag 6 mei 2015 12:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik discussieer met mensen, niet met links. Heb nu al 80 keer gevraagd om een samenvatting, maar er komt maar niks.
10 puntsgewijze argumenten om tegen vaccinaties te zijn, please, ik wil ooit kinderen....
malariavaccinaties bestaan niet echt eigenlijk.quote:Op woensdag 6 mei 2015 13:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Wat is dit voor leipe persoonlijke reactie zonder wat voor argument dan ook?
[..]
En ik denk dat jij helemaal je mond moet houden in deze.
Nee inderdaad of je beter af met die kuur is ook nog maar de vraag.quote:Op woensdag 6 mei 2015 13:26 schreef jogy het volgende:
[..]
malariavaccinaties bestaan niet echt eigenlijk.
Nee je kan beter malaria oplopenquote:Op woensdag 6 mei 2015 13:27 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nee inderdaad of je beter af met die kuur is ook nog maar de vraag.
Oh, dat werd in de volksmond altijd 'vaccinatie' genoemd.quote:Op woensdag 6 mei 2015 13:26 schreef jogy het volgende:
[..]
malariavaccinaties bestaan niet echt eigenlijk.
http://www.ggdreisvaccina(...)alaria-malariapillen
Dat je je eigen fout al niet ziet, maakt het alleen maar erger.quote:Op woensdag 6 mei 2015 13:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Wat is dit voor leipe persoonlijke reactie zonder wat voor argument dan ook?
Ik denk dat ik juist prima weet waar ik het over heb in deze.quote:En ik denk dat jij helemaal je mond moet houden in deze.
Weet je het in deze beter dan op andere terreinen? Dat is mooi.quote:Op woensdag 6 mei 2015 13:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat je je eigen fout al niet ziet, maakt het alleen maar erger.
[..]
Ik denk dat ik juist prima weet waar ik het over heb in deze.
Gelukkig geven ze zelf ook aan dat je door de mogelijke bijverschijnselen alleen in de hoogste risicogebieden zou moeten denken aan het slikken van de kuurquote:Op woensdag 6 mei 2015 13:27 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nee inderdaad of je beter af met die kuur is ook nog maar de vraag.
quote:Op woensdag 6 mei 2015 12:52 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
[..]
Ieder die vind dat ik gevaarlijk ben met stellen dat badpharma en voornamelijk vaccins nonsens is. heeft geen enkel onderzoek gedaan. niets nada null. Punt.
Zelden zulke ill-informed kwasten gezien.
Strijder voor de waarheid en voor het domme gepeupel. Als je echt bewijs had dat er misstanden zijn heb je de morele plicht om er iets aan te doen. Is het systeem corrupt? Doe er iets aan. Verspil je tijd niet met posten op fok! maar doe er echt iets aan. Dat is het moment dat je jezelf op de borst mag kloppen. Nu roep je dat je allerlei misstanden hebt ontdekt, maar er tegelijkertijd helemaal niets aan doet. Niet echt een reden om superieur te doen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 12:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik vind het merkwaardig met mijn reiservaring en je komt in een malariagebied dat reizigers door GGD's in verschillende regio ander advies krijgen. De één zegt pillen en de ander zegt goed smeren en bedekken. Ik doe het liever zonder die pillen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 13:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Gelukkig geven ze zelf ook aan dat je door de mogelijke bijverschijnselen alleen in de hoogste risicogebieden zou moeten denken aan het slikken van de kuur
Nu blijft het wel staan?quote:Op woensdag 6 mei 2015 13:20 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Wat ik kwalijk vindt, is dat je je vader niet even zelf beter hebt gemaakt. Je weet immers meer dan welke arts dan ook.
En iedereen zit in het complot en je gaat schelden als iemand je tegenspreekt.. Als je niet selectief zou reageren zou je afgaan door de zijdeur.
edit
Het blijft mensenwerk, dat is volgens mij de hoofdreden van het inconsequente advies.quote:Op woensdag 6 mei 2015 13:41 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik vind het merkwaardig met mijn reiservaring en je komt in een malariagebied dat reizigers door GGD's in verschillende regio ander advies krijgen. De één zegt pillen en de ander zegt goed smeren en bedekken. Ik doe het liever zonder die pillen.
Dat is geen tegenstelling; preventie of mitigatie.quote:Op woensdag 6 mei 2015 13:41 schreef controlaltdelete het volgende:
De één zegt pillen en de ander zegt goed smeren en bedekken. Ik doe het liever zonder die pillen.
Precies, dus blijkt maar weer dat die kuren echt geen wondermiddel zijn. Het kan het voorkomen maar sluit niet uit dat je het evengoed nog kan oplopen. Ik ben mensen tegengekomen die zich echt ziek voelden op het spul en zelfs hallucineerden.quote:Op woensdag 6 mei 2015 13:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Het blijft mensenwerk, dat is volgens mij de hoofdreden van het inconsequente advies.
Niemand beweerd ook dat het een wondermiddel is. Hetzelfde als met paardenmiddelen als Prednison, verschrikkelijk spul met meer bijwerkingen dan ik kan tellen maar als het een verschil tussen leven en dood betekend dan neem je dat maar voor lief.quote:Op woensdag 6 mei 2015 13:47 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Precies, dus blijkt maar weer dat die kuren echt geen wondermiddel zijn. Het kan het voorkomen maar sluit niet uit dat je het evengoed nog kan oplopen. Ik ben mensen tegengekomen die zich echt ziek voelden op het spul en zelfs hallucineerden.
In het Westen overlijd je niet zo snel hoor, mocht je malaria hebben opgelopen. Daar bestaan natuurlijk ook medi voor, het is zelfs makkelijk te genezen dacht ik. Arme landen hebben het geld hier niet voor en gratis krijgen ze het niet. Als arme mensen goede preventiemiddelen zouden hebben, zouden de cijfers al flink dalen, maar ze hebben niet eens geld voor een fatsoenlijke klamboe. Lijkt me dus best logisch waarom malaria daar zoveel slachtoffers maakt.quote:Op woensdag 6 mei 2015 13:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Niemand beweerd ook dat het een wondermiddel is. Hetzelfde als met paardenmiddelen als Prednison, verschrikkelijk spul met meer bijwerkingen dan ik kan tellen maar als het een verschil tussen leven en dood betekend dan neem je dat maar voor lief.
In dat geval neem je die medicijnen wel?quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:14 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
In het Westen overlijd je niet zo snel hoor, mocht je malaria hebben opgelopen. Daar bestaan natuurlijk ook medi voor, het is zelfs makkelijk te genezen dacht ik. Arme landen hebben het geld hier niet voor en gratis krijgen ze het niet. Als arme mensen goede preventiemiddelen zouden hebben, zouden de cijfers al flink dalen, maar ze hebben niet eens geld voor een fatsoenlijke klamboe. Lijkt me dus best logisch waarom malaria daar zoveel slachtoffers maakt.
Als je een severe case hebt, kun je binnen een paar uur / dagen sterven. Volgens wikipedia ligt het sterftecijfer bij zware gevallen op 20%.quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:14 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
In het Westen overlijd je niet zo snel hoor, mocht je malaria hebben opgelopen. Daar bestaan natuurlijk ook medi voor, het is zelfs makkelijk te genezen dacht ik. Arme landen hebben het geld hier niet voor en gratis krijgen ze het niet. Als arme mensen goede preventiemiddelen zouden hebben, zouden de cijfers al flink dalen, maar ze hebben niet eens geld voor een fatsoenlijke klamboe. Lijkt me dus best logisch waarom malaria daar zoveel slachtoffers maakt.
Geen idee, ik denk het wel, Ik neem ook wel eens een aspirine hoor. Mij heb je nooit horen beweren dat ik alles weiger wat medi is. Je moet de cirkel zien hoe, wanneer en waarom medicijnen voorgeschreven worden. Aan die reizigers-malaria-angst wordt flink verdiend vergeet dat niet. Ik weet niet meer wat ik voor die kuur heb betaald destijds, maar prijzig was ie wel. Als je dan bedenkt dat het nergens voor nodig is, je stopt een hoop gif in je lichaam in een korte tijd met vervelende bijwerkingen en garantie geeft het niet eens. Goed smeren zeker in vroege ochtend en avonden, en je bedekken scheelt een hoop.quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
In dat geval neem je die medicijnen wel?
Wikipedia wordt door sommigen niet geloofd maar wickedpedia genoemd.quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:26 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Als je een severe case hebt, kun je binnen een paar uur / dagen sterven. Volgens wikipedia ligt het sterftecijfer bij zware gevallen op 20%.
Smeren is goed, maar daar zit erger (subjectieve mening) spul in dan een gemiddeld vaccin!quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:31 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk het wel, Ik neem ook wel eens een aspirine hoor. Mij heb je nooit horen beweren dat ik alles weiger wat medi is. Je moet de cirkel zien hoe, wanneer en waarom medicijnen voorgeschreven worden. Aan die reizigers-malaria-angst wordt flink verdiend vergeet dat niet. Ik weet niet meer wat ik voor die kuur heb betaald destijds, maar prijzig was ie wel. Als je dan bedenkt dat het nergens voor nodig is, je stopt een hoop gif in je lichaam in een korte tijd met vervelende bijwerkingen en garantie geeft het niet eens. Goed smeren zeker in vroege ochtend en avonden, en je bedekken scheelt een hoop.
een prik in je bil? Voor malaria?quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:42 schreef ems. het volgende:
Welke bijwerkingen heeft het malaria-vaccin? Ik heb hem destijds gehad voor de reis naar Indonesie maar behalve een stijve bil (ik geloof dat ik daar geprikt werd) voor 1 dag heb ik er niets van gemerkt.
Er bestaat (nog) geen vaccin tegen malaria, misschien was het een gele koorts vaccinatie of zo.quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:42 schreef ems. het volgende:
Welke bijwerkingen heeft het malaria-vaccin? Ik heb hem destijds gehad voor de reis naar Indonesie maar behalve een stijve bil (ik geloof dat ik daar geprikt werd) voor 1 dag heb ik er niets van gemerkt.
En jezelf insmeren tegen muggen helpt natuurlijk altijd maar gaat je niet redden als je op eilanden als Lombok wilt gaan rondrennen.
twijfelachtig goedje http://en.wikipedia.org/wiki/Miracle_Mineral_Supplementquote:Op woensdag 6 mei 2015 14:43 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
een prik in je bil? Voor malaria?
Ik las zojuist deze nog
http://www.gewoon-nieuws.(...)in-een-dag-door-mms/
DEET vermijd ik zoveel mogelijk. Ik ga altijd op zoek naar lokale pharmacies en combineer een beetje. Ligt ook vaak aan de periode, in het nat seizoen zijn er natuurlijk veel meer muggen dan in het droog seizoen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:40 schreef .SP. het volgende:
[..]
Smeren is goed, maar daar zit erger (subjectieve mening) spul in dan een gemiddeld vaccin!
http://en.wikipedia.org/wiki/DEET
Je kunt er echt enorme psychoses van krijgen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:42 schreef ems. het volgende:
En jezelf insmeren tegen muggen helpt natuurlijk altijd maar gaat je niet redden als je op eilanden als Lombok wilt gaan rondrennen.
Ik ga luisteren vanavond zodra ik klaar ben met "werken"quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:58 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Je kunt er echt enorme psychoses van krijgen.
Iemand beschrijft dat in deze podcast in act three: http://www.thisamericanli(...)399/contents-unknown
De moeite van het luisteren waard, echt heel insane...
Weet je zelf eigenlijk wel wat voor een onzin je post. MMS wordt volgens die site omgezet in chlooroxide (en dan miracleus door je rode bloedlichamen getransporteerd).quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:43 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
een prik in je bil? Voor malaria?
Ik las zojuist deze nog
http://www.gewoon-nieuws.(...)in-een-dag-door-mms/
Ik weet eigenlijk niet of psychose de juiste term is, maar is idd niet tot malariamedicijnen beperkt. Maar die gevolgen (wacht maar tot je het verhaal hebt gehoord om te kijken hoe zwaar die gevolgen kunnejn zijnquote:Op woensdag 6 mei 2015 15:05 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik ga luisteren vanavond zodra ik klaar ben met "werken"
Maar het is trouwens ook mogelijk om psychoses te krijgen van een jointje roken, afhankelijk van de persoon
Zuurstof is normaal gesproken ook een gas maar wordt ook door rode bloedcellen getransporteerd?quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:06 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Weet je zelf eigenlijk wel wat voor een onzin je post. MMS wordt volgens die site omgezet in chlooroxide (en dan miracleus door je rode bloedlichamen getransporteerd).
Het vervelende is alleen dat Chlooroxide een zeer giftig GAS is
Als ik op zo'n site zou zetten dat het anaal inbrengen van zon gedroogde bruine aarde goed is tegen TBC dan zou je dat waarschijnlijk ook meteen voor waarheid aanzien.
Ja maar dat komt omdat zuurstof zich kan binden met hemoglobine en ons hele lichaam is ingesteld op die transport methode. Voor ChloorOxide (en daar praten we over) bestaat die mogelijkheid niet. Adem het maar eens in en de kans is groot dat je de volgende dag in een kist wordt weggedragen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:09 schreef oompaloompa het volgende:
Zuurstof is normaal gesproken ook een gas maar wordt ook door rode bloedcellen getransporteerd?
Dat gezegd hebbende, is MMS dat goedje waarvan het congres een paar dagen geleden afgelast werd omdat het echt supergevaarlijk is.
Oh ja het is gevaarlijk en dom om te drinken, daar zijn we het niet over oneens. Alleen was ik het niet eens met je (dubbele) argument dat we het niet in kunnen nemen omdat het een gas is (je kunt het gewoon oplossen als gas in een drankje), en dat gassen niet vervoerd kunnen worden in het lichaam.quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:24 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Ja maar dat komt omdat zuurstof zich kan binden met hemoglobine en ons hele lichaam is ingesteld op die transport methode. Voor ChloorOxide (en daar praten we over) bestaat die mogelijkheid niet. Adem het maar eens in en de kans is groot dat je de volgende dag in een kist wordt weggedragen.
Ik had duidelijker moeten zijn. Gassen worden over het algemeen niet opgenomen via de methode waarmee MMS zou moeten werken. Dus via het maag-darm kanaal (en ja daar zijn ook uitzonderingen).quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:27 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Oh ja het is gevaarlijk en dom om te drinken, daar zijn we het niet over oneens. Alleen was ik het niet eens met je (dubbele) argument dat we het niet in kunnen nemen omdat het een gas is (je kunt het gewoon oplossen in een drankje en de chlorine drinken), en dat gassen niet vervoerd kunnen worden in het lichaam.
maw: ik ben het eens met je conclusie dat het een domme bron is, maar niet per se de reden die je aangeeft
Haha, gelukkig zijn we er uit.quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:30 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Ik had duidelijker moeten zijn. Gassen worden over het algemeen niet opgenomen via de methode waarmee MMS zou moeten werken. Dus via het maag-darm kanaal (en ja daar zijn ook uitzonderingen).
Dat maakt het niet beter...quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:31 schreef controlaltdelete het volgende:
Rustig mensen voordat jullie denken een stok gevonden te hebben. Het was iets wat ik wat ik vluchtig tegen kwam en gelezen heb. Het Rode Kruis doet goed werk natuurlijk
Ik had een linkje gepost waaruit duidelijk wordt dat het rode kruis helemaal niets met mms in Oeganda heeft gedaan, is gewoon bijelkaar gelogen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:39 schreef oompaloompa het volgende:
Belachelijk trouwens dat dat soort kwakzalvers arme mensen in Oeganda kunnen misbruiken voor hun martelingen
Oh ja daar twijfel ik niet aan, maar er wordt dus wel op die mensen daar ge-experimenteerd met, voor zover ik kan zien, geen nadelige consequenties voor die prutsers.quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:52 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ik had een linkje gepost waaruit duidelijk wordt dat het rode kruis helemaal niets met mms in Oeganda heeft gedaan, is gewoon bijelkaar gelogen.
Erg vreemd verhaal, moreel alle proporties te buiten!quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:53 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Oh ja daar twijfel ik niet aan, maar er wordt dus wel op die mensen daar ge-experimenteerd met, voor zover ik kan zien, geen nadelige consequenties voor die prutsers.
ik neem aan dat je elke maand hondsdolheidvaccin neemt als je naar buiten/werk gaat.quote:Op woensdag 6 mei 2015 13:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh, dat werd in de volksmond altijd 'vaccinatie' genoemd.
Whatever, de vraag blijft hetzelfde: gaat Lambiekje op vakantie naar een land vol gevaarlijke ziektes zonder vaccinatie/voorzorgsmaatregel te nemen?
Of neem het voorbeeld met malaria.. Die pillen zijn ook van Bad Pharma en bedoeld om mensen ziek te maken, tenslotte.
... dat is weer wat voorbarig. Goed werk? neh!quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:31 schreef controlaltdelete het volgende:
Rustig mensen voordat jullie denken een stok gevonden te hebben. Het was iets wat ik wat ik vluchtig tegen kwam en gelezen heb. Het Rode Kruis doet goed werk natuurlijk
nee hoe bigpharma en artsen te werken gaan dat is schandelijkquote:Op woensdag 6 mei 2015 12:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat jij allemaal beweert is te schandelijk voor woorden.
kort gezegdquote:Op woensdag 6 mei 2015 12:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik discussieer met mensen, niet met links. Heb nu al 80 keer gevraagd om een samenvatting, maar er komt maar niks.
10 puntsgewijze argumenten om tegen vaccinaties te zijn, please, ik wil ooit kinderen....
als het aan de wittejascriminelen lagen. jaquote:Op woensdag 6 mei 2015 09:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dus je vader is nu dood neem ik aan?
die oude gek denkt net zo bekrompen over ziekenhuis / arts als julliequote:Sorry dat ik het zo cru breng maar ik ga er vanuit!
Plus waarom liet je het toe?
ik ben gelukkig uit de tijd dat er nog niet dat veel gevaccineerd werd.quote:En als gevaccineerd persoon zelf heb je neem ik aan nu nog steeds last van van alles en nog wat!
Ik neem aan dat je autisme hebt, aangezien dat ook al aan vaccins werd toegeschreven!
Mag ik vragen wat er precies loos was en of hij nu weer gezond thuis is?quote:Op donderdag 7 mei 2015 07:42 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
als het aan de wittejascriminelen lagen. ja
man man man wat moet je alert zijn. Die tyfusmongolen denken echt niet na.
[..]
die oude gek denkt net zo bekrompen over ziekenhuis / arts als jullie
[..]
ik ben gelukkig uit de tijd dat er nog niet dat veel gevaccineerd werd.
En weer roep je maar wat zonder ook maar enige vorm van onderbouwing.quote:Op donderdag 7 mei 2015 07:25 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nee hoe bigpharma en artsen te werken gaan dat is schandelijk
Hoe krijg je toch zoveel onzin getypt? Je mist gewoon de basale kennisquote:Op donderdag 7 mei 2015 07:32 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
kort gezegd
1. ze werken niet (is ook nimmer de bedoeling geweest)
2. je bent niet beschermd
3. lichaam kent indringer niet als je in wild tegenkomt
4. overload aan toxische rommel (verpakking liegt)
5. hersenbeschadig en andere immuungerelateerde onherstelbare beschadiging.
6. je krijgt hoe dan ook het virus waarbij je in wild weinig kans hebt
7. Vaccins is altijd een cocktail. Dus meteen meerdere indringers.
8. vaccins zijn nooit getest (en al helemaal niet op kinderen. Die krijgen hoe dan ook overdosis
9. kinderen onder 2 kan niet werken
10. het is in alle gevallen dodelijker dan de reallife virussen.
Mijn voorbeeld was mss niet correct, maar dit is de meest debiele vergelijking die ik ooit heb gezien.quote:Op donderdag 7 mei 2015 07:21 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik neem aan dat je elke maand hondsdolheidvaccin neemt als je naar buiten/werk gaat.
Respectvol hoor.quote:Op donderdag 7 mei 2015 07:42 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik vind het echt schandalig dat je die ouwe gek zelf niet even beter hebt gemaakt. Je weet het immers zoveel beter dan die wittejascriminelen en die tyfusmongolen?quote:Op donderdag 7 mei 2015 07:42 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het is natuurlijk niet voor niets een ouwe gek. Die gelooft niet in De Waarheid van zijn zoon.quote:Op donderdag 7 mei 2015 08:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik vind het echt schandalig dat je die ouwe gek zelf niet even beter hebt gemaakt. Je weet het immers zoveel beter dan die wittejascriminelen en die tyfusmongolen?
is dit lollig bedoelt ofzo..?quote:Op donderdag 7 mei 2015 08:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik vind het echt schandalig dat je die ouwe gek zelf niet even beter hebt gemaakt. Je weet het immers zoveel beter dan die wittejascriminelen en die tyfusmongolen?
In dit geval spiegelt E_O alleen maar precies dezelfde bewoordingen terug op lambiekje.quote:
dat was me idd duidelijk..quote:Op donderdag 7 mei 2015 09:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik reageer gewoon op Lambiekje, dat zie je toch?
Haha, reken maar dat jij flink geprikt bent Lambiekje!quote:Op donderdag 7 mei 2015 07:42 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Even voor mijn beeldvorming, moet je dat bij elkaar optellen of is elke melding het enig vaccin wat je op dat moment krijgt?quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:26 schreef .SP. het volgende:
[..]
Haha, reken maar dat jij flink geprikt bent Lambiekje!
Hier een stukje geschiedenis: http://rijksvaccinatiepro(...)ogramma/Geschiedenis
optellen (maar niet degene waar al voor gevaccineerd werd)quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Even voor mijn beeldvorming, moet je dat bij elkaar optellen of is elke melding het enig vaccin wat je op dat moment krijgt?
Ik zie het, keertje terug klikken en dan krijg je het vaccinatieschema zoals deze nu is. Dank! Nu begrijp ik ook waarom ik mij maar 1 keer kan herinnerenquote:Op donderdag 7 mei 2015 10:29 schreef .SP. het volgende:
[..]
optellen (maar niet degene waar al voor gevaccineerd werd)
En dan is de grote vraag altijd waarom autisme niet vanaf 1957 omhoog geschoten is, maar pas halverwege de jaren 80. Een antwoordloze vraag meestal.....quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik zie het, keertje terug klikken en dan krijg je het vaccinatieschema zoals deze nu is. Dank! Nu begrijp ik ook waarom ik mij maar twee keer kan herinneren. ( 9 en 12 jaar)
maar is het aantal kinderen met autisme toen echt omhoog geschoten of werd het toen misschien pas als zodanig gediagnosticeerd?quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:36 schreef .SP. het volgende:
[..]
En dan is de grote vraag altijd waarom autisme niet vanaf 1957 omhoog geschoten is, maar pas halverwege de jaren 80. Een antwoordloze vraag meestal.....
Lambiekje is inderdaad gevaccineerd dat ontkent hij ook niet!quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:38 schreef jogy het volgende:
[..]
maar is het aantal kinderen met autisme toen echt omhoog geschoten of werd het toen misschien pas als zodanig gediagnosticeerd?
Ja, dat is de vraag, echter zou er rond 1960 ook wel een belletje zijn gaan rinkelen als opeens 'heel veel kinderen' raar gaan doen. Het heeft duidelijk geen ruk met vaccinaties te maken, maar gebasseerd op een frauduleus onderzoek naar het MMR vaccin wat vertaalt is naar alle vaccins zijn de schuld onder anti-vaxxers.quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:38 schreef jogy het volgende:
[..]
maar is het aantal kinderen met autisme toen echt omhoog geschoten of werd het toen misschien pas als zodanig gediagnosticeerd?
Het was semi-grappig bedoeld. Ik vroeg me af of zijn vader beter was geworden, maar de overdreven, niet aflatende, volkomen gespeend van argumenten zijnde litanie van Lambiekje tegen de artsenij en medische zorg werkt soms op mijn lachspieren. In dit geval heb ik dezelfde termen gebruikt om aan te tonen dat hij een satire op zichzelf is.quote:Op donderdag 7 mei 2015 09:56 schreef Orwell het volgende:
[..]
dat was me idd duidelijk..
ik vroeg me alleen af of je reactie lollig bedoeld was.
Zijn die twee vragen uiteindelijk echt anders?quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:38 schreef jogy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:52 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Zijn die twee vragen uiteindelijk echt anders?
In de Westerse wereld worden meer mensen met schizofrenie gediagnosticeerd, in sommige tribes worden het shamanen.
Misschien niet maar als de maatschappij eromheen er niet mee om kan gaan op die manier dan belemmert het de persoon wel en wat autisme betreft belemmert het vaker wel dan niet de persoon zelf toch?quote:Kun je het schizofrenie en een aandoening noemen als het je dagelijks functioneren niet belemmert?
Yeap, maar het is geen onredelijke hypothese(!) dat de characteristics van wat wij autisme noemen nu meer hindert dan in de jaren 60. Puur kijkend naar de hoeveelheid aandacht die er voor is, zal het vooral zijn dat de aandoening bekender is, meer mensen naar de arts gaan, en het meer gediagnosticeerd wordt. Zou me overigens niet verbazen als het nu overgediagnosticeerd wordt..quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:57 schreef jogy het volgende:
[..]. Dat vind ik ook erg tof ja. (Ik ben zó benieuwd of daar ook daadwerkelijk 'extra informatie' vandaan komt of dat het een soort tarotkaarten achtige werking is die je laat nadenken over wat er gezegd is en je tot zelfinzicht dwingt'
[..]
Misschien niet maar als de maatschappij eromheen er niet mee om kan gaan op die manier dan belemmert het de persoon wel en wat autisme betreft belemmert het vaker wel dan niet de persoon zelf toch?
Dat is ook wel de eeuwige discussie ja. Hetzelfde met is het een druk kind of is het ADHD? Oh hij lacht niet vaak en ontwijkt mijn blik, is het een onzeker stil kindje of is het autisme? Zoiets. 40 jaar geleden stond het allemaal nog niet zo in de kijker dus kwamen alleen de 'zware' gevallen naar voren, nu kan je al 'autisme' aan geplakt krijgen zonder dat het echt opvalt.quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:02 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Yeap, maar het is geen onredelijke hypothese(!) dat de characteristics van wat wij autisme noemen nu meer hindert dan in de jaren 60. Puur kijkend naar de hoeveelheid aandacht die er voor is, zal het vooral zijn dat de aandoening bekender is, meer mensen naar de arts gaan, en het meer gediagnosticeerd wordt. Zou me overigens niet verbazen als het nu overgediagnosticeerd wordt..
Dat lijkt mij precies het kernprobleem; labeltjes plakken en ouders die daar te gewillig in meegaan.quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:02 schreef oompaloompa het volgende:
Zou me overigens niet verbazen als het nu overgediagnosticeerd wordt..
vande week nog bij zembla. een adhd-kind is grotendeels zo gevormd door de opvoeding.quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is ook wel de eeuwige discussie ja. Hetzelfde met is het een druk kind of is het ADHD? Oh hij lacht niet vaak en ontwijkt mijn blik, is het een onzeker stil kindje of is het autisme? Zoiets. 40 jaar geleden stond het allemaal nog niet zo in de kijker dus kwamen alleen de 'zware' gevallen naar voren, nu kan je al 'autisme' aan geplakt krijgen zonder dat het echt opvalt.
Niet aan vaccins dus?quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
vande week nog bij zembla. een adhd-kind is grotendeels zo gevormd door de opvoeding.
Het ligt dus aan de ouders.
en weer een rede om artsen te grof te beledigen. Wat een delusional fuckups.quote:Aluminum is considered to be an essential metal with quantities fluctuating naturally during normal cellular activity. It is found in all tissues and is also believed to play an important role in the development of a healthy fetus.
bron
JEZUS CHRISTUS .. .wat een ultratriest bericht.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:14 schreef .SP. het volgende:
Nog een goede reden om tegen mazelen te vaccineren, blijkt je immuunsysteem nog jaren lang te kunnen verzieken nadat je van mazelen genezen bent.
http://www.telegraaf.nl/g(...)g_gevaarlijk___.html
hahahahahah. man man man wat een farce.quote:De onderzoekers suggereren dan ook dat vaccineren tegen de mazelen niet alleen beschermt tegen het virus zelf, maar indirect ook tegen andere infectieziekten.
De propaganda is is dat de farmaceutische industrie voor onze gezondheid is.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:41 schreef ems. het volgende:
Jij krijgt echt een stijve van zo grof mogelijk angst zaaien over artsen niet?
Maargoed, blijf geloven in propaganda.
De grap van jouw argumentatie is dat een hoop mensen inderdaad profijt hebben gehad van de farmaceutische industrie, hoe hard jij ook blijft schreeuwen dat het allemaal moordenaars zijn.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
De propaganda is is dat de farmaceutische industrie voor onze gezondheid is.
Think Again
ok, wat klopt er niet dan?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
JEZUS CHRISTUS .. .wat een ultratriest bericht.
[..]
hahahahahah. man man man wat een farce.
een dergelijk wetenschapper geeft precies weer waarom de wetenschap totaal failliet is.wat klopt erquote:
Zin jouw nergens slaat op.quote:Op zondag 10 mei 2015 08:31 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
een dergelijk wetenschapper geeft precies weer waarom de wetenschap totaal failliet is.wat klopt er
Was je "cut and paste" machine kapot?quote:Op zondag 10 mei 2015 08:31 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
een dergelijk wetenschapper geeft precies weer waarom de wetenschap totaal failliet is.wat klopt er
Suf dat hij 100% zekerheid eist, wetende dat dat gewoon onmogelijk is. (Het kan natuurlijk ook dat ie dat niet weet maar dan is er een veel groter probleemquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:20 schreef overstekendekameel het volgende:
dit doortastende amerikaanse congreslid maakt het een hoge piet bij de FDA (Food and Drug Adminsitration) bijzonder moeilijk over het onderwerp van kwik in vaccins:
i knowquote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:22 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Suf dat hij 100% zekerheid eist, wetende dat dat gewoon onmogelijk is.
hij is net zoals zovelen aan de top, een praatpoppetje die bevelen opvolgt van hogerhandquote:(Het kan natuurlijk ook dat ie dat niet weet maar dan is er een veel groter probleem)
Ik had het over het congreslid hehquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:48 schreef overstekendekameel het volgende:
[..]
i know
[..]
hij is net zoals zovelen aan de top, een praatpoppetje die bevelen opvolgt van hogerhand
dit in ruil voor een beetje macht en mondje dicht
ah, okquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:50 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik had het over het congreslid heh
or 3) A Criminal health-autorityquote:Vaccine-Induced Brain Damage Syndrome (VIBDS) is the phenomenon of impaired cognitive function caused by the brain-damaging toxic additives found in vaccines. It mirrors the well-documented cognitive impairment caused by chemotherapy, known across the medical establishment as Post-Chemotherapy Cognitive Impairment (PCCI).
The unmistakable evidence that vaccines cause permanent brain damage is found in the obviously suppressed cognition of those who take them. According to nearly every pro-vaccine parent who routinely takes vaccines, their vaccinated children -- who are therefore immune to infectious disease -- are endangered by unvaccinated children who they claim might be carrying infectious disease.
But hold on a second. If your own children have immunity, then they have nothing to fear from other children that might be carrying infectious disease. The very definition of immunity means a child can be exposed to the disease and not "catch" it. Not to belabor the point, but "immunity" means to "be immune." Somehow, this simple, rational point escapes the cognitive capacity of every single person demanding mandatory vaccines for all children.
After all, immunity to chicken pox means you can be exposed to chicken pox and not be afflicted by it. Immunity to measles means you can be exposed to measles and not "get" the measles. Immunity to the mumps means that you can be exposed to the mumps and not catch the mumps. I hope this isn't new information to anybody, because these statements simply affirm the fundamental truths of immunology.
If immunity doesn't grant protection from infectious disease, then why should anyone get vaccinated in the first place?
A person who believes that unvaccinated children pose a risk to vaccinated (immunized) children must either:
1) Be too uneducated to understand the meaning of the word "immune."
or
2) Suffer from brain damage and therefore be unable to grasp the logic that immune children have nothing to fear from non-immunized children.
bron
Natural news is idd een simpele bron.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
or 3) A Criminal health-autority
Zo simpel ligt het ...
Er staan zoveel biologische fouten in deze samenvatting alleen al dat het een beetje treurig wordt.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Zo simpel ligt het ...
Ik blijf het verwonderlijk vinden hoe vaccinaties volgens jullie sites iedere keer weer de oorzaak kunnen zijn voor iets anders. We hebben al autisme gehad, volgens jou krijg je van de vaccinatie tegen mazelen juist mazelen, maar nu krijg je als bonus ook nog eens VIBDSquote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Zo simpel ligt het ...
jij bent een oorzaak van het medisch bedrog.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:06 schreef .SP. het volgende:
[..]
Er staan zoveel biologische fouten in deze samenvatting alleen al dat het een beetje treurig wordt.
Doe toch eens normaal zegquote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:26 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
jij bent een oorzaak van het medisch bedrog.
ik verzin het niet. De medische klootzakken moeten kunst grepen uithalen om het bedrog nog in de beerput te houden.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:28 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Ik blijf het verwonderlijk vinden hoe vaccinaties volgens jullie sites iedere keer weer de oorzaak kunnen zijn voor iets anders. We hebben al autisme gehad, volgens jou krijg je van de vaccinatie tegen mazelen juist mazelen, maar nu krijg je als bonus ook nog eens VIBDS![]()
Snap je zelf niet dat met iedere post je geloofwaardigheid zakt tot een nieuw dieptepunt.
men moet beseffen hoe crimineel die tak van sport is.quote:
Jij moet beseffen dat je een gevaar voor de maatschappij bent en in een gesloten inrichting hoort.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
men moet beseffen hoe crimineel die tak van sport is.
Waarom precies?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:26 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
jij bent een oorzaak van het medisch bedrog.
dat is dus precies wat er aan de hand is. Grootbedrijf neemt de wereld over. De winstmaximalisatie boven logica, ethiek, moraliteit, integriteit. De enige echte psychopaten zijn 'mensen' in pak of met witte jas. Waanzin neemt de regie over. Gros van de mensen is ziek in het hoofd gemangeld door school, tv en reclame. Men kan absoluut niet meer logisch en reeel nadenken.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:35 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Jij moet beseffen dat je een gevaar voor de maatschappij bent en in een gesloten inrichting hoort.
En daar ga je weer. Generaliseren tot je er bij neervalt.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat is dus precies wat er aan de hand is. Grootbedrijf neemt de wereld over. De winstmaximalisatie boven logica, ethiek, moraliteit, integriteit. De enige echte psychopaten zijn 'mensen' in pak of met witte jas. Waanzin neemt de regie over. Gros van de mensen is ziek in het hoofd gemangeld door school, tv en reclame. Men kan absoluut niet meer logisch en reeel nadenken.
Ik ben absoluut geen gevaar. Dat zijn wetenschappers en politici en een totaal verrot rechtssysteem.
Eigenlijk is onze maatschappij op alle fronten meer dan failliet.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 16:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En daar ga je weer. Generaliseren tot je er bij neervalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |