abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 mei 2015 @ 15:54:29 #151
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_152182835
Haha

MOUNTAIN VIEW, CA – Poll results collected by Facebook, Inc. were released today revealing that anti-vaccine advocates are “the worst” people on Facebook.

http://thespudd.com/anti-vaccers-voted-worst-people-on-facebook/
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  maandag 4 mei 2015 @ 21:41:29 #152
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_152278563
Statistieken over vaccinatie-preventable disseases de afgelopen 7.5 jaar in de us:
8973 sterfgevallen die voorkomen hadden kunnen worden
146.623 ziektes die voorkomen hadden kunnen worden

http://www.antivaccinebod(...)Body_Count/Home.html
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  dinsdag 5 mei 2015 @ 16:17:10 #153
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_152300625
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 16:39 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Daar ben je kind en ouder voor, da's met alles zo.
Dan zijn dat extreem domme kutouders.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 16:21:47 #154
52357 Lambiekje
pi_152300801
quote:
Deense Tv: HPV-vaccin ruïneert vrouwenlevens

De Deense Tv-zender ‘Tv2 Denmark’ heeft iets gedaan dat in de main stream media (msm) in bijvoorbeeld de VS nooit zou durven noch doen: namelijk een documentaire maken over het controversiële HPV-vaccin, waarvan velen beweren dat het de levens van veel jonge vrouwen heeft geruïneerd, en daarbij ook nog eens een onderzoeksrapport publiceren.
bron
Het slopen van jonge vrouwen dat was de gehele opzet van het HPV vaccin.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lambiekje op 05-05-2015 16:32:49 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 16:30:22 #155
52357 Lambiekje
pi_152301090
quote:
Dr. Andrew Moulden: Elk vaccin veroorzaakt een trauma’
De Canadese arts Dr. Andrew Moulden was de man die uiterst transparent bewijs verzamelde, dat aantoont, dat ELKE DOSIS VACCIN die een kind of volwassene wordt toegediend, een trauma veroorzaakt. Deze keiharde waarheid die hij onthulde werd –bijna ‘vanzelfsprekend’ zou je zeggen- ontkend door het conventionele medische ‘systeem’. En vanzelfsprekend stonden ook de Big Pharma-cowboys op hun achterste hielen.. Hoe durfde hij wel niet..?!

Zijn boek is een grote opsomming van zijn lessen en een ‘must’ voor iedereen die wil leren over de ‘donkere kanten’ van het vaccinatiedebat, dat routinematig wordt gecensureerd door de mainstream media. Maar deze vakkundige arts verdient het om niet vergeten te worden en zijn werk dient te worden gelezen en bestudeerd door wetenschappers die wél een open mind hebben voor de mogelijke nadelen van de vaccinatietheorie.

Andrew Moulden was niet bang om de waarheid te spreken over medische corruptie en een gezondheidssysteem dat ‘door de knieën’ is gegaan, en dat meer schade toebrengt aan patiënten, dan dat er sprake is van het genezen van ziekten. Een van Dr. Andrew Moulden statements:

Wat hebben we elkaar aangedaan met die vaccins en die vaccinatiemethodieken? We hebben de groots denkbare schade toegebracht aan de mensheid in de historie van deze mensheid.
bron
Precies. Het is het meest doortrapte wat men ooit bedacht hebben.

Elk pro-vaccin persoon is een kwalijke naarling. En feitelijk een misdadiger. Beter gezegd elk individu pro bigpharma is een mislijke misdadiger. En als ouder dat je kind hebt gevaccineerd is gewoon dom en ronduit achterlijk.

Artsen zijn parasieten.

[ Bericht 2% gewijzigd door Lambiekje op 05-05-2015 16:40:55 ]
pi_152301479
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 16:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dan zijn dat extreem domme kutouders.
Ja en die ouders vinden jou dan weer een kutouder.

Als ouder bepaal je nu éénmaal wat je wel/niet met je kind doet, je kind mee in aanraking brengt, te eten geeft enz. enz. enz.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
  Moderator dinsdag 5 mei 2015 @ 16:42:05 #157
45833 crew  Fogel
pi_152301481
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 16:30 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Elk pro-vaccin persoon is een kwalijke naarling. En feitelijk een misdadiger. Beter gezegd elk individu pro bigpharma is een mislijke misdadiger.

artsen zijn parasieten.
De man die dit zegt is een arts. Volgens je eigen logica is daardoor alles een leugen.
Waarom kies je ervoor om deze 'parasiet' wel te geloven?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
  dinsdag 5 mei 2015 @ 16:43:29 #158
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_152301533
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 16:42 schreef Fogel het volgende:

[..]

De man die dit zegt is een arts. Volgens je eigen logica is daardoor alles een leugen.
Waarom kies je ervoor om deze 'parasiet' wel te geloven?
Nee hoor, die man heeft alleen verzonnen dat ie een arts was.

Of nou ja, ik heb nog nooit iemand zichzelf dr. xx xxx ba, ma, md, phd zien noemen die ook daadwerkelijk die degrees had :P
  Moderator dinsdag 5 mei 2015 @ 16:45:12 #159
45833 crew  Fogel
pi_152301582
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 16:43 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Nee hoor, die man heeft alleen verzonnen dat ie een arts was.
Ah, duidelijk, dan is de rest dus automatisch de waarheid. ^O^

Altijd prettig wel, zo'n vertrouwensband scheppen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Fogel op 05-05-2015 16:52:18 ]
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
  dinsdag 5 mei 2015 @ 17:14:51 #160
262 Re
Kiss & Swallow
pi_152302532
We zijn blijkbaar getraumatiseerd!
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_152302786
quote:

[..]

Elk pro-vaccin persoon is een kwalijke naarling.
:D hoop kwalijke naarlingen dan

quote:
En feitelijk een misdadiger. Beter gezegd elk individu pro bigpharma is een mislijke misdadiger. En als ouder dat je kind hebt gevaccineerd is gewoon dom en ronduit achterlijk.
allemaal op angst gebaseerd
quote:
Artsen zijn parasieten.
ik vind mijn arts wel aardig hoor
kom er bijna nooit maar hij doet z'n best
  dinsdag 5 mei 2015 @ 17:32:07 #162
52357 Lambiekje
pi_152303018
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 17:21 schreef overstekendekameel het volgende:

[..]

:D hoop kwalijke naarlingen dan
de wereld is dan ook op een kantelpunt van een derde wereld oorlog.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 17:33:26 #163
52357 Lambiekje
pi_152303053
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 17:21 schreef overstekendekameel het volgende:

[..]

allemaal op angst gebaseerd
.. nope. Het is de other way round.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 17:34:54 #164
52357 Lambiekje
pi_152303096
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 16:42 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Ja en die ouders vinden jou dan weer een kutouder.
.. daarmee is dan aangetoond dat vaccins niet werken :D
quote:
Als ouder bepaal je nu éénmaal wat je wel/niet met je kind doet, je kind mee in aanraking brengt, te eten geeft enz. enz. enz.
Dat klopt .. maar dan moet het wel goed voorgelicht worden. En dat gebeurt nu absoluut niet. huisartsen worden al niet eens goed ingelicht.
pi_152303152
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 17:32 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ze doen hun best maar
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 17:33 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

.. nope. Het is de other way round.
hoe bedoel je dat?
pi_152309295
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 17:32 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik denk dat die nog wel 10-25 jaar wachten wordt.

Maar als de energie-, voedsel-, water-, grondstoffen- en overbevolkingscrises culmineren dat er wel zo'n 3-4 miljard have nots aangaan.

Gisteren een razend interessante discussie over gehad. O+
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_152309863
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 17:34 schreef Lambiekje het volgende:

Dat klopt .. maar dan moet het wel goed voorgelicht worden. En dat gebeurt nu absoluut niet. huisartsen worden al niet eens goed ingelicht.
Daar heb je gelijk in. Jij bent ook al niet goed ingelicht.
Conscience do cost.
  woensdag 6 mei 2015 @ 02:55:58 #168
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_152320345
quote:
12s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 16:45 schreef Fogel het volgende:

[..]

Ah, duidelijk, dan is de rest dus automatisch de waarheid. ^O^

Altijd prettig wel, zo'n vertrouwensband scheppen.
Hetzelfde geldt toch voor Wakefield. Alle wetenschappers zijn fraudeurs, behalve degene waarvan bewezen is dat hij gefraudeerd heeft voor zijn eigen financiele gewin, dan is het op eens een strijder voor de waarheid :P
pi_152320948
quote:

[..]

Elk pro-vaccin persoon is een kwalijke naarling. En feitelijk een misdadiger. Beter gezegd elk individu pro bigpharma is een mislijke misdadiger. En als ouder dat je kind hebt gevaccineerd is gewoon dom en ronduit achterlijk.

Artsen zijn parasieten.
Hoe vreselijk is dit alles! Praktisch iedereen in onze samenleving, behalve een paar gelukkige zielen in de biblebelt, die het levende bewijs zijn van de onzin van vaccinaties omdat ze nooit ziek worden, is getraumatiseerd! En we zijn nog allemaal misdadigers ook, geinspireerd door het volledige bestand van parasiterende artsen die allemaal in het complot zitten.
Hoe kan het toch dat alle klokkenluiders gehoord worden door de massamedia en dat deze man door alle media gecensureerd wordt. Ook omdat ze in het Grote Complot zitten natuurlijk. Het is vanaf het begin de bedoeling geweest om iedereen te traumatiseren en jonge vrouwen kapot te maken door ondeugdelijke vaccins. Gewoon omdat het kan.
Maar even serieus: ik zou me nog kunnen voorstellen dat er na een paar decennia vaccineren bijverschijnselen bekend worden, die voorheen domweg niet te voorzien waren. Ik kan me ook nog voorstellen dat het vaccin tegen baarmoederhalskanker te snel de makrt op is gebracht, vanwege allerlei commerciele belangen.
Maar alle artsen uitmaken voor misdadigers en ook nog eens iedereen die het niet met je eens is, vind ik misdadig.
  woensdag 6 mei 2015 @ 08:50:51 #170
52357 Lambiekje
pi_152321727
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 20:50 schreef ems. het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in. Jij bent ook al niet goed ingelicht.
ik ben zonder twijfel beter ingelicht dan mening hier. Zelden zulke ingnorants bij elkaar gezien. En dan zitten in we in BNW. Het is echt fucking unbelievable.
  woensdag 6 mei 2015 @ 08:54:51 #171
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_152321795
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 08:50 schreef Lambiekje het volgende:

ik ben zonder twijfel beter ingelicht dan mening hier. Zelden zulke ingnorants bij elkaar gezien. En dan zitten in we in BNW. Het is echt fucking unbelievable.
Dat jij niet ignorant bent, is al te zien aan je sublieme schrijfstijl. Maar dat is mijn menig.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 6 mei 2015 @ 09:02:31 #172
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_152321926
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 08:50 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik deel je mening, verbazend inderdaad.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator woensdag 6 mei 2015 @ 09:04:14 #173
249559 crew  Lavenderr
pi_152321950
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 09:02 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik deel je mening, verbazend inderdaad.
Nee hoor.
  woensdag 6 mei 2015 @ 09:07:30 #174
52357 Lambiekje
pi_152322010
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 07:39 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Hoe vreselijk is dit alles! Praktisch iedereen in onze samenleving, behalve een paar gelukkige zielen in de biblebelt, die het levende bewijs zijn van de onzin van vaccinaties omdat ze nooit ziek worden, is getraumatiseerd! En we zijn nog allemaal misdadigers ook, geinspireerd door het volledige bestand van parasiterende artsen die allemaal in het complot zitten.
Je hoeft niet in het complot te zitten. je doet gewoon wat je wordt opgedragen. Je doet je werk.
geen vragen stellen. Gewoon lekker ingnorant te werk gaan. S'avonds weer naar huis GTST kijken.
Verhaaltje voorlezen aan de (vaccin verruineerde) kinderen en weer naar het werk.

Pas als pensioen inzicht komt en het dus niet meer uitmaakt qua werk (en hypotheek) wordt er een boekje open gedaan.

quote:
Hoe kan het toch dat alle klokkenluiders gehoord worden door de massamedia en dat deze man door alle media gecensureerd wordt.
Klokkenluiders in wat voor discipline dan ook worden amper tot niet gehoord en worden door de collegas, concullega's en politici volledig zwart gemaakt.
quote:
Ook omdat ze in het Grote Complot zitten natuurlijk. Het is vanaf het begin de bedoeling geweest om iedereen te traumatiseren en jonge vrouwen kapot te maken door ondeugdelijke vaccins. Gewoon omdat het kan.
Volmondig ja.
Vaccin heeft als grondbeginsel ondeugdelijk te zijn. Zelfs het waarom te vaccineren is ondeugdelijk.

quote:
Maar even serieus: ik zou me nog kunnen voorstellen dat er na een paar decennia vaccineren bijverschijnselen bekend worden, die voorheen domweg niet te voorzien waren.
Dan zijn artsen dus nog sneuer, dommer, en zieker dan ik dacht.

quote:
Ik kan me ook nog voorstellen dat het vaccin tegen baarmoederhalskanker te snel de makrt op is gebracht, vanwege allerlei commerciele belangen.
Maar alle artsen uitmaken voor misdadigers en ook nog eens iedereen die het niet met je eens is, vind ik misdadig.
Het ernstige is dat artsen niet eens weten wat ze aanrichten. Dat is nog wel het ergste dat gros van de artsen gewoon te stom.

Vader heeft in het ziekenhuis gelegen afgelopen 4 weken. De artsen hebben wel weer goed laten zien hoe verdomde achterlijk en volstrekt niet weten wat ze doen. Wat een stel sukkels. Echt verbazend.
  woensdag 6 mei 2015 @ 09:32:18 #175
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_152322532
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 09:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Je hoeft niet in het complot te zitten. je doet gewoon wat je wordt opgedragen. Je doet je werk.
geen vragen stellen. Gewoon lekker ingnorant te werk gaan. S'avonds weer naar huis GTST kijken.
Verhaaltje voorlezen aan de (vaccin verruineerde) kinderen en weer naar het werk.

Pas als pensioen inzicht komt en het dus niet meer uitmaakt qua werk (en hypotheek) wordt er een boekje open gedaan.

[..]

Klokkenluiders in wat voor discipline dan ook worden amper tot niet gehoord en worden door de collegas, concullega's en politici volledig zwart gemaakt.

[..]

Volmondig ja.
Vaccin heeft als grondbeginsel ondeugdelijk te zijn. Zelfs het waarom te vaccineren is ondeugdelijk.

[..]

Dan zijn artsen dus nog sneuer, dommer, en zieker dan ik dacht.

[..]

Het ernstige is dat artsen niet eens weten wat ze aanrichten. Dat is nog wel het ergste dat gros van de artsen gewoon te stom.

Vader heeft in het ziekenhuis gelegen afgelopen 4 weken. De artsen hebben wel weer goed laten zien hoe verdomde achterlijk en volstrekt niet weten wat ze doen. Wat een stel sukkels. Echt verbazend.
Dus je vader is nu dood neem ik aan?
Sorry dat ik het zo cru breng maar ik ga er vanuit!
Plus waarom liet je het toe?

En als gevaccineerd persoon zelf heb je neem ik aan nu nog steeds last van van alles en nog wat!
Ik neem aan dat je autisme hebt, aangezien dat ook al aan vaccins werd toegeschreven!
Er staat nog een vraag voor u open!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')