abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 6 mei 2015 @ 13:28:57 #201
249559 crew  Lavenderr
pi_152328842
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 13:27 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nee inderdaad of je beter af met die kuur is ook nog maar de vraag.
Nee je kan beter malaria oplopen 8)7
pi_152328898
quote:
10s.gif Op woensdag 6 mei 2015 13:26 schreef jogy het volgende:

[..]

malariavaccinaties bestaan niet echt eigenlijk.

http://www.ggdreisvaccina(...)alaria-malariapillen
Oh, dat werd in de volksmond altijd 'vaccinatie' genoemd.
Whatever, de vraag blijft hetzelfde: gaat Lambiekje op vakantie naar een land vol gevaarlijke ziektes zonder vaccinatie/voorzorgsmaatregel te nemen?
Of neem het voorbeeld met malaria.. Die pillen zijn ook van Bad Pharma en bedoeld om mensen ziek te maken, tenslotte.
pi_152328911
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 13:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Wat is dit voor leipe persoonlijke reactie zonder wat voor argument dan ook?
Dat je je eigen fout al niet ziet, maakt het alleen maar erger.

quote:
En ik denk dat jij helemaal je mond moet houden in deze.
Ik denk dat ik juist prima weet waar ik het over heb in deze.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_152329019
quote:
10s.gif Op woensdag 6 mei 2015 13:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat je je eigen fout al niet ziet, maakt het alleen maar erger.

[..]

Ik denk dat ik juist prima weet waar ik het over heb in deze.
Weet je het in deze beter dan op andere terreinen? Dat is mooi.
  woensdag 6 mei 2015 @ 13:34:16 #205
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152329028
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 13:27 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nee inderdaad of je beter af met die kuur is ook nog maar de vraag.
Gelukkig geven ze zelf ook aan dat je door de mogelijke bijverschijnselen alleen in de hoogste risicogebieden zou moeten denken aan het slikken van de kuur
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  woensdag 6 mei 2015 @ 13:36:43 #206
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_152329105
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 12:52 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

poltici wel en bijna iedereen is hier hyperenthousiast.

[..]

Als je echt dieper onderzoekt.. dan zou je vinden dat ik extreem mild ben tegenover die beroepsgroep.

Ieder die vind dat ik gevaarlijk ben met stellen dat badpharma en voornamelijk vaccins nonsens is. heeft geen enkel onderzoek gedaan. niets nada null. Punt.

Zelden zulke ill-informed kwasten gezien.
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 12:54 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

man er zijn de afgelopen jaren tientallen links gepost.
Strijder voor de waarheid en voor het domme gepeupel. Als je echt bewijs had dat er misstanden zijn heb je de morele plicht om er iets aan te doen. Is het systeem corrupt? Doe er iets aan. Verspil je tijd niet met posten op fok! maar doe er echt iets aan. Dat is het moment dat je jezelf op de borst mag kloppen. Nu roep je dat je allerlei misstanden hebt ontdekt, maar er tegelijkertijd helemaal niets aan doet. Niet echt een reden om superieur te doen.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  woensdag 6 mei 2015 @ 13:41:16 #207
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_152329260
quote:
14s.gif Op woensdag 6 mei 2015 13:34 schreef jogy het volgende:

[..]

Gelukkig geven ze zelf ook aan dat je door de mogelijke bijverschijnselen alleen in de hoogste risicogebieden zou moeten denken aan het slikken van de kuur
Ik vind het merkwaardig met mijn reiservaring en je komt in een malariagebied dat reizigers door GGD's in verschillende regio ander advies krijgen. De één zegt pillen en de ander zegt goed smeren en bedekken. Ik doe het liever zonder die pillen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator woensdag 6 mei 2015 @ 13:43:57 #208
249559 crew  Lavenderr
pi_152329378
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 13:20 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Wat ik kwalijk vindt, is dat je je vader niet even zelf beter hebt gemaakt. Je weet immers meer dan welke arts dan ook.
En iedereen zit in het complot en je gaat schelden als iemand je tegenspreekt.. Als je niet selectief zou reageren zou je afgaan door de zijdeur.
edit
Nu blijft het wel staan?

[ Bericht 3% gewijzigd door jogy op 06-05-2015 13:45:19 ]
  woensdag 6 mei 2015 @ 13:44:16 #209
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152329392
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 13:41 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik vind het merkwaardig met mijn reiservaring en je komt in een malariagebied dat reizigers door GGD's in verschillende regio ander advies krijgen. De één zegt pillen en de ander zegt goed smeren en bedekken. Ik doe het liever zonder die pillen.
Het blijft mensenwerk, dat is volgens mij de hoofdreden van het inconsequente advies.
Vrijheid
pi_152329421
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 13:41 schreef controlaltdelete het volgende:
De één zegt pillen en de ander zegt goed smeren en bedekken. Ik doe het liever zonder die pillen.
Dat is geen tegenstelling; preventie of mitigatie.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

woensdag 6 mei 2015 @ 13:45:32 #211
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152329440
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 13:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nu blijft het wel staan?
Weggehaald.
Vrijheid
  woensdag 6 mei 2015 @ 13:47:42 #212
189978 controlaltdelete
pi_152329512
quote:
14s.gif Op woensdag 6 mei 2015 13:44 schreef jogy het volgende:

[..]

Het blijft mensenwerk, dat is volgens mij de hoofdreden van het inconsequente advies.
Precies, dus blijkt maar weer dat die kuren echt geen wondermiddel zijn. Het kan het voorkomen maar sluit niet uit dat je het evengoed nog kan oplopen. Ik ben mensen tegengekomen die zich echt ziek voelden op het spul en zelfs hallucineerden.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 6 mei 2015 @ 13:52:02 #213
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152329657
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 13:47 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Precies, dus blijkt maar weer dat die kuren echt geen wondermiddel zijn. Het kan het voorkomen maar sluit niet uit dat je het evengoed nog kan oplopen. Ik ben mensen tegengekomen die zich echt ziek voelden op het spul en zelfs hallucineerden.
Niemand beweerd ook dat het een wondermiddel is. Hetzelfde als met paardenmiddelen als Prednison, verschrikkelijk spul met meer bijwerkingen dan ik kan tellen maar als het een verschil tussen leven en dood betekend dan neem je dat maar voor lief.
Vrijheid
pi_152329919
Jogy, even offtopic, maar 'je beweerd' en 'het betekend' ontsieren voor mij erg je goede inhoud.

[/taalneonazimodus uit]

woensdag 6 mei 2015 @ 14:14:33 #215
189978 controlaltdelete
pi_152330428
quote:
11s.gif Op woensdag 6 mei 2015 13:52 schreef jogy het volgende:

[..]

Niemand beweerd ook dat het een wondermiddel is. Hetzelfde als met paardenmiddelen als Prednison, verschrikkelijk spul met meer bijwerkingen dan ik kan tellen maar als het een verschil tussen leven en dood betekend dan neem je dat maar voor lief.
In het Westen overlijd je niet zo snel hoor, mocht je malaria hebben opgelopen. Daar bestaan natuurlijk ook medi voor, het is zelfs makkelijk te genezen dacht ik. Arme landen hebben het geld hier niet voor en gratis krijgen ze het niet. Als arme mensen goede preventiemiddelen zouden hebben, zouden de cijfers al flink dalen, maar ze hebben niet eens geld voor een fatsoenlijke klamboe. Lijkt me dus best logisch waarom malaria daar zoveel slachtoffers maakt.
  Moderator woensdag 6 mei 2015 @ 14:19:14 #216
249559 crew  Lavenderr
pi_152330591
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 14:14 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

In het Westen overlijd je niet zo snel hoor, mocht je malaria hebben opgelopen. Daar bestaan natuurlijk ook medi voor, het is zelfs makkelijk te genezen dacht ik. Arme landen hebben het geld hier niet voor en gratis krijgen ze het niet. Als arme mensen goede preventiemiddelen zouden hebben, zouden de cijfers al flink dalen, maar ze hebben niet eens geld voor een fatsoenlijke klamboe. Lijkt me dus best logisch waarom malaria daar zoveel slachtoffers maakt.
In dat geval neem je die medicijnen wel?
  woensdag 6 mei 2015 @ 14:26:39 #217
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_152330872
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 14:14 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Als je een severe case hebt, kun je binnen een paar uur / dagen sterven. Volgens wikipedia ligt het sterftecijfer bij zware gevallen op 20%.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  woensdag 6 mei 2015 @ 14:31:01 #218
189978 controlaltdelete
pi_152331021
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 14:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

In dat geval neem je die medicijnen wel?
Geen idee, ik denk het wel, Ik neem ook wel eens een aspirine hoor. Mij heb je nooit horen beweren dat ik alles weiger wat medi is. Je moet de cirkel zien hoe, wanneer en waarom medicijnen voorgeschreven worden. Aan die reizigers-malaria-angst wordt flink verdiend vergeet dat niet. Ik weet niet meer wat ik voor die kuur heb betaald destijds, maar prijzig was ie wel. Als je dan bedenkt dat het nergens voor nodig is, je stopt een hoop gif in je lichaam in een korte tijd met vervelende bijwerkingen en garantie geeft het niet eens. Goed smeren zeker in vroege ochtend en avonden, en je bedekken scheelt een hoop.
  Moderator woensdag 6 mei 2015 @ 14:34:18 #219
249559 crew  Lavenderr
pi_152331104
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 14:26 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Als je een severe case hebt, kun je binnen een paar uur / dagen sterven. Volgens wikipedia ligt het sterftecijfer bij zware gevallen op 20%.
Wikipedia wordt door sommigen niet geloofd maar wickedpedia genoemd.
pi_152331283
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 14:31 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Geen idee, ik denk het wel, Ik neem ook wel eens een aspirine hoor. Mij heb je nooit horen beweren dat ik alles weiger wat medi is. Je moet de cirkel zien hoe, wanneer en waarom medicijnen voorgeschreven worden. Aan die reizigers-malaria-angst wordt flink verdiend vergeet dat niet. Ik weet niet meer wat ik voor die kuur heb betaald destijds, maar prijzig was ie wel. Als je dan bedenkt dat het nergens voor nodig is, je stopt een hoop gif in je lichaam in een korte tijd met vervelende bijwerkingen en garantie geeft het niet eens. Goed smeren zeker in vroege ochtend en avonden, en je bedekken scheelt een hoop.
Smeren is goed, maar daar zit erger (subjectieve mening) spul in dan een gemiddeld vaccin!

http://en.wikipedia.org/wiki/DEET
pi_152331351
Welke bijwerkingen heeft het malaria-vaccin? Ik heb hem destijds gehad voor de reis naar Indonesie maar behalve een stijve bil (ik geloof dat ik daar geprikt werd ;( ) voor 1 dag heb ik er niets van gemerkt.

En jezelf insmeren tegen muggen helpt natuurlijk altijd maar gaat je niet redden als je op eilanden als Lombok wilt gaan rondrennen.
Conscience do cost.
  woensdag 6 mei 2015 @ 14:43:32 #222
189978 controlaltdelete
pi_152331397
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 14:42 schreef ems. het volgende:
Welke bijwerkingen heeft het malaria-vaccin? Ik heb hem destijds gehad voor de reis naar Indonesie maar behalve een stijve bil (ik geloof dat ik daar geprikt werd ;( ) voor 1 dag heb ik er niets van gemerkt.
een prik in je bil? Voor malaria?

Ik las zojuist deze nog

http://www.gewoon-nieuws.(...)in-een-dag-door-mms/
pi_152331464
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 14:42 schreef ems. het volgende:

En jezelf insmeren tegen muggen helpt natuurlijk altijd maar gaat je niet redden als je op eilanden als Lombok wilt gaan rondrennen.
Er bestaat (nog) geen vaccin tegen malaria, misschien was het een gele koorts vaccinatie of zo.
pi_152331530
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 14:43 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

een prik in je bil? Voor malaria?

Ik las zojuist deze nog

http://www.gewoon-nieuws.(...)in-een-dag-door-mms/
twijfelachtig goedje http://en.wikipedia.org/wiki/Miracle_Mineral_Supplement

Plus leugenaars: http://www.ifrc.org/en/ne(...)n-to-defeat-malaria/
  woensdag 6 mei 2015 @ 14:47:41 #225
189978 controlaltdelete
pi_152331537
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 14:40 schreef .SP. het volgende:

[..]

Smeren is goed, maar daar zit erger (subjectieve mening) spul in dan een gemiddeld vaccin!

http://en.wikipedia.org/wiki/DEET
DEET vermijd ik zoveel mogelijk. Ik ga altijd op zoek naar lokale pharmacies en combineer een beetje. Ligt ook vaak aan de periode, in het nat seizoen zijn er natuurlijk veel meer muggen dan in het droog seizoen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')