SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Toeval?quote:Op maandag 13 april 2015 17:06 schreef Slayage het volgende:
"Gold Will Be Their Crowns, Gold Their Shrouds"
lannisters gaan eraan
niks is toevallig in got lijkt hetquote:
Ik heb het laatst ook allemaal opnieuw gezien. Zag wel wat hints naar Ned, maar de red wedding? Kun je voorbeelden geven.quote:Op maandag 13 april 2015 17:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
niks is toevallig in got lijkt het
toen ik seizoen 1 ging herkijken kwam ik allemaal hints tegen over de val van ned, toen ik seizoen 3 ging herkijken zag ik allemaal hints naar de red wedding
het valt niet op als je de eerste keer kijkt
niet concreet sollyquote:Op maandag 13 april 2015 17:50 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ik heb het laatst ook allemaal opnieuw gezien. Zag wel wat hints naar Ned, maar de red wedding? Kun je voorbeelden geven.
Een boeklezer hier, dus niet onverwacht, maar toch blijft 't pijnlijk om te zien dat Ned z'n hoofd er niet bij kan houden...quote:Op maandag 13 april 2015 17:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
niks is toevallig in got lijkt het
toen ik seizoen 1 ging herkijken kwam ik allemaal hints tegen over de val van ned, toen ik seizoen 3 ging herkijken zag ik allemaal hints naar de red wedding
het valt niet op als je de eerste keer kijkt
nee, vriendquote:
quote:Op maandag 13 april 2015 18:15 schreef Fylax het volgende:
-edit: laten we de discussie beperken tot afl 1-
Er zijn 4 afleveringen gelekt, maar in dit topic worden alleen de afleveringen besproken die zijn uitgezonden in de USA. Dus in dit geval alleen ep01.quote:Op maandag 13 april 2015 18:55 schreef Onufriev het volgende:
Ik durf niet door het topic te bladeren. Iemand die uit kan leggen waarom er ineens 4 afleveringen beschikbaar zijn? En blijkbaar wel in HD maar niet de standaard 720p ofzo...
Het zijn zelfs 6 afleveringen, geloof ik. Gelekt, hè. Zo gaat dat heden ten dage.quote:Op maandag 13 april 2015 18:55 schreef Onufriev het volgende:
Ik durf niet door het topic te bladeren. Iemand die uit kan leggen waarom er ineens 4 afleveringen beschikbaar zijn? En blijkbaar wel in HD maar niet de standaard 720p ofzo...
4 maar hoor?quote:Op maandag 13 april 2015 18:57 schreef DO2 het volgende:
[..]
Het zijn zelfs 6 afleveringen, geloof ik. Gelekt, hè. Zo gaat dat heden ten dage.
Oke, bedankt. Die heb ik (ook) nog niet gezien, dus ik ben alsnog niet veilig. Ik zie dat ep.03 klaar is met downloaden, maar dat is dus niet HD. Ik kijk wel alleen de 1e dan, kan ik tenminste hier ook meepraten en alles in HD bekijken (y)quote:Op maandag 13 april 2015 18:57 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Er zijn 4 afleveringen gelekt, maar in dit topic worden alleen de afleveringen besproken die zijn uitgezonden in de USA. Dus in dit geval alleen ep01.
Waren het er maar 6.quote:Op maandag 13 april 2015 19:00 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Lekker boeiend of het er 4 of 6 zijn
maakt zeker uit, want dan kan ik er vanavond weer 2 kijkenquote:Op maandag 13 april 2015 19:00 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Lekker boeiend of het er 4 of 6 zijn
Ik vind het zonde. Ik heb absoluut geen geduld, maar ik kan nog nét mijn nieuwsgierigheid onderdrukken en gewoon elke week de nieuwe aflevering afwachten, zodat ik in prima kwaliteit kan kijkenquote:
Ik heb deze weken toch geen tijd om het te kijken, dus heb ik ze nu al gezien.quote:Op maandag 13 april 2015 19:02 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Ik vind het zonde. Ik heb absoluut geen geduld, maar ik kan nog nét mijn nieuwsgierigheid onderdrukken en gewoon elke week de nieuwe aflevering afwachten, zodat ik in prima kwaliteit kan kijkenAch ja, een ieder moet doen wat hij of zij wil.
Dit.quote:Op maandag 13 april 2015 19:02 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Ik vind het zonde. Ik heb absoluut geen geduld, maar ik kan nog nét mijn nieuwsgierigheid onderdrukken en gewoon elke week de nieuwe aflevering afwachten, zodat ik in prima kwaliteit kan kijkenAch ja, een ieder moet doen wat hij of zij wil.
Als dat voor jou werktquote:Op maandag 13 april 2015 19:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb deze weken toch geen tijd om het te kijken, dus heb ik ze nu al gezien.
Ewhm... kijk toch liever naar Daarioquote:Op maandag 13 april 2015 19:02 schreef Poesopstokje het volgende:
Ben ik zomaar die lekkere scène tussen Olyver en Loras vergeten!
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 april 2015 19:04 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Ewhm... kijk toch liever naar Daario
Deze dan he:
[ afbeelding ]
Misschien dat hij nu z´n plaats in het vuur moet overnemenquote:Op maandag 13 april 2015 19:38 schreef Ace1 het volgende:
Zouden er nog represailles komen voor John Snow omdat hij Stannis zn verbranding "verpestte"?
not verry likely, stannis is zelf sowieso geen fan van het verbranden en melissandre heeft plannen met jon, je weetzquote:Op maandag 13 april 2015 19:38 schreef Ace1 het volgende:
Zouden er nog represailles komen voor John Snow omdat hij Stannis zn verbranding "verpestte"?
Kleine draakjes worden groot.quote:Op maandag 13 april 2015 20:19 schreef Slayage het volgende:
we kwamen drogon trouwens tegen in de tell tale game![]()
die dingen zijn huge geworden trouwens
[ link | afbeelding ]
Vanuit die hoek lijkt het of ze het op zijn hondjes met elkaar aan het doen zijn. Dus een beetje zoals Drogo en Danny voordat ze sekslessen kreeg.quote:Op maandag 13 april 2015 20:19 schreef Slayage het volgende:
[ link | afbeelding ]
Afleveringen die uitgezonden zijn, mogen besproken worden. Gisteren werd er ook flink gemod, dus eigenlijk zou je die spoilers hier niet moeten zien.quote:Op maandag 13 april 2015 20:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Vanuit die hoek lijkt het of ze het op zijn hondjes met elkaar aan het doen zijn. Dus een beetje zoals Drogo en Danny voordat ze sekslessen kreeg.
---
Trouwens kan in in deze draad ongemarkeerde spoilers tegen komen van de gelekte drie afleveringen? In dat geval blijf ik even weg tot de 720p-versies uit gebracht zijn.
Dat is zeker NIET de bedoelingquote:Op maandag 13 april 2015 20:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
Trouwens kan in in deze draad ongemarkeerde spoilers tegen komen van de gelekte drie afleveringen? In dat geval blijf ik even weg tot de 720p-versies uit gebracht zijn.
wat doe je hier dan!!!!quote:Op maandag 13 april 2015 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is zeker NIET de bedoelingAl zijn de opmerkingen over aflevering 1 voor mij ook een spoiler want ik moet nog kijken
Een ingebouwde, interne filter die automatisch over spoilers heen leest.quote:
Ik ben denk ik een van de weinigen die het niet uitmaakt om gespoilerd te wordenquote:
we zijn in goede handen dus!quote:Op maandag 13 april 2015 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Tevens kijk ik natuurlijk af en toe even of er niet echt gespoilerd wordt
Wordt zeer op prijs gesteld. Als je een spoiler ziet geef maar een gil. Ik kijk woensdag dan kom ik zelf met eventueel commentaar op de afleveringquote:Op maandag 13 april 2015 21:44 schreef Slayage het volgende:
[..]
we zijn in goede handen dus!![]()
we bieden je ook ondersteuning uiteraard!
Topquote:Op maandag 13 april 2015 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Wordt zeer op prijs gesteld. Als je een spoiler ziet geef maar een gil. Ik kijk woensdag dan kom ik zelf met eventueel commentaar op de aflevering
haha zat ik ook kies een familie misschien kom je dan verder?quote:Op maandag 13 april 2015 22:17 schreef So_Surreal het volgende:
Ik snap nog steeds niet helemaal hoe je aan tickets komt ?
https://www.gotexhibit.com/netherlands/amsterdam/
Ik denk dat veel mensen die de eerste aflevering gezien hebben hier niet komen uit angst voor mensen die ze alle 4 gezien hebben.quote:Op maandag 13 april 2015 22:31 schreef Gremen het volgende:
Reeks gaat langzaam, nog geen eens 1 topic sinds vannacht.
Aflevering was dan ook niet zo heel boeiend, alleen de lijnen uitzetten voor de rest van het seizoen
Vijf? Bedoel je niet vier?quote:Op maandag 13 april 2015 23:31 schreef Curlbrah het volgende:
Goede eerste vijf afleveringen. Volgende week weer vijf?
En de lui die ze wel gezien hebben blijven weg omdat ze toch niks mogen zeggen.quote:Op maandag 13 april 2015 23:36 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen die de eerste aflevering gezien hebben hier niet komen uit angst voor mensen die ze alle 4 gezien hebben.
Was alweer bang voor spoilers.quote:Op maandag 13 april 2015 23:36 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen die de eerste aflevering gezien hebben hier niet komen uit angst voor mensen die ze alle 4 gezien hebben.
Ik weet niet zeker of dat het was. Er is iig iets waar ze naar willen hinten met die beelden.quote:Op dinsdag 14 april 2015 01:14 schreef Mr.Major het volgende:
Dany lijkt inderdaad wat sneller te praten, misschien omdat ze met Daario erbij een beetje opgewonden raakt...
Mooi ook trouwens dat Thormund bijna begint te huilen als Mance op de brandstapel ligt
Tommen Baratheonquote:Op dinsdag 14 april 2015 08:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tommen als koning is toch ook prima
#teamLannister
Margaery is nog veel cuterquote:Op dinsdag 14 april 2015 08:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Tommen Baratheon
Wel een cute kereltje, aai over zijn bol verdient ie
Veel slechter dan Robert of zijn broer zal hij het niet doenquote:Op dinsdag 14 april 2015 08:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Tommen Baratheon
Wel een cute kereltje, aai over zijn bol verdient ie
De overige twee kinderen van Cersei dood en ze pleegt zelfmoordquote:Op dinsdag 14 april 2015 08:34 schreef Re het volgende:
dus de 3 bastards gaan dood met die forshadowing van de eerste scene? Goud (blond) haar en gouden lijkwades... (nou ja iedereen gaat een keer dood maar toch)
Het is wel een preutse muts, Michiel daarentegenquote:
cute is niet knapquote:Op dinsdag 14 april 2015 08:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind haar niet heel knap
Beetje raar gezicht
In seizoen 1 was dat toch wel andersquote:Op dinsdag 14 april 2015 08:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is wel een preutse muts, Michiel daarentegen
Varys fluistert ze wel lieve woordjes in en dan komt het goed.quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:02 schreef wuuht het volgende:
Hoe wil je die draken nog aan jouw kant krijgen als je ze zo opsluit
ik kijk erg uit naar de scenes tussen tyrion en danyquote:Op dinsdag 14 april 2015 09:21 schreef Karstman het volgende:
Ik vond Dany vooral heel erg als een jong meisje, onzeker en op zoek naar bevestiging in de bedscene met Dario. En ook bij de draken was ze bang. Ze zal snel wat lessen moeten leren om te overleven. Wat dat betreft is het goed dat Tyrion en Varys er aan komen om haar een zetje in de goeie richting te geven.
Ik zei nog tegen mijn vriend: ze lijkt nog wel 14, hoe oud is ze eigenlijk?quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:21 schreef Karstman het volgende:
Ik vond Dany vooral heel erg als een jong meisje, onzeker en op zoek naar bevestiging in de bedscene met Dario. En ook bij de draken was ze bang. Ze zal snel wat lessen moeten leren om te overleven. Wat dat betreft is het goed dat Tyrion en Varys er aan komen om haar een zetje in de goeie richting te geven.
Wel mooi dat die twee werelden die zo gescheiden leken nu samen komenquote:Op dinsdag 14 april 2015 09:26 schreef wolfrolf het volgende:
ik kijk erg uit naar de scenes tussen tyrion en dany
Tyrion en Varys waren wel heul snel in Pentos, schijnt nogal een rit te zijnquote:Op dinsdag 14 april 2015 09:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wel mooi dat die twee werelden die zo gescheiden leken nu samen komen
Hoezo, we weten toch helemaal niet hoeveel tijd er verstreken is tussen de ontsnapping uit Kings Landing en de scene in Pentos? Kan prima een maand of meer zijn.quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:35 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Tyrion en Varys waren wel heul snel in Pentos, schijnt nogal een rit te zijn
Dan heeft het lichaam van Tywin het wel goed gehoudenquote:Op dinsdag 14 april 2015 10:01 schreef Jivis het volgende:
[..]
Hoezo, we weten toch helemaal niet hoeveel tijd er verstreken is tussen de ontsnapping uit Kings Landing en de scene in Pentos? Kan prima een maand of meer zijn.
Dany was 15 in seizoen 1, in de boeken was ze 13 toen ze trouwde met Khal Drogo.quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zei nog tegen mijn vriend: ze lijkt nog wel 14, hoe oud is ze eigenlijk?
Geen idee in de serie maar ze eigenlijk heel jong inderdaad. Dus het gedrag klopt wel met het character. Bang maar een grote mond.quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zei nog tegen mijn vriend: ze lijkt nog wel 14, hoe oud is ze eigenlijk?
Ik doelde ook op Tywin's lichaamquote:Op dinsdag 14 april 2015 10:01 schreef Jivis het volgende:
[..]
Hoezo, we weten toch helemaal niet hoeveel tijd er verstreken is tussen de ontsnapping uit Kings Landing en de scene in Pentos? Kan prima een maand of meer zijn.
Wie zegt dat die afzonderlijke scenes zich rond dezelfde tijd afspelen?quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:10 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik doelde ook op Tywin's lichaam
Noh ja, dat is meestal wel zo hèquote:Op dinsdag 14 april 2015 10:11 schreef Jivis het volgende:
[..]
Wie zegt dat die afzonderlijke scenes zich rond dezelfde tijd afspelen?
Met name in GoT verschilt dat nog wel eens. Er is geen reden waarom een andere verhaallijn zich niet eerder of later kan afspelen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:12 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Noh ja, dat is meestal wel zo hè
King's landing naar Pentos is helemaal niet zo'n afstand. De 'narrow sea' over en je bent er.quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:35 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Tyrion en Varys waren wel heul snel in Pentos, schijnt nogal een rit te zijn
verdommequote:Op dinsdag 14 april 2015 10:02 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Dan heeft het lichaam van Tywin het wel goed gehouden
[..]
Dany was 15 in seizoen 1, in de boeken was ze 13 toen ze trouwde met Khal Drogo.
Ik zal je geruststellen Emilia Clarke is nu 28, dus 22-23 in seizoen 1 :pquote:Op dinsdag 14 april 2015 10:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
verdomme
Dus ik heb zitten fappen op een minderjarige
M'n topografie is niet zo bestquote:Op dinsdag 14 april 2015 10:16 schreef kipknots het volgende:
[..]
King's landing naar Pentos is helemaal niet zo'n afstand. De 'narrow sea' over en je bent er.
Dat ook!quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:46 schreef Spooky4u het volgende:
Ik denk dat die bootreis toch wel een paar weken heeft geduurd, die baard van Tyrion was er nog niet toen hij in de kist gestopt werd.
Die Narrow Sea is dus niet helemaal zo narrow?quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:46 schreef Spooky4u het volgende:
Ik denk dat die bootreis toch wel een paar weken heeft geduurd, die baard van Tyrion was er nog niet toen hij in de kist gestopt werd.
Ze hadden toen nog geen gemotoriseerde boten hèquote:Op dinsdag 14 april 2015 10:49 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Die Narrow Sea is dus niet helemaal zo narrow?
Ik dacht precies hetzelfde!quote:Op maandag 13 april 2015 19:28 schreef DaMart het volgende:
Toffe aflevering. Ik dacht op het eind eigenlijk dat Mance alsnog een knieval ging maken, maar dit was ook wel een mooi einde zo.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 08:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind haar niet heel knap
Beetje raar gezicht
Zelfs de grootste en sterkste vent breekt als hij op deze manier om het leven moet komen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:29 schreef Weakling het volgende:
Aardige eerste aflevering en niet meer dan dat wat mij betreft. De Cersei profetie als kind vond ik nogal geforceerd toegevoegd en had voor mij niet gehoeven. Verder was het een rondje opnieuw kennismaken waarin niet veel gebeurde. Mance op de brandstapel kwam op mij ook nogal "matter of factly" over in plaats van een krachtig moment. De stukjes tussen de kale en de kleine waren nog het leukste. Ik moet er nog in komen denk ik ...
de verhaallijnen lopen niet synchroonquote:Op dinsdag 14 april 2015 10:02 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Dan heeft het lichaam van Tywin het wel goed gehouden
good for you!quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
verdomme
baardgroei van sommigen is nu eenmaal veel snellerquote:Op dinsdag 14 april 2015 10:46 schreef Spooky4u het volgende:
Ze is niet per se uitzonderlijk knap, maar ze heeft wel iets speciaals wat haar naar mijn mening érg sexy maaktquote:Op dinsdag 14 april 2015 08:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind haar niet heel knap
Beetje raar gezicht
Welke beelden bedoel je precies?quote:Op dinsdag 14 april 2015 08:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of dat het was. Er is iig iets waar ze naar willen hinten met die beelden.
Mance gedroeg zich ook iets anders, hij leek anders te praten. Ik dacht even dat ze Ciaran Hinds hadden vervangen
Inderdaad!quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik kijk erg uit naar de scenes tussen tyrion en dany
Ja, zit eigenlijk vanaf het einde van seizoen 1 (het moment dat de draken geboren worden) te wachten tot Dany naar Westeros gaat, dit is een mooie tussenstap!quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wel mooi dat die twee werelden die zo gescheiden leken nu samen komen
Na seizoen 1 wil ze niet meer blootquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:27 schreef Vitwiz het volgende:
Was wel een beetje een raar gezicht die scene tussen Daenerys en Daario. Hij in zen blote willie en zij ineens heel preuts onder de dekens.![]()
quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:18 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Ze is niet per se uitzonderlijk knap, maar ze heeft wel iets speciaals wat haar naar mijn mening érg sexy maakt
De beelden die tussen Mance en Tormund flitsen de hele tijd als ze daar buiten staan en op de brandstapel.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:20 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Welke beelden bedoel je precies?
Aah zo, ik dacht dat je het nog had over Dany die anders praatte/opgewonden was...quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De beelden die tussen Mance en Tormund flitsen de hele tijd als ze daar buiten staan en op de brandstapel.
Missandei is tien en zit te azen op Torgo Nudho's Torgo Nudho.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
verdomme
dus?quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Missandei is tien en zit te azen op Torgo Nudho's Torgo Nudho.
Torgo Nudho heeft toch helemaal geen Torgo Nudho meer?quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Missandei is tien en zit te azen op Torgo Nudho's Torgo Nudho.
Ok nu doe ik dus de hele dag niks anders dan naar dit plaatje kijken...quote:
daar is discussie over, pillar and the stonesquote:Op dinsdag 14 april 2015 13:32 schreef Karstman het volgende:
[..]
Torgo Nudho heeft toch helemaal geen Torgo Nudho meer?
ja maar zonder stones kan ze torgo-en aan zijn nudho zoveel ze wil maar dan gebeurt er nog niks.quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:39 schreef Slayage het volgende:
[..]
daar is discussie over, pillar and the stones
Inderdaad!quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:18 schreef RipMcPants het volgende:
Ze is niet per se uitzonderlijk knap, maar ze heeft wel iets speciaals wat haar naar mijn mening érg sexy maakt
quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:49 schreef ems. het volgende:
Ik zou haar geven met de brandende intensiteit van duizend woestijnzonnen.
10 keer!quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:49 schreef ems. het volgende:
quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:49 schreef ems. het volgende:
Je bent een boeklezer net als ik zekerquote:Op dinsdag 14 april 2015 08:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of dat het was. Er is iig iets waar ze naar willen hinten met die beelden.
Mance gedroeg zich ook iets anders, hij leek anders te praten. Ik dacht even dat ze Ciaran Hinds hadden vervangen
Dany leek ook wel anders, ja, maar dat begrijp ik nog enigszins. Ze groeit natuurlijk op, leert meer en wordt zelfverzekerder en zelfstandiger.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:59 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Aah zo, ik dacht dat je het nog had over Dany die anders praatte/opgewonden was...
Ik heb geen boek gelezen. Alleen het eerste boek via een luisterboek gedaan, maar dat duurde me te lang.quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:04 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Je bent een boeklezer net als ik zeker?
Ik zag echt niks anders in zijn gedrag dus vind je opmerking wel bijzonder...quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dany leek ook wel anders, ja, maar dat begrijp ik nog enigszins. Ze groeit natuurlijk op, leert meer en wordt zelfverzekerder en zelfstandiger.
Die van Mance is gewoon apart.
[..]
Ik heb geen boek gelezen. Alleen het eerste boek via een luisterboek gedaan, maar dat duurde me te lang.
Ja dat weet ik (wat heel jammer is). Maar op deze manier zag het er niet uit.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:47 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Na seizoen 1 wil ze niet meer bloot
Het viel mij ook (negatief) op ja. Echt zo'n preuts trucje met die dekens. Vreemde move ook; iedereen heeft haar tieten nu toch gezien, waarom kun je dan niet gewoon die naaktscenes blijven doenquote:Op dinsdag 14 april 2015 15:25 schreef Vitwiz het volgende:
[..]
Ja dat weet ik (wat heel jammer is). Maar op deze manier zag het er niet uit.
seizoen 3 ook nog een keer:quote:Op dinsdag 14 april 2015 15:25 schreef Vitwiz het volgende:
[..]
Ja dat weet ik (wat heel jammer is). Maar op deze manier zag het er niet uit.
Ja precies. Toen ik dat artikel las dacht ik 'ja nu gaat gelijk iedereen jouw (goddelijke) tieten vergeten'.quote:Op dinsdag 14 april 2015 15:29 schreef Jivis het volgende:
[..]
Het viel mij ook (negatief) op ja. Echt zo'n preuts trucje met die dekens. Vreemde move ook; iedereen heeft haar tieten nu toch gezien, waarom kun je dan niet gewoon die naaktscenes blijven doen.
Ja was ook gelijk de laatste keer.quote:
Bij de actrice die Missandei speelt hebben ze haar tepels er toch op getekend met CGI? Hadden ze dat niet kunnen doenquote:Op dinsdag 14 april 2015 15:30 schreef Vitwiz het volgende:
[..]
Ja precies. Toen ik dat artikel las dacht ik 'ja nu gaat gelijk iedereen jouw (goddelijke) tieten vergeten'.![]()
quote:Op dinsdag 14 april 2015 15:32 schreef Jivis het volgende:
[..]
Bij de actrice die Missandei speelt hebben ze haar tepels er toch op getekend met CGI? Hadden ze dat niet kunnen doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twee strijdmakkers. Logisch dat ze elkaar aankijken op zo'n moment. Misschien hoopten ze beiden dat er opeens iets zou gebeuren, Stannis die zich zou bedenken en hem alsnog gratie verleent, Mance die alsnog toegeeft aan Stannis, de Wildlings die opeens gaan rellen, wat dan ook.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De beelden die tussen Mance en Tormund flitsen de hele tijd als ze daar buiten staan en op de brandstapel.
Ja, dat zou kunnen. Ik verwachtte dat er toch iets zou gebeuren, maar ze bleven allemaal stil. Vond het wel apart.quote:Op dinsdag 14 april 2015 15:52 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Twee strijdmakkers. Logisch dat ze elkaar aankijken op zo'n moment. Misschien hoopten ze beiden dat er opeens iets zou gebeuren, Stannis die zich zou bedenken en hem alsnog gratie verleent, Mance die alsnog toegeeft aan Stannis, de Wildlings die opeens gaan rellen, wat dan ook.
Tormund wordt nu natuurlijk de nieuwe aanvoerder van de Wildlings en neemt het aanbod van Stannis aan om het noorden te heroveren om zodoende een plaatsje aan de goede kant van de muur voor zijn volk te verdienen.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 15:59 schreef Re het volgende:
wat ik niet helemaal mee kreeg, Ser Alliser en nog iemand gaan voor de lord commander posititie, is dat een verkiezing of wat is dat verhaal precies?
quote:When a Lord Commander dies, any sworn man of the Night's Watch can nominate himself or be nominated by his brothers for the position. To win the election the candidates are required to receive two-thirds of the votes of the Sworn Brothers of the Night's Watch.[3]
If no candidate receives two-thirds of the votes, the choosing is repeated on the next day, with no time limit set, in fact there was once a choosing that lasted near two years and seven hundred votes. All sworn brothers of the Night's Watch have a vote, but since it is impossible for everyone to attend, the garrison commanders of those not at Castle Black cast the vote for them.
Ja. Blijkbaar kiezen de broeders dus hun commandant als de vorige overleden is.quote:Op dinsdag 14 april 2015 15:59 schreef Re het volgende:
wat ik niet helemaal mee kreeg, Ser Alliser en nog iemand gaan voor de lord commander posititie, is dat een verkiezing of wat is dat verhaal precies?
Dat Alliser zo vrij rondliep was wel opmerkelijk.. Maar hij en Slynt zijn buttbuddies, dus die krijgt z'n straf niet.quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:04 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ja. Blijkbaar kiezen de broeders dus hun commandant als de vorige overleden is.
Ik had verwacht dat Janos Slynt opgesloten zou zitten voor desertie en Alliser nog zwaar gewond of zelfs overleden zou zijn.
De mijne.quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat tweede iets dat in de andere gelekte afleveringen zit? Of is dat jouw speculatie?
dat laatste dacht ik idd ook, mooie recovery van een buikwond, en die Slynt had gewoon geexecuteerd moeten wordenquote:Op dinsdag 14 april 2015 16:04 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ja. Blijkbaar kiezen de broeders dus hun commandant als de vorige overleden is.
Ik had verwacht dat Janos Slynt opgesloten zou zitten voor desertie en Alliser nog zwaar gewond of zelfs overleden zou zijn.
Ik weet het niet. Ik verwacht dat Alliser niks meer met Slynt te maken wil hebben, nu hij weet dat Slynt een lafaard en een verrader is.quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:06 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat Alliser zo vrij rondliep was wel opmerkelijk.. Maar hij en Slynt zijn buttbuddies, dus die krijgt z'n straf niet.
Eikel
Je zag ze toch samen lopen en gezellig doen?quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:08 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik verwacht dat Alliser niks meer met Slynt te maken wil hebben, nu hij weet dat Slynt een lafaard en een verrader is.
Alliser zal op gegeven moment knock-out gegaan zijn en Slynt zal hem een of ander heldhaftig verhaal verteld hebben. Voor velen kwam het verhaal van Sam als een verrassing, ik neem aan ook voor Alliser.quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:20 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Je zag ze toch samen lopen en gezellig doen?
Dat zeg ik, wat doet Alliser vervolgens? Hem als vriendje houden.quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:24 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Alliser zal op gegeven moment knock-out gegaan zijn en Slynt zal hem een of ander heldhaftig verhaal verteld hebben. Voor velen kwam het verhaal van Sam als een verrassing, ik neem aan ook voor Alliser.
Eh, dit is me ontschoten vrees ik?quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:04 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Tijdens de belegering van het laatste seizoen werd Thorn afgevoerd nadat hij was neergeschoten of gestoken. Ik dacht eigenlijk dat hij dood was.quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:36 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Eh, dit is me ontschoten vrees ik?![]()
We hebben toch niet echt gezien wat er hier na gaat gebeuren? Ik zou als Alliser zijnde me van zo'n smeerlap distantieren, eenmaal wetende wat voor vlees je in de kuip hebt.quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:30 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat zeg ik, wat doet Alliser vervolgens? Hem als vriendje houden.
Het is wel duidelijk dat Alliser zo slecht is als men wil laten lijkenquote:Op dinsdag 14 april 2015 16:41 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
We hebben toch niet echt gezien wat er hier na gaat gebeuren? Ik zou als Alliser zijnde me van zo'n smeerlap distantieren, eenmaal wetende wat voor vlees je in de kuip hebt.
Tenzij Alliser echt zo slecht is als men hem wil laten lijken, dan zou hij echter Slynt te vriend kunnen houden zolang dat handig is.
Dat kan maar volgens mij heeft Tormund niet genoeg leverage om alle clans bij elkaar te houden. Zeker met de Therns heeft ie een redelijke fittie zagen we vorig seizoen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 15:52 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Twee strijdmakkers. Logisch dat ze elkaar aankijken op zo'n moment. Misschien hoopten ze beiden dat er opeens iets zou gebeuren, Stannis die zich zou bedenken en hem alsnog gratie verleent, Mance die alsnog toegeeft aan Stannis, de Wildlings die opeens gaan rellen, wat dan ook.
Tormund wordt nu natuurlijk de nieuwe aanvoerder van de Wildlings en neemt het aanbod van Stannis aan om het noorden te heroveren om zodoende een plaatsje aan de goede kant van de muur voor zijn volk te verdienen.
Zelf ben ik lang niet zover in de boeken.quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:04 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Je bent een boeklezer net als ik zeker?
Werd dat eind van het vorige seizoen niet een beetje gerelativeerd? Dat hij zo'n klootzak is naar het gewone voetvolk om ervoor te zorgen dat ze betere soldaten zijn?quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:00 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat Alliser zo slecht is als men wil laten lijken
quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:22 schreef Gezicht het volgende:
Kwam toch ook iets over het kiezen van een nieuwe Lord Commander langs in ep. 1?
Het is in ieder geval al wel weer duidelijk waarom ze een Nederlandse acteur en actrice hebben gekozen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik zet nog wel wat in op Carice die zich laat berijden door Jon Snow dit seizoen
Kwam Emilia maar uit Nederlandquote:Op dinsdag 14 april 2015 18:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is in ieder geval al wel weer duidelijk waarom ze een Nederlandse acteur en actrice hebben gekozen.
Dat zou wel een toffe plottwist zijn. Maar zou hij dan Tormund in de eerste gevechtslinie gebruiken en niet hem achterhouden tijdens die belegering?quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:04 schreef Karstman het volgende:
[..]
Dat kan maar volgens mij heeft Tormund niet genoeg leverage om alle clans bij elkaar te houden. Zeker met de Therns heeft ie een redelijke fittie zagen we vorig seizoen.
Het enige andere dat ik me kan indenken is dat Mance en Tormund een Padme/Queen Amidala truukje hebben uitgevoerd en dat eigenlijk Tormund altijd al de baas is geweest. Waarom ik dat denk is eigenlijk door de opmerking van So_Surreal een paar posts terug:
[..]
Zelf ben ik lang niet zover in de boeken.
Ja wordt volgens mij gewoon democratisch verkozen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 15:59 schreef Re het volgende:
Oh ja, is waar ook! Thanksquote:Op dinsdag 14 april 2015 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tijdens de belegering van het laatste seizoen werd Thorn afgevoerd nadat hij was neergeschoten of gestoken. Ik dacht eigenlijk dat hij dood was.
Slynt zag de chaos en vluchtte naar een ruimte die hij af kon sluiten, waar ook Gilly en haar baby zaten.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:26 schreef Daelynna het volgende:
Hoe is iets dat nog niet aan bod komt spoileren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen
quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:34 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:54 schreef Daelynna het volgende:
[..]Lol, waarom wordt dat verwijderd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is al algemeen duidelijk datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
[..]Halve spoiler welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik vroeg me ook al af wanneer dat aan bod zou komen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Lol, waarom wordt dat verwijderd?
Het is al algemeen duidelijk datHeh serieus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
[..]was al bekend want die acteur is ook niet gecast voor dit seizoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lopen wat huilies hier rondquote:Op dinsdag 14 april 2015 19:57 schreef Daelynna het volgende:
Ja, nou. Waarom wordt het dan verwijderd?
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Ik moet zeggen dat ik mensen die niet begrijpen hoe de regels werken erg irritant vind. En dan vooral omdat ze elke keer de discussie over spoilers starten, wat volledig onnodig is. De regel is duidelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er wordt niet gesproken over de afleveringen die nog niet door HBO zijn uitgezonden, er wordt niet gesproken over zaken uit de boeken.
Is jouw spoiler een van die dingen? Ja. Dus je had het niet mogen zeggen. Nu kan je zeggen dat dit al bekend was, en dat het eigenlijk niet over het verhaal zelf gaat. Het geeft wel informatie, en sommigen willen dat niet horen. Bij twijfel niet doen, en rekening houden met anderen.
Oké baasquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:11 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik mensen die niet begrijpen hoe de regels werken erg irritant vind. En dan vooral omdat ze elke keer de discussie over spoilers starten, wat volledig onnodig is. De regel is duidelijk.
Er wordt niet gesproken over de afleveringen die nog niet door HBO zijn uitgezonden, er wordt niet gesproken over zaken uit de boeken.
Is jouw spoiler een van die dingen? Ja. Dus je had het niet mogen zeggen. Nu kan je zeggen dat dit al bekend was, en dat het eigenlijk niet over het verhaal zelf gaat. Het geeft wel informatie, en sommigen willen dat niet horen. Bij twijfel niet doen, en rekening houden met anderen.
Dan ben jij al helemaal gespoilerdquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]En dan te bedenken dat ik zelf aflevering 1 nog moet kijken
quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb daar zelf geen probleem mee. Gelukkig![]()
Maar goed on topic dan maar weer?
Is toch irritant als je precies weet wat er gaat gebeuren. Totaal geen verrassing meer ook verderquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb daar zelf geen probleem mee. Gelukkig![]()
Maar goed on topic dan maar weer?
Ik ben een uitzonderingquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is toch irritant als je precies weet wat er gaat gebeuren. Totaal geen verrassing meer ook verder
Maar hoezo vind je het dan prima :pquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben een uitzonderingWeet dat bijna iedereen het irritant vindt.
Goed voorbeeld, ik zat juist van: oe wanneer zou het gebeurenquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar hoezo vind je het dan prima :p
De dood van Joffrey bijvoorbeeld vorig seizoen is toch kut als je die plaatjes al hebt gezien. Dan wacht je maar op dat moment
Neuh ik ben alleen fan van de draakjesquote:
Nee hoor, er zijn complete verhaallijnen verzonnen voor de serie. Kijk maar naar Jaime (uit de trailers).quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:48 schreef sp3c het volgende:
zo bizar veel verschillen de boeken toch niet van de serie
hier en daar wat aanpassingen voor tv maar feitelijk spoiler jezelf met die boeken helemaal stuk natuurlijk ... daarom is daar ook een apart topic voor
Daario zelf is niet zo'n boeiend personage maar Michiel Huisman doet het prima. Ben benieuwd wanneer Nederlander nummer 3 zijn intrede doet.quote:
Heeft niks met de eps te maken;quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daario zelf is niet zo'n boeiend personage maar Michiel Huisman doet het prima. Ben benieuwd wanneer Nederlander nummer 3 zijn intrede doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rutger had een goede Selmy geweest denk ik.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:44 schreef Karina het volgende:
Nou misschien Rutger Hauer. Die is in de US toch vrij bekend van series en films.
Bijvoorbeeld. Al zou ik hem graag in de rol van een of andere slechterik zien.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:44 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Rutger had een goede Selmy geweest denk ik.
Roose Bolton en Tywin zijn imo al rete goed gecast, dus die vallen al af.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Al zou ik hem graag in de rol van een of andere slechterik zien.
Ook mijn eerste gedachte bij die post. Of hij doet het met de helft van de clans, die moet ie wel zover kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:04 schreef Karstman het volgende:
[..]
Dat kan maar volgens mij heeft Tormund niet genoeg leverage om alle clans bij elkaar te houden. Zeker met de Therns heeft ie een redelijke fittie zagen we vorig seizoen.
Het enige andere dat ik me kan indenken is dat Mance en Tormund een Padme/Queen Amidala truukje hebben uitgevoerd en dat eigenlijk Tormund altijd al de baas is geweest. Waarom ik dat denk is eigenlijk door de opmerking van So_Surreal een paar posts terug:
[..]
Zelf ben ik lang niet zover in de boeken.
En je moeder een goeie Cersei?quote:
Ja of Jeroen Krabbéquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Al zou ik hem graag in de rol van een of andere slechterik zien.
Nee joh, de rol van riddergod op leeftijd zie ik hem niet geloofwaardig brengen hoor. Dan eerder als een Tywinquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:44 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Rutger had een goede Selmy geweest denk ik.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Spoilergezeik in dit topic.
Dit zag ik al lang in het vuur
"Vroeger" werden die draakjes nog veeeel groterquote:Op maandag 13 april 2015 20:19 schreef Slayage het volgende:
[ link | afbeelding ]
Lord Floris... ruler of the swamp and the dykesquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:18 schreef Monolith het volgende:
Gewoon de rol van Floris introduceren in GoT.
Deze draken zijn nog in de groei. En dat groeien gaat best snel als je ze vergelijkt met hoe ze in het begin van de serie warenquote:Op woensdag 15 april 2015 00:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
"Vroeger" werden die draakjes nog veeeel groter
[ afbeelding ]
De grootste was Balerion van Aegon the Conqueror (niet duidelijk of dat deze was volgens mij, wellicht was die nog groter. In het boek staat ergens dat zijn schaduw hele steden kon beslaan).
edit.
hier een fanmade pic van verschillende fantasy draken
http://winteriscoming.net(...)ragon-Size-Chart.jpg
quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee joh, de rol van riddergod op leeftijd zie ik hem niet geloofwaardig brengen hoor. Dan eerder als een Tywin
Is Rutger echt zo'n badguy acteur?quote:Op woensdag 15 april 2015 01:14 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Na Googlen vind ik hem een echte King Aerys Targaryen.
Je zou hem van Batman Begins en Sin City kunnen kennen, maar zelfs jonkies zouden verplicht Blade Runner moeten kijken.quote:Op woensdag 15 april 2015 06:51 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
[..]
Is Rutger echt zo'n badguy acteur?
Ik ken die hele vent nauwelijks, voor mijn tijd
Als je hem ECHT als badguy wil zien moet je Hobo with a shotgun kijkenquote:Op woensdag 15 april 2015 06:51 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
[..]
Is Rutger echt zo'n badguy acteur?
Ik ken die hele vent nauwelijks, voor mijn tijd
Vergeet "the Hitcher" uit 1986 nietquote:Op woensdag 15 april 2015 07:20 schreef Jivis het volgende:
[..]
Je zou hem van Batman Begins en Sin City kunnen kennen, maar zelfs jonkies zouden verplicht Blade Runner moeten kijken.
quote:De kogel is door de kerk. Game of Thrones: The Exhibition opent zijn deuren van 27 t/m 31 mei in de Zuiveringshal West op de Westergasfabriek in Amsterdam. We zijn deze dagen lekker lang open, namelijk van 10:00 tot 21:00 uur. Ticketverkoop start binnenkort. Meer weten? http://www.GOTExhibit.com
Hoe zijn die draken dan uitgestorven, en waar is eigenlijk de moeder van de nu levende drie draken? Of waar komen die eieren vandaan in seizoen 1?quote:Op woensdag 15 april 2015 00:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
"Vroeger" werden die draakjes nog veeeel groter
[ afbeelding ]
De grootste was Balerion van Aegon the Conqueror (niet duidelijk of dat deze was volgens mij, wellicht was die nog groter. In het boek staat ergens dat zijn schaduw hele steden kon beslaan).
edit.
hier een fanmade pic van verschillende fantasy draken
http://winteriscoming.net(...)ragon-Size-Chart.jpg
Dit dacht ik ookquote:Op woensdag 15 april 2015 09:48 schreef Joosie200 het volgende:
Ik dacht even dat ze Grey Worm hadden gerecast
Ergens dacht ik ook nog dat Missandei Grey Worm daar naartoe had gelured, mocht ie willenquote:
Volgens mij gaat het ze niet om de seks, maar om de liefde van een 'moederfiguur'; zoals je kunt zien als de grey worm double in de armen ligt bij die hoer en zij begint te zingenquote:Op woensdag 15 april 2015 11:12 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ergens dacht ik ook nog dat Missandei Grey Worm daar naartoe had gelured, mocht ie willenMaar als eunuch leek het mij al vreemd om als Unsullied je naar een bordeel te begeven.
Precies, het gebruikelijke recept zoals die hoer zeiquote:Op woensdag 15 april 2015 11:18 schreef Awsom het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het ze niet om de seks, maar om de liefde van een 'moederfiguur'; zoals je kunt zien als de grey worm double in de armen ligt bij die hoer en zij begint te zingen
Hoefde ik niet voor te googlen. Nooit aan gedacht maar dat zou ZO vet en goed gecast zijn! In ieder geval op de omschrijving "mad king" afgaand.quote:Op woensdag 15 april 2015 01:14 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Na Googlen vind ik hem een echte King Aerys Targaryen.
Ik ga denk ik wel ja. Lijkt me wel leuk.quote:Op woensdag 15 april 2015 15:34 schreef Voszje het volgende:
Iemand plannen om naar de Exhibition te gaan?
Lijkt me ook wel tof.quote:Op woensdag 15 april 2015 15:37 schreef Vitwiz het volgende:
[..]
Ik ga denk ik wel ja. Lijkt me wel leuk.
Vorig jaar wou ik eigenlijk ook al maar is er toen niet van gekomen. Dit jaar lijkt me het een stuk uitgebreider. Ben benieuwd wat nou precies de bedoeling is dat je je factie moet kiezen (krijg je een code van die je dan moet invoeren?). Maar we zullen zien.quote:
Asshai, nog oosterlijker vanaf Meereen leven nog draken en komen de eieren ook vandaan. Al waren die al eeuwen oud en versteendquote:Op woensdag 15 april 2015 11:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hoe zijn die draken dan uitgestorven, en waar is eigenlijk de moeder van de nu levende drie draken? Of waar komen die eieren vandaan in seizoen 1?
Las ik laatst op de Wikipedia pagina.quote:Op woensdag 15 april 2015 17:21 schreef Ethanolic het volgende:
Hoe kom je er bij dat er in Asshai nog draken zijn
Picsquote:Op woensdag 15 april 2015 17:34 schreef Fok-it het volgende:
Voor alle huilers de afgelopen tijd die kritiek hadden op de fap-TT
Maisie Williams is vandaag 18 geworden
quote:Op woensdag 15 april 2015 17:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Las ik laatst op de Wikipedia pagina.
Wie?quote:Op woensdag 15 april 2015 17:34 schreef Fok-it het volgende:
Voor alle huilers de afgelopen tijd die kritiek hadden op de fap-TT
Maisie Williams is vandaag 18 geworden
Tofste karakter van de serie welquote:Op woensdag 15 april 2015 17:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
daar worden we vrolijk van zeg...
Dat. en een enorm getalenteerde actrice. Ze heeft misschien niet the looks, ze acteert het best van de jonge garde van GoT.quote:
Nou ja, niet de looks.. Ik vind haar nou niet heel lelijk Ofzo hoor?quote:Op woensdag 15 april 2015 18:09 schreef Aristoteless het volgende:
[..]
Dat. en een enorm getalenteerde actrice. Ze heeft misschien niet the looks, ze acteert het best van de jonge garde van GoT.
Ik vind haar absoluut niet onaardig om te zien, maar ze oogt al jaren 13, dát is jammer.quote:Op woensdag 15 april 2015 18:09 schreef Aristoteless het volgende:
[..]
Dat. en een enorm getalenteerde actrice. Ze heeft misschien niet the looks, ze acteert het best van de jonge garde van GoT.
quote:Op woensdag 15 april 2015 18:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, niet de looks.. Ik vind haar nou niet heel lelijk Ofzo hoor?sommige vinden het een troll, dar vind ik allemaal wel erg meevallen
het uiterlijk van een Emilia Clarke heeft ze niet nee dat klopt
Ik vind hoor ook niet lelijk. Bedoelde meer van Emilia Clarke ziet er beter uit, maar Maisie Williams acteerd beter.quote:Op woensdag 15 april 2015 18:11 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik vind haar absoluut niet onaardig om te zien, maar ze oogt al jaren 13, dát is jammer.
Ja dat lijkt mij erg leuk!quote:Op woensdag 15 april 2015 15:34 schreef Voszje het volgende:
Wel interessante verhaallijn. Tofste karakters vond ik Tywin en Olenna eigenlijk.quote:
Tyrion ook ja. Vooral dit seizoen als Dani en Tyrion elkaar gaan ontmoeten, dat word tofquote:Op woensdag 15 april 2015 18:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meh dat vind ik Tyrion. En Jaime en Joffrey vond ik ook wel cool.
#teamLannister
Kan niet wachten op dat moment. Hoop alleen wel dat het dit seizoen ook echt gebeurt en niet dat het een soort season finale wordt.quote:Op woensdag 15 april 2015 18:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tyrion ook ja. Vooral dit seizoen als Dani en Tyrion elkaar gaan ontmoeten, dat word tof
quote:De Amerikaanse acteur Joseph Gatt is op z'n zachtst gezegd not amused over de gang van zaken na zijn bezoek aan Dutch Comic Con in Utrecht twee weken geleden. De kale Hollywoodster zegt namelijk nog altijd niet betaald te zijn voor het werk dat hij op de strip- en tv-heldenbeurs heeft geleverd.
http://www.metronieuws.nl(...)ederlandse-comic-con
Emilia is net zo groot als hem volgens mijquote:Op woensdag 15 april 2015 18:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tyrion ook ja. Vooral dit seizoen als Dani en Tyrion elkaar gaan ontmoeten, dat word tof
Zo ver is het toch niet naar Meereen met het vliegtuigquote:Op woensdag 15 april 2015 18:46 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Kan niet wachten op dat moment. Hoop alleen wel dat het dit seizoen ook echt gebeurt en niet dat het een soort season finale wordt.
SPOILER: Jaime in S01E01Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 april 2015 19:04 schreef Awsom het volgende:
Wat is Jaime verandert zeg.
Nogal, ja. Met dat langere haar was 'ie net Prince Charming uit Shrek.SPOILER: Jaime in S01E01Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
Absoluutquote:Op woensdag 15 april 2015 15:34 schreef Voszje het volgende:
Ik zou voor de Tyrells gaan, want Loras.quote:Op woensdag 15 april 2015 19:31 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
AbsoluutWas er vorig jaar ook dus dit jaar weer. Was een leuke tentoonstelling, dit jaar met een verplichte keuze voor een house maken ze het net wat interactiever
Pity though dat je alleen uit Starks, Baratheon, Targaeryen of Lannisters. De Martells zijn ook tof (dit jaar super actueel met de opkomende sandsnakes) want Oberyn blijft baas en waarom geen partij kunnen kiezen voor Margaery
![]()
Sowieso root ik niet voor 1 house apart.
Starks: Arya ftw vanaf het begin maar Sansa in Black is eindelijk geen crybaby meer![]()
Lannisters: Teh Imp ftw vanaf het begin.
Targaeryen: Khaleesi vanaf het begin, al is die ouwe op Castle Black ook baas![]()
Baratheon: the one true King Stannis the Mannis
Tully: Cathlyn /rip![]()
Martells: Oberyn /ripwellicht een sexy sandsnake
Tyrells: Margaery want Nathalie 'natural duckface' Dormeral is die oma Tyrell ook baas
![]()
Ironborns: dat zusjelief van Theon aka Reek aka schoothondje van Bolton
Frey: diegene die Walder had uitgehuwelijkt aan Robb mocht er wel wezen![]()
Genoeg favorieten dus om een hit 'n kill door Martin nog wel te overlevenTop drie toch wel Arya, de Imp en Margaery
Tijdens z'n tocht met Brienne was ie me toch een gruwelijk lekkere ventSPOILER: Jaime in S01E01Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
In het begin een arrogante lul maar nu echt tof gewordenSPOILER: Jaime in S01E01Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
"The things I do for love."quote:Op woensdag 15 april 2015 19:51 schreef ems. het volgende:
Jamie had wel even een cersei momentje in die eerste aflevering
Oei, gevaarlijk. Elke keer als mensen Jaime tof gaan vinden doet hij even later iets afschuwelijks.quote:Op woensdag 15 april 2015 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In het begin een arrogante lul maar nu echt tof geworden
Kan je het onschuldige grapje wel weghalen, maar 't mens heet evengoed dus geen 'sensa' maar sansa.quote:
En hier zijn ze allemaalquote:Op woensdag 15 april 2015 20:00 schreef Joosie200 het volgende:
Ik heb voor de Starks gekozen, geniaal filmpje van MaissieYou must be very brave or very stupid to choose the house Stark xD
How about both?
Was al op zoek gegaan maar thanksquote:
Jammer, vorig jaar was ik er op zaterdag verdomde vroeg, als nog tien man voor me in de rijquote:Op woensdag 15 april 2015 20:38 schreef Evi_90 het volgende:
Ze werken dit jaar met tijdvakken dus ik wacht dat eerst even af.
Maar het lijkt me wel een cool
Ze zijn niet vloeibaar hoor.quote:Op woensdag 15 april 2015 20:45 schreef WammesWaggel het volgende:
Toen die onsolids stierven had ik het toch wel een beetje moeilijkben toch aan ze gehecht
quote:Op woensdag 15 april 2015 21:00 schreef maho_91 het volgende:
Hoe kan ik een ticket bemachtigen voor die exibition?
http://www.dutchcowboys.n(...)nederland-gotexhibitquote:Begin januari werd al bekend dat de internationale Game of Thrones tentoonstelling ook dit jaar weer naar Nederland komt.
Game of Thrones: The Exhibition opent zijn deuren van woensdag 27 mei t/m zondag 31 mei. En dat zal zijn in de Zuiveringshal West op de Westergasfabriek in Amsterdam. Het is een gratis toegankelijke tentoonstelling die dagelijks geopend is van 10:00 tot 21:00 uur.
Tijdens de expositie worden er ruim 70 voorwerpen uit de eerste 4 seizoenen tentoongesteld, evenals een unieke selectie uit het vijfde seizoen dat sinds vandaag weer wekelijks te zien is bij HBO.
"Ascend the Wall' met de Oculus Rift Virtual Reality Experience
Dit inmiddels al veelgeprezen onderdeel laat bezoekers de reis naar de top van de iconische, ruim 213 meter hoge Muur maken. Met behulp van de Oculus Rift Virtual Reality headset, hoofdtelefoon en een fysieke recreatie van de lift in Castle Black bevinden fans zich in een virtuele versie van de lift - een die eruit ziet, klinkt en voelt als de echte.
Iron Throne
Uiteraard krijgen fans weer de kans om plaats te nemen op de IJzeren Troon: het pronkstuk uit de serie.
Kostuums, rekwisieten, harnassen en wapens
Allemaal gemaakt door ambachtslieden wier buitengewone vakmanschap al sinds het eerste seizoen geprezen wordt, biedt de tentoonstelling een grote verzameling harnassen, jurken, mantels en sieraden. Dit alles wordt aangevuld met iconische voorwerpen zoals een levensgrote replica van een White Walker, drakenmodellen, zwaarden, zwepen, dolken en banieren van de adellijke families die de wereld van de serie bevolken.
Tickets
Tickets zijn binnenkort te reserveren en worden aan de hand van tijdvakken toegekend. Op zondag 31 mei - de laatste dag dat de expositie geopend is - worden er geen tickets verstrekt. Bezoekers krijgen die dag toegang op basis van het 'wie het eerst komt, wie het eerst maalt' principe. Meer informatie over de expositie op www.GOTExhibit.com.
sws vorige keer was ook leuk@quote:Op woensdag 15 april 2015 15:34 schreef Voszje het volgende:
twitter:AnnaKendrick47 twitterde op maandag 13-04-2015 om 18:13:03Madonna kissed Drake, Hilary's running for president, but HBO STILL hasn't shown this dude's dick?? #FeministPriority http://t.co/wPH7IZdIDf reageer retweet
hahaquote:Op woensdag 15 april 2015 22:05 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]twitter:AnnaKendrick47 twitterde op maandag 13-04-2015 om 18:13:03Madonna kissed Drake, Hilary's running for president, but HBO STILL hasn't shown this dude's dick?? #FeministPriority http://t.co/wPH7IZdIDf reageer retweet
Draken leefden vroeger in overvloed, maar ze gingen bijna allemaal dood met het Valyriaanse rijk door een enorme vulkaanuitbarsting.quote:Op woensdag 15 april 2015 11:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hoe zijn die draken dan uitgestorven, en waar is eigenlijk de moeder van de nu levende drie draken? Of waar komen die eieren vandaan in seizoen 1?
quote:Op woensdag 15 april 2015 22:45 schreef Slayage het volgende:
is het niet gebruikelijk dat we onderhands een nieuwe trailer hebben voor ep 2?
Je kan de hele episode hebben dus mss doen ze daarom maar geen moeite qua trailers.quote:Op woensdag 15 april 2015 22:45 schreef Slayage het volgende:
is het niet gebruikelijk dat we onderhands een nieuwe trailer hebben voor ep 2?
quote:Op woensdag 15 april 2015 22:52 schreef lord_bono het volgende:
[..]the sandsnakesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
what everrrrquote:Op woensdag 15 april 2015 22:52 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Je kan de hele episode hebben dus mss doen ze daarom maar geen moeite qua trailers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |