Wordt zeer op prijs gesteld. Als je een spoiler ziet geef maar een gil. Ik kijk woensdag dan kom ik zelf met eventueel commentaar op de afleveringquote:Op maandag 13 april 2015 21:44 schreef Slayage het volgende:
[..]
we zijn in goede handen dus!![]()
we bieden je ook ondersteuning uiteraard!
Topquote:Op maandag 13 april 2015 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Wordt zeer op prijs gesteld. Als je een spoiler ziet geef maar een gil. Ik kijk woensdag dan kom ik zelf met eventueel commentaar op de aflevering
haha zat ik ook kies een familie misschien kom je dan verder?quote:Op maandag 13 april 2015 22:17 schreef So_Surreal het volgende:
Ik snap nog steeds niet helemaal hoe je aan tickets komt ?
https://www.gotexhibit.com/netherlands/amsterdam/
Ik denk dat veel mensen die de eerste aflevering gezien hebben hier niet komen uit angst voor mensen die ze alle 4 gezien hebben.quote:Op maandag 13 april 2015 22:31 schreef Gremen het volgende:
Reeks gaat langzaam, nog geen eens 1 topic sinds vannacht.
Aflevering was dan ook niet zo heel boeiend, alleen de lijnen uitzetten voor de rest van het seizoen
Vijf? Bedoel je niet vier?quote:Op maandag 13 april 2015 23:31 schreef Curlbrah het volgende:
Goede eerste vijf afleveringen. Volgende week weer vijf?
En de lui die ze wel gezien hebben blijven weg omdat ze toch niks mogen zeggen.quote:Op maandag 13 april 2015 23:36 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen die de eerste aflevering gezien hebben hier niet komen uit angst voor mensen die ze alle 4 gezien hebben.
Was alweer bang voor spoilers.quote:Op maandag 13 april 2015 23:36 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen die de eerste aflevering gezien hebben hier niet komen uit angst voor mensen die ze alle 4 gezien hebben.
Ik weet niet zeker of dat het was. Er is iig iets waar ze naar willen hinten met die beelden.quote:Op dinsdag 14 april 2015 01:14 schreef Mr.Major het volgende:
Dany lijkt inderdaad wat sneller te praten, misschien omdat ze met Daario erbij een beetje opgewonden raakt...
Mooi ook trouwens dat Thormund bijna begint te huilen als Mance op de brandstapel ligt
Tommen Baratheonquote:Op dinsdag 14 april 2015 08:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tommen als koning is toch ook prima
#teamLannister
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |