M'n topografie is niet zo bestquote:Op dinsdag 14 april 2015 10:16 schreef kipknots het volgende:
[..]
King's landing naar Pentos is helemaal niet zo'n afstand. De 'narrow sea' over en je bent er.
Dat ook!quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:46 schreef Spooky4u het volgende:
Ik denk dat die bootreis toch wel een paar weken heeft geduurd, die baard van Tyrion was er nog niet toen hij in de kist gestopt werd.
Die Narrow Sea is dus niet helemaal zo narrow?quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:46 schreef Spooky4u het volgende:
Ik denk dat die bootreis toch wel een paar weken heeft geduurd, die baard van Tyrion was er nog niet toen hij in de kist gestopt werd.
Ze hadden toen nog geen gemotoriseerde boten hèquote:Op dinsdag 14 april 2015 10:49 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Die Narrow Sea is dus niet helemaal zo narrow?
Ik dacht precies hetzelfde!quote:Op maandag 13 april 2015 19:28 schreef DaMart het volgende:
Toffe aflevering. Ik dacht op het eind eigenlijk dat Mance alsnog een knieval ging maken, maar dit was ook wel een mooi einde zo.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 08:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind haar niet heel knap
Beetje raar gezicht
Zelfs de grootste en sterkste vent breekt als hij op deze manier om het leven moet komen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:29 schreef Weakling het volgende:
Aardige eerste aflevering en niet meer dan dat wat mij betreft. De Cersei profetie als kind vond ik nogal geforceerd toegevoegd en had voor mij niet gehoeven. Verder was het een rondje opnieuw kennismaken waarin niet veel gebeurde. Mance op de brandstapel kwam op mij ook nogal "matter of factly" over in plaats van een krachtig moment. De stukjes tussen de kale en de kleine waren nog het leukste. Ik moet er nog in komen denk ik ...
de verhaallijnen lopen niet synchroonquote:Op dinsdag 14 april 2015 10:02 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Dan heeft het lichaam van Tywin het wel goed gehouden
good for you!quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
verdomme
Dus ik heb zitten fappen op een minderjarige
baardgroei van sommigen is nu eenmaal veel snellerquote:Op dinsdag 14 april 2015 10:46 schreef Spooky4u het volgende:
Ze is niet per se uitzonderlijk knap, maar ze heeft wel iets speciaals wat haar naar mijn mening érg sexy maaktquote:Op dinsdag 14 april 2015 08:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind haar niet heel knap
Beetje raar gezicht
Welke beelden bedoel je precies?quote:Op dinsdag 14 april 2015 08:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of dat het was. Er is iig iets waar ze naar willen hinten met die beelden.
Mance gedroeg zich ook iets anders, hij leek anders te praten. Ik dacht even dat ze Ciaran Hinds hadden vervangen
Inderdaad!quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik kijk erg uit naar de scenes tussen tyrion en dany
Ja, zit eigenlijk vanaf het einde van seizoen 1 (het moment dat de draken geboren worden) te wachten tot Dany naar Westeros gaat, dit is een mooie tussenstap!quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wel mooi dat die twee werelden die zo gescheiden leken nu samen komen
Na seizoen 1 wil ze niet meer blootquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:27 schreef Vitwiz het volgende:
Was wel een beetje een raar gezicht die scene tussen Daenerys en Daario. Hij in zen blote willie en zij ineens heel preuts onder de dekens.![]()
quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:18 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Ze is niet per se uitzonderlijk knap, maar ze heeft wel iets speciaals wat haar naar mijn mening érg sexy maakt
De beelden die tussen Mance en Tormund flitsen de hele tijd als ze daar buiten staan en op de brandstapel.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:20 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Welke beelden bedoel je precies?
Aah zo, ik dacht dat je het nog had over Dany die anders praatte/opgewonden was...quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De beelden die tussen Mance en Tormund flitsen de hele tijd als ze daar buiten staan en op de brandstapel.
Missandei is tien en zit te azen op Torgo Nudho's Torgo Nudho.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
verdomme
Dus ik heb zitten fappen op een minderjarige
dus?quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Missandei is tien en zit te azen op Torgo Nudho's Torgo Nudho.
Torgo Nudho heeft toch helemaal geen Torgo Nudho meer?quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Missandei is tien en zit te azen op Torgo Nudho's Torgo Nudho.
Ok nu doe ik dus de hele dag niks anders dan naar dit plaatje kijken...quote:
daar is discussie over, pillar and the stonesquote:Op dinsdag 14 april 2015 13:32 schreef Karstman het volgende:
[..]
Torgo Nudho heeft toch helemaal geen Torgo Nudho meer?
ja maar zonder stones kan ze torgo-en aan zijn nudho zoveel ze wil maar dan gebeurt er nog niks.quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:39 schreef Slayage het volgende:
[..]
daar is discussie over, pillar and the stones
Inderdaad!quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:18 schreef RipMcPants het volgende:
Ze is niet per se uitzonderlijk knap, maar ze heeft wel iets speciaals wat haar naar mijn mening érg sexy maakt
quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:49 schreef ems. het volgende:
Ik zou haar geven met de brandende intensiteit van duizend woestijnzonnen.
10 keer!quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:49 schreef ems. het volgende:
quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:49 schreef ems. het volgende:
Je bent een boeklezer net als ik zekerquote:Op dinsdag 14 april 2015 08:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of dat het was. Er is iig iets waar ze naar willen hinten met die beelden.
Mance gedroeg zich ook iets anders, hij leek anders te praten. Ik dacht even dat ze Ciaran Hinds hadden vervangen
Dany leek ook wel anders, ja, maar dat begrijp ik nog enigszins. Ze groeit natuurlijk op, leert meer en wordt zelfverzekerder en zelfstandiger.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:59 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Aah zo, ik dacht dat je het nog had over Dany die anders praatte/opgewonden was...
Ik heb geen boek gelezen. Alleen het eerste boek via een luisterboek gedaan, maar dat duurde me te lang.quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:04 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Je bent een boeklezer net als ik zeker?
Ik zag echt niks anders in zijn gedrag dus vind je opmerking wel bijzonder...quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dany leek ook wel anders, ja, maar dat begrijp ik nog enigszins. Ze groeit natuurlijk op, leert meer en wordt zelfverzekerder en zelfstandiger.
Die van Mance is gewoon apart.
[..]
Ik heb geen boek gelezen. Alleen het eerste boek via een luisterboek gedaan, maar dat duurde me te lang.
Ja dat weet ik (wat heel jammer is). Maar op deze manier zag het er niet uit.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:47 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Na seizoen 1 wil ze niet meer bloot
Het viel mij ook (negatief) op ja. Echt zo'n preuts trucje met die dekens. Vreemde move ook; iedereen heeft haar tieten nu toch gezien, waarom kun je dan niet gewoon die naaktscenes blijven doenquote:Op dinsdag 14 april 2015 15:25 schreef Vitwiz het volgende:
[..]
Ja dat weet ik (wat heel jammer is). Maar op deze manier zag het er niet uit.
seizoen 3 ook nog een keer:quote:Op dinsdag 14 april 2015 15:25 schreef Vitwiz het volgende:
[..]
Ja dat weet ik (wat heel jammer is). Maar op deze manier zag het er niet uit.
Ja precies. Toen ik dat artikel las dacht ik 'ja nu gaat gelijk iedereen jouw (goddelijke) tieten vergeten'.quote:Op dinsdag 14 april 2015 15:29 schreef Jivis het volgende:
[..]
Het viel mij ook (negatief) op ja. Echt zo'n preuts trucje met die dekens. Vreemde move ook; iedereen heeft haar tieten nu toch gezien, waarom kun je dan niet gewoon die naaktscenes blijven doen.
Ja was ook gelijk de laatste keer.quote:
Bij de actrice die Missandei speelt hebben ze haar tepels er toch op getekend met CGI? Hadden ze dat niet kunnen doenquote:Op dinsdag 14 april 2015 15:30 schreef Vitwiz het volgende:
[..]
Ja precies. Toen ik dat artikel las dacht ik 'ja nu gaat gelijk iedereen jouw (goddelijke) tieten vergeten'.![]()
quote:Op dinsdag 14 april 2015 15:32 schreef Jivis het volgende:
[..]
Bij de actrice die Missandei speelt hebben ze haar tepels er toch op getekend met CGI? Hadden ze dat niet kunnen doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twee strijdmakkers. Logisch dat ze elkaar aankijken op zo'n moment. Misschien hoopten ze beiden dat er opeens iets zou gebeuren, Stannis die zich zou bedenken en hem alsnog gratie verleent, Mance die alsnog toegeeft aan Stannis, de Wildlings die opeens gaan rellen, wat dan ook.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De beelden die tussen Mance en Tormund flitsen de hele tijd als ze daar buiten staan en op de brandstapel.
Ja, dat zou kunnen. Ik verwachtte dat er toch iets zou gebeuren, maar ze bleven allemaal stil. Vond het wel apart.quote:Op dinsdag 14 april 2015 15:52 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Twee strijdmakkers. Logisch dat ze elkaar aankijken op zo'n moment. Misschien hoopten ze beiden dat er opeens iets zou gebeuren, Stannis die zich zou bedenken en hem alsnog gratie verleent, Mance die alsnog toegeeft aan Stannis, de Wildlings die opeens gaan rellen, wat dan ook.
Tormund wordt nu natuurlijk de nieuwe aanvoerder van de Wildlings en neemt het aanbod van Stannis aan om het noorden te heroveren om zodoende een plaatsje aan de goede kant van de muur voor zijn volk te verdienen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |