Ewhm... kijk toch liever naar Daarioquote:Op maandag 13 april 2015 19:02 schreef Poesopstokje het volgende:
Ben ik zomaar die lekkere scène tussen Olyver en Loras vergeten!
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 april 2015 19:04 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Ewhm... kijk toch liever naar Daario
Deze dan he:
[ afbeelding ]
Misschien dat hij nu z´n plaats in het vuur moet overnemenquote:Op maandag 13 april 2015 19:38 schreef Ace1 het volgende:
Zouden er nog represailles komen voor John Snow omdat hij Stannis zn verbranding "verpestte"?
not verry likely, stannis is zelf sowieso geen fan van het verbranden en melissandre heeft plannen met jon, je weetzquote:Op maandag 13 april 2015 19:38 schreef Ace1 het volgende:
Zouden er nog represailles komen voor John Snow omdat hij Stannis zn verbranding "verpestte"?
Kleine draakjes worden groot.quote:Op maandag 13 april 2015 20:19 schreef Slayage het volgende:
we kwamen drogon trouwens tegen in de tell tale game![]()
die dingen zijn huge geworden trouwens
[ link | afbeelding ]
Vanuit die hoek lijkt het of ze het op zijn hondjes met elkaar aan het doen zijn. Dus een beetje zoals Drogo en Danny voordat ze sekslessen kreeg.quote:Op maandag 13 april 2015 20:19 schreef Slayage het volgende:
we kwamen drogon trouwens tegen in de tell tale game![]()
die dingen zijn huge geworden trouwens
[ link | afbeelding ]
Afleveringen die uitgezonden zijn, mogen besproken worden. Gisteren werd er ook flink gemod, dus eigenlijk zou je die spoilers hier niet moeten zien.quote:Op maandag 13 april 2015 20:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Vanuit die hoek lijkt het of ze het op zijn hondjes met elkaar aan het doen zijn. Dus een beetje zoals Drogo en Danny voordat ze sekslessen kreeg.
---
Trouwens kan in in deze draad ongemarkeerde spoilers tegen komen van de gelekte drie afleveringen? In dat geval blijf ik even weg tot de 720p-versies uit gebracht zijn.
Dat is zeker NIET de bedoelingquote:Op maandag 13 april 2015 20:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
Trouwens kan in in deze draad ongemarkeerde spoilers tegen komen van de gelekte drie afleveringen? In dat geval blijf ik even weg tot de 720p-versies uit gebracht zijn.
wat doe je hier dan!!!!quote:Op maandag 13 april 2015 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is zeker NIET de bedoelingAl zijn de opmerkingen over aflevering 1 voor mij ook een spoiler want ik moet nog kijken
Een ingebouwde, interne filter die automatisch over spoilers heen leest.quote:
Ik ben denk ik een van de weinigen die het niet uitmaakt om gespoilerd te wordenquote:
we zijn in goede handen dus!quote:Op maandag 13 april 2015 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Tevens kijk ik natuurlijk af en toe even of er niet echt gespoilerd wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |