Ja wordt volgens mij gewoon democratisch verkozen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 15:59 schreef Re het volgende:
wat ik niet helemaal mee kreeg, Ser Alliser en nog iemand gaan voor de lord commander posititie, is dat een verkiezing of wat is dat verhaal precies?
Oh ja, is waar ook! Thanksquote:Op dinsdag 14 april 2015 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tijdens de belegering van het laatste seizoen werd Thorn afgevoerd nadat hij was neergeschoten of gestoken. Ik dacht eigenlijk dat hij dood was.
Slynt zag de chaos en vluchtte naar een ruimte die hij af kon sluiten, waar ook Gilly en haar baby zaten.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:26 schreef Daelynna het volgende:
Hoe is iets dat nog niet aan bod komt spoileren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen
quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:34 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:54 schreef Daelynna het volgende:
[..]Lol, waarom wordt dat verwijderd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is al algemeen duidelijk datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
[..]Halve spoiler welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik vroeg me ook al af wanneer dat aan bod zou komen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Lol, waarom wordt dat verwijderd?
Het is al algemeen duidelijk datHeh serieus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
[..]was al bekend want die acteur is ook niet gecast voor dit seizoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lopen wat huilies hier rondquote:Op dinsdag 14 april 2015 19:57 schreef Daelynna het volgende:
Ja, nou. Waarom wordt het dan verwijderd?
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Ik moet zeggen dat ik mensen die niet begrijpen hoe de regels werken erg irritant vind. En dan vooral omdat ze elke keer de discussie over spoilers starten, wat volledig onnodig is. De regel is duidelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er wordt niet gesproken over de afleveringen die nog niet door HBO zijn uitgezonden, er wordt niet gesproken over zaken uit de boeken.
Is jouw spoiler een van die dingen? Ja. Dus je had het niet mogen zeggen. Nu kan je zeggen dat dit al bekend was, en dat het eigenlijk niet over het verhaal zelf gaat. Het geeft wel informatie, en sommigen willen dat niet horen. Bij twijfel niet doen, en rekening houden met anderen.
Oké baasquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:11 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik mensen die niet begrijpen hoe de regels werken erg irritant vind. En dan vooral omdat ze elke keer de discussie over spoilers starten, wat volledig onnodig is. De regel is duidelijk.
Er wordt niet gesproken over de afleveringen die nog niet door HBO zijn uitgezonden, er wordt niet gesproken over zaken uit de boeken.
Is jouw spoiler een van die dingen? Ja. Dus je had het niet mogen zeggen. Nu kan je zeggen dat dit al bekend was, en dat het eigenlijk niet over het verhaal zelf gaat. Het geeft wel informatie, en sommigen willen dat niet horen. Bij twijfel niet doen, en rekening houden met anderen.
Dan ben jij al helemaal gespoilerdquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]En dan te bedenken dat ik zelf aflevering 1 nog moet kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |