Topquote:Op maandag 13 april 2015 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Wordt zeer op prijs gesteld. Als je een spoiler ziet geef maar een gil. Ik kijk woensdag dan kom ik zelf met eventueel commentaar op de aflevering
haha zat ik ook kies een familie misschien kom je dan verder?quote:Op maandag 13 april 2015 22:17 schreef So_Surreal het volgende:
Ik snap nog steeds niet helemaal hoe je aan tickets komt ?
https://www.gotexhibit.com/netherlands/amsterdam/
Ik denk dat veel mensen die de eerste aflevering gezien hebben hier niet komen uit angst voor mensen die ze alle 4 gezien hebben.quote:Op maandag 13 april 2015 22:31 schreef Gremen het volgende:
Reeks gaat langzaam, nog geen eens 1 topic sinds vannacht.
Aflevering was dan ook niet zo heel boeiend, alleen de lijnen uitzetten voor de rest van het seizoen
Vijf? Bedoel je niet vier?quote:Op maandag 13 april 2015 23:31 schreef Curlbrah het volgende:
Goede eerste vijf afleveringen. Volgende week weer vijf?
En de lui die ze wel gezien hebben blijven weg omdat ze toch niks mogen zeggen.quote:Op maandag 13 april 2015 23:36 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen die de eerste aflevering gezien hebben hier niet komen uit angst voor mensen die ze alle 4 gezien hebben.
Was alweer bang voor spoilers.quote:Op maandag 13 april 2015 23:36 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen die de eerste aflevering gezien hebben hier niet komen uit angst voor mensen die ze alle 4 gezien hebben.
Ik weet niet zeker of dat het was. Er is iig iets waar ze naar willen hinten met die beelden.quote:Op dinsdag 14 april 2015 01:14 schreef Mr.Major het volgende:
Dany lijkt inderdaad wat sneller te praten, misschien omdat ze met Daario erbij een beetje opgewonden raakt...
Mooi ook trouwens dat Thormund bijna begint te huilen als Mance op de brandstapel ligt
Tommen Baratheonquote:Op dinsdag 14 april 2015 08:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tommen als koning is toch ook prima
#teamLannister
Margaery is nog veel cuterquote:Op dinsdag 14 april 2015 08:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Tommen Baratheon
Wel een cute kereltje, aai over zijn bol verdient ie
Veel slechter dan Robert of zijn broer zal hij het niet doenquote:Op dinsdag 14 april 2015 08:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Tommen Baratheon
Wel een cute kereltje, aai over zijn bol verdient ie
De overige twee kinderen van Cersei dood en ze pleegt zelfmoordquote:Op dinsdag 14 april 2015 08:34 schreef Re het volgende:
dus de 3 bastards gaan dood met die forshadowing van de eerste scene? Goud (blond) haar en gouden lijkwades... (nou ja iedereen gaat een keer dood maar toch)
Het is wel een preutse muts, Michiel daarentegenquote:
cute is niet knapquote:Op dinsdag 14 april 2015 08:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind haar niet heel knap
Beetje raar gezicht
In seizoen 1 was dat toch wel andersquote:Op dinsdag 14 april 2015 08:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is wel een preutse muts, Michiel daarentegen
Varys fluistert ze wel lieve woordjes in en dan komt het goed.quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:02 schreef wuuht het volgende:
Hoe wil je die draken nog aan jouw kant krijgen als je ze zo opsluit
ik kijk erg uit naar de scenes tussen tyrion en danyquote:Op dinsdag 14 april 2015 09:21 schreef Karstman het volgende:
Ik vond Dany vooral heel erg als een jong meisje, onzeker en op zoek naar bevestiging in de bedscene met Dario. En ook bij de draken was ze bang. Ze zal snel wat lessen moeten leren om te overleven. Wat dat betreft is het goed dat Tyrion en Varys er aan komen om haar een zetje in de goeie richting te geven.
Ik zei nog tegen mijn vriend: ze lijkt nog wel 14, hoe oud is ze eigenlijk?quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:21 schreef Karstman het volgende:
Ik vond Dany vooral heel erg als een jong meisje, onzeker en op zoek naar bevestiging in de bedscene met Dario. En ook bij de draken was ze bang. Ze zal snel wat lessen moeten leren om te overleven. Wat dat betreft is het goed dat Tyrion en Varys er aan komen om haar een zetje in de goeie richting te geven.
Wel mooi dat die twee werelden die zo gescheiden leken nu samen komenquote:Op dinsdag 14 april 2015 09:26 schreef wolfrolf het volgende:
ik kijk erg uit naar de scenes tussen tyrion en dany
Tyrion en Varys waren wel heul snel in Pentos, schijnt nogal een rit te zijnquote:Op dinsdag 14 april 2015 09:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wel mooi dat die twee werelden die zo gescheiden leken nu samen komen
Hoezo, we weten toch helemaal niet hoeveel tijd er verstreken is tussen de ontsnapping uit Kings Landing en de scene in Pentos? Kan prima een maand of meer zijn.quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:35 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Tyrion en Varys waren wel heul snel in Pentos, schijnt nogal een rit te zijn
Dan heeft het lichaam van Tywin het wel goed gehoudenquote:Op dinsdag 14 april 2015 10:01 schreef Jivis het volgende:
[..]
Hoezo, we weten toch helemaal niet hoeveel tijd er verstreken is tussen de ontsnapping uit Kings Landing en de scene in Pentos? Kan prima een maand of meer zijn.
Dany was 15 in seizoen 1, in de boeken was ze 13 toen ze trouwde met Khal Drogo.quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zei nog tegen mijn vriend: ze lijkt nog wel 14, hoe oud is ze eigenlijk?
Geen idee in de serie maar ze eigenlijk heel jong inderdaad. Dus het gedrag klopt wel met het character. Bang maar een grote mond.quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zei nog tegen mijn vriend: ze lijkt nog wel 14, hoe oud is ze eigenlijk?
Ik doelde ook op Tywin's lichaamquote:Op dinsdag 14 april 2015 10:01 schreef Jivis het volgende:
[..]
Hoezo, we weten toch helemaal niet hoeveel tijd er verstreken is tussen de ontsnapping uit Kings Landing en de scene in Pentos? Kan prima een maand of meer zijn.
Wie zegt dat die afzonderlijke scenes zich rond dezelfde tijd afspelen?quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:10 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik doelde ook op Tywin's lichaam
Noh ja, dat is meestal wel zo hèquote:Op dinsdag 14 april 2015 10:11 schreef Jivis het volgende:
[..]
Wie zegt dat die afzonderlijke scenes zich rond dezelfde tijd afspelen?
Met name in GoT verschilt dat nog wel eens. Er is geen reden waarom een andere verhaallijn zich niet eerder of later kan afspelen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:12 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Noh ja, dat is meestal wel zo hè
King's landing naar Pentos is helemaal niet zo'n afstand. De 'narrow sea' over en je bent er.quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:35 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Tyrion en Varys waren wel heul snel in Pentos, schijnt nogal een rit te zijn
verdommequote:Op dinsdag 14 april 2015 10:02 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Dan heeft het lichaam van Tywin het wel goed gehouden
[..]
Dany was 15 in seizoen 1, in de boeken was ze 13 toen ze trouwde met Khal Drogo.
Ik zal je geruststellen Emilia Clarke is nu 28, dus 22-23 in seizoen 1 :pquote:Op dinsdag 14 april 2015 10:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
verdomme
Dus ik heb zitten fappen op een minderjarige
M'n topografie is niet zo bestquote:Op dinsdag 14 april 2015 10:16 schreef kipknots het volgende:
[..]
King's landing naar Pentos is helemaal niet zo'n afstand. De 'narrow sea' over en je bent er.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |