Asshai, nog oosterlijker vanaf Meereen leven nog draken en komen de eieren ook vandaan. Al waren die al eeuwen oud en versteendquote:Op woensdag 15 april 2015 11:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hoe zijn die draken dan uitgestorven, en waar is eigenlijk de moeder van de nu levende drie draken? Of waar komen die eieren vandaan in seizoen 1?
Las ik laatst op de Wikipedia pagina.quote:Op woensdag 15 april 2015 17:21 schreef Ethanolic het volgende:
Hoe kom je er bij dat er in Asshai nog draken zijn
Picsquote:Op woensdag 15 april 2015 17:34 schreef Fok-it het volgende:
Voor alle huilers de afgelopen tijd die kritiek hadden op de fap-TT
Maisie Williams is vandaag 18 geworden
quote:Op woensdag 15 april 2015 17:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Las ik laatst op de Wikipedia pagina.
Wie?quote:Op woensdag 15 april 2015 17:34 schreef Fok-it het volgende:
Voor alle huilers de afgelopen tijd die kritiek hadden op de fap-TT
Maisie Williams is vandaag 18 geworden
Tofste karakter van de serie welquote:Op woensdag 15 april 2015 17:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
daar worden we vrolijk van zeg...
Dat. en een enorm getalenteerde actrice. Ze heeft misschien niet the looks, ze acteert het best van de jonge garde van GoT.quote:
Nou ja, niet de looks.. Ik vind haar nou niet heel lelijk Ofzo hoor?quote:Op woensdag 15 april 2015 18:09 schreef Aristoteless het volgende:
[..]
Dat. en een enorm getalenteerde actrice. Ze heeft misschien niet the looks, ze acteert het best van de jonge garde van GoT.
Ik vind haar absoluut niet onaardig om te zien, maar ze oogt al jaren 13, dát is jammer.quote:Op woensdag 15 april 2015 18:09 schreef Aristoteless het volgende:
[..]
Dat. en een enorm getalenteerde actrice. Ze heeft misschien niet the looks, ze acteert het best van de jonge garde van GoT.
quote:Op woensdag 15 april 2015 18:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, niet de looks.. Ik vind haar nou niet heel lelijk Ofzo hoor?sommige vinden het een troll, dar vind ik allemaal wel erg meevallen
het uiterlijk van een Emilia Clarke heeft ze niet nee dat klopt
Ik vind hoor ook niet lelijk. Bedoelde meer van Emilia Clarke ziet er beter uit, maar Maisie Williams acteerd beter.quote:Op woensdag 15 april 2015 18:11 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik vind haar absoluut niet onaardig om te zien, maar ze oogt al jaren 13, dát is jammer.
Ja dat lijkt mij erg leuk!quote:Op woensdag 15 april 2015 15:34 schreef Voszje het volgende:
Iemand plannen om naar de Exhibition te gaan?
Wel interessante verhaallijn. Tofste karakters vond ik Tywin en Olenna eigenlijk.quote:
Tyrion ook ja. Vooral dit seizoen als Dani en Tyrion elkaar gaan ontmoeten, dat word tofquote:Op woensdag 15 april 2015 18:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meh dat vind ik Tyrion. En Jaime en Joffrey vond ik ook wel cool.
#teamLannister
Kan niet wachten op dat moment. Hoop alleen wel dat het dit seizoen ook echt gebeurt en niet dat het een soort season finale wordt.quote:Op woensdag 15 april 2015 18:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tyrion ook ja. Vooral dit seizoen als Dani en Tyrion elkaar gaan ontmoeten, dat word tof
quote:De Amerikaanse acteur Joseph Gatt is op z'n zachtst gezegd not amused over de gang van zaken na zijn bezoek aan Dutch Comic Con in Utrecht twee weken geleden. De kale Hollywoodster zegt namelijk nog altijd niet betaald te zijn voor het werk dat hij op de strip- en tv-heldenbeurs heeft geleverd.
http://www.metronieuws.nl(...)ederlandse-comic-con
Emilia is net zo groot als hem volgens mijquote:Op woensdag 15 april 2015 18:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tyrion ook ja. Vooral dit seizoen als Dani en Tyrion elkaar gaan ontmoeten, dat word tof
Zo ver is het toch niet naar Meereen met het vliegtuigquote:Op woensdag 15 april 2015 18:46 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Kan niet wachten op dat moment. Hoop alleen wel dat het dit seizoen ook echt gebeurt en niet dat het een soort season finale wordt.
SPOILER: Jaime in S01E01Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |