zat te ballen met cersei en gaf de wijn aan robert tijdens de jacht in seizoen 1quote:Op maandag 13 april 2015 12:25 schreef Awsom het volgende:
Wie is die lancel dan precies? Kan me hem niet meer herinneren ..
Beetje zo'n gevoel wat je hebt als je jezelf een handje chips had beloofd maar uiteindelijk met een lege zak naast je op de bank zit.quote:Op maandag 13 april 2015 12:26 schreef Waffle het volgende:
Kut heb alle leaks gekeken en moet nu weer heel lang wachten op de volgende ep.
Zou fijn zijn als mensen hier gewoon ook antwoorden jaquote:Op maandag 13 april 2015 12:22 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog niet door...
Ik wacht tot volgende week voor ep02, misschien weten we dan meer
west van de eyrie ligt winterfellquote:Op maandag 13 april 2015 12:07 schreef Fok-it het volgende:
En ik had nog niet helemaal goed door waar Sansa nou heenging?
Winterfell ligt volgensmij noordelijkerquote:
Maar ze hadden het toch ook over the twins Ofzo?quote:
quote:Op maandag 13 april 2015 12:33 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Winterfell ligt volgensmij noordelijker
winterfell/twins/HARRENHAL, behoort toch aan petyr, daarnaast zegt ie cryptisch, daar waar cersei niet kan komen, tja ze is momenteel waarnemend koningin ofzo, dus in theorie machtigquote:Op maandag 13 april 2015 12:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ze hadden het toch ook over the twins Ofzo?
Lijkt me sterk dat ze gezellig met Walder Frey een kopje koffie gaat drinken.quote:Op maandag 13 april 2015 12:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ze hadden het toch ook over the twins Ofzo?
Dat was je vorig seizoen nog niet opgevallen, toen ze de trap afkwam (in aflevering 8, geloof ik)?quote:Op maandag 13 april 2015 12:52 schreef Slayage het volgende:
sansa ziet er heel anders uit
[ link | afbeelding ]
Geloof niet dat Sansa erg vrolijk wordt van Harrenhal, dus ik denk niet dat ze daar naar toe gaan.quote:Op maandag 13 april 2015 12:40 schreef Slayage het volgende:
[..]
[..]
winterfell/twins/HARRENHAL, behoort toch aan petyr, daarnaast zegt ie cryptisch, daar waar cersei niet kan komen, tja ze is momenteel waarnemend koningin ofzo, dus in theorie machtig
ja dat was geilquote:Op maandag 13 april 2015 13:01 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Dat was je vorig seizoen nog niet opgevallen, toen ze de trap afkwam (in aflevering 8, geloof ik)?
wat dan?quote:
alsof baelish belang hecht aan haar gelukquote:Op maandag 13 april 2015 13:37 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Geloof niet dat Sansa erg vrolijk wordt van Harrenhal, dus ik denk niet dat ze daar naar toe gaan.
truequote:Op maandag 13 april 2015 14:08 schreef Poesopstokje het volgende:
Naar de Wall? Daar heeft Cersei geen macht iig.
Geluk weet ik niet, maar Harrenhal is wel erg deprimerend.quote:Op maandag 13 april 2015 13:54 schreef Slayage het volgende:
[..]
alsof baelish belang hecht aan haar geluk
of beyond the Wall of naar Essos daar heeft ze al helemaal geen machtquote:Op maandag 13 april 2015 14:08 schreef Poesopstokje het volgende:
Naar de Wall? Daar heeft Cersei geen macht iig.
en niet te vergeten vervloekt!quote:Op maandag 13 april 2015 14:14 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Geluk weet ik niet, maar Harrenhal is wel erg deprimerend.
fuck it! geniet van de eps!quote:Op maandag 13 april 2015 14:17 schreef Mr.Major het volgende:
Ik baal dat die episodes gelekt zijn... Een deel van de lol is nu weg.
Gaat Sansa niet naar Riverrun? Lijkt mij het meest logisch. De twins zullen ze niet naartoe gaan. Wat een bazenactie van Jon, beter is melisandre nu pissed ik heb een schijthekel aan d'r en Stannis. Hij denkt dat ie goed is 😷.
Het zou mooi zijn als Melisandre weer een van haar trucjes probeert uit te halen en Jon daar gewoon schijt aan heeft.
quote:Op maandag 13 april 2015 14:20 schreef Slayage het volgende:
[..]
fuck it! geniet van de eps!![]()
zou ook kunnen, maar daar heeft officieel walder frey het voor het zeggen nuAh had je dat laatste niet ff in een spoiler kunnen zetten. Ik heb alleen eerste episode gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is patat.
ik ookquote:Op maandag 13 april 2015 14:35 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Ah had je dat laatste niet ff in een spoiler kunnen zetten. Ik heb alleen eerste episode gezien.
Je kan er denk ik wel vanuit gaan dat slayage niet spoilered haha. Zal wel een voorspelling zijn.quote:Op maandag 13 april 2015 14:35 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Ah had je dat laatste niet ff in een spoiler kunnen zetten. Ik heb alleen eerste episode gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah ik had de indruk dat je ze al gezien had!quote:
quote:Op maandag 13 april 2015 14:42 schreef Mr.Major het volgende:
DitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is patat.
nuunt, als hij d'r maar genoeg in leven houdt om met haar te kunnen trouwen, zodat hij ook de grond van Winterfell kan krijgen en in theorie zichzelf kan uitroepen tot King in the North.quote:Op maandag 13 april 2015 13:54 schreef Slayage het volgende:
[..]
alsof baelish belang hecht aan haar geluk
quote:Op maandag 13 april 2015 14:42 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Je kan er denk ik wel vanuit gaan dat slayage niet spoilered haha. Zal wel een voorspelling zijn.haha, why not!? carice weer lekker van bil en snow heeft wat met redheads dusssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
dat werd toch ook gesuggereerd, toen ze aan het einde van seizoen 4 die kant optrokken, daarnaast stond winterfel in de intro niet meer in brandquote:Op maandag 13 april 2015 16:01 schreef Gezicht het volgende:
Iemand anders opgevallen dat het The Flayed man icoon nu op Winterfell stond bij de intro? Heeft Roose Bolton het opnieuw opgebouwd en daar ingetrokken?
Denk dat veel mensen wegblijven omdat ze bang zijn voor spoilersquote:Op maandag 13 april 2015 16:41 schreef Poesopstokje het volgende:
Wat is het hier trouwens rustig, normaliter hadden we al twee topics vol rond dit uur
Zouden mensen wegblijven uit angst voor spoilers?quote:Op maandag 13 april 2015 16:41 schreef Poesopstokje het volgende:
Wat is het hier trouwens rustig, normaliter hadden we al twee topics vol rond dit uur
MULTIquote:Op maandag 13 april 2015 16:33 schreef Poesopstokje het volgende:
Roose als warden of the north heeft nu inderdaad Winterfell als basis. Net als Ned toen.
QUOTEquote:Op maandag 13 april 2015 16:41 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik vind je (nietszeggende) multiposts vervelend en nogal storend als je topics terugleest.quote:
ligt strategisch centraal on the kingsroad EN ze hebben centrale verwarming, dus voor de hand liggendquote:Op maandag 13 april 2015 16:33 schreef Poesopstokje het volgende:
Roose als warden of the north heeft nu inderdaad Winterfell als basis. Net als Ned toen.
misschien omdat er niet echt veel dingen zijn gebeurd waar je over kan lullen? of misschien hebben de meesten de leaks gekeken en komen ze voor de zekerheid om niet te spolieren hier niet of misschien...quote:Op maandag 13 april 2015 16:41 schreef Poesopstokje het volgende:
Ja dat viel mij ook op, geen rokende toren meer (of wat er nog van over was).quote:Op maandag 13 april 2015 16:31 schreef Slayage het volgende:
[..]
dat werd toch ook gesuggereerd, toen ze aan het einde van seizoen 4 die kant optrokken, daarnaast stond winterfel in de intro niet meer in brand
mooi dat ie niet boog voor zijn freedooooom idd, fucking achterlijk, omdat hij zo'n goede deal kreeg van stannisquote:Op maandag 13 april 2015 16:57 schreef VeX- het volgende:
Mooi dat Mance niet boog en ik begin steeds meer een hekel te krijgen aan die doos van een Melisandre en haar schoothondje Stannis.
des te harder zal het zijn wanneer de messias gekruisigd wordtquote:En gGdverdomme wat heb ik toch een hekel aan Daenerys. Jammer dat GRRM haar nog steeds als de messias blijft presenteren. Wat een irritante trut.
ook goed, broer!quote:Ik vind je (nietszeggende) multiposts vervelend en nogal storend als je topics terugleest.
kwalitiet (1 ep in 720p) gaat boven kwantitiet (4 eps in avi)quote:Op maandag 13 april 2015 17:05 schreef Evi_90 het volgende:
Ik moet me echt inhouden niet ep02 te downloaden...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |