abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151622390
quote:
14s.gif Op zondag 12 april 2015 20:15 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Toch wel? Streamen was bij mij net heel kut. Denk dat ik het dadelijk eens probeer met USB.
Ik heb torrent gedownload en het is mooie kwaliteit hoor.
(she/her)
  zondag 12 april 2015 @ 20:16:46 #202
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_151622394
Hoorcollege morgen... Dan kijk ik het wel. O-)
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_151623810
Ik kijk het wel zodra het is gelekt in 720p of hoger.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_151623992
PopcornTime in 480p was prima te doen ^O^

Morgenmiddag even een verslagje maken.
pi_151625748
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
Kansloos weer dat er dingen 'gelekt' zijn en dat dat weer meteen hier verpest moet worden :')
Er is hier niets verpest, niemand heeft ook maar een spoiler geplaatst. Alleen maar bij voorbaat zure reacties zoals die van jou. Je verpest het voor jezelf.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_151625864
Maar ik vind het inderdaad een gecomprimeerde SD bende die leaks.

Ik zie het wel in, minimaal, 720p HD met 5.1 audio. Fock deze shites
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_151626531
Waar kan ik game of trones downloaden
pi_151626596
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 21:31 schreef koekii het volgende:
Waar kan ik game of trones downloaden
http://www.itshbo.nl/
pi_151626897
Oh ik heb weer gehapt? :'( ;(
(she/her)
  zondag 12 april 2015 @ 21:42:12 #210
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_151627382
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2015 21:42 schreef AchJa het volgende:
Zo, lekker een dagje binge-watching... Gvd nu twee jaar wachten op S07... :(
Je kunt de spinoffs nog kijken natuurlijk.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_151627683
-O- wat is deze -O-

;( nooit heeft een leak mij zo veel pijn gedaan ;(

}:| drie weken waken voor spoilers }:|
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151627740
quote:
Online.
pi_151627821
ben nu bang op imgur te komen, omdat daar zo veel got shit wordt gepost na elke ep :{

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151628171
quote:
99s.gif Op zondag 12 april 2015 21:55 schreef Slayage het volgende:
-O- wat is deze -O-

;( nooit heeft een leak mij zo veel pijn gedaan ;(

}:| drie weken waken voor spoilers }:|
Het is volgensmij gewoon het beste om deze vier afleveringen zo snel mogelijk te kijken, ook al zijn ze in wat mindere kwaliteit. :P Daarna kun je de 720p+ versie nog een keer kijken voor de details :+
pi_151628453
quote:
99s.gif Op zondag 12 april 2015 22:05 schreef Awsom het volgende:

[..]

Het is volgensmij gewoon het beste om deze vier afleveringen zo snel mogelijk te kijken, ook al zijn ze in wat mindere kwaliteit. :P Daarna kun je de 720p+ versie nog een keer kijken voor de details :+
ik wil eem ep in 720p kijken, er een wek over beppen/speculeren enz. enz. niet in één keer vier eps van mindere kwaliteit achter elkaar knallen ;(
-Rabia Al-Basri
pi_151628555
quote:
99s.gif Op zondag 12 april 2015 22:12 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik wil eem ep in 720p kijken, er een wek over beppen/speculeren enz. enz. niet in één keer vier eps van mindere kwaliteit achter elkaar knallen ;(
Dit.
pi_151628637
quote:
First Episodes of Game of Thrones Season 5 Leak Online

By Ernesto on April 12, 2015

The first four episodes of the new Game of Thrones season have leaked online a day before the official premiere. The leaked episodes, which appear to come from review copies sent to the press, have been downloaded more than 100,000 times in just three hours.

Starting a few hours ago several episodes of the new Game of Thrones season started to appear online.

The copies were first spotted on the private torrent tracker IPT, but they soon made their way to more public sites such as The Pirate Bay, RARBG and KickassTorrents.

At the time of writing the first four episodes of the new season have been posted online. One source informs TF that the leak most likely originates from review copies sent to the press.

The leaks are a huge blow to HBO. In an effort to decrease piracy the company worked hard to ensure that the fifth season of Game of Thrones would premiere in 170 countries simultaneously.

Today, however, pirates have scooped up the exclusive, releasing four episodes worldwide.

While it came unexpected, many Game of Thrones fans have already spotted the early leak. During the first three hours the episodes were downloaded more than 100,000 times and this number is expected to increase to more than a million later today.

The episodes that were posted online thus far are in standard-definition (SD) quality. Interestingly, some commenters note that they rather wait until HD copies become available, as they are used to watching the show in a better resolution.

Over the past three years Game of Thrones has been the most pirated TV-show. Based on the popularity of today’s leaks, this will be no different in 2015.

Breaking story, more info may follow
-Rabia Al-Basri
pi_151628894
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2015 21:57 schreef koekii het volgende:

[..]

Online.
http://www.hbogo.nl
  zondag 12 april 2015 @ 23:31:00 #220
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_151631935
Zojuist ep 01 en 02via Popcorntime gekeken _O_

Kwaliteit 480p is niet meer de 480p uit de divx-tijd, alleen bij heel donkere stukken zijn duidelijk de mpeg-blokken zichtbaar, maar behalve dat was het prima te kijken :D
Scratch a liberal and you will find a fascist
  maandag 13 april 2015 @ 01:29:13 #221
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_151634494
De eerste twee waren redelijk te doen, de 3&4 waren meer matig maar ja het vlees is zwak :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_151635465
Leuke begin van het seizoen. ^O^
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 13 april 2015 @ 07:33:19 #223
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_151635510
Ik vond de eerste ep. een beetje underwhelming eerlijk gezegd, waarschijnlijk door de vele hype en het lange wachten. Wel aardig om te zien dat we waarschijnlijk het verhaal van Cersei gaan zien. En natuurlijk meteen die groep met die gouden maskers die worden voorgesteld bij Danaerys.
Flesje bier
pi_151635739
Ik vond het een leuke binnenkomer, mooi rustig de nieuwe verhaallijnen opgestart.

Lancel ziet er goed uit, voor een religekkie :P Beter dan de vorige acteur.

Cersei's flashback ^O^

Melissandre die naar Jon zit te vissen...
Mance dood ;( Respect voor Jon om het op deze manier dragelijk te maken ^O^

Kleine Robin :') Droeftoetert.
En natúúrlijk rijden Briënne en Sansa elkaar weer voorbij.

Varys *O* Held!

Dit was het wel zo'n beetje toch?
pi_151636058
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 08:02 schreef Poesopstokje het volgende:
Dit was het wel zo'n beetje toch?
fightpits gaan misschien weer open.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_151636082
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 08:37 schreef superniger het volgende:

[..]

Zou ze zich laten ompraten door Daario? :?
Vind het niet zo'n best idee eerlijk gezegd.
Dikke bullshit dat de freedmen er vrijwillig mogen vechten, de meesten worden hoe dan ook gedwongen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2015 08:54:46 ]
pi_151636134
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 01:29 schreef Erasmo het volgende:
De eerste twee waren redelijk te doen, de 3&4 waren meer matig maar ja het vlees is zwak :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet alleen het vlees is zwak, ook de Engelstalige vaardigheid zo te zien.... :N
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_151636768
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 01:29 schreef Erasmo het volgende:

SPOILER
Wat snappen mensen niet wat betreft dingen posten over de gelekte afleveringen :')

Prima eerste aflevering, goed laten zien waar (bijna) iedereen staat in Westeros. Tyrion en Varys die richting Daenerys gaan _O_ Het is wel te hopen dat ze haar draken onder controle gaat krijgen!
pi_151638095
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 08:02 schreef Poesopstokje het volgende:
Lancel ziet er goed uit, voor een religekkie :P Beter dan de vorige acteur.
Is dezelfde acteur! En ik blijf lachen als hij in beeld komt, maar dat komt door dat stukje met King Robert.

Verder goede start-up episode. En goed hoe Jon handelde toen Mance terecht stond.
Tralalalaaa
pi_151638780
Robert was ook van de herenliefde zo te horen.
pi_151638847
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 10:23 schreef Take_A_Picture het volgende:

[..]

Is dezelfde acteur! En ik blijf lachen als hij in beeld komt, maar dat komt door dat stukje met King Robert.

Verder goede start-up episode. En goed hoe Jon handelde toen Mance terecht stond.
Go puberty :D
pi_151638851
Goede aflevering om er weer in te komen. Miste alleen een stukje over Arya. ;(
  maandag 13 april 2015 @ 10:55:22 #233
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_151638962
Jon krijgt wel problemen met Stannis en Melissandre nu verwacht ik, de Lord of Light verwacht natuurlijk een offer door levende verbranding.

Lancel is er wel op vooruit gegaan ja. En gaf hij nu toe Robbert Baratheon eigenlijk gewoon indirect vermoord te hebben met die drank tijdens het jagen?
Flesje bier
pi_151639416
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 10:55 schreef Gezicht het volgende:
Jon krijgt wel problemen met Stannis en Melissandre nu verwacht ik, de Lord of Light verwacht natuurlijk een offer door levende verbranding.

Lancel is er wel op vooruit gegaan ja. En gaf hij nu toe Robbert Baratheon eigenlijk gewoon indirect vermoord te hebben met die drank tijdens het jagen?
Ja. Er zat sterkere drank in dan wat de bedoeling was, waardoor RB minder alert was en dat zwijn hem kon doden. :Y
Cersei heeft dat aan Lancel meegegeven.
pi_151639455
Ik mis King Robert, Ik hoop nog steeds dat ze een film maken over Robert's rebellion
pi_151640072
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 11:15 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ja. Er zat sterkere drank in dan wat de bedoeling was, waardoor RB minder alert was en dat zwijn hem kon doden. :Y
Cersei heeft dat aan Lancel meegegeven.
Dat had ik in seizoen 1 al geconcludeerd. Ik dacht dat dat een soort publiek geheim was onder de fans.
  maandag 13 april 2015 @ 11:53:04 #237
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_151640449
Prima eerste aflevering imo. Ben benieuwd naar de volgende. De leaks ga ik dus mooi niet kijken, wacht gewoon per week af. Plus hoge kwaliteit. :P
You know, I've learned something today
pi_151640768
quote:
3s.gif Op maandag 13 april 2015 11:41 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Dat had ik in seizoen 1 al geconcludeerd. Ik dacht dat dat een soort publiek geheim was onder de fans.
Klopt :P Maar nu Lancel het zelf heeft verteld mag het wel onthuld worden.
pi_151640788
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 12:03 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Klopt :P Maar nu Lancel het zelf heeft verteld mag het wel onthuld worden.
Ik had het uit de serie zelf opgemaakt, op dat moment had ik de boeken nog niet gelezen.
pi_151640811
quote:
3s.gif Op maandag 13 april 2015 12:03 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Ik had het uit de serie zelf opgemaakt, op dat moment had ik de boeken nog niet gelezen.
Het lag er in de serie ook wel dik bovenop.

Nu Lancel een religekkie is geworden is het wel een mooi moment om te gaan biechten, de uitleg dus.
  maandag 13 april 2015 @ 12:07:02 #241
319979 Fok-it
All is well
pi_151640886
Toffe aflevering weer _O_

Ben erg benieuwd naar de ontmoeting tussen Tyrion en Dani. Lijkt me wel de tofste verhaallijn van het seizoen

Vind het alleen minder dat ze het bed deelt met Daario. ;( Het was leuker geweest als iedereen gewoon beetje verlekkert achter haar aan loopt :+

En ik had nog niet helemaal goed door waar Sansa nou heenging? :@
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_151640934
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 12:07 schreef Fok-it het volgende:
Toffe aflevering weer _O_

Ben erg benieuwd naar de ontmoeting tussen Tyrion en Dani. Lijkt me wel de tofste verhaallijn van het seizoen

Vind het alleen minder dat ze het bed deelt met Daario. ;( Het was leuker geweest als iedereen gewoon beetje verlekkert achter haar aan loopt :+

Wie wil nou NIET in bed liggen met Daario? :D
Mooi contrast toch, zo'n koninginnetje met een Second Son soldier.
pi_151641124
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 08:37 schreef superniger het volgende:

[..]

-Rabia Al-Basri
  maandag 13 april 2015 @ 12:22:53 #244
160961 Evi_90
Met de groeten van Johannes V.
pi_151641294
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 12:07 schreef Fok-it het volgende:
Die heb ik ook nog niet door...

Ik wacht tot volgende week voor ep02, misschien weten we dan meer :)
Het is patat.
pi_151641354
Wie is die lancel dan precies? Kan me hem niet meer herinneren ..
pi_151641372
beste dialoog weer varys met tyrion uiteraard, waar hij voorstelt om dany te steunen

"can i drink myself to death on the road to meereen" 8-)

fucking mance ook met zijn, "freedooooom" :X

wel een toffe actie van jon uiteraard :Y
-Rabia Al-Basri
pi_151641373
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 12:25 schreef Awsom het volgende:
Dat blonde pubertje wat stand in mocht zijn voor Cersei tijdens Jaimes afwezigheid.
pi_151641378
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 12:25 schreef Awsom het volgende:

En nu? :P
pi_151641388
Kut heb alle leaks gekeken en moet nu weer heel lang wachten op de volgende ep. :'(
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_151641389
Wat een wijf was dat toch, ziet er nu beter uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')