Ik heb torrent gedownload en het is mooie kwaliteit hoor.quote:Op zondag 12 april 2015 20:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Toch wel? Streamen was bij mij net heel kut. Denk dat ik het dadelijk eens probeer met USB.
Er is hier niets verpest, niemand heeft ook maar een spoiler geplaatst. Alleen maar bij voorbaat zure reacties zoals die van jou. Je verpest het voor jezelf.quote:Op zondag 12 april 2015 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
Kansloos weer dat er dingen 'gelekt' zijn en dat dat weer meteen hier verpest moet worden
Je kunt de spinoffs nog kijken natuurlijk.quote:Op zondag 12 april 2015 21:42 schreef AchJa het volgende:
Zo, lekker een dagje binge-watching... Gvd nu twee jaar wachten op S07...
Het is volgensmij gewoon het beste om deze vier afleveringen zo snel mogelijk te kijken, ook al zijn ze in wat mindere kwaliteit.quote:Op zondag 12 april 2015 21:55 schreef Slayage het volgende:
wat is deze
![]()
nooit heeft een leak mij zo veel pijn gedaan
![]()
drie weken waken voor spoilers
ik wil eem ep in 720p kijken, er een wek over beppen/speculeren enz. enz. niet in één keer vier eps van mindere kwaliteit achter elkaar knallenquote:Op zondag 12 april 2015 22:05 schreef Awsom het volgende:
[..]
Het is volgensmij gewoon het beste om deze vier afleveringen zo snel mogelijk te kijken, ook al zijn ze in wat mindere kwaliteit.Daarna kun je de 720p+ versie nog een keer kijken voor de details
Dit.quote:Op zondag 12 april 2015 22:12 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik wil eem ep in 720p kijken, er een wek over beppen/speculeren enz. enz. niet in één keer vier eps van mindere kwaliteit achter elkaar knallen
quote:First Episodes of Game of Thrones Season 5 Leak Online
By Ernesto on April 12, 2015
The first four episodes of the new Game of Thrones season have leaked online a day before the official premiere. The leaked episodes, which appear to come from review copies sent to the press, have been downloaded more than 100,000 times in just three hours.
Starting a few hours ago several episodes of the new Game of Thrones season started to appear online.
The copies were first spotted on the private torrent tracker IPT, but they soon made their way to more public sites such as The Pirate Bay, RARBG and KickassTorrents.
At the time of writing the first four episodes of the new season have been posted online. One source informs TF that the leak most likely originates from review copies sent to the press.
The leaks are a huge blow to HBO. In an effort to decrease piracy the company worked hard to ensure that the fifth season of Game of Thrones would premiere in 170 countries simultaneously.
Today, however, pirates have scooped up the exclusive, releasing four episodes worldwide.
While it came unexpected, many Game of Thrones fans have already spotted the early leak. During the first three hours the episodes were downloaded more than 100,000 times and this number is expected to increase to more than a million later today.
The episodes that were posted online thus far are in standard-definition (SD) quality. Interestingly, some commenters note that they rather wait until HD copies become available, as they are used to watching the show in a better resolution.
Over the past three years Game of Thrones has been the most pirated TV-show. Based on the popularity of today’s leaks, this will be no different in 2015.
—
Breaking story, more info may follow
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou ze zich laten ompraten door Daario?quote:Op maandag 13 april 2015 08:37 schreef superniger het volgende:
[..]
fightpits gaan misschien weer open.
quote:Op maandag 13 april 2015 01:29 schreef Erasmo het volgende:
De eerste twee waren redelijk te doen, de 3&4 waren meer matig maar ja het vlees is zwakNiet alleen het vlees is zwak, ook de Engelstalige vaardigheid zo te zien....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
quote:Op maandag 13 april 2015 01:29 schreef Erasmo het volgende:
De eerste twee waren redelijk te doen, de 3&4 waren meer matig maar ja het vlees is zwakWat snappen mensen niet wat betreft dingen posten over de gelekte afleveringenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Prima eerste aflevering, goed laten zien waar (bijna) iedereen staat in Westeros. Tyrion en Varys die richting Daenerys gaanHet is wel te hopen dat ze haar draken onder controle gaat krijgen!
Is dezelfde acteur! En ik blijf lachen als hij in beeld komt, maar dat komt door dat stukje met King Robert.quote:Op maandag 13 april 2015 08:02 schreef Poesopstokje het volgende:
Lancel ziet er goed uit, voor een religekkieBeter dan de vorige acteur.
Go pubertyquote:Op maandag 13 april 2015 10:23 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Is dezelfde acteur! En ik blijf lachen als hij in beeld komt, maar dat komt door dat stukje met King Robert.
Verder goede start-up episode. En goed hoe Jon handelde toen Mance terecht stond.
Ja. Er zat sterkere drank in dan wat de bedoeling was, waardoor RB minder alert was en dat zwijn hem kon doden.quote:Op maandag 13 april 2015 10:55 schreef Gezicht het volgende:
Jon krijgt wel problemen met Stannis en Melissandre nu verwacht ik, de Lord of Light verwacht natuurlijk een offer door levende verbranding.
Lancel is er wel op vooruit gegaan ja. En gaf hij nu toe Robbert Baratheon eigenlijk gewoon indirect vermoord te hebben met die drank tijdens het jagen?
Dat had ik in seizoen 1 al geconcludeerd. Ik dacht dat dat een soort publiek geheim was onder de fans.quote:Op maandag 13 april 2015 11:15 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ja. Er zat sterkere drank in dan wat de bedoeling was, waardoor RB minder alert was en dat zwijn hem kon doden.
Cersei heeft dat aan Lancel meegegeven.
Kloptquote:Op maandag 13 april 2015 11:41 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat had ik in seizoen 1 al geconcludeerd. Ik dacht dat dat een soort publiek geheim was onder de fans.
Ik had het uit de serie zelf opgemaakt, op dat moment had ik de boeken nog niet gelezen.quote:Op maandag 13 april 2015 12:03 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
KloptMaar nu Lancel het zelf heeft verteld mag het wel onthuld worden.
Het lag er in de serie ook wel dik bovenop.quote:Op maandag 13 april 2015 12:03 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik had het uit de serie zelf opgemaakt, op dat moment had ik de boeken nog niet gelezen.
Wie wil nou NIET in bed liggen met Daario?quote:Op maandag 13 april 2015 12:07 schreef Fok-it het volgende:
Toffe aflevering weer
Ben erg benieuwd naar de ontmoeting tussen Tyrion en Dani. Lijkt me wel de tofste verhaallijn van het seizoen
Vind het alleen minder dat ze het bed deelt met Daario.Het was leuker geweest als iedereen gewoon beetje verlekkert achter haar aan loopt
En ik had nog niet helemaal goed door waar Sansa nou heenging?
quote:Op maandag 13 april 2015 08:37 schreef superniger het volgende:
[..]
fightpits gaan misschien weer open.
Die heb ik ook nog niet door...quote:Op maandag 13 april 2015 12:07 schreef Fok-it het volgende:
En ik had nog niet helemaal goed door waar Sansa nou heenging?
Dat blonde pubertje wat stand in mocht zijn voor Cersei tijdens Jaimes afwezigheid.quote:Op maandag 13 april 2015 12:25 schreef Awsom het volgende:
Wie is die lancel dan precies? Kan me hem niet meer herinneren ..
quote:Op maandag 13 april 2015 12:25 schreef Awsom het volgende:
Wie is die lancel dan precies? Kan me hem niet meer herinneren ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |