Asshai, nog oosterlijker vanaf Meereen leven nog draken en komen de eieren ook vandaan. Al waren die al eeuwen oud en versteendquote:Op woensdag 15 april 2015 11:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hoe zijn die draken dan uitgestorven, en waar is eigenlijk de moeder van de nu levende drie draken? Of waar komen die eieren vandaan in seizoen 1?
Las ik laatst op de Wikipedia pagina.quote:Op woensdag 15 april 2015 17:21 schreef Ethanolic het volgende:
Hoe kom je er bij dat er in Asshai nog draken zijn
Picsquote:Op woensdag 15 april 2015 17:34 schreef Fok-it het volgende:
Voor alle huilers de afgelopen tijd die kritiek hadden op de fap-TT
Maisie Williams is vandaag 18 geworden
quote:Op woensdag 15 april 2015 17:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Las ik laatst op de Wikipedia pagina.
Wie?quote:Op woensdag 15 april 2015 17:34 schreef Fok-it het volgende:
Voor alle huilers de afgelopen tijd die kritiek hadden op de fap-TT
Maisie Williams is vandaag 18 geworden
Tofste karakter van de serie welquote:Op woensdag 15 april 2015 17:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
daar worden we vrolijk van zeg...
Dat. en een enorm getalenteerde actrice. Ze heeft misschien niet the looks, ze acteert het best van de jonge garde van GoT.quote:
Nou ja, niet de looks.. Ik vind haar nou niet heel lelijk Ofzo hoor?quote:Op woensdag 15 april 2015 18:09 schreef Aristoteless het volgende:
[..]
Dat. en een enorm getalenteerde actrice. Ze heeft misschien niet the looks, ze acteert het best van de jonge garde van GoT.
Ik vind haar absoluut niet onaardig om te zien, maar ze oogt al jaren 13, dát is jammer.quote:Op woensdag 15 april 2015 18:09 schreef Aristoteless het volgende:
[..]
Dat. en een enorm getalenteerde actrice. Ze heeft misschien niet the looks, ze acteert het best van de jonge garde van GoT.
quote:Op woensdag 15 april 2015 18:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, niet de looks.. Ik vind haar nou niet heel lelijk Ofzo hoor?sommige vinden het een troll, dar vind ik allemaal wel erg meevallen
het uiterlijk van een Emilia Clarke heeft ze niet nee dat klopt
Ik vind hoor ook niet lelijk. Bedoelde meer van Emilia Clarke ziet er beter uit, maar Maisie Williams acteerd beter.quote:Op woensdag 15 april 2015 18:11 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik vind haar absoluut niet onaardig om te zien, maar ze oogt al jaren 13, dát is jammer.
Ja dat lijkt mij erg leuk!quote:Op woensdag 15 april 2015 15:34 schreef Voszje het volgende:
Iemand plannen om naar de Exhibition te gaan?
Wel interessante verhaallijn. Tofste karakters vond ik Tywin en Olenna eigenlijk.quote:
Tyrion ook ja. Vooral dit seizoen als Dani en Tyrion elkaar gaan ontmoeten, dat word tofquote:Op woensdag 15 april 2015 18:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meh dat vind ik Tyrion. En Jaime en Joffrey vond ik ook wel cool.
#teamLannister
Kan niet wachten op dat moment. Hoop alleen wel dat het dit seizoen ook echt gebeurt en niet dat het een soort season finale wordt.quote:Op woensdag 15 april 2015 18:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tyrion ook ja. Vooral dit seizoen als Dani en Tyrion elkaar gaan ontmoeten, dat word tof
quote:De Amerikaanse acteur Joseph Gatt is op z'n zachtst gezegd not amused over de gang van zaken na zijn bezoek aan Dutch Comic Con in Utrecht twee weken geleden. De kale Hollywoodster zegt namelijk nog altijd niet betaald te zijn voor het werk dat hij op de strip- en tv-heldenbeurs heeft geleverd.
http://www.metronieuws.nl(...)ederlandse-comic-con
Emilia is net zo groot als hem volgens mijquote:Op woensdag 15 april 2015 18:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tyrion ook ja. Vooral dit seizoen als Dani en Tyrion elkaar gaan ontmoeten, dat word tof
Zo ver is het toch niet naar Meereen met het vliegtuigquote:Op woensdag 15 april 2015 18:46 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Kan niet wachten op dat moment. Hoop alleen wel dat het dit seizoen ook echt gebeurt en niet dat het een soort season finale wordt.
SPOILER: Jaime in S01E01Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 april 2015 19:04 schreef Awsom het volgende:
Wat is Jaime verandert zeg.
Nogal, ja. Met dat langere haar was 'ie net Prince Charming uit Shrek.SPOILER: Jaime in S01E01Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
Absoluutquote:Op woensdag 15 april 2015 15:34 schreef Voszje het volgende:
Ik zou voor de Tyrells gaan, want Loras.quote:Op woensdag 15 april 2015 19:31 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
AbsoluutWas er vorig jaar ook dus dit jaar weer. Was een leuke tentoonstelling, dit jaar met een verplichte keuze voor een house maken ze het net wat interactiever
Pity though dat je alleen uit Starks, Baratheon, Targaeryen of Lannisters. De Martells zijn ook tof (dit jaar super actueel met de opkomende sandsnakes) want Oberyn blijft baas en waarom geen partij kunnen kiezen voor Margaery
![]()
Sowieso root ik niet voor 1 house apart.
Starks: Arya ftw vanaf het begin maar Sansa in Black is eindelijk geen crybaby meer![]()
Lannisters: Teh Imp ftw vanaf het begin.
Targaeryen: Khaleesi vanaf het begin, al is die ouwe op Castle Black ook baas![]()
Baratheon: the one true King Stannis the Mannis
Tully: Cathlyn /rip![]()
Martells: Oberyn /ripwellicht een sexy sandsnake
Tyrells: Margaery want Nathalie 'natural duckface' Dormeral is die oma Tyrell ook baas
![]()
Ironborns: dat zusjelief van Theon aka Reek aka schoothondje van Bolton
Frey: diegene die Walder had uitgehuwelijkt aan Robb mocht er wel wezen![]()
Genoeg favorieten dus om een hit 'n kill door Martin nog wel te overlevenTop drie toch wel Arya, de Imp en Margaery
Tijdens z'n tocht met Brienne was ie me toch een gruwelijk lekkere ventSPOILER: Jaime in S01E01Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
In het begin een arrogante lul maar nu echt tof gewordenSPOILER: Jaime in S01E01Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
"The things I do for love."quote:Op woensdag 15 april 2015 19:51 schreef ems. het volgende:
Jamie had wel even een cersei momentje in die eerste aflevering
Oei, gevaarlijk. Elke keer als mensen Jaime tof gaan vinden doet hij even later iets afschuwelijks.quote:Op woensdag 15 april 2015 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In het begin een arrogante lul maar nu echt tof geworden
Kan je het onschuldige grapje wel weghalen, maar 't mens heet evengoed dus geen 'sensa' maar sansa.quote:
En hier zijn ze allemaalquote:Op woensdag 15 april 2015 20:00 schreef Joosie200 het volgende:
Ik heb voor de Starks gekozen, geniaal filmpje van MaissieYou must be very brave or very stupid to choose the house Stark xD
How about both?
Was al op zoek gegaan maar thanksquote:
Jammer, vorig jaar was ik er op zaterdag verdomde vroeg, als nog tien man voor me in de rijquote:Op woensdag 15 april 2015 20:38 schreef Evi_90 het volgende:
Ze werken dit jaar met tijdvakken dus ik wacht dat eerst even af.
Maar het lijkt me wel een cool
Ze zijn niet vloeibaar hoor.quote:Op woensdag 15 april 2015 20:45 schreef WammesWaggel het volgende:
Toen die onsolids stierven had ik het toch wel een beetje moeilijkben toch aan ze gehecht
quote:Op woensdag 15 april 2015 21:00 schreef maho_91 het volgende:
Hoe kan ik een ticket bemachtigen voor die exibition?
http://www.dutchcowboys.n(...)nederland-gotexhibitquote:Begin januari werd al bekend dat de internationale Game of Thrones tentoonstelling ook dit jaar weer naar Nederland komt.
Game of Thrones: The Exhibition opent zijn deuren van woensdag 27 mei t/m zondag 31 mei. En dat zal zijn in de Zuiveringshal West op de Westergasfabriek in Amsterdam. Het is een gratis toegankelijke tentoonstelling die dagelijks geopend is van 10:00 tot 21:00 uur.
Tijdens de expositie worden er ruim 70 voorwerpen uit de eerste 4 seizoenen tentoongesteld, evenals een unieke selectie uit het vijfde seizoen dat sinds vandaag weer wekelijks te zien is bij HBO.
"Ascend the Wall' met de Oculus Rift Virtual Reality Experience
Dit inmiddels al veelgeprezen onderdeel laat bezoekers de reis naar de top van de iconische, ruim 213 meter hoge Muur maken. Met behulp van de Oculus Rift Virtual Reality headset, hoofdtelefoon en een fysieke recreatie van de lift in Castle Black bevinden fans zich in een virtuele versie van de lift - een die eruit ziet, klinkt en voelt als de echte.
Iron Throne
Uiteraard krijgen fans weer de kans om plaats te nemen op de IJzeren Troon: het pronkstuk uit de serie.
Kostuums, rekwisieten, harnassen en wapens
Allemaal gemaakt door ambachtslieden wier buitengewone vakmanschap al sinds het eerste seizoen geprezen wordt, biedt de tentoonstelling een grote verzameling harnassen, jurken, mantels en sieraden. Dit alles wordt aangevuld met iconische voorwerpen zoals een levensgrote replica van een White Walker, drakenmodellen, zwaarden, zwepen, dolken en banieren van de adellijke families die de wereld van de serie bevolken.
Tickets
Tickets zijn binnenkort te reserveren en worden aan de hand van tijdvakken toegekend. Op zondag 31 mei - de laatste dag dat de expositie geopend is - worden er geen tickets verstrekt. Bezoekers krijgen die dag toegang op basis van het 'wie het eerst komt, wie het eerst maalt' principe. Meer informatie over de expositie op www.GOTExhibit.com.
sws vorige keer was ook leuk@quote:Op woensdag 15 april 2015 15:34 schreef Voszje het volgende:
twitter:AnnaKendrick47 twitterde op maandag 13-04-2015 om 18:13:03Madonna kissed Drake, Hilary's running for president, but HBO STILL hasn't shown this dude's dick?? #FeministPriority http://t.co/wPH7IZdIDf reageer retweet
hahaquote:Op woensdag 15 april 2015 22:05 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]twitter:AnnaKendrick47 twitterde op maandag 13-04-2015 om 18:13:03Madonna kissed Drake, Hilary's running for president, but HBO STILL hasn't shown this dude's dick?? #FeministPriority http://t.co/wPH7IZdIDf reageer retweet
Draken leefden vroeger in overvloed, maar ze gingen bijna allemaal dood met het Valyriaanse rijk door een enorme vulkaanuitbarsting.quote:Op woensdag 15 april 2015 11:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hoe zijn die draken dan uitgestorven, en waar is eigenlijk de moeder van de nu levende drie draken? Of waar komen die eieren vandaan in seizoen 1?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 april 2015 22:45 schreef Slayage het volgende:
is het niet gebruikelijk dat we onderhands een nieuwe trailer hebben voor ep 2?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan de hele episode hebben dus mss doen ze daarom maar geen moeite qua trailers.quote:Op woensdag 15 april 2015 22:45 schreef Slayage het volgende:
is het niet gebruikelijk dat we onderhands een nieuwe trailer hebben voor ep 2?
quote:Op woensdag 15 april 2015 22:52 schreef lord_bono het volgende:
[..]the sandsnakesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |