http://www.telegraaf.nl/b(...)ij_scholieren__.htmlquote:Opnieuw heftige matpartij scholieren
UTRECHT - Een jongen heeft op een parkeerplaats in Utrecht Overvecht flink uitgehaald naar een meisje. Ze incasseert verschillende rake klappen terwijl omstanders de jongen aanmoedigen.
Op de heftige video die is opgedoken, is te zien hoe het meisje zich nog goed staande weet te houden.
"Uithalen" wordt er herhaaldelijk geroepen door de omstanders. "Hij maakt haar dood", schreeuwt de jongen die de vechtpartij vastlegt. "Doorgaan, doorgaan, doorgaan!", aldus de 'cameraman'.
Een zwangere vrouw komt uiteindelijk tussenbeide. Ze haalt het meisje weg bij de gewelddadige groep.
Mijn vuisten wil ik ook best openhalen voor het goede doel.quote:Op zondag 12 april 2015 15:35 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Had 'm al gezien inderdaad.
Je zal zo'n rat toch het liefst met een knuppel een lesje leren.
GS reaguurdersquote:Geef die berberkop maar een minuutje aan mij. Hoor je nooit meer wat van.
Restepect | 12-04-15 | 11:17
Zijn bij Geenstijl wel veel van die internetheldenquote:Op zondag 12 april 2015 15:38 schreef Flounder het volgende:
[..]
Alsof mensen alleen bij GeenStijl zo reageren.
Ik zag het, filmpje staat ook onder de telegraaflink.quote:Op zondag 12 april 2015 15:39 schreef SuicideErrorist het volgende:
Dumpert en GeenStijl liggen eruit...
Er zijn anders genoeg mensen die graag even alleen zouden zijn met dit soort stoere jongetjes. Dat jij hen dan meteen als internethelden ziet zegt dan ook eigenlijk meer over jou.quote:Op zondag 12 april 2015 15:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zijn bij Geenstijl wel veel van die internethelden
Ah, dat had ik nog niet gezien. Even checkenquote:Op zondag 12 april 2015 15:40 schreef Flounder het volgende:
[..]
Ik zag het, filmpje staat ook onder de telegraaflink.
quote:Op zondag 12 april 2015 15:40 schreef SuicideErrorist het volgende:
Er zijn anders genoeg mensen die graag even alleen zouden zijn met dit soort stoere jongetjes. Dat jij hen dan meteen als internethelden ziet zegt dan ook eigenlijk meer over jou.
Ik denk dat je met een échte one-issue anti-Marokkanen partij heel wat stemmen zou kunnen trekken.quote:Op zondag 12 april 2015 15:38 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wat raar toch dat iedereen een hekel heeft aan Marokkanen.
Dat meisje ziet er anders ook niet echt uit als een ariër, dus schijnbaar heb zelfs jij geen hekel aan Marokkanen.quote:Op zondag 12 april 2015 15:38 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wat ze uiteindelijk op hetzelfde niveau zet als dit soort droeftoeters.quote:Op zondag 12 april 2015 15:40 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Er zijn anders genoeg mensen die graag even alleen zouden zijn met dit soort stoere jongetjes. Dat jij hen dan meteen als internethelden ziet zegt dan ook eigenlijk meer over jou.
Je ziet toch zelf hoe dat stuk stront tekeer gaat gaat tegen een meisje? Tenzij ze een wapen heeft, doe je dat niet als jongen/ man. Althans niet in Nederland.quote:Op zondag 12 april 2015 15:45 schreef timmmmm het volgende:
Hoe kan je in vredesnaam aan dat filmpje in de OP zien wie in dit filmpje nou het 'genetische afval' is? Je ziet niet wie er begint met slaan (hoewel ik vermoed dat zij het was, zo ziet het eruit.) en je hebt geen idee waar de ruzie over gaat.
Alleen omdat hij een piemel heeft en zij niet, wil dat niet meteen zeggen dat het zijn schuld is natuurlijk.
Ik neig ernaar te geloven dat het allebei paupers zijn die men niet bepaald zou missen in de samenleving
quote:Op zondag 12 april 2015 15:33 schreef Flounder het volgende:
Kudo's voor de (zwangere!) vrouw die ingrijpt!
Volgens mij gaat zij even hard tekeer. Beetje kortzichtig om dat hem wel kwalijk te nemen maar haar niet alleen omdat ze een vagijn heeft.quote:Op zondag 12 april 2015 15:48 schreef Flounder het volgende:
[..]
Je ziet toch zelf hoe dat stuk stront tekeer gaat gaat tegen een meisje? Tenzij ze een wapen heeft, doe je dat niet als jongen/ man. Althans niet in Nederland.
Mwoa, ligt ook aan de situatie.quote:Op zondag 12 april 2015 15:46 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wat ze uiteindelijk op hetzelfde niveau zet als dit soort droeftoeters.
Die is ongetwijfeld niet zo'n tokkie als het meisje op de film en zal ook niet in die situatie terecht komen.quote:Op zondag 12 april 2015 15:43 schreef fokky100 het volgende:
Had een dochter van Diederik Samson moeten zijn.
(was hij misschien wakker geworden)
Ja, dat zou wat zijn geweest. Dan was het een jongen die een verstandelijk gehandicapt meisje in elkaar slaatquote:Op zondag 12 april 2015 15:43 schreef fokky100 het volgende:
Had een dochter van Diederik Samson moeten zijn.
(was hij misschien wakker geworden)
Kom op zeg, als jij wordt aangevallen door een meisje, beuk jij dan zo op haar in als die droeftoeter in het filmpje?quote:Op zondag 12 april 2015 15:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens mij gaat zij even hard tekeer. Beetje kortzichtig om dat hem wel kwalijk te nemen maar haar niet alleen omdat ze een vagijn heeft.
Ze liep weg en die jongen kwam er achteraan lopen. Maakt dan niet veel meer uit wie er als eerste sloeg, want die gozer was duidelijk niet uit op de-escalatiequote:Op zondag 12 april 2015 15:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens mij gaat zij even hard tekeer. Beetje kortzichtig om dat hem wel kwalijk te nemen maar haar niet alleen omdat ze een vagijn heeft.
Het zou mij niet eens verbazen.quote:Op zondag 12 april 2015 15:51 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Ja, dat zou wat zijn geweest. Dan was het een jongen die een verstandelijk gehandicapt meisje in elkaar slaat
Dat maakt natuurlijk wel uit, want degene die het eerst geweld gebruikt, die laat de boel escaleren. Dat hij doorgaat met ruziemaken ipv de-escaleren is een feit, en hij is natuurlijk een even grote pauper, maar ik vind het een beetje verdrietig dat seksisten als Flounder er maar meteen vanuit gaan dat hij de duivel zelf is, alleen omdat hij een vrouw slaat. Terwijl ik nav de beelden vermoed dat zij de eerste was die geweld gebruikt en de boel dus laat escaleren tot iets meer dan een verhitte ruzie en je niet weet wat de aanleiding van dit incident was. Ik vind dat een beetje triestig.quote:Op zondag 12 april 2015 15:51 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ze liep weg en die jongen kwam er achteraan lopen. Maakt dan niet veel meer uit wie er als eerste sloeg, want die gozer was duidelijk niet uit op de-escalatie
Dat zou ik bij mannen en vrouwen allebei niet doen, ik ben niet zo gewelddadig ingesteld. Jij zou het dus wel acceptabel vinden als hij dit bij een geslachtsgenoot zou doen, maar nu niet? Ongeacht wie er begint of het eerste naar geweld grijpt?quote:Op zondag 12 april 2015 15:51 schreef Flounder het volgende:
[..]
Kom op zeg, als jij wordt aangevallen door een meisje, beuk jij dan zo op haar in als die droeftoeter in het filmpje?
Als je op het verkeerde moment op de verkeerde plek bent, kan iedereen in zo'n situatie terechtkomen, tokkie of niet.quote:Op zondag 12 april 2015 15:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die is ongetwijfeld niet zo'n tokkie als het meisje op de film en zal ook niet in die situatie terecht komen.
policor wegkijkerquote:Op zondag 12 april 2015 15:45 schreef timmmmm het volgende:
Hoe kan je in vredesnaam aan dat filmpje in de OP zien wie in dit filmpje nou het 'genetische afval' is? Je ziet niet wie er begint met slaan (hoewel ik vermoed dat zij het was, zo ziet het eruit.) en je hebt geen idee waar de ruzie over gaat.
Alleen omdat hij een piemel heeft en zij niet, wil dat niet meteen zeggen dat het zijn schuld is natuurlijk.
Ik neig ernaar te geloven dat het allebei paupers zijn die men niet bepaald zou missen in de samenleving
Sterke, inhoudelijke reactie... Chapeau. Kunnen we afspreken dat wanneer iemand met iets wat ook maar in de verste verte op een argument/reden/uitgebreid beschreven mening lijkt komt, we niet maar met een domme beschuldiging/oneliner/persoonlijke aanval terugkomen maar gewoon proberen inhoudelijk te zijn?quote:
Prima, zitten we op 1 lijn wat dat betreft.quote:Op zondag 12 april 2015 15:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat zou ik bij mannen en vrouwen allebei niet doen, ik ben niet zo gewelddadig ingesteld. Jij zou het dus wel acceptabel vinden als hij dit bij een geslachtsgenoot zou doen, maar nu niet? Ongeacht wie er begint of het eerste naar geweld grijpt?
quote:Op zondag 12 april 2015 16:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sterke, inhoudelijke reactie... Chapeau. Kunnen we afspreken dat wanneer iemand met iets wat ook maar in de verste verte op een argument/reden/uitgebreid beschreven mening lijkt komt, we niet maar met een domme beschuldiging/oneliner/persoonlijke aanval terugkomen maar gewoon proberen inhoudelijk te zijn?
Hoe weet jij zo goed dat die vechtersbaas een piemel heeft?quote:Op zondag 12 april 2015 15:45 schreef timmmmm het volgende:
Zodra er iemand op je af komt lopen met wie je ruzie hebt en zijn vrienden om je heen staan te springen met het een oproep tot geweld, noem ik het zelfverdediging.quote:Op zondag 12 april 2015 15:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat maakt natuurlijk wel uit, want degene die het eerst geweld gebruikt, die laat de boel escaleren. Dat hij doorgaat met ruziemaken ipv de-escaleren is een feit, en hij is natuurlijk een even grote pauper, maar ik vind het een beetje verdrietig dat seksisten als Flounder er maar meteen vanuit gaan dat hij de duivel zelf is, alleen omdat hij een vrouw slaat. Terwijl ik nav de beelden vermoed dat zij de eerste was die geweld gebruikt en de boel dus laat escaleren tot iets meer dan een verhitte ruzie en je niet weet wat de aanleiding van dit incident was. Ik vind dat een beetje triestig.
[..]
Dat zou ik bij mannen en vrouwen allebei niet doen, ik ben niet zo gewelddadig ingesteld. Jij zou het dus wel acceptabel vinden als hij dit bij een geslachtsgenoot zou doen, maar nu niet? Ongeacht wie er begint of het eerste naar geweld grijpt?
Ik vermoed een hele kleine.quote:Op zondag 12 april 2015 16:02 schreef NotYou het volgende:
[..]
[..]
Hoe weet jij zo goed dat die vechtersbaas een piemel heeft?
Er is een leeftijd waarop vrouwen sterker zijn dan jongens en deze 2 lijken me daar niet ver vanaf. Heel stoer dat jij seksistisch bent trouwens. Ik zou der trots op zijn.quote:Op zondag 12 april 2015 16:04 schreef Flounder het volgende:
Als ik word aangevallen door een vrouw draai ik mij om en loop weg, duw haar (hard) weg of leg d'r desnoods, met beleid, neer. En dat is geen grootspraak maar zijn bepaalde waarden die ik heb meegekregen.
En dat niet alleen: moet je zien in wat voor situatie ze zich bevindt, met al die kansenparels joelend als apen om haar heen! Nogal wiedes dat ze zich bedreigd voelt.quote:Op zondag 12 april 2015 15:48 schreef Flounder het volgende:
[..]
Je ziet toch zelf hoe dat stuk stront tekeer gaat gaat tegen een meisje? Tenzij ze een wapen heeft, doe je dat niet als jongen/ man. Althans niet in Nederland.
Ik zie iets heel anders. Die jongen is overduidelijk tot over zijn oren verliefd op dat meisje, maar weet niet goed hoe hij dit aan moet pakken. In een club had hij haar ongetwijfeld ingepalmd met een breezer of een baco, maar op straat heb je dat niet zo snel bij de hand en moet je creatief zijn om indruk op je toekomstige meisje te maken, en wat voor betere manier is er om dan te laten zien dat je een echte man bent dan je spierballen te laten spreken? Nee, hij doet alles goed hier wat binnen zijn mogelijkheden ligt, het woord is nu aan het meisje.quote:Op zondag 12 april 2015 16:00 schreef NotYou het volgende:
Vieze racisten en xenofoben hier.![]()
Ik zie in deze video tot op het bot gediscrimineerde biculturele kansenkanjers die moeten knokken voor stageplekken en kansen op de arbeidsmarkt en die heel goed bedoelend aan de slag zijn gegaan met het hen van huis uit volstrekt onbekende fenomeen geslachtsgelijkheid! Dat ze dat dan niet gelijk helemaal begrijpen zoals wij het bedoelen, dat kun je ze toch zeker niet kwalijk nemen?![]()
Ze doen hun best!
Nou, ik zie hier twee mensen elkaar aftuigen, waarbij ik dus vermoed dat zij de eerste klap uitdeelt. Dan wordt hier toch schande gesproken van de jongen omdat:quote:Op zondag 12 april 2015 16:02 schreef Flounder het volgende:
[..]
Prima, zitten we op 1 lijn wat dat betreft.
Waar lees je dat ik het goedkeur als het jongen tegen jongen was? Dat vul jij zelf in. Dat hij een meisje aftuigt maakt het nog erger dan het is.
quote:Op zondag 12 april 2015 15:48 schreef Flounder het volgende:
[..]
Dan wek je toch het idee dat het erom gaat dat het jongen tegen meisje is, want verder gaan ze beiden flink tekeer tegen elkaar, weet je niet waarom ze op de vuist gaan dus wie in het gelijk staat en je weet niet wie er begon. Als het jongen tegen jongen was geweest, vermoed ik zomaar dat je minder snel zou zijn geweest in je veroordeling van de jongeman in kwestie.quote:Op zondag 12 april 2015 15:51 schreef Flounder het volgende:
[..]
Kom op zeg, als jij wordt aangevallen door een meisje, beuk jij dan zo op haar in als die droeftoeter in het filmpje?
Haha, je uitspraak doet mij denken aan die rolstoelkraker die zich gediscrimineerd voelde door de ME, omdat hij niet was geslagen en zijn mede-krakers wel.quote:Op zondag 12 april 2015 16:05 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Er is een leeftijd waarop vrouwen sterker zijn dan jongens en deze 2 lijken me daar niet ver vanaf. Heel stoer dat jij seksistisch bent trouwens. Ik zou der trots op zijn.
Mannen zijn doorgaans fysiek sterker en groter/zwaarder, bovenop dit overwicht was hij ook nog eens in gezelschap van de boel flink opjuttende vrienden.quote:Op zondag 12 april 2015 16:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, ik zie hier twee mensen elkaar aftuigen, waarbij ik dus vermoed dat zij de eerste klap uitdeelt. Dan wordt hier toch schande gesproken van de jongen omdat:
[..]
[..]
Dan wek je toch het idee dat het erom gaat dat het jongen tegen meisje is, want verder gaan ze beiden flink tekeer tegen elkaar, weet je niet waarom ze op de vuist gaan dus wie in het gelijk staat en je weet niet wie er begon. Als het jongen tegen jongen was geweest, vermoed ik zomaar dat je minder snel zou zijn geweest in je veroordeling van de jongeman in kwestie.
Goedkeuren is misschien een te sterk woord geweest. Maar ik vind het maar een rare zaak dat het blijkbaar helemaal anders is alleen omdat ze een meisje is. Daar gaat de gelijkwaardigheid van seksen...
Tja je bent eindredacteur van de Fok!frontpage of je bent het niet hè? Dat zouden zij waarschijnlijk weer nooit zijn.quote:Op zondag 12 april 2015 16:09 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het gewoon beiden paupers die zich niet kunnen gedragen in een normale samenleving. Ik vind haar niet opeens minder erg of een slachtoffer omdat het een meisje is.
Zoals ik eerder al zei, ik zou nooit zo reageren op een situatie. Man of vrouw. Aan beide kanten.
Ik ben inderdaad niet aan het trollen, ik meen dit oprecht. Als jij dit filmpje ziet, denk je dan dat hij fysiek sterker was? Groter? Zwaarder? Ik zie het niet hoorquote:Op zondag 12 april 2015 16:09 schreef NotYou het volgende:
[..]
Mannen zijn doorgaans fysiek sterker en groter/zwaarder, bovenop dit overwicht was hij ook nog eens in gezelschap van de boel flink opjuttende vrienden.
Sad part is dat je waarschijnlijk niet eens aan het trollen bent.
Hoe reageer jij als iemand op je in begint te slaan?quote:Op zondag 12 april 2015 16:09 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het gewoon beiden paupers die zich niet kunnen gedragen in een normale samenleving. Ik vind haar niet opeens minder erg of een slachtoffer omdat het een meisje is.
Zoals ik eerder al zei, ik zou nooit zo reageren op een situatie. Man of vrouw. Aan beide kanten.
Hij had waarschijnlijk zijn dagelijkse blikje energy met bijbehorend frikandelbroodje nog niet gehadquote:Op zondag 12 april 2015 16:10 schreef Obamamamamama het volgende:
Zwak kereltje. Hij heeft enigzins moeite met een meisje dat nog in de pubertijd zit.
Ik bekeek het van de kant van de geslagen kraker niet van de rolstoeler, maar goed.quote:Op zondag 12 april 2015 16:08 schreef Flounder het volgende:
[..]
Haha, je uitspraak doet mij denken aan die rolstoelkraker die zich gediscrimineerd voelde door de ME, omdat hij niet was geslagen en zijn mede-krakers wel.
De andere wang toekeren?quote:Op zondag 12 april 2015 16:10 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hoe reageer jij als iemand op je in begint te slaan?
Waarschijnlijk.quote:Op zondag 12 april 2015 16:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij had waarschijnlijk zijn dagelijkse blikje energy met bijbehorend frikandelbroodje nog niet gehad
Al is het alleen maar omdat ik ten zeerste betwijfel of ze twee zinnen kunnen schrijven zonder minstens 10 taalfoutenquote:Op zondag 12 april 2015 16:10 schreef NotYou het volgende:
[..]
Tja je bent eindredacteur van de Fok!frontpage of je bent het niet hè? Dat zouden zij waarschijnlijk weer nooit zijn.
Walla g. Het is mu gelukt 2 zinnen te schrijfen zonder 10 taalfouten.quote:Op zondag 12 april 2015 16:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Al is het alleen maar omdat ik ten zeerste betwijfel of ze twee zinnen kunnen schrijven zonder minstens 10 taalfouten
Dus als je op straat bedreigd wordt door een hele bende kansenparels, dan ben je zelf een "pauper die zich niet kan gedragen in een normale samenleving". Dus even voor de duidelijkheid, je loopt op straat, er komen wat kansenparels jouw kant op, je wordt bedreigd door deze kansenparels, en *floep*, je verandert spontaan in een "pauper die zich niet kan gedragen in een normale samenleving".quote:Op zondag 12 april 2015 16:09 schreef timmmmm het volgende:
Heuh, onze huidskleur is de beste! Over genetisch afval gesproken.quote:Op zondag 12 april 2015 15:46 schreef Flounder het volgende:
Hier nog een filmpje waarin een muliculturele aanwinst het aflegt tegen een blond Nederlands meisje.
Uit welk filmpje maak jij bovenstaande situatie op? Niet in die bij het telegraafbericht in ieder geval, want daar zie ik het niet zo gebeurenquote:Op zondag 12 april 2015 16:13 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Dus als je op straat bedreigd wordt door een hele bende kansenparels, dan ben je zelf een "pauper die zich niet kan gedragen in een normale samenleving". Dus even voor de duidelijkheid, je loopt op straat, er komen wat kansenparels jouw kant op, je wordt bedreigd door deze kansenparels, en *floep*, je verandert spontaan in een "pauper die zich niet kan gedragen in een normale samenleving".
Aldus Timmeh, die ze duidelijk niet allemaal meer op een rijtje heeft.
Hoe "zie" jij het dan wel gebeuren?quote:Op zondag 12 april 2015 16:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Uit welk filmpje maak jij bovenstaande situatie op? Niet in die bij het telegraafbericht in ieder geval, want daar zie ik het niet zo gebeuren
Jij haalt hier de huidskleur aan mister.quote:Op zondag 12 april 2015 16:13 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Heuh, onze huidskleur is de beste! Over genetisch afval gesproken.
Geniaal, wat een argument.quote:Op zondag 12 april 2015 16:09 schreef NotYou het volgende:
[..]
Mannen zijn doorgaans fysiek sterker en groter/zwaarder
Waar zie jij dan aan dat het niet blonde meisje de multiculturele aanwinst is?quote:Op zondag 12 april 2015 16:15 schreef Flounder het volgende:
[..]
Jij haalt hier de huidskleur aan mister.
quote:Op zondag 12 april 2015 16:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad niet aan het trollen, ik meen dit oprecht. Als jij dit filmpje ziet, denk je dan dat hij fysiek sterker was? Groter? Zwaarder? Ik zie het niet hoor
Men zit in een situatie waar ze ruzie aan het maken zijn met elkaar. De twee vechtersbazen. Hoe ze daar komen, weet ik niet. Ik weet dus in ieder geval niet of ze gewoon op straat loopt en die jongens ineens haar kant op komen en haar bedreigen. Ik hoor behalve het gescheld van onze 'kanker'cameraman ook niet wie wat zegt dus wie wie bedreigt en wat er gezegd wordt, geen idee. Dan haalt degene met wie het meisje is haar over weg te gaan, waarop ze weglopen en de andere vechtersbaas hen achternakomt. Met zijn posse, die ik verder niemand fysiek zie bedreigen/aan zie raken.quote:
Je hebt gelijkquote:Op zondag 12 april 2015 16:21 schreef NotYou het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ link | afbeelding ]
"Waar er twee vechten hebben er twee schuld!"quote:Op zondag 12 april 2015 16:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Men zit in een situatie waar ze ruzie aan het maken zijn met elkaar. De twee vechtersbazen. Hoe ze daar komen, weet ik niet. Ik weet dus in ieder geval niet of ze gewoon op straat loopt en die jongens ineens haar kant op komen en haar bedreigen. Ik hoor behalve het gescheld van onze 'kanker'cameraman ook niet wie wat zegt dus wie wie bedreigt en wat er gezegd wordt, geen idee. Dan haalt degene met wie het meisje is haar over weg te gaan, waarop ze weglopen en de andere vechtersbaas hen achternakomt. Met zijn posse, die ik verder niemand fysiek zie bedreigen/aan zie raken.
Dat meisje en die knul lopen dus weg, naast elkaar en de andere vechtersbaas staat van een meter of 2, 3 ruzie te maken. Dan was onze cameraman weer te druk bezig met kankerdit en kankerdat roepen en hebben we niet op beeld staan wat er dan gebeurt. Volgende wat we zien is dat de vrouwtjesvechtersbaas nu is waar de jongen net stond ruzie te maken en ze op elkaar in aan het slaan zijn. Hierop baseer ik overigens ook mijn vermoedens dat zij de eerste klap uitdeelde, tenzij hij opeens over veel meer kracht beschikt dan in de rest van het filmpje blijkt en haar die 2 meter heeft verplaatst.
Dan blijven ze elkaar aanvallen tot die vrouw tussen beiden komt. Dapper, daar niet van, maar ik hoop toch wel dat als mijn vrouw later zwanger is ze dergelijke risico's niet opzoekt met mijn kind, voor je het weet zit je er zelf middenin.
Zo zie ik het, en dat vind ik toch heel wat anders dan de situatie die jij schetst
'Het is een heel slecht geschoten filmpje waar je niet ziet wat er gebeurt en waar ik niet zomaar op afga!'quote:Op zondag 12 april 2015 16:23 schreef NotYou het volgende:
[..]
"Waar er twee vechten hebben er twee schuld!"
Jij bent degene die er een huidskleur issue van maakt. De kleur van huid maakt geen bal uit,het gaat om gedrag, dat kenmerkend is voor bepaalde culturen, Afrikaanse en Arabische bijvoorbeeld, waar vrouwen worden geminacht.quote:Op zondag 12 april 2015 16:19 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Waar zie jij dan aan dat het niet blonde meisje de multiculturele aanwinst is?
Echt...quote:Op zondag 12 april 2015 15:45 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op zondag 12 april 2015 16:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Goedkeuren is misschien een te sterk woord geweest. Maar ik vind het maar een rare zaak dat het blijkbaar helemaal anders is alleen omdat ze een meisje is. Daar gaat de gelijkwaardigheid van seksen...
quote:Op zondag 12 april 2015 16:09 schreef NotYou het volgende:
[..]
Mannen zijn doorgaans fysiek sterker en groter/zwaarder, bovenop dit overwicht was hij ook nog eens in gezelschap van de boel flink opjuttende vrienden.
Sad part is dat je waarschijnlijk niet eens aan het trollen bent.
Opgegeven lengte, volwassenen (20 jaar of ouder)quote:Secundaire geslachtskenmerken
Secundaire geslachtskenmerken zijn lichamelijke kenmerken die zich pas ontwikkelen in de puberteit. De lichamelijke veranderingen, zoals de amboseksuele beharing, de ontwikkeling van lichaamsdelen en het vervormen van het lichaam verschillen naargelang het geslacht.
Kenmerkend voor beide geslachten is de ontwikkeling van het okselhaar (pubonche) en de transformatie van het vellushaar van de onderbenen en onderarmen tot donkerdere stuggere beharing (arm- en beenhaar).
Typerend voor vrouwen:
driehoekige beharing van de schaamstreek (pubarche)
beharing in de oksels
beharing van benen
borstontwikkeling
uitzetting van het bekken
lichte uitgroei van de uitwendige geslachtsorganen (schaamlippen)
Ontwikkeling van Lichaamsbeharing bij de man
Typerend voor man:
ruitvormige pubisbeharing (pubarche)
gezichtsbeharing (baard en snor)
beharing van de oksels
beharing van onderbenen en een deel van de bovenbenen
beharing mogelijk van borststreek, buik, rug, schouders
verhoogde spierontwikkeling ten gevolge van gestegen testosteron-gehalte
vergroten van de uitwendige geslachtsorganen (penis en balzak (scrotum))
verlaging van de stem door de groei van de adamsappel
http://nl.wikipedia.org/wiki/Secundaire_geslachtskenmerken
20 jaar of ouder? Really?quote:Op zondag 12 april 2015 16:44 schreef NotYou het volgende:
...
Opgegeven lengte, volwassenen (20 jaar of ouder)
[ afbeelding ]
Opgegeven gewicht, volwassenen (20 jaar of ouder)
[ afbeelding ]
Met je vrienden fanatiek inslaan op kleine meisjes? Hopelijk wel.quote:Op zondag 12 april 2015 16:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Ben ik de enige die dit vroeger op de schoolpleinen en voetbalveldjes vaak genoeg heeft meegemaakt?
EDIT: dacht dat je het anders bedoeld had.quote:Op zondag 12 april 2015 15:38 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Tot rond mijn 16e heb ik dat vaak genoeg zien gebeuren.quote:Op zondag 12 april 2015 16:51 schreef NotYou het volgende:
[..]
Met je vrienden fanatiek inslaan op kleine meisjes? Hopelijk wel.
Ik mag toch hopen dat onze scholieren dat Amerikaans gebruik niet gaan adopteren.quote:Op zondag 12 april 2015 16:53 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Jammer dat dat meisje geen pistool bij d'r had en die klootzakjes neerschoot net zoals in Deurne toen.
quote:Op zondag 12 april 2015 16:44 schreef NotYou het volgende:
Speciaal voor de verwarde zeurpiet in ons midden, in de hoop dat hij fijn ophoudt:
[..]
[..]
[..]
Opgegeven lengte, volwassenen (20 jaar of ouder)
[ afbeelding ]
Opgegeven gewicht, volwassenen (20 jaar of ouder)
[ afbeelding ]
(bron)
Volgens mij begrijp je niet helemaal dat ik inging op wat Timmmm stelde over gelijkwaardigheid. Niet heel gek daar ik zelf in dezelfde zin over dit specifieke geval verderging.quote:Op zondag 12 april 2015 16:56 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]![]()
Je snapt het echt niet of wel?
Niemand stelt dat mannen doorgaans niet fysiek sterker zijn dan vrouwen.
Heeft dat ook maar iets te maken met dit specifieke geval? Nee, natuurlijk niet.
Hoe zwart/wit is jouw wereld man?
Sinds wanneer mag je op een andere kerel in beuken dan?quote:Op zondag 12 april 2015 17:00 schreef SuicideErrorist het volgende:
Alsof de gelijkheid van seksen inhoudt dat je een meisje als een of andere kerel mag behandelen
Ik zeg ook niet dat dit automatisch mag maar je snapt heus wel wat ik bedoelquote:Op zondag 12 april 2015 17:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag je op een andere kerel in beuken dan?
Uiteraardquote:Op zondag 12 april 2015 17:04 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat dit automatisch mag maar je snapt heus wel wat ik bedoel
Het is juist absurd dat jij in een specifiek geval statistische feiten als argumenten wil aanhalen. Dat slaat namelijk nergens op.quote:Op zondag 12 april 2015 16:59 schreef NotYou het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je niet helemaal dat ik inging op wat Timmmm stelde over gelijkwaardigheid. Niet heel gek daar ik zelf in dezelfde zin over dit specifieke geval verderging.Maar fysieke verschillen, die er in de regel gewoon zijn, mogen best in acht genomen worden. Sterker nog: dat niet doen vind ik nogal absurd.
Aan het begin van dit topic was een verwijderde held van 1.96 die 14 jaar MMA had gedaan en 120 kilo weegt. Die mag klappen wat hij wil jwt....quote:Op zondag 12 april 2015 17:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag je op een andere kerel in beuken dan?
Vertel eens, welk kenmerkend gedrag zien we in dat filmpje?quote:Op zondag 12 april 2015 16:36 schreef Flounder het volgende:
[..]
Jij bent degene die er een huidskleur issue van maakt. De kleur van huid maakt geen bal uit,het gaat om gedrag, dat kenmerkend is voor bepaalde culturen, Afrikaanse en Arabische bijvoorbeeld, waar vrouwen worden geminacht.
Hmm ja, het probleem is alleen dat je eerst daadwerkelijk van je zolderkamer moet afkomen, in buurten moet gaan rondhangen en 'hopen' dat dit gebeurd in je directe omgeving. Want dit soort lui pakken alleen mensen die zwakker lijken dan zijzelf. Iemand die redelijk getrained en dit soort lui wel even kan aanpakken zullen ze nooit aanvallen.quote:Op zondag 12 april 2015 15:35 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Had 'm al gezien inderdaad.
Je zal zo'n rat toch het liefst met een knuppel een lesje leren.
Waarom schrijf je dan het er domme "genetische afval" in de TT want dat slaat helemaal nergens op en lijkt eerlijk gezegd op de Nazi literatuur met de jodenvervolging als gevolg. Als het aan de cultuur ligt is het namelijk niet DNA gerelateerd.quote:Op zondag 12 april 2015 16:36 schreef Flounder het volgende:
[..]
Jij bent degene die er een huidskleur issue van maakt. De kleur van huid maakt geen bal uit,het gaat om gedrag, dat kenmerkend is voor bepaalde culturen, Afrikaanse en Arabische bijvoorbeeld, waar vrouwen worden geminacht.
quote:Op zondag 12 april 2015 15:46 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wat ze uiteindelijk op hetzelfde niveau zet als dit soort droeftoeters.
De manier waarop hij sloeg insinueerde anders dat hij dat eerder bij z'n ma heeft opgestoken.quote:Op zondag 12 april 2015 17:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dat vrouwen slaan heeft ie vast van zijn paps geleerd.
Daar heb je een puntquote:Op zondag 12 april 2015 17:14 schreef ems. het volgende:
[..]![]()
[..]
De manier waarop hij sloeg insinueerde anders dat hij dat eerder bij z'n ma heeft opgestoken.
Waarom niet dan?quote:Op zondag 12 april 2015 17:19 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ja, zelfs wanneer er een groep luid aanmoedigende vrienden van de zichtbare agressor omheen staat is de zwakkere partij goed mogelijk de aanstichter/schuldig.
En er dan ook nog zo trots op zijn dat je het wil delen op het internet.quote:Op zondag 12 april 2015 17:27 schreef aloa het volgende:
Een jongen die met een meisje vecht![]()
Wat een wereld
Morgen is ie helemaal de man op schoolquote:Op zondag 12 april 2015 17:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
En er dan ook nog zo trots op zijn dat je het wil delen op het internet.
Lach maar, maar het is wel zo. En niet alleen op school, ook bij al z'n vriendjes en familie.quote:Op zondag 12 april 2015 17:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Morgen is ie helemaal de man op school
Omdat die geen zin hebben in regionieuws.quote:Op zondag 12 april 2015 18:00 schreef Religieisfacisme het volgende:
Waarom zwijgen kranten als Trouw en Volkskrant altijd over dit soort zaken ??
Precies. Wie weet wat die meid allemaal gedaan heeft om dat verdient te hebben. Voorbeeld: als mijn vriendin vreemd gaat na een relatie van 4-5jaar, dan zou ik haar ook een paar tikken geven. Klaar punt. Je hebt zoveel tijd, moeite en geld in haar gestoken, en dan krijg je dat terug... Nee man een vrouw moet mij zoiets nooit flikken.quote:Op zondag 12 april 2015 15:45 schreef timmmmm het volgende:
Omdat die daadwerkelijk nieuws willen brengen.quote:Op zondag 12 april 2015 18:00 schreef Religieisfacisme het volgende:
Goede trol.quote:Op zondag 12 april 2015 18:06 schreef NegroideNeger het volgende:
[..]
Precies. Wie weet wat die meid allemaal gedaan heeft om dat verdient te hebben. Voorbeeld: als mijn vriendin vreemd gaat na een relatie van 4-5jaar, dan zou ik haar ook een paar tikken geven. Klaar punt. Je hebt zoveel tijd, moeite en geld in haar gestoken, en dan krijg je dat terug... Nee man een vrouw moet mij zoiets nooit flikken.
Ben je nou sarcastisch of denk je echt dat je vriendin je eigendom is die jij te pas en te onpas kan slaan en schoppen ?? Als je vriendin vreemd gaat zal ze bij jou wel iets te kort komen en moet je gewoon je koffers pakken. Meisjes slaan is lafheid in zijn puurste vorm.quote:Op zondag 12 april 2015 18:06 schreef NegroideNeger het volgende:
[..]
Precies. Wie weet wat die meid allemaal gedaan heeft om dat verdient te hebben. Voorbeeld: als mijn vriendin vreemd gaat na een relatie van 4-5jaar, dan zou ik haar ook een paar tikken geven. Klaar punt. Je hebt zoveel tijd, moeite en geld in haar gestoken, en dan krijg je dat terug... Nee man een vrouw moet mij zoiets nooit flikken.
Behalve een goede backhand. De enige manier om een meisje toch te mogen slaan is met een backhand uit de losse pols.quote:Op zondag 12 april 2015 18:11 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Meisjes slaan is lafheid in zijn puurste vorm.
En als je haar van achteren neemt mag je haar ook met de vlakke hand wat tikken op d'r lekkere billen geven.quote:Op zondag 12 april 2015 18:14 schreef ems. het volgende:
[..]
Behalve een goede backhand. De enige manier om een meisje toch te mogen slaan is met een backhand uit de losse pols.
Oke...weer wat geleerd.quote:Op zondag 12 april 2015 18:14 schreef ems. het volgende:
[..]
Behalve een goede backhand. De enige manier om een meisje toch te mogen slaan is met een backhand uit de losse pols.
Omdat niet elke vechtpartij nieuws is.quote:Op zondag 12 april 2015 18:00 schreef Religieisfacisme het volgende:
Vind je ?? Ik vind een mishandeling wel nieuws en al helemaal als blijkt dat er landelijk patroon te herkennen is waarbij mensen van een bepaalde religie, die berucht is vanwege haar gewelddadige karakter, tekens weer betrapt worden als ze op Nederlandse meisjes inhakken.quote:Op zondag 12 april 2015 18:16 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Omdat niet elke vechtpartij nieuws is.
Nee. Vreemd gaan is lafheid in zijn puurste vorm. Als ze iets tekort komt, moet ze dat voor mijn gezicht laten weten of gewoon uit maken. Niet bullshit achter mijn rug doen. Dan behandel ik haar als iedereen die mij disrespect. Want zo voel ik mij dan op zo een moment.quote:Op zondag 12 april 2015 18:11 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Ben je nou sarcastisch of denk je echt dat je vriendin je eigendom is die jij te pas en te onpas kan slaan en schoppen ?? Als je vriendin vreemd gaat zal ze bij jou wel iets te kort komen en moet je gewoon je koffers pakken. Meisjes slaan is lafheid in zijn puurste vorm.
Maar dat durft ze niet want ze is bang voor klappen. Dus doet ze het stiekem. Oorzaak...gevolg...quote:Op zondag 12 april 2015 18:30 schreef NegroideNeger het volgende:
Als ze iets tekort komt, moet ze dat voor mijn gezicht laten weten of gewoon uit maken
Ah... ok, iedere vrouw die vreemd gaat is dus eigenlijk gewoon bang voor klappen en daarom gaat ze dan maar vreemd om vervolgens klappen te krijgen.quote:Op zondag 12 april 2015 18:35 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Maar dat durft ze niet want ze is bang voor klappen. Dus doet ze het stiekem. Oorzaak...gevolg...
Hoe moet ze weten dat ik haar ga slaan. Dat is gewoon mijn reactie. Misschien raak ik haar niet eens aan. Het is gewoon hoe erger het bij mij door dringt hoe erger mijn reactie. Vooral als ik het via via moet horen ofzo.quote:Op zondag 12 april 2015 18:35 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Maar dat durft ze niet want ze is bang voor klappen. Dus doet ze het stiekem. Oorzaak...gevolg...
Je zou het haar nu kunnen vertellen dat je haar gaat slaan als ze vreemdneukt. Kan ze nu kiezen of ze bij je blijft of meteen haar zooi pakken toch? Blijft ze, dan weet ze dat ze klappen kan gaan krijgen en moet ze niet zeuren als het dan zo is. Lijkt me wel zo eerlijk, toch?quote:Op zondag 12 april 2015 18:42 schreef NegroideNeger het volgende:
[..]
Hoe moet ze weten dat ik haar ga slaan. Dat is gewoon mijn reactie. Heb het nooit mee gemaakt. En hoop dat het ook nooit gaat gebeuren.
Het is niet dat ik daar bekend om sta ofzo.
Daar geef ik jou wel gelijk in ja.quote:Op zondag 12 april 2015 18:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je zou het haar nu kunnen vertellen dat je haar gaat slaan als ze vreemdneukt. Kan ze nu kiezen of ze bij je blijft of meteen haar zooi pakken toch? Blijft ze, dan weet ze dat ze klappen kan gaan krijgen en moet ze niet zeuren als het dan zo is. Lijkt me wel zo eerlijk, toch?
Mij is altijd geleerd dat eerlijkheid het langst duurt, dus je weet wat je vanavond te doen staat bro.quote:Op zondag 12 april 2015 18:50 schreef NegroideNeger het volgende:
[..]
Daar geef ik jou wel gelijk in ja.
Maar dan komt het over als een dreigement of chantage haha.
Ik denk het ook. En als er iedere week dit soort nieuwe filmpjes komen, gaan heel wat mensen daar in mee. Hoe zou dat toch kunnen?quote:Op zondag 12 april 2015 15:43 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ik denk dat je met een échte one-issue anti-Marokkanen partij heel wat stemmen zou kunnen trekken.
Wel ja joh, "Nazi", "Jodenvervolging". Doe anders even een Godwin. Lucht het op?quote:Op zondag 12 april 2015 17:10 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Waarom schrijf je dan het er domme "genetische afval" in de TT want dat slaat helemaal nergens op en lijkt eerlijk gezegd op de Nazi literatuur met de jodenvervolging als gevolg. Als het aan de cultuur ligt is het namelijk niet DNA gerelateerd.
Dat een jochie een meisje sloeg? Nee. Vechtpartijtjes tussen jongens en jongens en meiden en meiden.quote:Op zondag 12 april 2015 16:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Ben ik de enige die dit vroeger op de schoolpleinen en voetbalveldjes vaak genoeg heeft meegemaakt?
Echt zo raar he..quote:Op zondag 12 april 2015 15:38 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Je veroorzaakt het zelf met die teksten. Verder mag je zelf weten wat je met mijn tekst doet ik associeer "genetisch afval" als het om mensen gaat nu eenmaal op basis van de geschiedenis met de joden vervolging. Als jij het passend vind om die term te gebruiken moet je dat zelf maar weten maar je maakt jezelf belachelijk want genetische tekortkomingen kun je dus mensen niet verwijten, die zijn er slachtoffer van.quote:Op zondag 12 april 2015 18:54 schreef Flounder het volgende:
[..]
Wel ja joh, "Nazi", "Jodenvervolging". Doe anders even een Godwin. Lucht het op?
Ik heb het over deze persoon. Die is als mens wmb mislukt. Daarom noem ik hem genetish afval.
He, waarom wordt mijn tekst aangepast?! Nu is het uit zijn verband gerukt. Kan niet hè?quote:Op zondag 12 april 2015 18:54 schreef Flounder het volgende:
[..]
Wel ja joh, "Nazi", "Jodenvervolging". Doe anders even een Godwin. Lucht het op?
Ik heb het over deze persoon. Die is als mens wmb mislukt. Daarom noem ik hem genetish afval.
Troll.quote:Op zondag 12 april 2015 18:30 schreef NegroideNeger het volgende:
[..]
Nee. Vreemd gaan is lafheid in zijn puurste vorm. Als ze iets tekort komt, moet ze dat voor mijn gezicht laten weten of gewoon uit maken. Niet bullshit achter mijn rug doen. Dan behandel ik haar als iedereen die mij disrespect. Want zo voel ik mij dan op zo een moment.
En correctie: een vrouw slaan voor bullshit is laf. En een vrouw zo over jou heen laten lopen is laf.
Als ze de ballen heeft om vreemd tegaan, moet ze ook de ballen hebben om klappen te kunnen ontvangen.
Ja man, wijze woorden. Thanks brother, ik ga het zeker vertellen. En een topic is niet nodig!quote:Op zondag 12 april 2015 18:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mij is altijd geleerd dat eerlijkheid het langst duurt, dus je weet wat je vanavond te doen staat bro.
Als je je verhaal kwijt wilt, kun je natuurlijk altijd in R&P een topicje aanmaken he. Sterkte!
quote:Op zondag 12 april 2015 16:00 schreef NotYou het volgende:
Vieze racisten en xenofoben hier.![]()
Ik zie in deze video tot op het bot gediscrimineerde biculturele kansenkanjers die moeten knokken voor stageplekken en kansen op de arbeidsmarkt en die heel goed bedoelend aan de slag zijn gegaan met het hen van huis uit volstrekt onbekende fenomeen geslachtsgelijkheid! Dat ze dat dan niet gelijk helemaal begrijpen zoals wij het bedoelen, dat kun je ze toch zeker niet kwalijk nemen?![]()
Ze doen hun best!
quote:Op maandag 6 april 2015 20:49 schreef NotYou het volgende:
Vuile xenofoben, respecteer de rijke culturele tradities van dit bijzondere volk waarvan wij als land veel kunnen leren!
Als je niet vuistdiep in de kontjes van deze bontkraagjes kruipt ben je een vieze racist volgens sommigen op dit forum.quote:Op zondag 12 april 2015 15:38 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Trollquote:Op zondag 12 april 2015 19:09 schreef NegroideNeger het volgende:
[..]
Naah, maar dat mag je denken van mij.
Het meisje zag er overigens niet bepaald autochtoon Nederlands uit.quote:Op zondag 12 april 2015 18:28 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Vind je ?? Ik vind een mishandeling wel nieuws en al helemaal als blijkt dat er landelijk patroon te herkennen is waarbij mensen van een bepaalde religie, die berucht is vanwege haar gewelddadige karakter, tekens weer betrapt worden als ze op Nederlandse meisjes inhakken.
Het prikt in dat babybillenzachte onderbuikje van je, hè? Lief dat je aan me gedacht hebt.quote:Op zondag 12 april 2015 19:17 schreef KreKkeR het volgende:
[..]![]()
Word jij niet moe van jezelf? Hier ook al:
[..]
quote:Op zondag 12 april 2015 19:19 schreef NotYou het volgende:
[..]
Het prikt in dat babybillenzachte onderbuikje van je, hè?
Waarom?quote:Op zondag 12 april 2015 16:04 schreef Flounder het volgende:
Als ik word aangevallen door een vrouw draai ik mij om en loop weg, duw haar (hard) weg of leg d'r desnoods, met beleid, neer. En dat is geen grootspraak maar zijn bepaalde waarden die ik heb meegekregen.
Ik vind dat je de plak volledig misslaat met jouw ironische opmerkingen. Wat heeft dat met onderbuikgevoelens te maken?quote:
Zijn daar uiterlijke criteria aan verbonden dan?quote:Op zondag 12 april 2015 19:19 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het meisje zag er overigens niet bepaald autochtoon Nederlands uit.
Omdat we geen asociaal volk met het IQ van een baviaan zijn. Het staat je vrij om zelf een uitzondering te zijn indien je op hetzelfde intelligentieniveau opereert.quote:
Schijnbaar wel.quote:Op zondag 12 april 2015 19:25 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Zijn daar uiterlijke criteria aan verbonden dan?
Doorgaans wel ja, uitzonderingen daargelaten. Vanwaar deze vraag?quote:Op zondag 12 april 2015 19:25 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Zijn daar uiterlijke criteria aan verbonden dan?
Wat doet dat ertoe?quote:Op zondag 12 april 2015 19:19 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Jij bent juist wel een baviaan, aangezien je impliceert dat je alleen weg loopt als het om een vrouw gaat en niet om een man.quote:Op zondag 12 april 2015 19:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat we geen asociaal volk met het IQ van een baviaan zijn. Het staat je vrij om zelf een uitzondering te zijn indien je op hetzelfde intelligentieniveau opereert.
Welke criteria zijn dat dan en wie heeft ze bepaald voor ons?quote:Op zondag 12 april 2015 19:26 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Doorgaans wel ja, uitzonderingen daargelaten. Vanwaar deze vraag?
Dat impliceer ik niet. Je verstandelijke beperking speelt weer op waardoor je dingen leest die er niet zijn.quote:Op zondag 12 april 2015 19:27 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Jij bent juist wel een baviaan, aangezien je impliceert dat je alleen weg loopt als het om een vrouw gaat en niet om een man.
Voor sommige mensen, waaronder jij volgens mij, is het blijkbaar relevant genoeg om expliciet te vermelden:quote:
quote:Op zondag 12 april 2015 18:28 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Vind je ?? Ik vind een mishandeling wel nieuws en al helemaal als blijkt dat er landelijk patroon te herkennen is waarbij mensen van een bepaalde religie, die berucht is vanwege haar gewelddadige karakter, tekens weer betrapt worden als ze op Nederlandse meisjes inhakken.
quote:Op zondag 12 april 2015 15:46 schreef Flounder het volgende:
Hier nog een filmpje waarin een muliculturele aanwinst het aflegt tegen een blond Nederlands meisje.
Nee? Waarom heb je het dan over 'vrouw' en niet over 'mens'?quote:Op zondag 12 april 2015 19:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat impliceer ik niet. Je verstandelijke beperking speelt weer op waardoor je dingen leest die er niet zijn.
Als het zo relevant voor mij was als dat jij hier impliceert had ik dit hele topic niet geopend.quote:Op zondag 12 april 2015 19:30 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Voor sommige mensen, waaronder jij volgens mij, is het blijkbaar relevant genoeg om expliciet te vermelden:
[..]
[..]
Quote mij waarin ik het over 'vrouw' heb en anders zie ik je excuses wel tegemoet.quote:Op zondag 12 april 2015 19:30 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Nee? Waarom heb je het dan over 'vrouw' en niet over 'mens'?
Je begrijpt zelf volgens mij toch ook wel dat de oorspronkelijke inwoners van een land vaak specifieke uiterlijke kenmerken hebben. Zo zijn autochtone Nederlanders doorgaans niet negroïde of Aziatisch, maar blank. Ook zien ze er doorgaans net wat anders uit dat Oost Europeaanse blanken, etc.quote:Op zondag 12 april 2015 19:27 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Welke criteria zijn dat dan en wie heeft ze bepaald voor ons?
Want dat het mishandelde meisje op de 1e video niet autochtoon NL is kan een blinde nog zien.quote:Op zondag 12 april 2015 19:32 schreef Flounder het volgende:
[..]
Als het zo relevant voor mij was als dat jij hier impliceert had ik dit hele topic niet geopend.
Dat je jezelf niet mag verdedigen tegen vrouwen is nogal 19de eeuws.quote:Op zondag 12 april 2015 19:24 schreef NotYou het volgende:
[..]
Waar blijven mijn specerijen uit de koloniën?
Blijkbaar schreef Flounder dat.quote:Op zondag 12 april 2015 19:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Quote mij waarin ik het over 'vrouw' heb en anders zie ik je excuses wel tegemoet.
Overigens ben ik van mening dat de afkomst v/h slachtoffer wel degelijk relevant zou kunnen zijn, maar alleen wanneer zou blijken dat dit tuig het specifiek op blonde meisjes zou hebben gemunt.quote:Op zondag 12 april 2015 19:32 schreef Flounder het volgende:
[..]
Als het zo relevant voor mij was als dat jij hier impliceert had ik dit hele topic niet geopend.
Ik vat dit maar op als een sportieve 'sorry dat ik het verkeerd las'.quote:Op zondag 12 april 2015 19:35 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Blijkbaar schreef Flounder dat.
Echter vroeg iemand 'waarom'? En gaf jij daar vervolgens antwoord op.
Als ze mij slaan wel ja, dat gaan ze maar mooi bij iemand anders doen.quote:Op zondag 12 april 2015 19:26 schreef Flounder het volgende:
[..]
Seriously?
Omdat ik geen vrouwen sla. Jij wel?
'Doorgaans'.quote:Op zondag 12 april 2015 19:33 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Je begrijpt zelf volgens mij toch ook wel dat de oorspronkelijke inwoners van een land vaak specifieke uiterlijke kenmerken hebben. Zo zijn autochtone Nederlanders doorgaans niet negroïde of Aziatisch, maar blank. Ook zien ze er doorgaans net wat anders uit dat Oost Europeaanse blanken, etc.
Niet iedereen met een kleurtje is allochtoon, meneer de racist.quote:Op zondag 12 april 2015 19:33 schreef Flounder het volgende:
[..]
Want dat het mishandelde meisje op de 1e video niet autochtoon NL is kan een blinde nog zien.
Prima.quote:Op zondag 12 april 2015 19:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik vat dit maar op als een sportieve 'sorry dat ik het verkeerd las'.
Dan ram je een meisje ook echt vol op de bakkes zoals in dat filmpje....?quote:Op zondag 12 april 2015 19:37 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Als ze mij slaan wel ja, dat gaan ze maar mooi bij iemand anders doen.
Fysiek geweld is sowieso kansloos tokkiegedrag, het geslacht doet daarbij niet ter zake.quote:Op zondag 12 april 2015 19:41 schreef Flounder het volgende:
[..]
Dan ram je een meisje ook echt vol op de bakkes zoals in dat filmpje....?
Ik hoop echt voor je dat je zit te trollen.Anders ben je kansloos.
Ik zeg toch niet dat allochtonen er niet uit kunnen zien als autochtonen??quote:Op zondag 12 april 2015 19:38 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
'Doorgaans'.
Er zijn genoeg allochtonen in Nederland die er uitzien alsof hun voorvaderen nog uit de Friesche klei zijn getrokken in de middeleeuwen.
Evenzogoed zijn er ontelbaar veel autochtonen met een kleurtje.
Ik mag hopen dat je niet serieus bent. Mocht je dit wel zijn heb ik 1 tip voor je: zoek eens op wat racisme betekent.quote:Op zondag 12 april 2015 19:39 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Niet iedereen met een kleurtje is allochtoon, meneer de racist.
Aaaiiii, als dat meisje nou iets niet heeft is het een kleurtje. Er zijn meer uiterlijke kenmerken dan alleen kleur. (Krijgen jullie "racist" roepers nou een harde piemel als je dat woord gebruikt?)quote:Op zondag 12 april 2015 19:39 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Niet iedereen met een kleurtje is allochtoon, meneer de racist.
En krijg jij dan weer een harde als je daaraan denkt? En gaan jullie dan samen de bosjes naast de parkeerplaats in?quote:Op zondag 12 april 2015 19:45 schreef Flounder het volgende:
[..]
(Krijgen jullie "racist" roepers nou een harde piemel als je dat woord gebruikt?)
Het hebben van buitenlandse voorouders zegt niets. Het gaat om je directe ouders. Je bent allochtoon als een of beide in het buitenland zijn geboren.quote:Op zondag 12 april 2015 19:43 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat allochtonen er niet uit kunnen zien als autochtonen??
Ik zeg alleen dat autochtone Nederlanders doorgaans blank zijn. Autochtonen met een kleurtje heb je (nog niet) zo heel veel. En diegenen met een kleurtje hebben vaak ergens ook buitenlandse voorouders (vaak uit Indonesië of 1 v/d oud kolonies)
Alleen als jij meedoet.quote:Op zondag 12 april 2015 19:46 schreef NotYou het volgende:
[..]
En krijg jij dan weer een harde als je daaraan denkt? En gaan jullie dan samen de bosjes naast de parkeerplaats in?
Normaal gelijke munt. Overigens nog nooit voorgekomen.quote:Op zondag 12 april 2015 19:41 schreef Flounder het volgende:
[..]
Dan ram je een meisje ook echt vol op de bakkes zoals in dat filmpje....?
Ik hoop echt voor je dat je zit te trollen.Anders ben je kansloos.
Dat geloof ik graag. Ik was vorige week afwisselend in een museum, in een natuurgebied en in een dierentuin. Allemaal gelegen in de Randstad. Hartstikke druk door het mooie weer, maar geen moslim gezien. Valt wel op.quote:Op zondag 12 april 2015 19:49 schreef LXIV het volgende:
Ik ben wel blij dat mijn dochters (tot zover!) goed kunnen leren en dus later niet naar een VMBO-school hoeven. Vroeger was dat ook wel wat ruwer, maar ging het nog wel. Tegenwoordig is het gewoon een enorme poel van uitsluiting, geweld, -religieus- extremisme en apengedrag.
Fijn naar het gymnasium en daarna naar de universiteit!
In natuurgebieden of op landschappelijke fietsroutes zie je eigenlijk ook altijd alleen maar blanken.quote:Op zondag 12 april 2015 19:54 schreef Flounder het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. Ik was vorige week afwisselend in een museum, in een natuurgebied en in een dierentuin. Allemaal gelegen in de Randstad. Hartstikke druk door het mooie weer, maar geen moslim gezien. Valt wel op.
Tsja, als je gaat lopen ontkennen dat autochtone Nederlanders typische uiterlijke kenmerken hebben (die soms overeenkomen met de kenmerken van bewoners van andere landen), dan weet ik het ook niet meer.quote:Op zondag 12 april 2015 19:47 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Het hebben van buitenlandse voorouders zegt niets. Het gaat om je directe ouders. Je bent allochtoon als een of beide in het buitenland zijn geboren.
Wat de kleur van je huid is doet niet terzake.
Maar autochtoon of allochtoon, ik zie sowieso niet in wat daar relevant aan zou zijn.
Dat niet.quote:Op zondag 12 april 2015 19:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
In natuurgebieden of op landschappelijke fietsroutes zie je eigenlijk ook altijd alleen maar blanken.
Een persoon met overduidelijk Arabische uiterlijke kenmerken die hier is geboren en wiens ouders hier ook zijn geboren is net zo autochtoon als jij en ik.quote:Op zondag 12 april 2015 19:56 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Tsja, als je gaat lopen ontkennen dat autochtone Nederlanders typische uiterlijke kenmerken hebben (die soms overeenkomen met de kenmerken van bewoners van andere landen), dan weet ik het ook niet meer.
quote:Op zondag 12 april 2015 20:08 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Een persoon met overduidelijk Arabische uiterlijke kenmerken die hier is geboren en wiens ouders hier ook zijn geboren is net zo autochtoon als jij en ik.
Dat jij daar anders overdenkt is prima, maar maakt je een nogal eng persoon.
Ga nu maar ergens anders janken over huidskleur en andere dingen waar je je ongemakkelijk bij voelt.quote:
Ik heb ze zelden achterlijker meegemaakt dan jijquote:Op zondag 12 april 2015 20:19 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ga nu maar ergens anders janken over huidskleur en andere dingen waar je je ongemakkelijk bij voelt.
Zegt het ventje dat denkt dat alle mensen met een kleurtje allochtoon zijn.quote:Op zondag 12 april 2015 20:20 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik heb ze zelden achterlijker meegemaakt dan jij
Volgens mij heb jij nogal problemen met begrijpend lezenquote:Op zondag 12 april 2015 20:36 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Zegt het ventje dat denkt dat alle mensen met een kleurtje allochtoon zijn.![]()
Huidskleur is volledig irrelevant mbt de vraag of iemand allochtoon of autochtoon is.quote:Op zondag 12 april 2015 20:55 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij nogal problemen met begrijpend lezen
Waar zeg ik dat alle mensen met een kleurtje allochtoon zijn?
Wat begrijp je niet aan 'autochtone Nederlanders hebben doorgaans bepaalde typerende uiterlijke kenmerken'?quote:Op zondag 12 april 2015 21:13 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Huidskleur is volledig irrelevant mbt de vraag of iemand allochtoon of autochtoon is.
Ik zal je nog eens even quoten:quote:Op zondag 12 april 2015 21:16 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan 'autochtone Nederlanders hebben doorgaans bepaalde typerende uiterlijke kenmerken'?
Jij kunt aan iemands uiterlijk niet zien of hij of zij allochtoon is of niet. Er zijn namelijk geen uiterlijke kenmerken die als criteria gelden voor de vraag of iemand allochtoon is.quote:Op zondag 12 april 2015 19:19 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 april 2015 21:25 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens even quoten:
[..]
Jij kunt aan iemands uiterlijk niet zien of hij of zij allochtoon is of niet. Er zijn namelijk geen uiterlijke kenmerken die als criteria gelden voor de vraag of iemand allochtoon is.
Je praat dus onzin. Het beeld wat jij in je hoofd hebt van hoe een autochtone Nederlander er uit moet zien is een spookbeeld. Volstrekte onzin.
quote:
quote:Op zondag 12 april 2015 20:19 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ga nu maar ergens anders janken over huidskleur en andere dingen waar je je ongemakkelijk bij voelt.
Geniet er nog maar van nu er nog een ruimte en een (klein) budget is. En je kunt wel raden waar dat straks naartoe gaat.quote:Op zondag 12 april 2015 19:54 schreef Flounder het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. Ik was vorige week afwisselend in een museum, in een natuurgebied en in een dierentuin. Allemaal gelegen in de Randstad. Hartstikke druk door het mooie weer, maar geen moslim gezien. Valt wel op.
Het is onzin. Nederlanders hebben in negen van de tien gevallen een blanke huidskleur. Deze gasten zijn hier geboren maar hebben sowieso minimaal één ouder uit het Rifgebergte. Aan het filmpje te zien hebben ze ook gedrag passend bij een primitief bergcultuurtje.quote:
Jij zou in een circus moeten gaan werken.quote:Op maandag 13 april 2015 01:31 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het is onzin. Nederlanders hebben in negen van de tien gevallen een blanke huidskleur. Deze gasten zijn hier geboren maar hebben sowieso minimaal één ouder uit het Rifgebergte. Aan het filmpje te zien hebben ze ook gedrag passend bij een primitief bergcultuurtje.
Precies het type waar Aboutaleb het over had.
Wanneer/citaat?quote:Op maandag 13 april 2015 01:31 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het is onzin. Nederlanders hebben in negen van de tien gevallen een blanke huidskleur. Deze gasten zijn hier geboren maar hebben sowieso minimaal één ouder uit het Rifgebergte. Aan het filmpje te zien hebben ze ook gedrag passend bij een primitief bergcultuurtje.
Precies het type waar Aboutaleb het over had.
Dat jij geen Marokkanen kunt herkennen omdat je in een blanke villawijk woont geldt niet voor iedereen natuurlijk.quote:Op maandag 13 april 2015 02:03 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Jij zou in een circus moeten gaan werken.
Dat je gewoon door naar mensen te kijken kunt vertellen waar hun ouders zijn geboren. Daar kun je geld mee verdienen.
En je bent nog een clown ook.
Twee vliegen, één klap!
In het topic over jongeren die kansen kregen aangeboden maar niet kwamen opdagen terwijl in de moskee continu discriminazzzzzzzie werd geroepen.quote:
Hou toch je bek man.quote:Op maandag 13 april 2015 09:44 schreef Richestorags het volgende:
[..]
In het topic over jongeren die kansen kregen aangeboden maar niet kwamen opdagen terwijl in de moskee continu discriminazzzzzzzie werd geroepen.
Het is simpelweg vrij achterlijk te ontkennen dat de autochtone inwoners van een land bepaalde te specificeren typische uiterlijke kenmerken hebben. Of wil je ook beweren dat het ook onzin is dat de 'autochtone' Chinezen in een bepaalde regio in China doogaans een Aziatisch uiterlijk / kleine ogen hebben, om maar wat te noemen?quote:
Al helemaal als je het over oorspronkelijke bewoners hebt.quote:Op maandag 13 april 2015 09:58 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het is simpelweg vrij achterlijk te ontkennen dat de autochtone inwoners van een land bepaalde te specificeren typische uiterlijke kenmerken hebben. Of wil je ook beweren dat het ook onzin is dat de 'autochtone' Chinezen in een bepaalde regio in China doogaans een Aziatisch uiterlijk / kleine ogen hebben, om maar wat te noemen?
Je had het over autochtonen. Lichtgetinte tokkies kunnen ook prima autochtoons zijn.quote:Op maandag 13 april 2015 09:58 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het is simpelweg vrij achterlijk te ontkennen dat de autochtone inwoners van een land bepaalde te specificeren typische uiterlijke kenmerken hebben.
Hou nou eens op met deze onzin man.quote:Op maandag 13 april 2015 09:58 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het is simpelweg vrij achterlijk te ontkennen dat de autochtone inwoners van een land bepaalde te specificeren typische uiterlijke kenmerken hebben. Of wil je ook beweren dat het ook onzin is dat de 'autochtone' Chinezen in een bepaalde regio in China doogaans een Aziatisch uiterlijk / kleine ogen hebben, om maar wat te noemen?
Terwijl ze met die bierpens, Euroshopper sjekkie en constante bedwelming door Lidl-kansenbier helemaal niemand aankunnen.quote:Op zondag 12 april 2015 15:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zijn bij Geenstijl wel veel van die internethelden
In sommige kringen is het doodnormaal om jongens en mannen te leren dat er geen enkele reden of excuus bestaat om een vrouw te slaan. Dus ja, het is zijn schuld. Hij had z'n klauwen thuis moeten houden. En nee, vrouwen mogen ook niet slaan. Maar vanwege het verschil in kracht, heeft de man een extra verantwoordelijkheid.quote:Op zondag 12 april 2015 15:45 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op maandag 13 april 2015 11:15 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je had het over autochtonen. Lichtgetinte tokkies kunnen ook prima autochtoons zijn.
quote:Op zondag 12 april 2015 19:33 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Je begrijpt zelf volgens mij toch ook wel dat de oorspronkelijke inwoners van een land vaak specifieke uiterlijke kenmerken hebben. Zo zijn autochtone Nederlanders doorgaans niet negroïde of Aziatisch, maar blank. Ook zien ze er doorgaans net wat anders uit dat Oost Europeaanse blanken, etc.
De user waar ik op reageer heeft dus of heel grote moeite met begrijpend lezen of hij is werkelijk waar zo geschift dat hij loopt te ontkennen dat autochtone Nederlanders overwegend blank zijn.quote:Op zondag 12 april 2015 19:43 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat allochtonen er niet uit kunnen zien als autochtonen??
Ik zeg alleen dat autochtone Nederlanders doorgaans blank zijn. Autochtonen met een kleurtje heb je (nog niet) zo heel veel. En diegenen met een kleurtje hebben vaak ergens ook buitenlandse voorouders (vaak uit Indonesië of 1 v/d oud kolonies)
Voor de persoon in kwestie mag ik hopen van wel. Maar ik ben bang dat de persoon nog serieus is ook.quote:
Inderdaad, maar wel hunzelf ook serieus nemen. Word je toch simpel vanquote:Op maandag 13 april 2015 12:18 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Terwijl ze met die bierpens, Euroshopper sjekkie en constante bedwelming door Lidl-kansenbier helemaal niemand aankunnen.
Ik ontken helemaal niets, jankmuil.quote:Op maandag 13 april 2015 13:35 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
[..]
[..]
De user waar ik op reageer heeft dus of heel grote moeite met begrijpend lezen of hij is werkelijk waar zo geschift dat hij loopt te ontkennen dat autochtone Nederlanders overwegend blank zijn.
De kans dat het meisje met hoofddoek op onderstaand plaatje allochtoon is, is op dit moment veeele malen groter dan de kans dat ze autochtoon is. En daar heb je niet eens de hoofddoek voor nodig om dat te kunnen zien.quote:Op maandag 13 april 2015 16:39 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ik ontken helemaal niets, jankmuil.
Jij bent degene die stelt dat het meisje op de video er uit zag als een allochtoon.
Ik heb je vervolgens verteld dat je aan iemands lichamelijke kenmerken niet kunt zien of hij of zij allochtoon is of niet.
Dat jij vervolgens al berichten lang loopt te huilen over huidskleur doet niet ter zake.
Er zijn geen uiterlijke criteria voor allochtonen. Een allochtoon kan zo blank zijn als een Zweedse viking of zo zwart als roet of alles er tussen in.
Ik ben benieuwd naar de onderbouwing van jou bij dat meisje. Volgens mij is het nauwelijks te zeggen waar beide ouders geboren zijn.quote:Op maandag 13 april 2015 17:09 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
De kans dat het meisje met hoofddoek op onderstaand plaatje allochtoon is, is op dit moment veeele malen groter dan de kans dat ze autochtoon is. En daar heb je niet eens de hoofddoek voor nodig om dat te kunnen zien.
[ afbeelding ]
De kans dat de vrouwen op onderstaand plaatje allochtoon zijn, is veeeele malen groter dan de kans dat ze autochtoon zijn.
[ afbeelding ]
Maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat je echt niet in staat bent dat te snappen.
Ik zei aanvankelijk alleen dat ze er niet typisch autochtoon Nederlands uitzag. Ik heb nergens beweerd dat je op basis van het uiterlijk met 100% zekerheid kan beoordelen of iemand autochtoon of allochtoon is.quote:Op maandag 13 april 2015 20:04 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de onderbouwing van jou bij dat meisje. Volgens mij is het nauwelijks te zeggen waar beide ouders geboren zijn.
Dat is op dit moment dus echt een overgrote minderheid en de gemiddelde leeftijd in deze groep ligt nog laag, aangezien de immigratie uit niet westerse landen op grote schaal niet niet zo heel lang gaande is.quote:Op maandag 13 april 2015 19:58 schreef Byzantynixschii het volgende:
Er zijn genoeg mensen met een kleurtje en/of hoofddoek die gewoon autochtoon zijn in Nederland.
Dus je geeft Byzantynixschii gelijk. Dat de meeste Nederlanders blank zijn betekent namelijk niet dat een ander geen autochtoon kan zijn. Bepaalde uiterlijke kenmerken voor een autochtoon bestaan niet.quote:Op maandag 13 april 2015 20:32 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik zei aanvankelijk alleen dat ze er niet typisch autochtoon Nederlands uitzag. Ik heb nergens beweerd dat je op basis van het uiterlijk met 100% zekerheid kan beoordelen of iemand autochtoon of allochtoon is.
Dat Byzantynixschii er een belachelijke discussie van maakt door te gaan ontkennen dat bepaalde groepen, waaronder bijv. de autochtone bevolking, geen typische uiterlijke kenmerken kunnen hebben.... tsja...
Ik ga niet nogmaals de hele discussie over doen. Ik denk dat ik vrij duidelijk ben geweest. Lees anders mijn posts terug, maar ik ga het niet nog een keer allemaal herhalen.quote:Op maandag 13 april 2015 20:37 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dus je geeft Byzantynixschii gelijk. Dat de meeste Nederlanders blank zijn betekent namelijk niet dat een ander geen autochtoon kan zijn. Bepaalde uiterlijke kenmerken voor een autochtoon bestaan niet.
Ik heb even wat teruggelezen en je hebt gewoon geen gelijk. Er zijn geen uiterlijke kenmerken waaraan je kunt zien of iemand allochtoon of autochtoon is. Je verwart blijkbaar veel voorkomende met bepalende kenmerken.quote:Op maandag 13 april 2015 20:56 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik ga niet nogmaals de hele discussie over doen. Ik denk dat ik vrij duidelijk ben geweest. Lees anders mijn posts terug, maar ik ga het niet nog een keer allemaal herhalen.
Waar heb ik het dan gehad over bepalende kenmerken?quote:Op maandag 13 april 2015 21:11 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik heb even wat teruggelezen en je hebt gewoon geen gelijk. Er zijn geen uiterlijke kenmerken waaraan je kunt zien of iemand allochtoon of autochtoon is. Je verwart blijkbaar veel voorkomende met bepalende kenmerken.
Dat maakt geen bal uit want typerende kenmerken zijn dus kenmerken waaraan je kunt bepalen wat het is.quote:Op maandag 13 april 2015 21:16 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Waar heb ik het dan gehad over bepalende kenmerken?Ik heb volgens mij steeds gesproken over typerende kenmerken.
Bepalend is niet hetzelfde als typisch of typerend (volgens mij heb ik beiden gebruikt in mijn post).quote:Op maandag 13 april 2015 21:16 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat maakt geen bal uit want typerende kenmerken zijn dus kenmerken waaraan je kunt bepalen wat het is.
Typerend uiterlijk zegt dat je het type kunt bepalen. Jij schrijft:quote:Op maandag 13 april 2015 21:26 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Bepalend is niet hetzelfde als typisch of typerend (volgens mij heb ik beiden gebruikt in mijn post).
Typische vrouwelijk gedrag betekent niet dat elke vrouw dit gedrag vertoond. Bepalend betekent dat het een voorwaarde is, typisch niet.
Dat klopt dus gewoon niet.quote:Wat begrijp je niet aan 'autochtone Nederlanders hebben doorgaans bepaalde typerende uiterlijke kenmerken'?
Dit is gewoon juist en dan reageer jij met een plaatje alsof het onzin of een troll is.quote:Op zondag 12 april 2015 21:25 schreef Byzantynixschii het volgende:
Jij kunt aan iemands uiterlijk niet zien of hij of zij allochtoon is of niet. Er zijn namelijk geen uiterlijke kenmerken die als criteria gelden voor de vraag of iemand allochtoon is.
Je praat dus onzin. Het beeld wat jij in je hoofd hebt van hoe een autochtone Nederlander er uit moet zien is een spookbeeld. Volstrekte onzin.
quote:Op maandag 13 april 2015 21:36 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Typerend uiterlijk zegt dat je het type kunt bepalen. Jij schrijft:
[..]
Dat klopt dus gewoon niet.
[..]
Dit is gewoon juist en dan reageer jij met een plaatje alsof het onzin of een troll is.
Je kunt aan het uiterlijk nooit zien of iemand allochtoon of autochtoon is, er is geen enkel uiterlijk kenmerk waaraan je dat kunt zien. Het enige dat bepalend is is waar de ouders zijn geboren, mijn vader en moeder zijn in Nederland geboren daarom ben ik autochtoon. Ik ben in Amerika geboren mijn kinderen zijn allochtoon. Knap ben je als je denkt dat je dat kunt zien aan het uiterlijk.
Dit is gewoon een keihard feit aangezien het gros v/d autochtone Nederlanders afstamt van bepaalde etnische groepen. Dat wil niet zeggen dat ELKE autochtone Nederlander aan die eisen voldoet en dat wil ook niet zeggen dat je op basis van het uiterlijk kan bepalen of iemand autochtoon of allochtoon is. Wel wil dit zeggen dat je in veel situaties op basis van de uiterlijke kenmerken kan stellen dat het aannemelijker is dat iemand allochtoon is dan autochtoon.quote:Wat begrijp je niet aan 'autochtone Nederlanders hebben doorgaans bepaalde typerende uiterlijke kenmerken'?
Precies dus jij zegt dat op basis van kansberekening maar dan vergeet je alleen dat het dus niets zegt over één persoon. Je gebruikt dus de verkeerde woorden en gebruikt de statistiek verkeerd. Feit blijft dat je kunt zeggen dat de meeste autochtonen (nog) blank zijn maar dat er geen uiterlijke kenmerken zijn op basis waarvan je kunt zeggen dat iemand allochtoon of autochtoon is. Je kunt gokken op basis van uiterlijke kenmerken en dan neem je de kans dat je het fout hebt voor lief.quote:Op maandag 13 april 2015 21:49 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
[..]
Dit is gewoon een keihard feit aangezien het gros v/d autochtone Nederlanders afstamt van bepaalde etnische groepen. Dat wil niet zeggen dat ELKE autochtone Nederlander aan die eisen voldoet en dat wil ook niet zeggen dat je op basis van het uiterlijk kan bepalen of iemand autochtoon of allochtoon is. Wel wil dit zeggen dat je in veel situaties op basis van de uiterlijke kenmerken kan stellen dat het aannemelijker is dat iemand allochtoon is dan autochtoon.
In de huidige situatie is de kans dat een pikzwarte neger van boven de, laten we zeggen, 25 jaar oud, allochtoon is, vele malen groter dan de kans dat hij autochtoon is. Dat is simpelweg een kwestie van kansberekening op basis van het aantal pikzwarte negers met ouders die beiden in NL zijn geboren.
Nogmaals:quote:Op maandag 13 april 2015 21:52 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Precies dus jij zegt dat op basis van kansberekening maar dan vergeet je alleen dat het dus niets zegt over één persoon. Je gebruikt dus de verkeerde woorden en gebruikt de statistiek verkeerd. Feit blijft dat je kunt zeggen dat de meeste autochtonen (nog) blank zijn maar dat er geen uiterlijke kenmerken zijn op basis waarvan je kunt zeggen dat iemand allochtoon of autochtoon is. Je kunt gokken op basis van uiterlijke kenmerken en dan neem je de kans dat je het fout hebt voor lief.
Jouw reacties waren dus helemaal fout.
quote:Op maandag 13 april 2015 20:32 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik zei aanvankelijk alleen dat ze er niet typisch autochtoon Nederlands uitzag. Ik heb nergens beweerd dat je op basis van het uiterlijk met 100% zekerheid kan beoordelen of iemand autochtoon of allochtoon is.
Dan moet je je eigen teksten en reacties maar eens nalezen want ik heb zo al een aantal reacties gezien waarin je dus wel erg fout zat.quote:
Kom met een quote zou ik zeggen. Voel je vrij om te laten zien wat niet klopt aan dat wat ik zeg.quote:Op maandag 13 april 2015 22:31 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dan moet je je eigen teksten en reacties maar eens nalezen want ik heb zo al een aantal reacties gezien waarin je dus wel erg fout zat.
Dat heb ik al gedaan. Je doet in elk geval een aantal keer de juiste teksten van een ander af als onzin.quote:Op maandag 13 april 2015 22:37 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Kom met een quote zou ik zeggen. Voel je vrij om te laten zien wat niet klopt aan dat wat ik zeg.
Omdat die user continu blijft ontkennen dat uiterlijke kenmerken in sommige gevallen wel degelijk een indicatie kunnen zijn dat iemand allochtoon is. Waarbij die betreffende user continu zinnen van een ander uit het verband rukt door te doen alsof die ander beweert dat je met 100% zekerheid op basis van het uiterlijk kan zeggen wat de afkomst van iemand is. Terwijl niemand dat beweerd heeft.quote:Op maandag 13 april 2015 22:38 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan. Je doet in elk geval een aantal keer de juiste teksten van een ander af als onzin.
Dat het 6 van de 10 keer op gaat is geen reden om mensen met dergelijke kenmerken als allochtoon te benaderen of zo te zien.quote:Op maandag 13 april 2015 22:57 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Omdat die user continu blijft ontkennen dat uiterlijke kenmerken in sommige gevallen wel degelijk een indicatie kunnen zijn dat iemand allochtoon is.
Die kunnen er dus ook niet zijn. Je kunt niet op basis van het feit dat er een grote statistische kans is in een individueel geval zeggen dat het een indicatie is. Je gokt dan gewoon maar het is geen enkele indicatie mbt die persoon. De kans dat een onbekende kaart schoppen aas is, is 1 op 52 (zonder jokers) maar elke onbekende kaart kan schoppen aas zijn. Als je niet weet welke kaart het is, is er geen enkele indicatie het blijft een pure gok.quote:Op maandag 13 april 2015 22:57 schreef KreKkeR het volgende:
Omdat die user continu blijft ontkennen dat uiterlijke kenmerken in sommige gevallen wel degelijk een indicatie kunnen zijn dat iemand allochtoon is.
Want het is iets ergs om allochtoon te zijn of zo?quote:Op maandag 13 april 2015 23:00 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat het 6 van de 10 keer op gaat is geen reden om mensen met dergelijke kenmerken als allochtoon te benaderen of zo te zien.
Dat kan best irritant zijn ja als je hier bent geboren en opgroeit en je jezelf niet meer of minder Nederlands acht dan een blond figuur. Maar los daarvan is het zoals Wespensteek aangeeft ook vrij onzinnig.quote:Op maandag 13 april 2015 23:07 schreef KreKkeR het volgende:
Want het is iets ergs om allochtoon te zijn of zo?
Niet in eigen land, nee.quote:Jullie hebben nog nooit meegemaakt dat iemand dacht dat je uit een bepaald land kwam?
Een groot deel van de allochtonen is ook hier geboren en opgegroeid, dus wat is je punt?quote:Op maandag 13 april 2015 23:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat kan best irritant zijn ja als je hier bent geboren en opgroeit en je jezelf niet meer of minder Nederlands acht dan een blond figuur. Maar los daarvan is het zoals Wespensteek aangeeft ook vrij onzinnig.
quote:[..]
Niet in eigen land, nee.
Dat het onzinnig is om op basis van uiterlijke kenmerken iemand als allochtoon of autochtoon te zien.quote:Op maandag 13 april 2015 23:19 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Een groot deel van de allochtonen is ook hier geboren en opgegroeid, dus wat is je punt?
Wanneer je weet dat de 3 v/d 4 azen een gevouwen hoekje heeft (om maar wat te noemen) kun je hierdoor een stuk accurater gokken.quote:Op maandag 13 april 2015 23:01 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Die kunnen er dus ook niet zijn. Je kunt niet op basis van het feit dat er een grote statistische kans is in een individueel geval zeggen dat het een indicatie is. Je gokt dan gewoon maar het is geen enkele indicatie mbt die persoon. De kans dat een onbekende kaart schoppen aas is, is 1 op 52 (zonder jokers) maar elke onbekende kaart kan schoppen aas zijn. Als je niet weet welke kaart het is, is er geen enkele indicatie het blijft een pure gok.
Nogmaals, ik stel nergens dat iemand op basis van zijn uiterlijke kenmerken allochtoon of autochtoon is, dat maakte Byzantynixschii ervan.quote:Op maandag 13 april 2015 23:20 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat het onzinnig is om op basis van uiterlijke kenmerken iemand als allochtoon of autochtoon te zien.
Dat klopt alleen die zijn er niet bij normale kaarten en ook bij mensen in Nederland hebben allochtonen geen uiterlijke kenmerken die ze onderscheiden van autochtonen. Maar ik ben blij dat je inderdaad nu inziet dat het gewoon gokken is wat zorgt dat je niets weet zelfs als de kans heel klein is.quote:Op maandag 13 april 2015 23:20 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wanneer je weet dat de 3 v/d 4 azen een gevouwen hoekje heeft (om maar wat te noemen) kun je hierdoor een stuk accurater gokken.
quote:Op maandag 13 april 2015 23:23 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Nogmaals, ik stel nergens dat iemand op basis van zijn uiterlijke kenmerken allochtoon of autochtoon is, dat maakte Byzantynixschii ervan.
quote:Op zondag 12 april 2015 19:19 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Bij bepaalde groepen allochtonen kun je op basis van hun uiterlijke kenmerken met zeer grote kans dat het klopt dergelijke uitspraken doen.quote:Op maandag 13 april 2015 23:24 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat klopt alleen die zijn er niet bij normale kaarten en ook bij mensen in Nederland hebben allochtonen geen uiterlijke kenmerken die ze onderscheiden van autochtonen. Maar ik ben blij dat je inderdaad nu inziet dat het gewoon gokken is wat zorgt dat je niets weet zelfs als de kans heel klein is.
quote:Op maandag 13 april 2015 23:30 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Bij bepaalde groepen allochtonen kun je op basis van hun uiterlijke kenmerken met zeer grote kans dat het klopt dergelijke uitspraken doen.
Verder heb ik NERGENS gezegd dat je met zekerheid zoiets kan vaststellen dus lul niet zo slap uit je nek met je 'dat je nu inderdaad inziet'
Het verdraaien van mijn woorden wordt een beetje vermoeiend nu.
Als jij schrijft dat er typische uiterlijke kenmerken zijn dan geef je volgens mij echt aan dat je dan met zekerheid kunt vaststellen dat het autochtone mensen zijn. Het zijn dan toch kenmerken die een autochtoon niet heeft?quote:Dat Byzantynixschii er een belachelijke discussie van maakt door te gaan ontkennen dat bepaalde groepen, waaronder bijv. de autochtone bevolking, geen typische uiterlijke kenmerken kunnen hebben.
Nee. Volgens mij begrijp jij niet helemaal wat typisch betekent.quote:Op maandag 13 april 2015 23:35 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
[..]
Als jij schrijft dat er typische uiterlijke kenmerken zijn dan geef je volgens mij echt aan dat je dan met zekerheid kunt vaststellen dat het autochtone mensen zijn. Het zijn dan toch kenmerken die een autochtoon niet heeft?
Dat iets kenmerkend is voor in het bovenstaande voorbeeld, de VS, wil niet zeggen dat het alleen in de VS kan voorkomen. Grote benzine slurpende auto's van bepaalde merken zou je als typisch Amerikaanse wagens kunnen zien. Dat betekent niet dat je ze niet ook in NL zou kunnen tegenkomen.quote:Betekenis ' typisch '
ty·pisch (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord)
1 karakteristiek, kenmerkend: dat is typisch Amerikaans
2 zonderling, vreemd: een typische jongen
http://www.vandale.nl/opz(...)lang=nn#.VSw3jvDCRow
Erg leuk alleen heb je het over een "typisch (uiterlijk) kenmerk" het uiterlijk is even minder van belang maar dat het een kenmerk is is bepalend, dat geeft aan dat je iets eraan kunt herkennen. Als jij het hebt over een typisch uiterlijk kenmerk dan is het dus een uiterlijk kenmerk waaraan je het zijn van allochtoon kunt herkennen en dat bestaat niet.quote:Op maandag 13 april 2015 23:38 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Nee. Volgens mij begrijp jij niet helemaal wat typisch betekent.
[..]
Dat iets kenmerkend is voor in het bovenstaande voorbeeld, de VS, wil niet zeggen dat het alleen in de VS kan voorkomen. Grote benzine slurpende auto's van bepaalde merken zou je als typisch Amerikaanse wagens kunnen zien. Dat betekent niet dat je ze niet ook in NL zou kunnen tegenkomen.
Bizar nog wel? Alhoewel iemand met een 'kleurtje' rustig de Nederlandse nationaliteit kan hebben, en ook volledig Nederlands kan zijn, is het -per definitie- zo dat iemand met een getint uiterlijk -niet- zijn familie's roots in Nederland heeft. Dat kan drie/vier generaties terug zijn, maar ergens in de bloedlijn is het verhuisd. Dat is dus niet echt bizar te noemenquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:10 schreef Byzantynixschii het volgende:
Het blijft gewoon bizar, dat je iemand ziet met een kleurtje en meteen denkt: allochtoon!
Heel vreemd.
Een familie die al drie generaties in Nederland woont is dus niet allochtoon.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Bizar nog wel? Alhoewel iemand met een 'kleurtje' rustig de Nederlandse nationaliteit kan hebben, en ook volledig Nederlands kan zijn, is het -per definitie- zo dat iemand met een getint uiterlijk -niet- zijn familie's roots in Nederland heeft. Dat kan drie/vier generaties terug zijn, maar ergens in de bloedlijn is het verhuisd. Dat is dus niet echt bizar te noemen
Klopt, dat is -exact- wat ik in mijn post zeg. Goed herhaaldquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:31 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Een familie die al drie generaties in Nederland woont is dus niet allochtoon.
Plus dat bij bepaalde groepen mensen met buitenlandse roots met uiterlijke kenmerken die duidelijk anders zijn dan de 'oorspronkelijke' bewoners van NL, er nog maar heeeeel weining 3e generatie van boven een bepaalde leeftijd in NL woont.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Klopt, dat is -exact- wat ik in mijn post zeg. Goed herhaald![]()
Echter is het vooral heel erg logisch dat men bij een getint iemand sneller aan een allochtoon denkt dan bij een blank iemand. (Behalve bij Polen, die pluk je er ook zo uit)
Dat is het punt niet. Jij maakt er een vergelijking van.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Klopt, dat is -exact- wat ik in mijn post zeg. Goed herhaald![]()
Echter is het vooral heel erg logisch dat men bij een getint iemand sneller aan een allochtoon denkt dan bij een blank iemand. (Behalve bij Polen, die pluk je er ook zo uit)
Dit.quote:Op zondag 12 april 2015 15:45 schreef timmmmm het volgende:
Als iemand mij slaat, dan sla ik terug. Vrouw of niet. Als je niet het fatsoen hebt om van mij af te blijven, dan heb ik alle recht om gewoon voor mezelf op te komen en van me af te slaan.quote:Op zondag 12 april 2015 16:04 schreef Flounder het volgende:
Idd. Je kunt niet gelijkheid eisen op de vlakken waar je voordeel mee haalt. Gelijkheid betekent op alle vlakken, dus ook op het gebied van zelfverdediging en dat betekent dat mannen vrouwen mogen terug slaan.quote:Op dinsdag 14 april 2015 03:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als iemand mij slaat, dan sla ik terug. Vrouw of niet. Als je niet het fatsoen hebt om van mij af te blijven, dan heb ik alle recht om gewoon voor mezelf op te komen en van me af te slaan.
Ik zou niet weten waarom ik niet terug zou mogen slaan, alleen maar omdat het een vrouwelijke tokkie is die me aanvalt....!?
Vrouwen scheppen trouwens altijd op dat ze een hogere pijngrens hebben, dus voor de zekerheid sla ik dan ook maar gewoon even extra hard. Kijk, je moet natuurlijk wel consequent blijven.
Jij bent overigens de enige die 't heeft over 'een kleurtje' en 'getint persoon'. Ik heb het de hele tijd gehad over uiterlijke kenmerken. Het is namelijk vaak een combinatie van uiterlijke kenmerken.quote:Op dinsdag 14 april 2015 01:25 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dat is het punt niet. Jij maakt er een vergelijking van.
Waar het om gaat is dat je niet bij een getint iemand denkt: een allochtoon.
Dierentuin is idd het goede woord.quote:Op zondag 12 april 2015 15:33 schreef hpeopjes het volgende:
Wat een dierentuin in dat filmpje. Ik hoop dat dat meisje niets makeert.
Nu weten we het wel hoor, schatje.quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:25 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Jij bent overigens de enige die 't heeft over 'een kleurtje' en 'getint persoon'. Ik heb het de hele tijd gehad over uiterlijke kenmerken. Het is namelijk vaak een combinatie van uiterlijke kenmerken.
En trouwens, waarom zou je op basis van uiterlijke kenmerken niet de vermoedens kunnen hebben dat iemand een bepaalde afkomst heeft en/of allochtoon is?Naast dat je steeds zaken verdraait kom je daarmee ook nogal jankerig op me over.
quote:Arrestaties na schokkende video mishandeling Overvecht
De recherche heeft twee jongens gearresteerd die verdacht worden betrokken te zijn geweest bij een mishandeling van een 13-jarig meisje in Overvecht. Een filmpje van de vechtpartij, onder andere gepubliceerd op DUIC, is in totaal meer dan een half miljoen keer bekeken en zorgde voor veel verontwaardigde reacties.
Op dinsdagmiddag 31 maart was het meisje uit Utrecht rond 15.00 uur met een vriendin in het winkelcentrum Overvecht. Zij kregen daar onenigheid met een aantal jongens. Hierbij werd over en weer geslagen, waarna één van de jongens het slachtoffer vastpakte en meerdere keren sloeg. Het meisje deed aangifte.
De mishandeling werd door anderen uit de groep gefilmd en via social media verspreid. Mede dankzij deze beelden werden de twee verdachten herkend. De recherche hield de twee 14-jarige jongens uit Utrecht maandag 20 april aan. Na te zijn verhoord werden beiden heengezonden. Het onderzoek wordt voortgezet en meerdere aanhoudingen worden niet uitgesloten.
De jongen schreeuwt herhaaldelijk ''Turk'' maargoed..quote:Op zondag 12 april 2015 15:38 schreef Arthur_Spooner het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |