abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151611456
En hij legt het nog af ook. Lafbek.
quote:
Opnieuw heftige matpartij scholieren

UTRECHT - Een jongen heeft op een parkeerplaats in Utrecht Overvecht flink uitgehaald naar een meisje. Ze incasseert verschillende rake klappen terwijl omstanders de jongen aanmoedigen.

Op de heftige video die is opgedoken, is te zien hoe het meisje zich nog goed staande weet te houden.
"Uithalen" wordt er herhaaldelijk geroepen door de omstanders. "Hij maakt haar dood", schreeuwt de jongen die de vechtpartij vastlegt. "Doorgaan, doorgaan, doorgaan!", aldus de 'cameraman'.
Een zwangere vrouw komt uiteindelijk tussenbeide. Ze haalt het meisje weg bij de gewelddadige groep.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ij_scholieren__.html

http://www.geenstijl.nl/m(...)tige_jongen_mis.html

http://www.dumpert.nl/med(...)shandelt_meisje.html
pi_151611508
Wat een dierentuin in dat filmpje. Ik hoop dat dat meisje niets makeert.
pi_151611525
Kudo's voor de (zwangere!) vrouw die ingrijpt!
pi_151611557
Had 'm al gezien inderdaad.
Je zal zo'n rat toch het liefst met een knuppel een lesje leren.
Ook in moeilijke tijden.
pi_151611595
Er wordt door die apen trouwens heel wat geluld in dat filmpje, maar het enige woordje dat nog enigszins als Nederlands valt te interpreteren, is het woordje "opkankeren". Dat is waarschijnlijk ook meteen het enige woordje Nederlands dat deze zandbavianen correct en verstaanbaar kunnen uitspreken.
pi_151611596
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 15:35 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Mijn vuisten wil ik ook best openhalen voor het goede doel.
  Moderator zondag 12 april 2015 @ 15:37:17 #7
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_151611606
quote:
Geef die berberkop maar een minuutje aan mij. Hoor je nooit meer wat van.
Restepect | 12-04-15 | 11:17
GS reaguurders :') ________
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator zondag 12 april 2015 @ 15:38:15 #8
pi_151611629
ah ze worden meteen ge-DDOS't
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_151611633
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 15:37 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

GS reaguurders :') ________
Alsof mensen alleen bij GeenStijl zo reageren.
pi_151611635
Wat raar toch dat iedereen een hekel heeft aan Marokkanen.
  Moderator zondag 12 april 2015 @ 15:39:03 #11
pi_151611660
quote:
10s.gif Op zondag 12 april 2015 15:38 schreef Flounder het volgende:

[..]

Alsof mensen alleen bij GeenStijl zo reageren.
Zijn bij Geenstijl wel veel van die internethelden
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_151611665
Dumpert en GeenStijl liggen eruit...
pi_151611696
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 15:39 schreef SuicideErrorist het volgende:
Dumpert en GeenStijl liggen eruit...
Ik zag het, filmpje staat ook onder de telegraaflink.
pi_151611702
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 15:39 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Er zijn anders genoeg mensen die graag even alleen zouden zijn met dit soort stoere jongetjes. Dat jij hen dan meteen als internethelden ziet zegt dan ook eigenlijk meer over jou.

quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 15:40 schreef Flounder het volgende:

[..]

Ik zag het, filmpje staat ook onder de telegraaflink.
Ah, dat had ik nog niet gezien. Even checken :)

Edit: Na 10 sec weer weggeklikt. De strekking is duidelijk en ik ben nu nog in een zeer goede bui vandaag.
  Moderator zondag 12 april 2015 @ 15:42:36 #15
pi_151611741
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 15:40 schreef SuicideErrorist het volgende:
Er zijn anders genoeg mensen die graag even alleen zouden zijn met dit soort stoere jongetjes. Dat jij hen dan meteen als internethelden ziet zegt dan ook eigenlijk meer over jou.
_O- :')
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_151611759
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 15:38 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik denk dat je met een échte one-issue anti-Marokkanen partij heel wat stemmen zou kunnen trekken.
pi_151611784
Had een dochter van Diederik Samson moeten zijn.
(was hij misschien wakker geworden)
Bats boem lucht dicht
pi_151611814
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 15:42 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

_O- :')
Ja, het is echt hilarisch dat er mensen zijn die hun woorden wel degelijk waarmaken.
pi_151611824
quote:
Dat meisje ziet er anders ook niet echt uit als een ariër, dus schijnbaar heb zelfs jij geen hekel aan Marokkanen.
  zondag 12 april 2015 @ 15:45:08 #20
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_151611826
Hoe kan je in vredesnaam aan dat filmpje in de OP zien wie in dit filmpje nou het 'genetische afval' is? Je ziet niet wie er begint met slaan (hoewel ik vermoed dat zij het was, zo ziet het eruit.) en je hebt geen idee waar de ruzie over gaat.

Alleen omdat hij een piemel heeft en zij niet, wil dat niet meteen zeggen dat het zijn schuld is natuurlijk.

Ik neig ernaar te geloven dat het allebei paupers zijn die men niet bepaald zou missen in de samenleving
Laffe huichelaar
pi_151611859
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 15:40 schreef SuicideErrorist het volgende:

[..]

Wat ze uiteindelijk op hetzelfde niveau zet als dit soort droeftoeters.
pi_151611863

Hier nog een filmpje waarin een muliculturele aanwinst het aflegt tegen een blond Nederlands meisje. :D
pi_151611943
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 15:45 schreef timmmmm het volgende:
Hoe kan je in vredesnaam aan dat filmpje in de OP zien wie in dit filmpje nou het 'genetische afval' is? Je ziet niet wie er begint met slaan (hoewel ik vermoed dat zij het was, zo ziet het eruit.) en je hebt geen idee waar de ruzie over gaat.

Alleen omdat hij een piemel heeft en zij niet, wil dat niet meteen zeggen dat het zijn schuld is natuurlijk.

Ik neig ernaar te geloven dat het allebei paupers zijn die men niet bepaald zou missen in de samenleving
Je ziet toch zelf hoe dat stuk stront tekeer gaat gaat tegen een meisje? Tenzij ze een wapen heeft, doe je dat niet als jongen/ man. Althans niet in Nederland.
pi_151611950
quote:
14s.gif Op zondag 12 april 2015 15:33 schreef Flounder het volgende:
Kudo's voor de (zwangere!) vrouw die ingrijpt!
  zondag 12 april 2015 @ 15:49:34 #25
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_151611980
Bah.
  zondag 12 april 2015 @ 15:50:02 #26
117098 Hathor
Effe niet
pi_151611997
Voorspel.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 12 april 2015 @ 15:50:18 #27
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_151612004
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 15:48 schreef Flounder het volgende:

[..]

Je ziet toch zelf hoe dat stuk stront tekeer gaat gaat tegen een meisje? Tenzij ze een wapen heeft, doe je dat niet als jongen/ man. Althans niet in Nederland.
Volgens mij gaat zij even hard tekeer. Beetje kortzichtig om dat hem wel kwalijk te nemen maar haar niet alleen omdat ze een vagijn heeft.
Laffe huichelaar
pi_151612011
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2015 15:46 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Mwoa, ligt ook aan de situatie.

Overigens wil ik het nu niet opnemen voor iedereen die hier of elders boze, stoere reacties post maar ik vind het een beetje dom om aan te nemen dat iedereen die zoiets zegt meteen louter een internetheld is. Oftewel iemand die alleen maar vanachter zijn computerschermpje durft. Hoe kun je dat nou beoordelen op gebruikersnamen?
  zondag 12 april 2015 @ 15:51:35 #29
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_151612059
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 15:43 schreef fokky100 het volgende:
Die is ongetwijfeld niet zo'n tokkie als het meisje op de film en zal ook niet in die situatie terecht komen.
Laffe huichelaar
pi_151612061
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 15:43 schreef fokky100 het volgende:
Ja, dat zou wat zijn geweest. Dan was het een jongen die een verstandelijk gehandicapt meisje in elkaar slaat _O-
pi_151612075
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 15:50 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Volgens mij gaat zij even hard tekeer. Beetje kortzichtig om dat hem wel kwalijk te nemen maar haar niet alleen omdat ze een vagijn heeft.
Kom op zeg, als jij wordt aangevallen door een meisje, beuk jij dan zo op haar in als die droeftoeter in het filmpje?
pi_151612078
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 15:50 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ze liep weg en die jongen kwam er achteraan lopen. Maakt dan niet veel meer uit wie er als eerste sloeg, want die gozer was duidelijk niet uit op de-escalatie
pi_151612098
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 15:51 schreef SuicideErrorist het volgende:

[..]

Ja, dat zou wat zijn geweest. Dan was het een jongen die een verstandelijk gehandicapt meisje in elkaar slaat _O-
Het zou mij niet eens verbazen.
  zondag 12 april 2015 @ 15:57:20 #34
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_151612268
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 15:51 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ze liep weg en die jongen kwam er achteraan lopen. Maakt dan niet veel meer uit wie er als eerste sloeg, want die gozer was duidelijk niet uit op de-escalatie
Dat maakt natuurlijk wel uit, want degene die het eerst geweld gebruikt, die laat de boel escaleren. Dat hij doorgaat met ruziemaken ipv de-escaleren is een feit, en hij is natuurlijk een even grote pauper, maar ik vind het een beetje verdrietig dat seksisten als Flounder er maar meteen vanuit gaan dat hij de duivel zelf is, alleen omdat hij een vrouw slaat. Terwijl ik nav de beelden vermoed dat zij de eerste was die geweld gebruikt en de boel dus laat escaleren tot iets meer dan een verhitte ruzie en je niet weet wat de aanleiding van dit incident was. Ik vind dat een beetje triestig.

quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 15:51 schreef Flounder het volgende:

[..]

Kom op zeg, als jij wordt aangevallen door een meisje, beuk jij dan zo op haar in als die droeftoeter in het filmpje?
Dat zou ik bij mannen en vrouwen allebei niet doen, ik ben niet zo gewelddadig ingesteld. Jij zou het dus wel acceptabel vinden als hij dit bij een geslachtsgenoot zou doen, maar nu niet? Ongeacht wie er begint of het eerste naar geweld grijpt?
Laffe huichelaar
  zondag 12 april 2015 @ 15:57:55 #35
117098 Hathor
Effe niet
pi_151612287
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 15:51 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Die is ongetwijfeld niet zo'n tokkie als het meisje op de film en zal ook niet in die situatie terecht komen.
Als je op het verkeerde moment op de verkeerde plek bent, kan iedereen in zo'n situatie terechtkomen, tokkie of niet.
pi_151612296
quote:

policor wegkijker
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zondag 12 april 2015 @ 16:00:06 #37
236046 NotYou
tigerblood
pi_151612369
Vieze racisten en xenofoben hier. :r

Ik zie in deze video tot op het bot gediscrimineerde biculturele kansenkanjers die moeten knokken voor stageplekken en kansen op de arbeidsmarkt en die heel goed bedoelend aan de slag zijn gegaan met het hen van huis uit volstrekt onbekende fenomeen geslachtsgelijkheid! Dat ze dat dan niet gelijk helemaal begrijpen zoals wij het bedoelen, dat kun je ze toch zeker niet kwalijk nemen? :r

Ze doen hun best!
Je suis Charlie Sheen
  zondag 12 april 2015 @ 16:00:14 #38
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_151612375
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 15:58 schreef Beach het volgende:

[..]

policor wegkijker
Sterke, inhoudelijke reactie... Chapeau. Kunnen we afspreken dat wanneer iemand met iets wat ook maar in de verste verte op een argument/reden/uitgebreid beschreven mening lijkt komt, we niet maar met een domme beschuldiging/oneliner/persoonlijke aanval terugkomen maar gewoon proberen inhoudelijk te zijn?
Laffe huichelaar
pi_151612475
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 15:57 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dat zou ik bij mannen en vrouwen allebei niet doen, ik ben niet zo gewelddadig ingesteld. Jij zou het dus wel acceptabel vinden als hij dit bij een geslachtsgenoot zou doen, maar nu niet? Ongeacht wie er begint of het eerste naar geweld grijpt?
Prima, zitten we op 1 lijn wat dat betreft.
Waar lees je dat ik het goedkeur als het jongen tegen jongen was? Dat vul jij zelf in. Dat hij een meisje aftuigt maakt het nog erger dan het is.
  zondag 12 april 2015 @ 16:02:45 #40
236046 NotYou
tigerblood
pi_151612489
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 16:00 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Sterke, inhoudelijke reactie... Chapeau. Kunnen we afspreken dat wanneer iemand met iets wat ook maar in de verste verte op een argument/reden/uitgebreid beschreven mening lijkt komt, we niet maar met een domme beschuldiging/oneliner/persoonlijke aanval terugkomen maar gewoon proberen inhoudelijk te zijn?
quote:

Hoe weet jij zo goed dat die vechtersbaas een piemel heeft?
Je suis Charlie Sheen
pi_151612525
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 15:57 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dat maakt natuurlijk wel uit, want degene die het eerst geweld gebruikt, die laat de boel escaleren. Dat hij doorgaat met ruziemaken ipv de-escaleren is een feit, en hij is natuurlijk een even grote pauper, maar ik vind het een beetje verdrietig dat seksisten als Flounder er maar meteen vanuit gaan dat hij de duivel zelf is, alleen omdat hij een vrouw slaat. Terwijl ik nav de beelden vermoed dat zij de eerste was die geweld gebruikt en de boel dus laat escaleren tot iets meer dan een verhitte ruzie en je niet weet wat de aanleiding van dit incident was. Ik vind dat een beetje triestig.

[..]

Zodra er iemand op je af komt lopen met wie je ruzie hebt en zijn vrienden om je heen staan te springen met het een oproep tot geweld, noem ik het zelfverdediging.
pi_151612561
Als ik word aangevallen door een vrouw draai ik mij om en loop weg, duw haar (hard) weg of leg d'r desnoods, met beleid, neer. En dat is geen grootspraak maar zijn bepaalde waarden die ik heb meegekregen.
pi_151612588
quote:
11s.gif Op zondag 12 april 2015 16:02 schreef NotYou het volgende:

[..]

[..]

Hoe weet jij zo goed dat die vechtersbaas een piemel heeft?
Ik vermoed een hele kleine.
pi_151612597
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 16:04 schreef Flounder het volgende:
Als ik word aangevallen door een vrouw draai ik mij om en loop weg, duw haar (hard) weg of leg d'r desnoods, met beleid, neer. En dat is geen grootspraak maar zijn bepaalde waarden die ik heb meegekregen.
Er is een leeftijd waarop vrouwen sterker zijn dan jongens en deze 2 lijken me daar niet ver vanaf. Heel stoer dat jij seksistisch bent trouwens. Ik zou der trots op zijn.
pi_151612599
quote:

[..]

En dat niet alleen: moet je zien in wat voor situatie ze zich bevindt, met al die kansenparels joelend als apen om haar heen! Nogal wiedes dat ze zich bedreigd voelt.
pi_151612613
Wel netjes dat ze direct stoppen.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  zondag 12 april 2015 @ 16:06:50 #47
117098 Hathor
Effe niet
pi_151612625
quote:
4s.gif Op zondag 12 april 2015 16:00 schreef NotYou het volgende:

Ik zie in deze video tot op het bot gediscrimineerde biculturele kansenkanjers die moeten knokken voor stageplekken en kansen op de arbeidsmarkt en die heel goed bedoelend aan de slag zijn gegaan met het hen van huis uit volstrekt onbekende fenomeen geslachtsgelijkheid! Dat ze dat dan niet gelijk helemaal begrijpen zoals wij het bedoelen, dat kun je ze toch zeker niet kwalijk nemen? :r

Ze doen hun best!
Ik zie iets heel anders. Die jongen is overduidelijk tot over zijn oren verliefd op dat meisje, maar weet niet goed hoe hij dit aan moet pakken. In een club had hij haar ongetwijfeld ingepalmd met een breezer of een baco, maar op straat heb je dat niet zo snel bij de hand en moet je creatief zijn om indruk op je toekomstige meisje te maken, en wat voor betere manier is er om dan te laten zien dat je een echte man bent dan je spierballen te laten spreken? Nee, hij doet alles goed hier wat binnen zijn mogelijkheden ligt, het woord is nu aan het meisje.
  zondag 12 april 2015 @ 16:07:08 #48
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_151612639
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 16:02 schreef Flounder het volgende:

[..]

Prima, zitten we op 1 lijn wat dat betreft.
Waar lees je dat ik het goedkeur als het jongen tegen jongen was? Dat vul jij zelf in. Dat hij een meisje aftuigt maakt het nog erger dan het is.
Nou, ik zie hier twee mensen elkaar aftuigen, waarbij ik dus vermoed dat zij de eerste klap uitdeelt. Dan wordt hier toch schande gesproken van de jongen omdat:

quote:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 15:51 schreef Flounder het volgende:

[..]

Dan wek je toch het idee dat het erom gaat dat het jongen tegen meisje is, want verder gaan ze beiden flink tekeer tegen elkaar, weet je niet waarom ze op de vuist gaan dus wie in het gelijk staat en je weet niet wie er begon. Als het jongen tegen jongen was geweest, vermoed ik zomaar dat je minder snel zou zijn geweest in je veroordeling van de jongeman in kwestie.

Goedkeuren is misschien een te sterk woord geweest. Maar ik vind het maar een rare zaak dat het blijkbaar helemaal anders is alleen omdat ze een meisje is. Daar gaat de gelijkwaardigheid van seksen...
Laffe huichelaar
pi_151612702
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 16:05 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Er is een leeftijd waarop vrouwen sterker zijn dan jongens en deze 2 lijken me daar niet ver vanaf. Heel stoer dat jij seksistisch bent trouwens. Ik zou der trots op zijn.
Haha, je uitspraak doet mij denken aan die rolstoelkraker die zich gediscrimineerd voelde door de ME, omdat hij niet was geslagen en zijn mede-krakers wel.
  zondag 12 april 2015 @ 16:09:08 #50
236046 NotYou
tigerblood
pi_151612711
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 16:07 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Nou, ik zie hier twee mensen elkaar aftuigen, waarbij ik dus vermoed dat zij de eerste klap uitdeelt. Dan wordt hier toch schande gesproken van de jongen omdat:

[..]

[..]

Dan wek je toch het idee dat het erom gaat dat het jongen tegen meisje is, want verder gaan ze beiden flink tekeer tegen elkaar, weet je niet waarom ze op de vuist gaan dus wie in het gelijk staat en je weet niet wie er begon. Als het jongen tegen jongen was geweest, vermoed ik zomaar dat je minder snel zou zijn geweest in je veroordeling van de jongeman in kwestie.

Goedkeuren is misschien een te sterk woord geweest. Maar ik vind het maar een rare zaak dat het blijkbaar helemaal anders is alleen omdat ze een meisje is. Daar gaat de gelijkwaardigheid van seksen...
Mannen zijn doorgaans fysiek sterker en groter/zwaarder, bovenop dit overwicht was hij ook nog eens in gezelschap van de boel flink opjuttende vrienden.

Sad part is dat je waarschijnlijk niet eens aan het trollen bent. :')
Je suis Charlie Sheen
  zondag 12 april 2015 @ 16:09:32 #51
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_151612722
Ik vind het gewoon beiden paupers die zich niet kunnen gedragen in een normale samenleving. Ik vind haar niet opeens minder erg of een slachtoffer omdat het een meisje is.

Zoals ik eerder al zei, ik zou nooit zo reageren op een situatie. Man of vrouw. Aan beide kanten.
Laffe huichelaar
  zondag 12 april 2015 @ 16:10:04 #52
439880 Obamamamamama
Never say never 'Justin B
pi_151612739
Zwak kereltje. Hij heeft enigzins moeite met een meisje dat nog in de pubertijd zit.
  zondag 12 april 2015 @ 16:10:16 #53
236046 NotYou
tigerblood
pi_151612752
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 16:09 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het gewoon beiden paupers die zich niet kunnen gedragen in een normale samenleving. Ik vind haar niet opeens minder erg of een slachtoffer omdat het een meisje is.

Zoals ik eerder al zei, ik zou nooit zo reageren op een situatie. Man of vrouw. Aan beide kanten.
Tja je bent eindredacteur van de Fok!frontpage of je bent het niet hè? Dat zouden zij waarschijnlijk weer nooit zijn.
Je suis Charlie Sheen
  zondag 12 april 2015 @ 16:10:32 #54
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_151612762
quote:
10s.gif Op zondag 12 april 2015 16:09 schreef NotYou het volgende:

[..]

Mannen zijn doorgaans fysiek sterker en groter/zwaarder, bovenop dit overwicht was hij ook nog eens in gezelschap van de boel flink opjuttende vrienden.

Ik ben inderdaad niet aan het trollen, ik meen dit oprecht. Als jij dit filmpje ziet, denk je dan dat hij fysiek sterker was? Groter? Zwaarder? Ik zie het niet hoor
Laffe huichelaar
pi_151612770
quote:

Hoe reageer jij als iemand op je in begint te slaan?
  zondag 12 april 2015 @ 16:11:18 #56
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_151612785
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 16:10 schreef Obamamamamama het volgende:
Zwak kereltje. Hij heeft enigzins moeite met een meisje dat nog in de pubertijd zit.
Hij had waarschijnlijk zijn dagelijkse blikje energy met bijbehorend frikandelbroodje nog niet gehad
Laffe huichelaar
pi_151612795
quote:
14s.gif Op zondag 12 april 2015 16:08 schreef Flounder het volgende:

[..]

Haha, je uitspraak doet mij denken aan die rolstoelkraker die zich gediscrimineerd voelde door de ME, omdat hij niet was geslagen en zijn mede-krakers wel.
Ik bekeek het van de kant van de geslagen kraker niet van de rolstoeler, maar goed.
  zondag 12 april 2015 @ 16:11:48 #58
117098 Hathor
Effe niet
pi_151612799
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 16:10 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Hoe reageer jij als iemand op je in begint te slaan?
De andere wang toekeren?
  zondag 12 april 2015 @ 16:11:52 #59
439880 Obamamamamama
pi_151612800
quote:
9s.gif Op zondag 12 april 2015 16:11 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Hij had waarschijnlijk zijn dagelijkse blikje energy met bijbehorend frikandelbroodje nog niet gehad
Waarschijnlijk.
  zondag 12 april 2015 @ 16:12:00 #60
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_151612804
quote:
10s.gif Op zondag 12 april 2015 16:10 schreef NotYou het volgende:

[..]

Tja je bent eindredacteur van de Fok!frontpage of je bent het niet hè? Dat zouden zij waarschijnlijk weer nooit zijn.
Al is het alleen maar omdat ik ten zeerste betwijfel of ze twee zinnen kunnen schrijven zonder minstens 10 taalfouten
Laffe huichelaar
  zondag 12 april 2015 @ 16:12:41 #61
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_151612837
Ik moet trouwens zeggen dat de cameraknul me nog de grootste faalhaas lijkt, erger dan de twee vechterstokkies
Laffe huichelaar
pi_151612849
quote:
9s.gif Op zondag 12 april 2015 16:12 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Al is het alleen maar omdat ik ten zeerste betwijfel of ze twee zinnen kunnen schrijven zonder minstens 10 taalfouten
Walla g. Het is mu gelukt 2 zinnen te schrijfen zonder 10 taalfouten.
pi_151612872
quote:

Dus als je op straat bedreigd wordt door een hele bende kansenparels, dan ben je zelf een "pauper die zich niet kan gedragen in een normale samenleving". Dus even voor de duidelijkheid, je loopt op straat, er komen wat kansenparels jouw kant op, je wordt bedreigd door deze kansenparels, en *floep*, je verandert spontaan in een "pauper die zich niet kan gedragen in een normale samenleving".

Aldus Timmeh, die ze duidelijk niet allemaal meer op een rijtje heeft.
pi_151612884
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 15:46 schreef Flounder het volgende:

Hier nog een filmpje waarin een muliculturele aanwinst het aflegt tegen een blond Nederlands meisje. :D
Heuh, onze huidskleur is de beste! Over genetisch afval gesproken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 12 april 2015 @ 16:15:12 #65
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_151612933
quote:
10s.gif Op zondag 12 april 2015 16:13 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Dus als je op straat bedreigd wordt door een hele bende kansenparels, dan ben je zelf een "pauper die zich niet kan gedragen in een normale samenleving". Dus even voor de duidelijkheid, je loopt op straat, er komen wat kansenparels jouw kant op, je wordt bedreigd door deze kansenparels, en *floep*, je verandert spontaan in een "pauper die zich niet kan gedragen in een normale samenleving".

Aldus Timmeh, die ze duidelijk niet allemaal meer op een rijtje heeft.
Uit welk filmpje maak jij bovenstaande situatie op? Niet in die bij het telegraafbericht in ieder geval, want daar zie ik het niet zo gebeuren
Laffe huichelaar
  zondag 12 april 2015 @ 16:15:50 #66
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151612953
Sjongejonge dit soort topics en filmpjes de laatste tijd. :')

Even collectief de moraalridder uithangen mensen. Dit filmpje valt nog mee, paar klappen en schoppen en het meisje verweert zich kranig. Dit soort incidentjes gebeuren dagelijks op vmbo-scholen.
Say what?
pi_151612955
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 16:15 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Uit welk filmpje maak jij bovenstaande situatie op? Niet in die bij het telegraafbericht in ieder geval, want daar zie ik het niet zo gebeuren
Hoe "zie" jij het dan wel gebeuren?
pi_151612959
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 16:13 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Heuh, onze huidskleur is de beste! Over genetisch afval gesproken.
Jij haalt hier de huidskleur aan mister.
  zondag 12 april 2015 @ 16:17:17 #69
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_151613007
quote:

[..]

Mannen zijn doorgaans fysiek sterker en groter/zwaarder
Geniaal, wat een argument. _O-
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_151613100
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 16:15 schreef Flounder het volgende:

[..]

Jij haalt hier de huidskleur aan mister.
Waar zie jij dan aan dat het niet blonde meisje de multiculturele aanwinst is?
  zondag 12 april 2015 @ 16:21:04 #71
236046 NotYou
tigerblood
pi_151613148
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 16:10 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik ben inderdaad niet aan het trollen, ik meen dit oprecht. Als jij dit filmpje ziet, denk je dan dat hij fysiek sterker was? Groter? Zwaarder? Ik zie het niet hoor

:')

:*
Je suis Charlie Sheen
  zondag 12 april 2015 @ 16:23:19 #72
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_151613233
quote:
10s.gif Op zondag 12 april 2015 16:15 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Hoe "zie" jij het dan wel gebeuren?
Men zit in een situatie waar ze ruzie aan het maken zijn met elkaar. De twee vechtersbazen. Hoe ze daar komen, weet ik niet. Ik weet dus in ieder geval niet of ze gewoon op straat loopt en die jongens ineens haar kant op komen en haar bedreigen. Ik hoor behalve het gescheld van onze 'kanker'cameraman ook niet wie wat zegt dus wie wie bedreigt en wat er gezegd wordt, geen idee. Dan haalt degene met wie het meisje is haar over weg te gaan, waarop ze weglopen en de andere vechtersbaas hen achternakomt. Met zijn posse, die ik verder niemand fysiek zie bedreigen/aan zie raken.

Dat meisje en die knul lopen dus weg, naast elkaar en de andere vechtersbaas staat van een meter of 2, 3 ruzie te maken. Dan was onze cameraman weer te druk bezig met kankerdit en kankerdat roepen en hebben we niet op beeld staan wat er dan gebeurt. Volgende wat we zien is dat de vrouwtjesvechtersbaas nu is waar de jongen net stond ruzie te maken en ze op elkaar in aan het slaan zijn. Hierop baseer ik overigens ook mijn vermoedens dat zij de eerste klap uitdeelde, tenzij hij opeens over veel meer kracht beschikt dan in de rest van het filmpje blijkt en haar die 2 meter heeft verplaatst.

Dan blijven ze elkaar aanvallen tot die vrouw tussen beiden komt. Dapper, daar niet van, maar ik hoop toch wel dat als mijn vrouw later zwanger is ze dergelijke risico's niet opzoekt met mijn kind, voor je het weet zit je er zelf middenin.

Zo zie ik het, en dat vind ik toch heel wat anders dan de situatie die jij schetst
Laffe huichelaar
  zondag 12 april 2015 @ 16:23:46 #73
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_151613253
quote:
15s.gif Op zondag 12 april 2015 16:21 schreef NotYou het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
:')

[ link | afbeelding ]

:*
Je hebt gelijk
Laffe huichelaar
  zondag 12 april 2015 @ 16:23:54 #74
236046 NotYou
tigerblood
pi_151613259
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 16:23 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Men zit in een situatie waar ze ruzie aan het maken zijn met elkaar. De twee vechtersbazen. Hoe ze daar komen, weet ik niet. Ik weet dus in ieder geval niet of ze gewoon op straat loopt en die jongens ineens haar kant op komen en haar bedreigen. Ik hoor behalve het gescheld van onze 'kanker'cameraman ook niet wie wat zegt dus wie wie bedreigt en wat er gezegd wordt, geen idee. Dan haalt degene met wie het meisje is haar over weg te gaan, waarop ze weglopen en de andere vechtersbaas hen achternakomt. Met zijn posse, die ik verder niemand fysiek zie bedreigen/aan zie raken.

Dat meisje en die knul lopen dus weg, naast elkaar en de andere vechtersbaas staat van een meter of 2, 3 ruzie te maken. Dan was onze cameraman weer te druk bezig met kankerdit en kankerdat roepen en hebben we niet op beeld staan wat er dan gebeurt. Volgende wat we zien is dat de vrouwtjesvechtersbaas nu is waar de jongen net stond ruzie te maken en ze op elkaar in aan het slaan zijn. Hierop baseer ik overigens ook mijn vermoedens dat zij de eerste klap uitdeelde, tenzij hij opeens over veel meer kracht beschikt dan in de rest van het filmpje blijkt en haar die 2 meter heeft verplaatst.

Dan blijven ze elkaar aanvallen tot die vrouw tussen beiden komt. Dapper, daar niet van, maar ik hoop toch wel dat als mijn vrouw later zwanger is ze dergelijke risico's niet opzoekt met mijn kind, voor je het weet zit je er zelf middenin.

Zo zie ik het, en dat vind ik toch heel wat anders dan de situatie die jij schetst
"Waar er twee vechten hebben er twee schuld!"
Je suis Charlie Sheen
  zondag 12 april 2015 @ 16:25:22 #75
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_151613310
quote:
10s.gif Op zondag 12 april 2015 16:23 schreef NotYou het volgende:

[..]

"Waar er twee vechten hebben er twee schuld!"
'Het is een heel slecht geschoten filmpje waar je niet ziet wat er gebeurt en waar ik niet zomaar op afga!'
Laffe huichelaar
  zondag 12 april 2015 @ 16:32:24 #76
236046 NotYou
tigerblood
pi_151613556
Iemand die niet geforceerd correct doet ziet een groep opgefokte jongeren waarvan er één fanatiek inslaat op een klein meisje terwijl de rest dit enthousiast toejuicht. (Door de camera van weer een ander die het gebeuren luid vloekend filmt) Dan kun je best doen alsof het vreemd is dat mensen van dergelijk gedrag schande spreken maar als je 't mij vraagt is die reactie doodnormaal. ;)
Je suis Charlie Sheen
pi_151613619
Ik vind het eigenlijk erger dat er iemand tussen wilt springen en die dan een "opkankeren" naar haar hoofd geslingerd krijgt.
pi_151613708
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 16:19 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Waar zie jij dan aan dat het niet blonde meisje de multiculturele aanwinst is?
Jij bent degene die er een huidskleur issue van maakt. De kleur van huid maakt geen bal uit,het gaat om gedrag, dat kenmerkend is voor bepaalde culturen, Afrikaanse en Arabische bijvoorbeeld, waar vrouwen worden geminacht.
pi_151613993
quote:

Echt... :') __!
  zondag 12 april 2015 @ 16:44:27 #80
236046 NotYou
tigerblood
pi_151613998
Speciaal voor de verwarde zeurpiet in ons midden, in de hoop dat hij fijn ophoudt:

quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 16:07 schreef timmmmm het volgende:

[..]

quote:

[..]

quote:
Secundaire geslachtskenmerken

Secundaire geslachtskenmerken zijn lichamelijke kenmerken die zich pas ontwikkelen in de puberteit. De lichamelijke veranderingen, zoals de amboseksuele beharing, de ontwikkeling van lichaamsdelen en het vervormen van het lichaam verschillen naargelang het geslacht.

Kenmerkend voor beide geslachten is de ontwikkeling van het okselhaar (pubonche) en de transformatie van het vellushaar van de onderbenen en onderarmen tot donkerdere stuggere beharing (arm- en beenhaar).

Typerend voor vrouwen:

driehoekige beharing van de schaamstreek (pubarche)
beharing in de oksels
beharing van benen
borstontwikkeling
uitzetting van het bekken
lichte uitgroei van de uitwendige geslachtsorganen (schaamlippen)

Ontwikkeling van Lichaamsbeharing bij de man

Typerend voor man:

ruitvormige pubisbeharing (pubarche)
gezichtsbeharing (baard en snor)
beharing van de oksels
beharing van onderbenen en een deel van de bovenbenen
beharing mogelijk van borststreek, buik, rug, schouders
verhoogde spierontwikkeling ten gevolge van gestegen testosteron-gehalte
vergroten van de uitwendige geslachtsorganen (penis en balzak (scrotum))
verlaging van de stem door de groei van de adamsappel

http://nl.wikipedia.org/wiki/Secundaire_geslachtskenmerken
Opgegeven lengte, volwassenen (20 jaar of ouder)

Opgegeven gewicht, volwassenen (20 jaar of ouder)

(bron)
Je suis Charlie Sheen
pi_151614085
quote:
10s.gif Op zondag 12 april 2015 16:44 schreef NotYou het volgende:
...
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

20 jaar of ouder? Really?
pi_151614132
Zo'n vrouw in een hoofddoek die een beetje een leuk filmpje voortijdig laat eindigen hoort hier ook niet thuis. Een beetje Nederlander doet of zijn neus bloed of gaat zelf filmen.
pi_151614176
Ben ik de enige die dit vroeger op de schoolpleinen en voetbalveldjes vaak genoeg heeft meegemaakt?
★★★
  zondag 12 april 2015 @ 16:51:54 #84
236046 NotYou
tigerblood
pi_151614194
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 16:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Ben ik de enige die dit vroeger op de schoolpleinen en voetbalveldjes vaak genoeg heeft meegemaakt?
Met je vrienden fanatiek inslaan op kleine meisjes? Hopelijk wel. :')
Je suis Charlie Sheen
pi_151614254
Jammer dat dat meisje geen pistool bij d'r had en die klootzakjes neerschoot net zoals in Deurne toen.
  zondag 12 april 2015 @ 16:53:19 #86
436335 pinman
Ik haat Transformers
pi_151614257
quote:
EDIT: dacht dat je het anders bedoeld had.
pi_151614321
quote:
15s.gif Op zondag 12 april 2015 16:51 schreef NotYou het volgende:

[..]

Met je vrienden fanatiek inslaan op kleine meisjes? Hopelijk wel. :')
Tot rond mijn 16e heb ik dat vaak genoeg zien gebeuren.

Daarna komt bij de meesten toch wel het besef dat het niet hoort. Hopelijk ook voor deze lui.
★★★
  zondag 12 april 2015 @ 16:55:17 #88
117098 Hathor
Effe niet
pi_151614324
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 16:53 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Jammer dat dat meisje geen pistool bij d'r had en die klootzakjes neerschoot net zoals in Deurne toen.
Ik mag toch hopen dat onze scholieren dat Amerikaans gebruik niet gaan adopteren.
  zondag 12 april 2015 @ 16:56:16 #89
186587 Byzantynixschii
pi_151614353
quote:
10s.gif Op zondag 12 april 2015 16:44 schreef NotYou het volgende:
Speciaal voor de verwarde zeurpiet in ons midden, in de hoop dat hij fijn ophoudt:

[..]

[..]

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

(bron)
_O-

Je snapt het echt niet of wel?

Niemand stelt dat mannen doorgaans niet fysiek sterker zijn dan vrouwen.

Heeft dat ook maar iets te maken met dit specifieke geval? Nee, natuurlijk niet.

Hoe zwart/wit is jouw wereld man? :')
pi_151614359
Iets minder op de persoon graag.
  zondag 12 april 2015 @ 16:59:32 #91
236046 NotYou
tigerblood
pi_151614443
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 16:56 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

_O-

Je snapt het echt niet of wel?

Niemand stelt dat mannen doorgaans niet fysiek sterker zijn dan vrouwen.

Heeft dat ook maar iets te maken met dit specifieke geval? Nee, natuurlijk niet.

Hoe zwart/wit is jouw wereld man? :')
Volgens mij begrijp je niet helemaal dat ik inging op wat Timmmm stelde over gelijkwaardigheid. Niet heel gek daar ik zelf in dezelfde zin over dit specifieke geval verderging. :X Maar fysieke verschillen, die er in de regel gewoon zijn, mogen best in acht genomen worden. Sterker nog: dat niet doen vind ik nogal absurd. :*

Wat het specifieke geval betreft: hij is zichtbaar groter, zou me zeer verbazen als hij niet ook zwaarder en sterker is. :*
Je suis Charlie Sheen
pi_151614475
Alsof de gelijkheid van seksen inhoudt dat je een meisje als een of andere kerel mag behandelen |:(
pi_151614533
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 17:00 schreef SuicideErrorist het volgende:
Alsof de gelijkheid van seksen inhoudt dat je een meisje als een of andere kerel mag behandelen |:(
Sinds wanneer mag je op een andere kerel in beuken dan? :D
pi_151614602
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 17:02 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat dit automatisch mag maar je snapt heus wel wat ik bedoel :D
pi_151614609
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 17:04 schreef SuicideErrorist het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat dit automatisch mag maar je snapt heus wel wat ik bedoel :D
Uiteraard ;)
  zondag 12 april 2015 @ 17:04:56 #96
186587 Byzantynixschii
pi_151614613
quote:
14s.gif Op zondag 12 april 2015 16:59 schreef NotYou het volgende:

[..]

Volgens mij begrijp je niet helemaal dat ik inging op wat Timmmm stelde over gelijkwaardigheid. Niet heel gek daar ik zelf in dezelfde zin over dit specifieke geval verderging. :X Maar fysieke verschillen, die er in de regel gewoon zijn, mogen best in acht genomen worden. Sterker nog: dat niet doen vind ik nogal absurd. :*
Het is juist absurd dat jij in een specifiek geval statistische feiten als argumenten wil aanhalen. Dat slaat namelijk nergens op.

Sterker nog; je gebruikt zelf al het woord 'doorgaans', dat betekent dus dat het niet in alle gevallen zo is en derhalve hoeft het in dit geval ook niet zo te zijn.

En Timmmmm heeft natuurlijk gelijk. Dit is nou juist zo'n geval waar mensen lekker hun onderbuik kunnen laten leeglopen omdat het om een meisje en een jongen gaat. Waren het twee mensen van hetzelfde geslacht geweest dan waren de reacties echt heel anders geweest.
pi_151614634
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 17:02 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Aan het begin van dit topic was een verwijderde held van 1.96 die 14 jaar MMA had gedaan en 120 kilo weegt. Die mag klappen wat hij wil jwt....
pi_151614667
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 16:36 schreef Flounder het volgende:

[..]

Jij bent degene die er een huidskleur issue van maakt. De kleur van huid maakt geen bal uit,het gaat om gedrag, dat kenmerkend is voor bepaalde culturen, Afrikaanse en Arabische bijvoorbeeld, waar vrouwen worden geminacht.
Vertel eens, welk kenmerkend gedrag zien we in dat filmpje?
  zondag 12 april 2015 @ 17:07:11 #99
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_151614682
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 15:35 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hmm ja, het probleem is alleen dat je eerst daadwerkelijk van je zolderkamer moet afkomen, in buurten moet gaan rondhangen en 'hopen' dat dit gebeurd in je directe omgeving. Want dit soort lui pakken alleen mensen die zwakker lijken dan zijzelf. Iemand die redelijk getrained en dit soort lui wel even kan aanpakken zullen ze nooit aanvallen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_151614793
Dat vrouwen slaan heeft ie vast van zijn paps geleerd.
pi_151614808
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 16:36 schreef Flounder het volgende:

[..]

Waarom schrijf je dan het er domme "genetische afval" in de TT want dat slaat helemaal nergens op en lijkt eerlijk gezegd op de Nazi literatuur met de jodenvervolging als gevolg. Als het aan de cultuur ligt is het namelijk niet DNA gerelateerd.
pi_151614937
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2015 15:46 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

:') :')
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 17:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dat vrouwen slaan heeft ie vast van zijn paps geleerd.
De manier waarop hij sloeg insinueerde anders dat hij dat eerder bij z'n ma heeft opgestoken.
Conscience do cost.
pi_151615032
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 17:14 schreef ems. het volgende:

[..]

:') :')

[..]

De manier waarop hij sloeg insinueerde anders dat hij dat eerder bij z'n ma heeft opgestoken.
Daar heb je een punt :')

Volgende keer kan ie beter gewoon steken. Zijn ze wellicht beter in. :)
  zondag 12 april 2015 @ 17:24:51 #104
186587 Byzantynixschii
pi_151615310
quote:
7s.gif Op zondag 12 april 2015 17:19 schreef NotYou het volgende:

[..]

Ja, zelfs wanneer er een groep luid aanmoedigende vrienden van de zichtbare agressor omheen staat is de zwakkere partij goed mogelijk de aanstichter/schuldig.
Waarom niet dan? :?
pi_151615400
Een jongen die met een meisje vecht :{
Wat een wereld :N
  zondag 12 april 2015 @ 17:46:02 #106
117098 Hathor
Effe niet
pi_151616076
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 17:27 schreef aloa het volgende:
Een jongen die met een meisje vecht :{
Wat een wereld :N
En er dan ook nog zo trots op zijn dat je het wil delen op het internet. :')
pi_151616125
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 17:46 schreef Hathor het volgende:

[..]

En er dan ook nog zo trots op zijn dat je het wil delen op het internet. :')
Morgen is ie helemaal de man op school :')
  Forum Admin zondag 12 april 2015 @ 17:53:50 #108
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_151616350
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 17:47 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Morgen is ie helemaal de man op school :')
Lach maar, maar het is wel zo. En niet alleen op school, ook bij al z'n vriendjes en familie.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_151616353
Ik zie alleen maar nieuwe Nederlanders in het filmpje.

Typisch.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_151616566
Waarom zwijgen kranten als Trouw en Volkskrant altijd over dit soort zaken ??
God bestaat niet, dus leef en geniet
pi_151616677
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 18:00 schreef Religieisfacisme het volgende:
Omdat die geen zin hebben in regionieuws.
pi_151616784
quote:

Precies. Wie weet wat die meid allemaal gedaan heeft om dat verdient te hebben. Voorbeeld: als mijn vriendin vreemd gaat na een relatie van 4-5jaar, dan zou ik haar ook een paar tikken geven. Klaar punt. Je hebt zoveel tijd, moeite en geld in haar gestoken, en dan krijg je dat terug... Nee man een vrouw moet mij zoiets nooit flikken.
  zondag 12 april 2015 @ 18:08:09 #113
186587 Byzantynixschii
pi_151616830
quote:
Omdat die daadwerkelijk nieuws willen brengen.
pi_151616865
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2015 18:06 schreef NegroideNeger het volgende:

[..]

Precies. Wie weet wat die meid allemaal gedaan heeft om dat verdient te hebben. Voorbeeld: als mijn vriendin vreemd gaat na een relatie van 4-5jaar, dan zou ik haar ook een paar tikken geven. Klaar punt. Je hebt zoveel tijd, moeite en geld in haar gestoken, en dan krijg je dat terug... Nee man een vrouw moet mij zoiets nooit flikken.
Goede trol. :')
pi_151616922
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 18:09 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Goede trol. :')
Nee, ben gewoon serieus.
pi_151616954
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2015 18:06 schreef NegroideNeger het volgende:

[..]

Ben je nou sarcastisch of denk je echt dat je vriendin je eigendom is die jij te pas en te onpas kan slaan en schoppen ?? Als je vriendin vreemd gaat zal ze bij jou wel iets te kort komen en moet je gewoon je koffers pakken. Meisjes slaan is lafheid in zijn puurste vorm.
pi_151616978
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2015 18:11 schreef NegroideNeger het volgende:

[..]

Nee, ben gewoon serieus.
Ah gelukkig. Die snollen gewoon op hun neusje klappen toch!
pi_151617034
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 18:11 schreef Religieisfacisme het volgende:

[..]
Meisjes slaan is lafheid in zijn puurste vorm.
Behalve een goede backhand. De enige manier om een meisje toch te mogen slaan is met een backhand uit de losse pols.
Conscience do cost.
pi_151617080
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 18:14 schreef ems. het volgende:

[..]

Behalve een goede backhand. De enige manier om een meisje toch te mogen slaan is met een backhand uit de losse pols.
En als je haar van achteren neemt mag je haar ook met de vlakke hand wat tikken op d'r lekkere billen geven.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2015 18:15:50 ]
pi_151617093
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 18:14 schreef ems. het volgende:

[..]

Oke...weer wat geleerd.
pi_151617127
quote:
Omdat niet elke vechtpartij nieuws is.
pi_151617521
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 18:16 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Omdat niet elke vechtpartij nieuws is.
Vind je ?? Ik vind een mishandeling wel nieuws en al helemaal als blijkt dat er landelijk patroon te herkennen is waarbij mensen van een bepaalde religie, die berucht is vanwege haar gewelddadige karakter, tekens weer betrapt worden als ze op Nederlandse meisjes inhakken.
pi_151617587
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 18:11 schreef Religieisfacisme het volgende:

[..]

Ben je nou sarcastisch of denk je echt dat je vriendin je eigendom is die jij te pas en te onpas kan slaan en schoppen ?? Als je vriendin vreemd gaat zal ze bij jou wel iets te kort komen en moet je gewoon je koffers pakken. Meisjes slaan is lafheid in zijn puurste vorm.
Nee. Vreemd gaan is lafheid in zijn puurste vorm. Als ze iets tekort komt, moet ze dat voor mijn gezicht laten weten of gewoon uit maken. Niet bullshit achter mijn rug doen. Dan behandel ik haar als iedereen die mij disrespect. Want zo voel ik mij dan op zo een moment.

En correctie: een vrouw slaan voor bullshit is laf. En een vrouw zo over jou heen laten lopen is laf.

Als ze de ballen heeft om vreemd tegaan, moet ze ook de ballen hebben om klappen te kunnen ontvangen.
pi_151617773
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2015 18:30 schreef NegroideNeger het volgende:
Als ze iets tekort komt, moet ze dat voor mijn gezicht laten weten of gewoon uit maken
Maar dat durft ze niet want ze is bang voor klappen. Dus doet ze het stiekem. Oorzaak...gevolg...
pi_151617949
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 18:35 schreef Religieisfacisme het volgende:

[..]

Maar dat durft ze niet want ze is bang voor klappen. Dus doet ze het stiekem. Oorzaak...gevolg...
Ah... ok, iedere vrouw die vreemd gaat is dus eigenlijk gewoon bang voor klappen en daarom gaat ze dan maar vreemd om vervolgens klappen te krijgen. :')

Het blijven aparte wezens.
pi_151618020
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 18:35 schreef Religieisfacisme het volgende:

[..]

Hoe moet ze weten dat ik haar ga slaan. Dat is gewoon mijn reactie. Misschien raak ik haar niet eens aan. Het is gewoon hoe erger het bij mij door dringt hoe erger mijn reactie. Vooral als ik het via via moet horen ofzo.

Heb het nooit mee gemaakt. En hoop dat het ook nooit gaat gebeuren.

Het is niet dat ik daar bekend om sta ofzo. :')
pi_151618139
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2015 18:42 schreef NegroideNeger het volgende:

[..]

Hoe moet ze weten dat ik haar ga slaan. Dat is gewoon mijn reactie. Heb het nooit mee gemaakt. En hoop dat het ook nooit gaat gebeuren.

Het is niet dat ik daar bekend om sta ofzo. :')
Je zou het haar nu kunnen vertellen dat je haar gaat slaan als ze vreemdneukt. Kan ze nu kiezen of ze bij je blijft of meteen haar zooi pakken toch? Blijft ze, dan weet ze dat ze klappen kan gaan krijgen en moet ze niet zeuren als het dan zo is. Lijkt me wel zo eerlijk, toch?
pi_151618345
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 18:45 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je zou het haar nu kunnen vertellen dat je haar gaat slaan als ze vreemdneukt. Kan ze nu kiezen of ze bij je blijft of meteen haar zooi pakken toch? Blijft ze, dan weet ze dat ze klappen kan gaan krijgen en moet ze niet zeuren als het dan zo is. Lijkt me wel zo eerlijk, toch?
Daar geef ik jou wel gelijk in ja.
Maar dan komt het over als een dreigement of chantage haha.
pi_151618385
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2015 18:50 schreef NegroideNeger het volgende:

[..]

Daar geef ik jou wel gelijk in ja.
Maar dan komt het over als een dreigement of chantage haha.
Mij is altijd geleerd dat eerlijkheid het langst duurt, dus je weet wat je vanavond te doen staat bro.

Als je je verhaal kwijt wilt, kun je natuurlijk altijd in R&P een topicje aanmaken he. Sterkte!

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2015 18:52:22 ]
  zondag 12 april 2015 @ 18:54:14 #130
168739 Red_85
'echt wel'
pi_151618527
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 15:43 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Ik denk dat je met een échte one-issue anti-Marokkanen partij heel wat stemmen zou kunnen trekken.
Ik denk het ook. En als er iedere week dit soort nieuwe filmpjes komen, gaan heel wat mensen daar in mee. Hoe zou dat toch kunnen?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_151618561
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 17:10 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Waarom schrijf je dan het er domme "genetische afval" in de TT want dat slaat helemaal nergens op en lijkt eerlijk gezegd op de Nazi literatuur met de jodenvervolging als gevolg. Als het aan de cultuur ligt is het namelijk niet DNA gerelateerd.
Wel ja joh, "Nazi", "Jodenvervolging". Doe anders even een Godwin. Lucht het op?

Ik heb het over deze persoon. Die is als mens wmb mislukt. Daarom noem ik hem genetish afval.

[ Bericht 13% gewijzigd door Specularium op 12-04-2015 18:58:54 ]
  zondag 12 april 2015 @ 18:58:11 #132
168739 Red_85
'echt wel'
pi_151618696
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 16:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Dat een jochie een meisje sloeg? Nee. Vechtpartijtjes tussen jongens en jongens en meiden en meiden.

quote:
Echt zo raar he..
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_151618720
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 18:54 schreef Flounder het volgende:

[..]

Wel ja joh, "Nazi", "Jodenvervolging". Doe anders even een Godwin. Lucht het op?

Ik heb het over deze persoon. Die is als mens wmb mislukt. Daarom noem ik hem genetish afval.
Je veroorzaakt het zelf met die teksten. Verder mag je zelf weten wat je met mijn tekst doet ik associeer "genetisch afval" als het om mensen gaat nu eenmaal op basis van de geschiedenis met de joden vervolging. Als jij het passend vind om die term te gebruiken moet je dat zelf maar weten maar je maakt jezelf belachelijk want genetische tekortkomingen kun je dus mensen niet verwijten, die zijn er slachtoffer van.

[ Bericht 11% gewijzigd door Specularium op 12-04-2015 18:59:17 ]
pi_151618890
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 18:54 schreef Flounder het volgende:

[..]

He, waarom wordt mijn tekst aangepast?! Nu is het uit zijn verband gerukt. Kan niet hè?
  zondag 12 april 2015 @ 19:03:49 #135
186587 Byzantynixschii
pi_151618931
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2015 18:30 schreef NegroideNeger het volgende:

[..]

Nee. Vreemd gaan is lafheid in zijn puurste vorm. Als ze iets tekort komt, moet ze dat voor mijn gezicht laten weten of gewoon uit maken. Niet bullshit achter mijn rug doen. Dan behandel ik haar als iedereen die mij disrespect. Want zo voel ik mij dan op zo een moment.

En correctie: een vrouw slaan voor bullshit is laf. En een vrouw zo over jou heen laten lopen is laf.

Als ze de ballen heeft om vreemd tegaan, moet ze ook de ballen hebben om klappen te kunnen ontvangen.
Troll.
pi_151619080
Goed ik ben weg. Postings worden naar gelieven van een modje hier uit zijn verband gerukt door een edit. Triest.
pi_151619187
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 19:03 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Troll.
Naah, maar dat mag je denken van mij. :)
pi_151619324
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 18:51 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Mij is altijd geleerd dat eerlijkheid het langst duurt, dus je weet wat je vanavond te doen staat bro.

Als je je verhaal kwijt wilt, kun je natuurlijk altijd in R&P een topicje aanmaken he. Sterkte!
Ja man, wijze woorden. Thanks brother, ik ga het zeker vertellen. En een topic is niet nodig!
  zondag 12 april 2015 @ 19:14:55 #139
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_151619453
Minder minder minder
Ik ben inmiddels overleden
  zondag 12 april 2015 @ 19:17:22 #140
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_151619580
quote:
4s.gif Op zondag 12 april 2015 16:00 schreef NotYou het volgende:

Ze doen hun best!
:O
Word jij niet moe van jezelf? Hier ook al:

quote:
8s.gif Op maandag 6 april 2015 20:49 schreef NotYou het volgende:
Vuile xenofoben, respecteer de rijke culturele tradities van dit bijzondere volk waarvan wij als land veel kunnen leren!
Krekker is de bom!
pi_151619621
quote:
Als je niet vuistdiep in de kontjes van deze bontkraagjes kruipt ben je een vieze racist volgens sommigen op dit forum.
pi_151619689
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2015 19:09 schreef NegroideNeger het volgende:

[..]

Naah, maar dat mag je denken van mij. :)
Troll
  zondag 12 april 2015 @ 19:19:22 #143
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_151619699
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 18:28 schreef Religieisfacisme het volgende:

[..]

Vind je ?? Ik vind een mishandeling wel nieuws en al helemaal als blijkt dat er landelijk patroon te herkennen is waarbij mensen van een bepaalde religie, die berucht is vanwege haar gewelddadige karakter, tekens weer betrapt worden als ze op Nederlandse meisjes inhakken.
Het meisje zag er overigens niet bepaald autochtoon Nederlands uit.
Krekker is de bom!
  zondag 12 april 2015 @ 19:19:24 #144
236046 NotYou
tigerblood
pi_151619701
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 19:17 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

:O
Word jij niet moe van jezelf? Hier ook al:

[..]

Het prikt in dat babybillenzachte onderbuikje van je, hè? Lief dat je aan me gedacht hebt. O+
Je suis Charlie Sheen
  zondag 12 april 2015 @ 19:20:31 #145
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_151619761
quote:
10s.gif Op zondag 12 april 2015 19:19 schreef NotYou het volgende:

[..]

Het prikt in dat babybillenzachte onderbuikje van je, hè?
:?
Krekker is de bom!
  zondag 12 april 2015 @ 19:23:17 #146
236046 NotYou
tigerblood
pi_151619918
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 19:20 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

:?
Je suis Charlie Sheen
  zondag 12 april 2015 @ 19:23:23 #147
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_151619924
quote:
Waarom?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zondag 12 april 2015 @ 19:24:07 #148
236046 NotYou
tigerblood
pi_151619960
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2015 19:23 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Waarom?
Waar blijven mijn specerijen uit de koloniën?
Je suis Charlie Sheen
  zondag 12 april 2015 @ 19:25:01 #149
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_151620022
quote:
10s.gif Op zondag 12 april 2015 19:23 schreef NotYou het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik vind dat je de plak volledig misslaat met jouw ironische opmerkingen. Wat heeft dat met onderbuikgevoelens te maken?
Krekker is de bom!
  zondag 12 april 2015 @ 19:25:22 #150
186587 Byzantynixschii
pi_151620038
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 19:19 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Zijn daar uiterlijke criteria aan verbonden dan?
pi_151620057
quote:

[..]

Waarom?
Omdat we geen asociaal volk met het IQ van een baviaan zijn. Het staat je vrij om zelf een uitzondering te zijn indien je op hetzelfde intelligentieniveau opereert.
pi_151620083
quote:

[..]

Waarom?
Seriously? :')
Omdat ik geen vrouwen sla. Jij wel?
pi_151620090
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 19:25 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Schijnbaar wel.

Want mensen kunnen ook al hun religie raden aan de video's lees ik.
  zondag 12 april 2015 @ 19:26:30 #154
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_151620098
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 19:25 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Doorgaans wel ja, uitzonderingen daargelaten. Vanwaar deze vraag?
Krekker is de bom!
pi_151620112
quote:

[..]

Wat doet dat ertoe?
  zondag 12 april 2015 @ 19:27:12 #156
186587 Byzantynixschii
pi_151620125
quote:
14s.gif Op zondag 12 april 2015 19:25 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Omdat we geen asociaal volk met het IQ van een baviaan zijn. Het staat je vrij om zelf een uitzondering te zijn indien je op hetzelfde intelligentieniveau opereert.
Jij bent juist wel een baviaan, aangezien je impliceert dat je alleen weg loopt als het om een vrouw gaat en niet om een man. :')
pi_151620127
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 19:26 schreef Flounder het volgende:

[..]

Wat doet dat ertoe?
Schijnbaar veel.
pi_151620138
Kut mensen op die video
  zondag 12 april 2015 @ 19:27:46 #159
186587 Byzantynixschii
pi_151620151
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 19:26 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Doorgaans wel ja, uitzonderingen daargelaten. Vanwaar deze vraag?
Welke criteria zijn dat dan en wie heeft ze bepaald voor ons?
pi_151620174
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 19:27 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Schijnbaar veel.
Onderbouw dat eens?
pi_151620204
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 19:27 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Jij bent juist wel een baviaan, aangezien je impliceert dat je alleen weg loopt als het om een vrouw gaat en niet om een man. :')
Dat impliceer ik niet. Je verstandelijke beperking speelt weer op waardoor je dingen leest die er niet zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2015 19:30:23 ]
pi_151620251
Hier op FOK was er laatst een topic waarin veel mannelijke users zeiden dat ze een vrouw even hard terug zouden slaan als het komt op fysiek geweld. En mensen doen nu ineens verontwaardigd :')

Respect voor die vrouw iig.
  zondag 12 april 2015 @ 19:30:26 #163
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_151620290
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 19:26 schreef Flounder het volgende:

[..]

Wat doet dat ertoe?
Voor sommige mensen, waaronder jij volgens mij, is het blijkbaar relevant genoeg om expliciet te vermelden:

quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 18:28 schreef Religieisfacisme het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 15:46 schreef Flounder het volgende:

Krekker is de bom!
  zondag 12 april 2015 @ 19:30:45 #164
186587 Byzantynixschii
pi_151620305
quote:
10s.gif Op zondag 12 april 2015 19:28 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat impliceer ik niet. Je verstandelijke beperking speelt weer op waardoor je dingen leest die er niet zijn.
Nee? Waarom heb je het dan over 'vrouw' en niet over 'mens'?
pi_151620391
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 19:30 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Voor sommige mensen, waaronder jij volgens mij, is het blijkbaar relevant genoeg om expliciet te vermelden:

[..]

[..]

Als het zo relevant voor mij was als dat jij hier impliceert had ik dit hele topic niet geopend.
pi_151620424
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 19:30 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Nee? Waarom heb je het dan over 'vrouw' en niet over 'mens'?
Quote mij waarin ik het over 'vrouw' heb en anders zie ik je excuses wel tegemoet.
  zondag 12 april 2015 @ 19:33:34 #167
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_151620463
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 19:27 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Welke criteria zijn dat dan en wie heeft ze bepaald voor ons?
Je begrijpt zelf volgens mij toch ook wel dat de oorspronkelijke inwoners van een land vaak specifieke uiterlijke kenmerken hebben. Zo zijn autochtone Nederlanders doorgaans niet negroïde of Aziatisch, maar blank. Ook zien ze er doorgaans net wat anders uit dat Oost Europeaanse blanken, etc.
Krekker is de bom!
pi_151620467
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 19:32 schreef Flounder het volgende:

[..]

Als het zo relevant voor mij was als dat jij hier impliceert had ik dit hele topic niet geopend.
Want dat het mishandelde meisje op de 1e video niet autochtoon NL is kan een blinde nog zien.
  zondag 12 april 2015 @ 19:35:34 #169
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_151620590
quote:
15s.gif Op zondag 12 april 2015 19:24 schreef NotYou het volgende:

[..]

Waar blijven mijn specerijen uit de koloniën?
Dat je jezelf niet mag verdedigen tegen vrouwen is nogal 19de eeuws.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
  zondag 12 april 2015 @ 19:35:34 #170
186587 Byzantynixschii
pi_151620591
quote:
10s.gif Op zondag 12 april 2015 19:32 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Quote mij waarin ik het over 'vrouw' heb en anders zie ik je excuses wel tegemoet.
Blijkbaar schreef Flounder dat.

Echter vroeg iemand 'waarom'? En gaf jij daar vervolgens antwoord op.
  zondag 12 april 2015 @ 19:35:49 #171
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_151620603
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 19:32 schreef Flounder het volgende:

[..]

Overigens ben ik van mening dat de afkomst v/h slachtoffer wel degelijk relevant zou kunnen zijn, maar alleen wanneer zou blijken dat dit tuig het specifiek op blonde meisjes zou hebben gemunt.
Krekker is de bom!
pi_151620645
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 19:35 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Blijkbaar schreef Flounder dat.

Echter vroeg iemand 'waarom'? En gaf jij daar vervolgens antwoord op.
Ik vat dit maar op als een sportieve 'sorry dat ik het verkeerd las'.
  zondag 12 april 2015 @ 19:37:08 #173
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_151620678
quote:
15s.gif Op zondag 12 april 2015 19:26 schreef Flounder het volgende:

[..]

Seriously? :')
Omdat ik geen vrouwen sla. Jij wel?
Als ze mij slaan wel ja, dat gaan ze maar mooi bij iemand anders doen.
  zondag 12 april 2015 @ 19:38:07 #174
186587 Byzantynixschii
pi_151620724
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 19:33 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Je begrijpt zelf volgens mij toch ook wel dat de oorspronkelijke inwoners van een land vaak specifieke uiterlijke kenmerken hebben. Zo zijn autochtone Nederlanders doorgaans niet negroïde of Aziatisch, maar blank. Ook zien ze er doorgaans net wat anders uit dat Oost Europeaanse blanken, etc.
'Doorgaans'.

Er zijn genoeg allochtonen in Nederland die er uitzien alsof hun voorvaderen nog uit de Friesche klei zijn getrokken in de middeleeuwen.

Evenzogoed zijn er ontelbaar veel autochtonen met een kleurtje.
  zondag 12 april 2015 @ 19:39:52 #175
186587 Byzantynixschii
pi_151620816
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 19:33 schreef Flounder het volgende:

[..]

Want dat het mishandelde meisje op de 1e video niet autochtoon NL is kan een blinde nog zien.
Niet iedereen met een kleurtje is allochtoon, meneer de racist.
  zondag 12 april 2015 @ 19:41:16 #176
186587 Byzantynixschii
pi_151620894
quote:
14s.gif Op zondag 12 april 2015 19:36 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik vat dit maar op als een sportieve 'sorry dat ik het verkeerd las'.
Prima.

Blijft wel een vreemd antwoord van je als blijkt dat je het helemaal niet eens bent met het verhaal van Flounder.
pi_151620929
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2015 19:37 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Als ze mij slaan wel ja, dat gaan ze maar mooi bij iemand anders doen.
Dan ram je een meisje ook echt vol op de bakkes zoals in dat filmpje....? :{

Ik hoop echt voor je dat je zit te trollen.Anders ben je kansloos.
  zondag 12 april 2015 @ 19:42:39 #178
186587 Byzantynixschii
pi_151620969
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 19:41 schreef Flounder het volgende:

[..]

Fysiek geweld is sowieso kansloos tokkiegedrag, het geslacht doet daarbij niet ter zake.
  zondag 12 april 2015 @ 19:43:02 #179
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_151620992
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 19:38 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

'Doorgaans'.

Er zijn genoeg allochtonen in Nederland die er uitzien alsof hun voorvaderen nog uit de Friesche klei zijn getrokken in de middeleeuwen.

Evenzogoed zijn er ontelbaar veel autochtonen met een kleurtje.
Ik zeg toch niet dat allochtonen er niet uit kunnen zien als autochtonen??

Ik zeg alleen dat autochtone Nederlanders doorgaans blank zijn. Autochtonen met een kleurtje heb je (nog niet) zo heel veel. En diegenen met een kleurtje hebben vaak ergens ook buitenlandse voorouders (vaak uit Indonesië of 1 v/d oud kolonies)
Krekker is de bom!
  zondag 12 april 2015 @ 19:43:38 #180
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_151621030
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 19:39 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat je niet serieus bent. Mocht je dit wel zijn heb ik 1 tip voor je: zoek eens op wat racisme betekent.
Krekker is de bom!
pi_151621091
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 19:39 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Aaaiiii, als dat meisje nou iets niet heeft is het een kleurtje. Er zijn meer uiterlijke kenmerken dan alleen kleur. (Krijgen jullie "racist" roepers nou een harde piemel als je dat woord gebruikt?)
  zondag 12 april 2015 @ 19:46:11 #182
236046 NotYou
tigerblood
pi_151621129
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 19:45 schreef Flounder het volgende:

[..]

(Krijgen jullie "racist" roepers nou een harde piemel als je dat woord gebruikt?)
En krijg jij dan weer een harde als je daaraan denkt? En gaan jullie dan samen de bosjes naast de parkeerplaats in?
Je suis Charlie Sheen
  zondag 12 april 2015 @ 19:47:16 #183
186587 Byzantynixschii
pi_151621175
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 19:43 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ik zeg alleen dat autochtone Nederlanders doorgaans blank zijn. Autochtonen met een kleurtje heb je (nog niet) zo heel veel. En diegenen met een kleurtje hebben vaak ergens ook buitenlandse voorouders (vaak uit Indonesië of 1 v/d oud kolonies)
Het hebben van buitenlandse voorouders zegt niets. Het gaat om je directe ouders. Je bent allochtoon als een of beide in het buitenland zijn geboren.

Wat de kleur van je huid is doet niet terzake.

Maar autochtoon of allochtoon, ik zie sowieso niet in wat daar relevant aan zou zijn.
pi_151621184
quote:
5s.gif Op zondag 12 april 2015 19:46 schreef NotYou het volgende:

[..]

En krijg jij dan weer een harde als je daaraan denkt? En gaan jullie dan samen de bosjes naast de parkeerplaats in?
Alleen als jij meedoet.
  zondag 12 april 2015 @ 19:49:01 #185
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_151621241
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 19:41 schreef Flounder het volgende:

[..]

Normaal gelijke munt. Overigens nog nooit voorgekomen.
  zondag 12 april 2015 @ 19:49:06 #186
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_151621245
Ik ben wel blij dat mijn dochters (tot zover!) goed kunnen leren en dus later niet naar een VMBO-school hoeven. Vroeger was dat ook wel wat ruwer, maar ging het nog wel. Tegenwoordig is het gewoon een enorme poel van uitsluiting, geweld, -religieus- extremisme en apengedrag.
Fijn naar het gymnasium en daarna naar de universiteit!
The End Times are wild
pi_151621427
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 19:49 schreef LXIV het volgende:
Ik ben wel blij dat mijn dochters (tot zover!) goed kunnen leren en dus later niet naar een VMBO-school hoeven. Vroeger was dat ook wel wat ruwer, maar ging het nog wel. Tegenwoordig is het gewoon een enorme poel van uitsluiting, geweld, -religieus- extremisme en apengedrag.
Fijn naar het gymnasium en daarna naar de universiteit!
Dat geloof ik graag. Ik was vorige week afwisselend in een museum, in een natuurgebied en in een dierentuin. Allemaal gelegen in de Randstad. Hartstikke druk door het mooie weer, maar geen moslim gezien. Valt wel op.
  zondag 12 april 2015 @ 19:55:54 #188
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_151621500
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 19:54 schreef Flounder het volgende:

[..]

Dat geloof ik graag. Ik was vorige week afwisselend in een museum, in een natuurgebied en in een dierentuin. Allemaal gelegen in de Randstad. Hartstikke druk door het mooie weer, maar geen moslim gezien. Valt wel op.
In natuurgebieden of op landschappelijke fietsroutes zie je eigenlijk ook altijd alleen maar blanken.
The End Times are wild
pi_151621506
Dit soort Marokkaanse klootzakjes moeten gewoon in opvoedingskampen geplaatst worden. Laat ze daar maar eens wat waarden en normen aanleren want van hun kansloze ouders hoef je dat niet te verwachten.
  zondag 12 april 2015 @ 19:56:10 #190
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_151621521
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 19:47 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Het hebben van buitenlandse voorouders zegt niets. Het gaat om je directe ouders. Je bent allochtoon als een of beide in het buitenland zijn geboren.

Wat de kleur van je huid is doet niet terzake.

Maar autochtoon of allochtoon, ik zie sowieso niet in wat daar relevant aan zou zijn.
Tsja, als je gaat lopen ontkennen dat autochtone Nederlanders typische uiterlijke kenmerken hebben (die soms overeenkomen met de kenmerken van bewoners van andere landen), dan weet ik het ook niet meer.
Krekker is de bom!
pi_151621592
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 19:55 schreef LXIV het volgende:

[..]

In natuurgebieden of op landschappelijke fietsroutes zie je eigenlijk ook altijd alleen maar blanken.
Dat niet.
  zondag 12 april 2015 @ 20:08:25 #192
186587 Byzantynixschii
pi_151622017
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 19:56 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Tsja, als je gaat lopen ontkennen dat autochtone Nederlanders typische uiterlijke kenmerken hebben (die soms overeenkomen met de kenmerken van bewoners van andere landen), dan weet ik het ook niet meer.
Een persoon met overduidelijk Arabische uiterlijke kenmerken die hier is geboren en wiens ouders hier ook zijn geboren is net zo autochtoon als jij en ik.

Dat jij daar anders overdenkt is prima, maar maakt je een nogal eng persoon.
  zondag 12 april 2015 @ 20:09:17 #193
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_151622060
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 20:08 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Een persoon met overduidelijk Arabische uiterlijke kenmerken die hier is geboren en wiens ouders hier ook zijn geboren is net zo autochtoon als jij en ik.

Dat jij daar anders overdenkt is prima, maar maakt je een nogal eng persoon.
:'( x 1000
Krekker is de bom!
  zondag 12 april 2015 @ 20:19:31 #194
186587 Byzantynixschii
pi_151622547
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 20:09 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

:'( x 1000
Ga nu maar ergens anders janken over huidskleur en andere dingen waar je je ongemakkelijk bij voelt.
  zondag 12 april 2015 @ 20:20:37 #195
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_151622596
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 20:19 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Ga nu maar ergens anders janken over huidskleur en andere dingen waar je je ongemakkelijk bij voelt.
Ik heb ze zelden achterlijker meegemaakt dan jij :')
Krekker is de bom!
  zondag 12 april 2015 @ 20:36:35 #196
186587 Byzantynixschii
pi_151623505
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 20:20 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ik heb ze zelden achterlijker meegemaakt dan jij :')
Zegt het ventje dat denkt dat alle mensen met een kleurtje allochtoon zijn. _O- :D
  zondag 12 april 2015 @ 20:55:31 #197
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_151624542
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 20:36 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Zegt het ventje dat denkt dat alle mensen met een kleurtje allochtoon zijn. _O- :D
Volgens mij heb jij nogal problemen met begrijpend lezen |:(

Waar zeg ik dat alle mensen met een kleurtje allochtoon zijn?
Krekker is de bom!
  zondag 12 april 2015 @ 21:13:10 #198
186587 Byzantynixschii
pi_151625542
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 20:55 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij nogal problemen met begrijpend lezen |:(

Waar zeg ik dat alle mensen met een kleurtje allochtoon zijn?
Huidskleur is volledig irrelevant mbt de vraag of iemand allochtoon of autochtoon is.
  zondag 12 april 2015 @ 21:16:37 #199
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_151625742
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 21:13 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Huidskleur is volledig irrelevant mbt de vraag of iemand allochtoon of autochtoon is.
Wat begrijp je niet aan 'autochtone Nederlanders hebben doorgaans bepaalde typerende uiterlijke kenmerken'?
Krekker is de bom!
  zondag 12 april 2015 @ 21:25:51 #200
186587 Byzantynixschii
pi_151626204
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 21:16 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Wat begrijp je niet aan 'autochtone Nederlanders hebben doorgaans bepaalde typerende uiterlijke kenmerken'?
Ik zal je nog eens even quoten:

quote:

[..]

Jij kunt aan iemands uiterlijk niet zien of hij of zij allochtoon is of niet. Er zijn namelijk geen uiterlijke kenmerken die als criteria gelden voor de vraag of iemand allochtoon is.

Je praat dus onzin. Het beeld wat jij in je hoofd hebt van hoe een autochtone Nederlander er uit moet zien is een spookbeeld. Volstrekte onzin.
  zondag 12 april 2015 @ 21:43:20 #201
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_151627161
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 21:25 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Ik zal je nog eens even quoten:

[..]

Jij kunt aan iemands uiterlijk niet zien of hij of zij allochtoon is of niet. Er zijn namelijk geen uiterlijke kenmerken die als criteria gelden voor de vraag of iemand allochtoon is.

Je praat dus onzin. Het beeld wat jij in je hoofd hebt van hoe een autochtone Nederlander er uit moet zien is een spookbeeld. Volstrekte onzin.
Krekker is de bom!
  zondag 12 april 2015 @ 22:15:42 #202
186587 Byzantynixschii
pi_151628621
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 21:43 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 20:19 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

^O^
  zondag 12 april 2015 @ 23:21:55 #203
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_151631617
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 19:54 schreef Flounder het volgende:

[..]

Geniet er nog maar van nu er nog een ruimte en een (klein) budget is. En je kunt wel raden waar dat straks naartoe gaat.
pi_151632501
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 21:43 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wat klopt er niet aan dan?
  maandag 13 april 2015 @ 01:31:49 #205
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_151634517
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2015 23:48 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het is onzin. Nederlanders hebben in negen van de tien gevallen een blanke huidskleur. Deze gasten zijn hier geboren maar hebben sowieso minimaal één ouder uit het Rifgebergte. Aan het filmpje te zien hebben ze ook gedrag passend bij een primitief bergcultuurtje.

Precies het type waar Aboutaleb het over had.
pi_151634620
Volgens begint het meisje eerst te slaan. Dat is trouwens geen goeie reden om een meisje terug te slaan. In zo'n geval zou ik haar losse handjes vastgrijpen en een kopstoot geven.
  maandag 13 april 2015 @ 02:03:19 #207
186587 Byzantynixschii
pi_151634837
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 01:31 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Het is onzin. Nederlanders hebben in negen van de tien gevallen een blanke huidskleur. Deze gasten zijn hier geboren maar hebben sowieso minimaal één ouder uit het Rifgebergte. Aan het filmpje te zien hebben ze ook gedrag passend bij een primitief bergcultuurtje.

Jij zou in een circus moeten gaan werken.

Dat je gewoon door naar mensen te kijken kunt vertellen waar hun ouders zijn geboren. Daar kun je geld mee verdienen.

En je bent nog een clown ook.

Twee vliegen, één klap!
pi_151635564
En het zijn weer eens marrokkanen :') wat een verrassing.
Tering, het zal eens niet..
There are only 151 Pokémon.
  maandag 13 april 2015 @ 07:51:40 #209
236046 NotYou
tigerblood
pi_151635624
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 01:31 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Wanneer/citaat?
Je suis Charlie Sheen
  maandag 13 april 2015 @ 08:41:24 #210
262 Re
Kiss & Swallow
pi_151636110
quote:
5s.gif Op maandag 13 april 2015 07:51 schreef NotYou het volgende:

[..]

Wanneer/citaat?
ja alleen de IS slaat vrouwen...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 13 april 2015 @ 09:31:55 #211
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_151636915
Toch wel grappig om te zien dat het weer Nederlanders zijn.
  maandag 13 april 2015 @ 09:43:08 #212
396550 Richestorags
pi_151637186
quote:
14s.gif Op maandag 13 april 2015 02:03 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Jij zou in een circus moeten gaan werken.

Dat je gewoon door naar mensen te kijken kunt vertellen waar hun ouders zijn geboren. Daar kun je geld mee verdienen.

En je bent nog een clown ook.

Twee vliegen, één klap!
Dat jij geen Marokkanen kunt herkennen omdat je in een blanke villawijk woont geldt niet voor iedereen natuurlijk.
  maandag 13 april 2015 @ 09:44:17 #213
396550 Richestorags
pi_151637213
quote:
5s.gif Op maandag 13 april 2015 07:51 schreef NotYou het volgende:

[..]

Wanneer/citaat?
In het topic over jongeren die kansen kregen aangeboden maar niet kwamen opdagen terwijl in de moskee continu discriminazzzzzzzie werd geroepen.
pi_151637303
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 09:44 schreef Richestorags het volgende:

[..]

In het topic over jongeren die kansen kregen aangeboden maar niet kwamen opdagen terwijl in de moskee continu discriminazzzzzzzie werd geroepen.
Hou toch je bek man. :')
  maandag 13 april 2015 @ 09:53:02 #215
396550 Richestorags
pi_151637414
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 09:48 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Hou toch je bek man. :')
Sterke reply, ik zal mijn mening herzien nu.
  maandag 13 april 2015 @ 09:58:15 #216
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_151637539
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2015 23:48 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het is simpelweg vrij achterlijk te ontkennen dat de autochtone inwoners van een land bepaalde te specificeren typische uiterlijke kenmerken hebben. Of wil je ook beweren dat het ook onzin is dat de 'autochtone' Chinezen in een bepaalde regio in China doogaans een Aziatisch uiterlijk / kleine ogen hebben, om maar wat te noemen?
Krekker is de bom!
  maandag 13 april 2015 @ 10:03:33 #217
396550 Richestorags
pi_151637671
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 09:58 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Het is simpelweg vrij achterlijk te ontkennen dat de autochtone inwoners van een land bepaalde te specificeren typische uiterlijke kenmerken hebben. Of wil je ook beweren dat het ook onzin is dat de 'autochtone' Chinezen in een bepaalde regio in China doogaans een Aziatisch uiterlijk / kleine ogen hebben, om maar wat te noemen?
Al helemaal als je het over oorspronkelijke bewoners hebt.
pi_151639263
Compleet geschift, zulke figuren. Je zou haast gaan denken dat één of andere parasiet bezig is om hun hersens aan te tasten of zo.
pi_151639423
quote:

[..]

Het is simpelweg vrij achterlijk te ontkennen dat de autochtone inwoners van een land bepaalde te specificeren typische uiterlijke kenmerken hebben.
Je had het over autochtonen. Lichtgetinte tokkies kunnen ook prima autochtoons zijn.
pi_151640336
'Genetisch afval?' :? :?
  maandag 13 april 2015 @ 11:50:17 #221
186587 Byzantynixschii
pi_151640344
quote:

[..]

Hou nou eens op met deze onzin man.

Of je autochtoon of allochtoon bent heeft niets maar dan ook NIETS met je huidskleur te maken.
  maandag 13 april 2015 @ 12:18:46 #223
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_151641199
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 15:39 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Terwijl ze met die bierpens, Euroshopper sjekkie en constante bedwelming door Lidl-kansenbier helemaal niemand aankunnen. :')
pi_151642047
quote:

In sommige kringen is het doodnormaal om jongens en mannen te leren dat er geen enkele reden of excuus bestaat om een vrouw te slaan. Dus ja, het is zijn schuld. Hij had z'n klauwen thuis moeten houden. En nee, vrouwen mogen ook niet slaan. Maar vanwege het verschil in kracht, heeft de man een extra verantwoordelijkheid.
  maandag 13 april 2015 @ 13:35:20 #225
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_151643511
quote:
7s.gif Op maandag 13 april 2015 11:15 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je had het over autochtonen. Lichtgetinte tokkies kunnen ook prima autochtoons zijn.
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 19:33 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 19:43 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

De user waar ik op reageer heeft dus of heel grote moeite met begrijpend lezen of hij is werkelijk waar zo geschift dat hij loopt te ontkennen dat autochtone Nederlanders overwegend blank zijn.
Krekker is de bom!
  maandag 13 april 2015 @ 13:37:21 #226
262 Re
Kiss & Swallow
pi_151643565
je wordt getrolld
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 13 april 2015 @ 13:39:22 #227
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_151643629
quote:
18s.gif Op maandag 13 april 2015 13:37 schreef Re het volgende:
je wordt getrolld
Voor de persoon in kwestie mag ik hopen van wel. Maar ik ben bang dat de persoon nog serieus is ook.
Krekker is de bom!
pi_151644139
Dit soort mensen moeten per direct het land uitgezet worden of geëxecuteerd worden.
  Moderator maandag 13 april 2015 @ 15:03:39 #229
pi_151646125
quote:
10s.gif Op maandag 13 april 2015 12:18 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Terwijl ze met die bierpens, Euroshopper sjekkie en constante bedwelming door Lidl-kansenbier helemaal niemand aankunnen. :')
Inderdaad, maar wel hunzelf ook serieus nemen. Word je toch simpel van :')
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 13 april 2015 @ 16:39:53 #230
186587 Byzantynixschii
pi_151649398
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 13:35 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

[..]

[..]

De user waar ik op reageer heeft dus of heel grote moeite met begrijpend lezen of hij is werkelijk waar zo geschift dat hij loopt te ontkennen dat autochtone Nederlanders overwegend blank zijn.
Ik ontken helemaal niets, jankmuil.

Jij bent degene die stelt dat het meisje op de video er uit zag als een allochtoon.

Ik heb je vervolgens verteld dat je aan iemands lichamelijke kenmerken niet kunt zien of hij of zij allochtoon is of niet.

Dat jij vervolgens al berichten lang loopt te huilen over huidskleur doet niet ter zake.

Er zijn geen uiterlijke criteria voor allochtonen. Een allochtoon kan zo blank zijn als een Zweedse viking of zo zwart als roet of alles er tussen in.
pi_151649923
Pftoe hoer moet je ook maar niet zonder hoofddoek door de Islamitische Wijk gaan lopen... eigen schuld... Goed aangepakt door de Ordehandhavers.
  maandag 13 april 2015 @ 17:09:46 #232
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_151650431
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 16:39 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Ik ontken helemaal niets, jankmuil.

Jij bent degene die stelt dat het meisje op de video er uit zag als een allochtoon.

Ik heb je vervolgens verteld dat je aan iemands lichamelijke kenmerken niet kunt zien of hij of zij allochtoon is of niet.

Dat jij vervolgens al berichten lang loopt te huilen over huidskleur doet niet ter zake.

Er zijn geen uiterlijke criteria voor allochtonen. Een allochtoon kan zo blank zijn als een Zweedse viking of zo zwart als roet of alles er tussen in.
De kans dat het meisje met hoofddoek op onderstaand plaatje allochtoon is, is op dit moment veeele malen groter dan de kans dat ze autochtoon is. En daar heb je niet eens de hoofddoek voor nodig om dat te kunnen zien.

De kans dat de vrouwen op onderstaand plaatje allochtoon zijn, is veeeele malen groter dan de kans dat ze autochtoon zijn.

Maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat je echt niet in staat bent dat te snappen.
Krekker is de bom!
  maandag 13 april 2015 @ 19:58:35 #233
186587 Byzantynixschii
pi_151656375
Wat ben je nou aan het zeuren over kansberekening man?

Het meisje is allochtoon of niet.

Er zijn genoeg mensen met een kleurtje en/of hoofddoek die gewoon autochtoon zijn in Nederland.

Wat doe jij eigenlijk? Als je in de supermarkt in neger tegenkomt ga je dan tegen hem zeggen dat je de kans 83% in schat dat 'ie allochtoon is en of 'ie even wil bevestigen of dat klopt?

Die obsessie van jou met huidskleur is echt :r
pi_151656588
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 17:09 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

De kans dat het meisje met hoofddoek op onderstaand plaatje allochtoon is, is op dit moment veeele malen groter dan de kans dat ze autochtoon is. En daar heb je niet eens de hoofddoek voor nodig om dat te kunnen zien.
[ afbeelding ]

De kans dat de vrouwen op onderstaand plaatje allochtoon zijn, is veeeele malen groter dan de kans dat ze autochtoon zijn.
[ afbeelding ]

Maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat je echt niet in staat bent dat te snappen.
Ik ben benieuwd naar de onderbouwing van jou bij dat meisje. Volgens mij is het nauwelijks te zeggen waar beide ouders geboren zijn.
  maandag 13 april 2015 @ 20:32:43 #235
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_151657872
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 20:04 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd naar de onderbouwing van jou bij dat meisje. Volgens mij is het nauwelijks te zeggen waar beide ouders geboren zijn.
Ik zei aanvankelijk alleen dat ze er niet typisch autochtoon Nederlands uitzag. Ik heb nergens beweerd dat je op basis van het uiterlijk met 100% zekerheid kan beoordelen of iemand autochtoon of allochtoon is.

Dat Byzantynixschii er een belachelijke discussie van maakt door te gaan ontkennen dat bepaalde groepen, waaronder bijv. de autochtone bevolking, geen typische uiterlijke kenmerken kunnen hebben.... tsja...
Krekker is de bom!
  maandag 13 april 2015 @ 20:35:42 #236
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_151658033
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 19:58 schreef Byzantynixschii het volgende:
Er zijn genoeg mensen met een kleurtje en/of hoofddoek die gewoon autochtoon zijn in Nederland.
Dat is op dit moment dus echt een overgrote minderheid en de gemiddelde leeftijd in deze groep ligt nog laag, aangezien de immigratie uit niet westerse landen op grote schaal niet niet zo heel lang gaande is.

De rest van je post zal ik maar negeren, want volgens mij zie jij ze vliegen.
Krekker is de bom!
pi_151658143
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 20:32 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ik zei aanvankelijk alleen dat ze er niet typisch autochtoon Nederlands uitzag. Ik heb nergens beweerd dat je op basis van het uiterlijk met 100% zekerheid kan beoordelen of iemand autochtoon of allochtoon is.

Dat Byzantynixschii er een belachelijke discussie van maakt door te gaan ontkennen dat bepaalde groepen, waaronder bijv. de autochtone bevolking, geen typische uiterlijke kenmerken kunnen hebben.... tsja...
Dus je geeft Byzantynixschii gelijk. Dat de meeste Nederlanders blank zijn betekent namelijk niet dat een ander geen autochtoon kan zijn. Bepaalde uiterlijke kenmerken voor een autochtoon bestaan niet.
  maandag 13 april 2015 @ 20:56:09 #238
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_151659000
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 20:37 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dus je geeft Byzantynixschii gelijk. Dat de meeste Nederlanders blank zijn betekent namelijk niet dat een ander geen autochtoon kan zijn. Bepaalde uiterlijke kenmerken voor een autochtoon bestaan niet.
Ik ga niet nogmaals de hele discussie over doen. Ik denk dat ik vrij duidelijk ben geweest. Lees anders mijn posts terug, maar ik ga het niet nog een keer allemaal herhalen.
Krekker is de bom!
pi_151659822
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 20:56 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ik ga niet nogmaals de hele discussie over doen. Ik denk dat ik vrij duidelijk ben geweest. Lees anders mijn posts terug, maar ik ga het niet nog een keer allemaal herhalen.
Ik heb even wat teruggelezen en je hebt gewoon geen gelijk. Er zijn geen uiterlijke kenmerken waaraan je kunt zien of iemand allochtoon of autochtoon is. Je verwart blijkbaar veel voorkomende met bepalende kenmerken.
  maandag 13 april 2015 @ 21:13:52 #240
439880 Obamamamamama
pi_151659967
Internetdiscussies
  maandag 13 april 2015 @ 21:16:01 #241
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_151660104
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 21:11 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ik heb even wat teruggelezen en je hebt gewoon geen gelijk. Er zijn geen uiterlijke kenmerken waaraan je kunt zien of iemand allochtoon of autochtoon is. Je verwart blijkbaar veel voorkomende met bepalende kenmerken.
Waar heb ik het dan gehad over bepalende kenmerken? :? Ik heb volgens mij steeds gesproken over typerende kenmerken.
Krekker is de bom!
pi_151660162
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 21:16 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Waar heb ik het dan gehad over bepalende kenmerken? :? Ik heb volgens mij steeds gesproken over typerende kenmerken.
Dat maakt geen bal uit want typerende kenmerken zijn dus kenmerken waaraan je kunt bepalen wat het is.
  maandag 13 april 2015 @ 21:26:00 #243
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_151660650
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 21:16 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dat maakt geen bal uit want typerende kenmerken zijn dus kenmerken waaraan je kunt bepalen wat het is.
Bepalend is niet hetzelfde als typisch of typerend (volgens mij heb ik beiden gebruikt in mijn post).

Typische vrouwelijk gedrag betekent niet dat elke vrouw dit gedrag vertoond. Bepalend betekent dat het een voorwaarde is, typisch niet.
Krekker is de bom!
pi_151661169
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 21:26 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Bepalend is niet hetzelfde als typisch of typerend (volgens mij heb ik beiden gebruikt in mijn post).

Typische vrouwelijk gedrag betekent niet dat elke vrouw dit gedrag vertoond. Bepalend betekent dat het een voorwaarde is, typisch niet.
Typerend uiterlijk zegt dat je het type kunt bepalen. Jij schrijft:
quote:
Dat klopt dus gewoon niet.
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 21:25 schreef Byzantynixschii het volgende:

Dit is gewoon juist en dan reageer jij met een plaatje alsof het onzin of een troll is.

Je kunt aan het uiterlijk nooit zien of iemand allochtoon of autochtoon is, er is geen enkel uiterlijk kenmerk waaraan je dat kunt zien. Het enige dat bepalend is is waar de ouders zijn geboren, mijn vader en moeder zijn in Nederland geboren daarom ben ik autochtoon. Ik ben in Amerika geboren mijn kinderen zijn allochtoon. Knap ben je als je denkt dat je dat kunt zien aan het uiterlijk.
  maandag 13 april 2015 @ 21:49:10 #245
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_151661790
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 21:36 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Typerend uiterlijk zegt dat je het type kunt bepalen. Jij schrijft:

[..]

Dat klopt dus gewoon niet.

[..]

Dit is gewoon juist en dan reageer jij met een plaatje alsof het onzin of een troll is.

Je kunt aan het uiterlijk nooit zien of iemand allochtoon of autochtoon is, er is geen enkel uiterlijk kenmerk waaraan je dat kunt zien. Het enige dat bepalend is is waar de ouders zijn geboren, mijn vader en moeder zijn in Nederland geboren daarom ben ik autochtoon. Ik ben in Amerika geboren mijn kinderen zijn allochtoon. Knap ben je als je denkt dat je dat kunt zien aan het uiterlijk.
quote:
Dit is gewoon een keihard feit aangezien het gros v/d autochtone Nederlanders afstamt van bepaalde etnische groepen. Dat wil niet zeggen dat ELKE autochtone Nederlander aan die eisen voldoet en dat wil ook niet zeggen dat je op basis van het uiterlijk kan bepalen of iemand autochtoon of allochtoon is. Wel wil dit zeggen dat je in veel situaties op basis van de uiterlijke kenmerken kan stellen dat het aannemelijker is dat iemand allochtoon is dan autochtoon.

In de huidige situatie is de kans dat een pikzwarte neger van boven de, laten we zeggen, 25 jaar oud, allochtoon is, vele malen groter dan de kans dat hij autochtoon is. Dat is simpelweg een kwestie van kansberekening op basis van het aantal pikzwarte negers met ouders die beiden in NL zijn geboren.
Krekker is de bom!
pi_151661914
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 21:49 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

[..]

Dit is gewoon een keihard feit aangezien het gros v/d autochtone Nederlanders afstamt van bepaalde etnische groepen. Dat wil niet zeggen dat ELKE autochtone Nederlander aan die eisen voldoet en dat wil ook niet zeggen dat je op basis van het uiterlijk kan bepalen of iemand autochtoon of allochtoon is. Wel wil dit zeggen dat je in veel situaties op basis van de uiterlijke kenmerken kan stellen dat het aannemelijker is dat iemand allochtoon is dan autochtoon.

In de huidige situatie is de kans dat een pikzwarte neger van boven de, laten we zeggen, 25 jaar oud, allochtoon is, vele malen groter dan de kans dat hij autochtoon is. Dat is simpelweg een kwestie van kansberekening op basis van het aantal pikzwarte negers met ouders die beiden in NL zijn geboren.
Precies dus jij zegt dat op basis van kansberekening maar dan vergeet je alleen dat het dus niets zegt over één persoon. Je gebruikt dus de verkeerde woorden en gebruikt de statistiek verkeerd. Feit blijft dat je kunt zeggen dat de meeste autochtonen (nog) blank zijn maar dat er geen uiterlijke kenmerken zijn op basis waarvan je kunt zeggen dat iemand allochtoon of autochtoon is. Je kunt gokken op basis van uiterlijke kenmerken en dan neem je de kans dat je het fout hebt voor lief.

Jouw reacties waren dus helemaal fout.
  maandag 13 april 2015 @ 22:18:20 #247
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_151662970
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 21:52 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Precies dus jij zegt dat op basis van kansberekening maar dan vergeet je alleen dat het dus niets zegt over één persoon. Je gebruikt dus de verkeerde woorden en gebruikt de statistiek verkeerd. Feit blijft dat je kunt zeggen dat de meeste autochtonen (nog) blank zijn maar dat er geen uiterlijke kenmerken zijn op basis waarvan je kunt zeggen dat iemand allochtoon of autochtoon is. Je kunt gokken op basis van uiterlijke kenmerken en dan neem je de kans dat je het fout hebt voor lief.

Jouw reacties waren dus helemaal fout.
Nogmaals:

quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 20:32 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Krekker is de bom!
pi_151663552
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 22:18 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Nogmaals:

[..]

Dan moet je je eigen teksten en reacties maar eens nalezen want ik heb zo al een aantal reacties gezien waarin je dus wel erg fout zat.
  maandag 13 april 2015 @ 22:37:43 #249
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_151663791
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 22:31 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dan moet je je eigen teksten en reacties maar eens nalezen want ik heb zo al een aantal reacties gezien waarin je dus wel erg fout zat.
Kom met een quote zou ik zeggen. Voel je vrij om te laten zien wat niet klopt aan dat wat ik zeg.
Krekker is de bom!
pi_151663831
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 22:37 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Kom met een quote zou ik zeggen. Voel je vrij om te laten zien wat niet klopt aan dat wat ik zeg.
Dat heb ik al gedaan. Je doet in elk geval een aantal keer de juiste teksten van een ander af als onzin.
  maandag 13 april 2015 @ 22:57:26 #251
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_151664656
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 22:38 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dat heb ik al gedaan. Je doet in elk geval een aantal keer de juiste teksten van een ander af als onzin.
Omdat die user continu blijft ontkennen dat uiterlijke kenmerken in sommige gevallen wel degelijk een indicatie kunnen zijn dat iemand allochtoon is. Waarbij die betreffende user continu zinnen van een ander uit het verband rukt door te doen alsof die ander beweert dat je met 100% zekerheid op basis van het uiterlijk kan zeggen wat de afkomst van iemand is. Terwijl niemand dat beweerd heeft.

Tevens loopt die user ook nog zaken als racisme en obsessie met huidskleur erbij te halen, terwijl het puur gaat om een feitelijke constatering, namelijk dat autochtone Nederlanders overwegend blank zijn en over het algemeen wel degelijk bepaalde uiterlijke gemeenschappelijke kenmerken hebben.
Krekker is de bom!
pi_151664780
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 22:57 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Omdat die user continu blijft ontkennen dat uiterlijke kenmerken in sommige gevallen wel degelijk een indicatie kunnen zijn dat iemand allochtoon is.
Dat het 6 van de 10 keer op gaat is geen reden om mensen met dergelijke kenmerken als allochtoon te benaderen of zo te zien.
pi_151664815
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 22:57 schreef KreKkeR het volgende:
Omdat die user continu blijft ontkennen dat uiterlijke kenmerken in sommige gevallen wel degelijk een indicatie kunnen zijn dat iemand allochtoon is.
Die kunnen er dus ook niet zijn. Je kunt niet op basis van het feit dat er een grote statistische kans is in een individueel geval zeggen dat het een indicatie is. Je gokt dan gewoon maar het is geen enkele indicatie mbt die persoon. De kans dat een onbekende kaart schoppen aas is, is 1 op 52 (zonder jokers) maar elke onbekende kaart kan schoppen aas zijn. Als je niet weet welke kaart het is, is er geen enkele indicatie het blijft een pure gok.
  maandag 13 april 2015 @ 23:07:39 #254
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_151665055
quote:
7s.gif Op maandag 13 april 2015 23:00 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat het 6 van de 10 keer op gaat is geen reden om mensen met dergelijke kenmerken als allochtoon te benaderen of zo te zien.
Want het is iets ergs om allochtoon te zijn of zo? :?

Jullie hebben nog nooit meegemaakt dat iemand dacht dat je uit een bepaald land kwam? Wellicht als autochtone Nederlander die zich als toerist in het buitenland begaf? Of wellicht als allochtone Nederlander in Nederland.

Het spijt me, maar als dat al een probleem voor je is... :X

Los daarvan hangt het totaal af van het uiterlijk van de persoon. Een zeer donkere neger van boven de 25 jaar oud zal 9 van de 10 keer allochtoon zijn. Bij het meisje in het filmpje is het iets moeilijker in te schatten.
Krekker is de bom!
pi_151665253
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 23:07 schreef KreKkeR het volgende:
Want het is iets ergs om allochtoon te zijn of zo? :?
Dat kan best irritant zijn ja als je hier bent geboren en opgroeit en je jezelf niet meer of minder Nederlands acht dan een blond figuur. Maar los daarvan is het zoals Wespensteek aangeeft ook vrij onzinnig.

quote:
Jullie hebben nog nooit meegemaakt dat iemand dacht dat je uit een bepaald land kwam?
Niet in eigen land, nee.
  maandag 13 april 2015 @ 23:19:00 #256
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_151665472
quote:
14s.gif Op maandag 13 april 2015 23:12 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat kan best irritant zijn ja als je hier bent geboren en opgroeit en je jezelf niet meer of minder Nederlands acht dan een blond figuur. Maar los daarvan is het zoals Wespensteek aangeeft ook vrij onzinnig.
Een groot deel van de allochtonen is ook hier geboren en opgegroeid, dus wat is je punt?

Men hanteert nu eenmaal de termen autochtoon en allochtoon en feit blijft dat een deel v/d allochtonen andere typerende uiterlijke kenmerken heeft. De rest (dat ze wel of niet meer of minder Nederlands zijn) dat is iets wat jij erbij haalt. Zijn niet mijn woorden.

quote:
[..]

Niet in eigen land, nee.
Krekker is de bom!
pi_151665535
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 23:19 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Een groot deel van de allochtonen is ook hier geboren en opgegroeid, dus wat is je punt?
Dat het onzinnig is om op basis van uiterlijke kenmerken iemand als allochtoon of autochtoon te zien.
  maandag 13 april 2015 @ 23:20:43 #258
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_151665541
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 23:01 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Die kunnen er dus ook niet zijn. Je kunt niet op basis van het feit dat er een grote statistische kans is in een individueel geval zeggen dat het een indicatie is. Je gokt dan gewoon maar het is geen enkele indicatie mbt die persoon. De kans dat een onbekende kaart schoppen aas is, is 1 op 52 (zonder jokers) maar elke onbekende kaart kan schoppen aas zijn. Als je niet weet welke kaart het is, is er geen enkele indicatie het blijft een pure gok.
Wanneer je weet dat de 3 v/d 4 azen een gevouwen hoekje heeft (om maar wat te noemen) kun je hierdoor een stuk accurater gokken.
Krekker is de bom!
  maandag 13 april 2015 @ 23:23:30 #259
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_151665659
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 23:20 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat het onzinnig is om op basis van uiterlijke kenmerken iemand als allochtoon of autochtoon te zien.
Nogmaals, ik stel nergens dat iemand op basis van zijn uiterlijke kenmerken allochtoon of autochtoon is, dat maakte Byzantynixschii ervan.

Ik benoem alleen het feit, dat uiterlijke kenmerken wel degelijk een indicatie kunnen zijn en in sommige gevallen zelfs een sterke indicatie, dat iemand zelf niet in NL is geboren of op z'n minst 1 ouder heeft die in een 'niet-westers' land is geboren. (In geval van veel westerse landen wordt het al wat moeilijker.)
Krekker is de bom!
pi_151665709
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 23:20 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Wanneer je weet dat de 3 v/d 4 azen een gevouwen hoekje heeft (om maar wat te noemen) kun je hierdoor een stuk accurater gokken.
Dat klopt alleen die zijn er niet bij normale kaarten en ook bij mensen in Nederland hebben allochtonen geen uiterlijke kenmerken die ze onderscheiden van autochtonen. Maar ik ben blij dat je inderdaad nu inziet dat het gewoon gokken is wat zorgt dat je niets weet zelfs als de kans heel klein is.
pi_151665720
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 23:23 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Nogmaals, ik stel nergens dat iemand op basis van zijn uiterlijke kenmerken allochtoon of autochtoon is, dat maakte Byzantynixschii ervan.
quote:

[..]

maandag 13 april 2015 @ 23:26:11 #262
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_151665768
quote:
9s.gif Op maandag 13 april 2015 23:24 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

[..]

Eruit zien is niet hetzelfde als het ook werkelijk waar zijn.
Krekker is de bom!
  maandag 13 april 2015 @ 23:30:01 #263
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_151665899
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 23:24 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dat klopt alleen die zijn er niet bij normale kaarten en ook bij mensen in Nederland hebben allochtonen geen uiterlijke kenmerken die ze onderscheiden van autochtonen. Maar ik ben blij dat je inderdaad nu inziet dat het gewoon gokken is wat zorgt dat je niets weet zelfs als de kans heel klein is.
Bij bepaalde groepen allochtonen kun je op basis van hun uiterlijke kenmerken met zeer grote kans dat het klopt dergelijke uitspraken doen.

Verder heb ik NERGENS gezegd dat je met zekerheid zoiets kan vaststellen dus lul niet zo slap uit je nek met je 'dat je nu inderdaad inziet' |:(

Het verdraaien van mijn woorden wordt een beetje vermoeiend nu.
Krekker is de bom!
pi_151666061
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 23:30 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Bij bepaalde groepen allochtonen kun je op basis van hun uiterlijke kenmerken met zeer grote kans dat het klopt dergelijke uitspraken doen.

Verder heb ik NERGENS gezegd dat je met zekerheid zoiets kan vaststellen dus lul niet zo slap uit je nek met je 'dat je nu inderdaad inziet' |:(

Het verdraaien van mijn woorden wordt een beetje vermoeiend nu.
quote:
Dat Byzantynixschii er een belachelijke discussie van maakt door te gaan ontkennen dat bepaalde groepen, waaronder bijv. de autochtone bevolking, geen typische uiterlijke kenmerken kunnen hebben.
Als jij schrijft dat er typische uiterlijke kenmerken zijn dan geef je volgens mij echt aan dat je dan met zekerheid kunt vaststellen dat het autochtone mensen zijn. Het zijn dan toch kenmerken die een autochtoon niet heeft?
  maandag 13 april 2015 @ 23:38:43 #265
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_151666177
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 23:35 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

[..]

Als jij schrijft dat er typische uiterlijke kenmerken zijn dan geef je volgens mij echt aan dat je dan met zekerheid kunt vaststellen dat het autochtone mensen zijn. Het zijn dan toch kenmerken die een autochtoon niet heeft?
Nee. Volgens mij begrijp jij niet helemaal wat typisch betekent.

quote:
Betekenis ' typisch '

ty·pisch (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord)
1 karakteristiek, kenmerkend: dat is typisch Amerikaans
2 zonderling, vreemd: een typische jongen

http://www.vandale.nl/opz(...)lang=nn#.VSw3jvDCRow
Dat iets kenmerkend is voor in het bovenstaande voorbeeld, de VS, wil niet zeggen dat het alleen in de VS kan voorkomen. Grote benzine slurpende auto's van bepaalde merken zou je als typisch Amerikaanse wagens kunnen zien. Dat betekent niet dat je ze niet ook in NL zou kunnen tegenkomen.
Krekker is de bom!
pi_151666912
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 23:38 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Nee. Volgens mij begrijp jij niet helemaal wat typisch betekent.

[..]

Dat iets kenmerkend is voor in het bovenstaande voorbeeld, de VS, wil niet zeggen dat het alleen in de VS kan voorkomen. Grote benzine slurpende auto's van bepaalde merken zou je als typisch Amerikaanse wagens kunnen zien. Dat betekent niet dat je ze niet ook in NL zou kunnen tegenkomen.
Erg leuk alleen heb je het over een "typisch (uiterlijk) kenmerk" het uiterlijk is even minder van belang maar dat het een kenmerk is is bepalend, dat geeft aan dat je iets eraan kunt herkennen. Als jij het hebt over een typisch uiterlijk kenmerk dan is het dus een uiterlijk kenmerk waaraan je het zijn van allochtoon kunt herkennen en dat bestaat niet.

Overigens lijkt het mij logisch dat als je een Amerikaans merk auto ziet die auto uit Amerika komt, wat dat betreft is jouw voorbeeld goed. Bij allochtonen kun je echter geen "merk" zien omdat er geen uiterlijke kenmerken bestaan het zijn van allochtoon of autochtoon heeft geen enkel feitelijk verband met uiterlijk.
  dinsdag 14 april 2015 @ 00:10:46 #267
186587 Byzantynixschii
pi_151667195
Het blijft gewoon bizar, dat je iemand ziet met een kleurtje en meteen denkt: allochtoon!

Heel vreemd.
pi_151667346
quote:
9s.gif Op dinsdag 14 april 2015 00:10 schreef Byzantynixschii het volgende:
Het blijft gewoon bizar, dat je iemand ziet met een kleurtje en meteen denkt: allochtoon!

Heel vreemd.
Bizar nog wel? Alhoewel iemand met een 'kleurtje' rustig de Nederlandse nationaliteit kan hebben, en ook volledig Nederlands kan zijn, is het -per definitie- zo dat iemand met een getint uiterlijk -niet- zijn familie's roots in Nederland heeft. Dat kan drie/vier generaties terug zijn, maar ergens in de bloedlijn is het verhuisd. Dat is dus niet echt bizar te noemen :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2015 00:16:09 ]
pi_151667440
Heeft de vader van het meisje deze jongen al opgezocht?
  dinsdag 14 april 2015 @ 00:31:45 #270
186587 Byzantynixschii
pi_151667767
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 00:15 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Bizar nog wel? Alhoewel iemand met een 'kleurtje' rustig de Nederlandse nationaliteit kan hebben, en ook volledig Nederlands kan zijn, is het -per definitie- zo dat iemand met een getint uiterlijk -niet- zijn familie's roots in Nederland heeft. Dat kan drie/vier generaties terug zijn, maar ergens in de bloedlijn is het verhuisd. Dat is dus niet echt bizar te noemen :')
Een familie die al drie generaties in Nederland woont is dus niet allochtoon.
pi_151667808
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 00:31 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Een familie die al drie generaties in Nederland woont is dus niet allochtoon.
Klopt, dat is -exact- wat ik in mijn post zeg. Goed herhaald ^O^
Echter is het vooral heel erg logisch dat men bij een getint iemand sneller aan een allochtoon denkt dan bij een blank iemand. (Behalve bij Polen, die pluk je er ook zo uit)
pi_151668182
Bij voorkeur sla ik geen meiden maar deze vroeg er wel om. Als ze mij van achteren slaan dan kunnen ze klappen krijgen simpel zat. als zij begint met slaan dan kan ze dit verwachten. het viel nog mee trouwens. ik had waarschijnlijk haar smoel in de straatstenen gestompt.
Broederliefde.
  dinsdag 14 april 2015 @ 00:53:14 #273
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_151668192
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 00:33 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Echter is het vooral heel erg logisch dat men bij een getint iemand sneller aan een allochtoon denkt dan bij een blank iemand. (Behalve bij Polen, die pluk je er ook zo uit)
Plus dat bij bepaalde groepen mensen met buitenlandse roots met uiterlijke kenmerken die duidelijk anders zijn dan de 'oorspronkelijke' bewoners van NL, er nog maar heeeeel weining 3e generatie van boven een bepaalde leeftijd in NL woont.
Krekker is de bom!
  dinsdag 14 april 2015 @ 01:25:29 #274
186587 Byzantynixschii
pi_151668609
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 00:33 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Dat is het punt niet. Jij maakt er een vergelijking van.

Waar het om gaat is dat je niet bij een getint iemand denkt: een allochtoon.
pi_151669055
quote:

Dit.
#freefrederike
  dinsdag 14 april 2015 @ 03:56:40 #276
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_151669114
quote:
Als iemand mij slaat, dan sla ik terug. Vrouw of niet. Als je niet het fatsoen hebt om van mij af te blijven, dan heb ik alle recht om gewoon voor mezelf op te komen en van me af te slaan.

Ik zou niet weten waarom ik niet terug zou mogen slaan, alleen maar omdat het een vrouwelijke tokkie is die me aanvalt....!?

Vrouwen scheppen trouwens altijd op dat ze een hogere pijngrens hebben, dus voor de zekerheid sla ik dan ook maar gewoon even extra hard. Kijk, je moet natuurlijk wel consequent blijven.
  dinsdag 14 april 2015 @ 04:03:09 #277
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_151669120
Typerend trouwens dat iedereen meteen weer begint te zeiken over de afkomst van de daders bij het zien van dit filmpje, want bij de vorige 4 gefilmde 'incidenten' van matpartijen van groepjes/laffe aanvallen tegen 1 dader, was het steeds blank tuig dat zich misdroeg (1 keer die etterige schoffelaar in Rotterdam geloof ik die een meisje onderuit trapte vanachter en doorging daarna, 1 keer meisje vs meisje op een veldje waarbij een kneus bleef roepen dat ze haar in haar gezicht moest trappen, en 2x Heerhugowaard in de laatste maanden... 1 meisje die aan haar haren voorover van haar fiets werd getrokken en over de kop ging, en laatst dat groepje die een jongen opwachtte in een fietstunneltje om op hem in te slaan...)

Oftewel, de 'afkomst' roepers zijn weer aardig selectief verontwaardigd en getuigen niet bepaald over een goed geheugen te beschikken...

Je hebt gewoon laffe criminele etters in alle groepen, en die horen keihard aangepakt te worden. Klaar.
pi_151669162
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 april 2015 03:56 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Als iemand mij slaat, dan sla ik terug. Vrouw of niet. Als je niet het fatsoen hebt om van mij af te blijven, dan heb ik alle recht om gewoon voor mezelf op te komen en van me af te slaan.

Ik zou niet weten waarom ik niet terug zou mogen slaan, alleen maar omdat het een vrouwelijke tokkie is die me aanvalt....!?

Vrouwen scheppen trouwens altijd op dat ze een hogere pijngrens hebben, dus voor de zekerheid sla ik dan ook maar gewoon even extra hard. Kijk, je moet natuurlijk wel consequent blijven.
Idd. Je kunt niet gelijkheid eisen op de vlakken waar je voordeel mee haalt. Gelijkheid betekent op alle vlakken, dus ook op het gebied van zelfverdediging en dat betekent dat mannen vrouwen mogen terug slaan.
#freefrederike
  dinsdag 14 april 2015 @ 09:25:55 #279
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_151670837
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 01:25 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Dat is het punt niet. Jij maakt er een vergelijking van.

Waar het om gaat is dat je niet bij een getint iemand denkt: een allochtoon.
Jij bent overigens de enige die 't heeft over 'een kleurtje' en 'getint persoon'. Ik heb het de hele tijd gehad over uiterlijke kenmerken. Het is namelijk vaak een combinatie van uiterlijke kenmerken.

En trouwens, waarom zou je op basis van uiterlijke kenmerken niet de vermoedens kunnen hebben dat iemand een bepaalde afkomst heeft en/of allochtoon is? :? Naast dat je steeds zaken verdraait kom je daarmee ook nogal jankerig op me over.
Krekker is de bom!
pi_151671115
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 15:33 schreef hpeopjes het volgende:
Wat een dierentuin in dat filmpje. Ik hoop dat dat meisje niets makeert.
Dierentuin is idd het goede woord.

`Dorrrgaan dorrrrgaan!´

Kunnen we niet een soort reservaat aanleggen voor dit soort wezens?
  dinsdag 14 april 2015 @ 11:59:03 #281
186587 Byzantynixschii
pi_151674425
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 09:25 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Jij bent overigens de enige die 't heeft over 'een kleurtje' en 'getint persoon'. Ik heb het de hele tijd gehad over uiterlijke kenmerken. Het is namelijk vaak een combinatie van uiterlijke kenmerken.

En trouwens, waarom zou je op basis van uiterlijke kenmerken niet de vermoedens kunnen hebben dat iemand een bepaalde afkomst heeft en/of allochtoon is? :? Naast dat je steeds zaken verdraait kom je daarmee ook nogal jankerig op me over.
Nu weten we het wel hoor, schatje.
pi_151876744
quote:
Arrestaties na schokkende video mishandeling Overvecht

De recherche heeft twee jongens gearresteerd die verdacht worden betrokken te zijn geweest bij een mishandeling van een 13-jarig meisje in Overvecht. Een filmpje van de vechtpartij, onder andere gepubliceerd op DUIC, is in totaal meer dan een half miljoen keer bekeken en zorgde voor veel verontwaardigde reacties.

Op dinsdagmiddag 31 maart was het meisje uit Utrecht rond 15.00 uur met een vriendin in het winkelcentrum Overvecht. Zij kregen daar onenigheid met een aantal jongens. Hierbij werd over en weer geslagen, waarna één van de jongens het slachtoffer vastpakte en meerdere keren sloeg. Het meisje deed aangifte.

De mishandeling werd door anderen uit de groep gefilmd en via social media verspreid. Mede dankzij deze beelden werden de twee verdachten herkend. De recherche hield de twee 14-jarige jongens uit Utrecht maandag 20 april aan. Na te zijn verhoord werden beiden heengezonden. Het onderzoek wordt voortgezet en meerdere aanhoudingen worden niet uitgesloten.
  dinsdag 21 april 2015 @ 18:22:44 #283
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_151898912
quote:
De jongen schreeuwt herhaaldelijk ''Turk'' maargoed..
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')