Hoe moet ze weten dat ik haar ga slaan. Dat is gewoon mijn reactie. Misschien raak ik haar niet eens aan. Het is gewoon hoe erger het bij mij door dringt hoe erger mijn reactie. Vooral als ik het via via moet horen ofzo.quote:Op zondag 12 april 2015 18:35 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Maar dat durft ze niet want ze is bang voor klappen. Dus doet ze het stiekem. Oorzaak...gevolg...
Je zou het haar nu kunnen vertellen dat je haar gaat slaan als ze vreemdneukt. Kan ze nu kiezen of ze bij je blijft of meteen haar zooi pakken toch? Blijft ze, dan weet ze dat ze klappen kan gaan krijgen en moet ze niet zeuren als het dan zo is. Lijkt me wel zo eerlijk, toch?quote:Op zondag 12 april 2015 18:42 schreef NegroideNeger het volgende:
[..]
Hoe moet ze weten dat ik haar ga slaan. Dat is gewoon mijn reactie. Heb het nooit mee gemaakt. En hoop dat het ook nooit gaat gebeuren.
Het is niet dat ik daar bekend om sta ofzo.
Daar geef ik jou wel gelijk in ja.quote:Op zondag 12 april 2015 18:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je zou het haar nu kunnen vertellen dat je haar gaat slaan als ze vreemdneukt. Kan ze nu kiezen of ze bij je blijft of meteen haar zooi pakken toch? Blijft ze, dan weet ze dat ze klappen kan gaan krijgen en moet ze niet zeuren als het dan zo is. Lijkt me wel zo eerlijk, toch?
Mij is altijd geleerd dat eerlijkheid het langst duurt, dus je weet wat je vanavond te doen staat bro.quote:Op zondag 12 april 2015 18:50 schreef NegroideNeger het volgende:
[..]
Daar geef ik jou wel gelijk in ja.
Maar dan komt het over als een dreigement of chantage haha.
Ik denk het ook. En als er iedere week dit soort nieuwe filmpjes komen, gaan heel wat mensen daar in mee. Hoe zou dat toch kunnen?quote:Op zondag 12 april 2015 15:43 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ik denk dat je met een échte one-issue anti-Marokkanen partij heel wat stemmen zou kunnen trekken.
Wel ja joh, "Nazi", "Jodenvervolging". Doe anders even een Godwin. Lucht het op?quote:Op zondag 12 april 2015 17:10 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Waarom schrijf je dan het er domme "genetische afval" in de TT want dat slaat helemaal nergens op en lijkt eerlijk gezegd op de Nazi literatuur met de jodenvervolging als gevolg. Als het aan de cultuur ligt is het namelijk niet DNA gerelateerd.
Dat een jochie een meisje sloeg? Nee. Vechtpartijtjes tussen jongens en jongens en meiden en meiden.quote:Op zondag 12 april 2015 16:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Ben ik de enige die dit vroeger op de schoolpleinen en voetbalveldjes vaak genoeg heeft meegemaakt?
Echt zo raar he..quote:Op zondag 12 april 2015 15:38 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wat raar toch dat iedereen een hekel heeft aan Marokkanen.
Je veroorzaakt het zelf met die teksten. Verder mag je zelf weten wat je met mijn tekst doet ik associeer "genetisch afval" als het om mensen gaat nu eenmaal op basis van de geschiedenis met de joden vervolging. Als jij het passend vind om die term te gebruiken moet je dat zelf maar weten maar je maakt jezelf belachelijk want genetische tekortkomingen kun je dus mensen niet verwijten, die zijn er slachtoffer van.quote:Op zondag 12 april 2015 18:54 schreef Flounder het volgende:
[..]
Wel ja joh, "Nazi", "Jodenvervolging". Doe anders even een Godwin. Lucht het op?
Ik heb het over deze persoon. Die is als mens wmb mislukt. Daarom noem ik hem genetish afval.
He, waarom wordt mijn tekst aangepast?! Nu is het uit zijn verband gerukt. Kan niet hè?quote:Op zondag 12 april 2015 18:54 schreef Flounder het volgende:
[..]
Wel ja joh, "Nazi", "Jodenvervolging". Doe anders even een Godwin. Lucht het op?
Ik heb het over deze persoon. Die is als mens wmb mislukt. Daarom noem ik hem genetish afval.
Troll.quote:Op zondag 12 april 2015 18:30 schreef NegroideNeger het volgende:
[..]
Nee. Vreemd gaan is lafheid in zijn puurste vorm. Als ze iets tekort komt, moet ze dat voor mijn gezicht laten weten of gewoon uit maken. Niet bullshit achter mijn rug doen. Dan behandel ik haar als iedereen die mij disrespect. Want zo voel ik mij dan op zo een moment.
En correctie: een vrouw slaan voor bullshit is laf. En een vrouw zo over jou heen laten lopen is laf.
Als ze de ballen heeft om vreemd tegaan, moet ze ook de ballen hebben om klappen te kunnen ontvangen.
Ja man, wijze woorden. Thanks brother, ik ga het zeker vertellen. En een topic is niet nodig!quote:Op zondag 12 april 2015 18:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mij is altijd geleerd dat eerlijkheid het langst duurt, dus je weet wat je vanavond te doen staat bro.
Als je je verhaal kwijt wilt, kun je natuurlijk altijd in R&P een topicje aanmaken he. Sterkte!
quote:Op zondag 12 april 2015 16:00 schreef NotYou het volgende:
Vieze racisten en xenofoben hier.![]()
Ik zie in deze video tot op het bot gediscrimineerde biculturele kansenkanjers die moeten knokken voor stageplekken en kansen op de arbeidsmarkt en die heel goed bedoelend aan de slag zijn gegaan met het hen van huis uit volstrekt onbekende fenomeen geslachtsgelijkheid! Dat ze dat dan niet gelijk helemaal begrijpen zoals wij het bedoelen, dat kun je ze toch zeker niet kwalijk nemen?![]()
Ze doen hun best!
quote:Op maandag 6 april 2015 20:49 schreef NotYou het volgende:
Vuile xenofoben, respecteer de rijke culturele tradities van dit bijzondere volk waarvan wij als land veel kunnen leren!
Als je niet vuistdiep in de kontjes van deze bontkraagjes kruipt ben je een vieze racist volgens sommigen op dit forum.quote:Op zondag 12 april 2015 15:38 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wat raar toch dat iedereen een hekel heeft aan Marokkanen.
Trollquote:Op zondag 12 april 2015 19:09 schreef NegroideNeger het volgende:
[..]
Naah, maar dat mag je denken van mij.
Het meisje zag er overigens niet bepaald autochtoon Nederlands uit.quote:Op zondag 12 april 2015 18:28 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Vind je ?? Ik vind een mishandeling wel nieuws en al helemaal als blijkt dat er landelijk patroon te herkennen is waarbij mensen van een bepaalde religie, die berucht is vanwege haar gewelddadige karakter, tekens weer betrapt worden als ze op Nederlandse meisjes inhakken.
Het prikt in dat babybillenzachte onderbuikje van je, hè? Lief dat je aan me gedacht hebt.quote:Op zondag 12 april 2015 19:17 schreef KreKkeR het volgende:
[..]![]()
Word jij niet moe van jezelf? Hier ook al:
[..]
quote:Op zondag 12 april 2015 19:19 schreef NotYou het volgende:
[..]
Het prikt in dat babybillenzachte onderbuikje van je, hè?
Waarom?quote:Op zondag 12 april 2015 16:04 schreef Flounder het volgende:
Als ik word aangevallen door een vrouw draai ik mij om en loop weg, duw haar (hard) weg of leg d'r desnoods, met beleid, neer. En dat is geen grootspraak maar zijn bepaalde waarden die ik heb meegekregen.
Ik vind dat je de plak volledig misslaat met jouw ironische opmerkingen. Wat heeft dat met onderbuikgevoelens te maken?quote:
Zijn daar uiterlijke criteria aan verbonden dan?quote:Op zondag 12 april 2015 19:19 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het meisje zag er overigens niet bepaald autochtoon Nederlands uit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |