abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151611456
En hij legt het nog af ook. Lafbek.
quote:
Opnieuw heftige matpartij scholieren

UTRECHT - Een jongen heeft op een parkeerplaats in Utrecht Overvecht flink uitgehaald naar een meisje. Ze incasseert verschillende rake klappen terwijl omstanders de jongen aanmoedigen.

Op de heftige video die is opgedoken, is te zien hoe het meisje zich nog goed staande weet te houden.
"Uithalen" wordt er herhaaldelijk geroepen door de omstanders. "Hij maakt haar dood", schreeuwt de jongen die de vechtpartij vastlegt. "Doorgaan, doorgaan, doorgaan!", aldus de 'cameraman'.
Een zwangere vrouw komt uiteindelijk tussenbeide. Ze haalt het meisje weg bij de gewelddadige groep.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ij_scholieren__.html

http://www.geenstijl.nl/m(...)tige_jongen_mis.html

http://www.dumpert.nl/med(...)shandelt_meisje.html
pi_151611508
Wat een dierentuin in dat filmpje. Ik hoop dat dat meisje niets makeert.
pi_151611525
Kudo's voor de (zwangere!) vrouw die ingrijpt!
pi_151611557
Had 'm al gezien inderdaad.
Je zal zo'n rat toch het liefst met een knuppel een lesje leren.
Ook in moeilijke tijden.
pi_151611595
Er wordt door die apen trouwens heel wat geluld in dat filmpje, maar het enige woordje dat nog enigszins als Nederlands valt te interpreteren, is het woordje "opkankeren". Dat is waarschijnlijk ook meteen het enige woordje Nederlands dat deze zandbavianen correct en verstaanbaar kunnen uitspreken.
pi_151611596
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 15:35 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Had 'm al gezien inderdaad.
Je zal zo'n rat toch het liefst met een knuppel een lesje leren.
Mijn vuisten wil ik ook best openhalen voor het goede doel.
  Moderator zondag 12 april 2015 @ 15:37:17 #7
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_151611606
quote:
Geef die berberkop maar een minuutje aan mij. Hoor je nooit meer wat van.
Restepect | 12-04-15 | 11:17
GS reaguurders :') ________
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator zondag 12 april 2015 @ 15:38:15 #8
pi_151611629
ah ze worden meteen ge-DDOS't
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_151611633
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 15:37 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

GS reaguurders :') ________
Alsof mensen alleen bij GeenStijl zo reageren.
pi_151611635
Wat raar toch dat iedereen een hekel heeft aan Marokkanen.
  Moderator zondag 12 april 2015 @ 15:39:03 #11
pi_151611660
quote:
10s.gif Op zondag 12 april 2015 15:38 schreef Flounder het volgende:

[..]

Alsof mensen alleen bij GeenStijl zo reageren.
Zijn bij Geenstijl wel veel van die internethelden
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_151611665
Dumpert en GeenStijl liggen eruit...
pi_151611696
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 15:39 schreef SuicideErrorist het volgende:
Dumpert en GeenStijl liggen eruit...
Ik zag het, filmpje staat ook onder de telegraaflink.
pi_151611702
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 15:39 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Zijn bij Geenstijl wel veel van die internethelden
Er zijn anders genoeg mensen die graag even alleen zouden zijn met dit soort stoere jongetjes. Dat jij hen dan meteen als internethelden ziet zegt dan ook eigenlijk meer over jou.

quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 15:40 schreef Flounder het volgende:

[..]

Ik zag het, filmpje staat ook onder de telegraaflink.
Ah, dat had ik nog niet gezien. Even checken :)

Edit: Na 10 sec weer weggeklikt. De strekking is duidelijk en ik ben nu nog in een zeer goede bui vandaag.
  Moderator zondag 12 april 2015 @ 15:42:36 #15
pi_151611741
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 15:40 schreef SuicideErrorist het volgende:
Er zijn anders genoeg mensen die graag even alleen zouden zijn met dit soort stoere jongetjes. Dat jij hen dan meteen als internethelden ziet zegt dan ook eigenlijk meer over jou.
_O- :')
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_151611759
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 15:38 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik denk dat je met een échte one-issue anti-Marokkanen partij heel wat stemmen zou kunnen trekken.
pi_151611784
Had een dochter van Diederik Samson moeten zijn.
(was hij misschien wakker geworden)
Bats boem lucht dicht
pi_151611814
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 15:42 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

_O- :')
Ja, het is echt hilarisch dat er mensen zijn die hun woorden wel degelijk waarmaken.
pi_151611824
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 15:38 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dat meisje ziet er anders ook niet echt uit als een ariër, dus schijnbaar heb zelfs jij geen hekel aan Marokkanen.
  zondag 12 april 2015 @ 15:45:08 #20
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_151611826
Hoe kan je in vredesnaam aan dat filmpje in de OP zien wie in dit filmpje nou het 'genetische afval' is? Je ziet niet wie er begint met slaan (hoewel ik vermoed dat zij het was, zo ziet het eruit.) en je hebt geen idee waar de ruzie over gaat.

Alleen omdat hij een piemel heeft en zij niet, wil dat niet meteen zeggen dat het zijn schuld is natuurlijk.

Ik neig ernaar te geloven dat het allebei paupers zijn die men niet bepaald zou missen in de samenleving
Laffe huichelaar
pi_151611859
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 15:40 schreef SuicideErrorist het volgende:

[..]

Wat ze uiteindelijk op hetzelfde niveau zet als dit soort droeftoeters.
pi_151611863

Hier nog een filmpje waarin een muliculturele aanwinst het aflegt tegen een blond Nederlands meisje. :D
pi_151611943
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 15:45 schreef timmmmm het volgende:
Hoe kan je in vredesnaam aan dat filmpje in de OP zien wie in dit filmpje nou het 'genetische afval' is? Je ziet niet wie er begint met slaan (hoewel ik vermoed dat zij het was, zo ziet het eruit.) en je hebt geen idee waar de ruzie over gaat.

Alleen omdat hij een piemel heeft en zij niet, wil dat niet meteen zeggen dat het zijn schuld is natuurlijk.

Ik neig ernaar te geloven dat het allebei paupers zijn die men niet bepaald zou missen in de samenleving
Je ziet toch zelf hoe dat stuk stront tekeer gaat gaat tegen een meisje? Tenzij ze een wapen heeft, doe je dat niet als jongen/ man. Althans niet in Nederland.
pi_151611950
quote:
14s.gif Op zondag 12 april 2015 15:33 schreef Flounder het volgende:
Kudo's voor de (zwangere!) vrouw die ingrijpt!
  zondag 12 april 2015 @ 15:49:34 #25
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_151611980
Bah.
  zondag 12 april 2015 @ 15:50:02 #26
117098 Hathor
Effe niet
pi_151611997
Voorspel.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 12 april 2015 @ 15:50:18 #27
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_151612004
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 15:48 schreef Flounder het volgende:

[..]

Je ziet toch zelf hoe dat stuk stront tekeer gaat gaat tegen een meisje? Tenzij ze een wapen heeft, doe je dat niet als jongen/ man. Althans niet in Nederland.
Volgens mij gaat zij even hard tekeer. Beetje kortzichtig om dat hem wel kwalijk te nemen maar haar niet alleen omdat ze een vagijn heeft.
Laffe huichelaar
pi_151612011
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2015 15:46 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wat ze uiteindelijk op hetzelfde niveau zet als dit soort droeftoeters.
Mwoa, ligt ook aan de situatie.

Overigens wil ik het nu niet opnemen voor iedereen die hier of elders boze, stoere reacties post maar ik vind het een beetje dom om aan te nemen dat iedereen die zoiets zegt meteen louter een internetheld is. Oftewel iemand die alleen maar vanachter zijn computerschermpje durft. Hoe kun je dat nou beoordelen op gebruikersnamen?
  zondag 12 april 2015 @ 15:51:35 #29
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_151612059
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 15:43 schreef fokky100 het volgende:
Die is ongetwijfeld niet zo'n tokkie als het meisje op de film en zal ook niet in die situatie terecht komen.
Laffe huichelaar
pi_151612061
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 15:43 schreef fokky100 het volgende:
Ja, dat zou wat zijn geweest. Dan was het een jongen die een verstandelijk gehandicapt meisje in elkaar slaat _O-
pi_151612075
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 15:50 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Volgens mij gaat zij even hard tekeer. Beetje kortzichtig om dat hem wel kwalijk te nemen maar haar niet alleen omdat ze een vagijn heeft.
Kom op zeg, als jij wordt aangevallen door een meisje, beuk jij dan zo op haar in als die droeftoeter in het filmpje?
pi_151612078
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 15:50 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ze liep weg en die jongen kwam er achteraan lopen. Maakt dan niet veel meer uit wie er als eerste sloeg, want die gozer was duidelijk niet uit op de-escalatie
pi_151612098
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 15:51 schreef SuicideErrorist het volgende:

[..]

Ja, dat zou wat zijn geweest. Dan was het een jongen die een verstandelijk gehandicapt meisje in elkaar slaat _O-
Het zou mij niet eens verbazen.
  zondag 12 april 2015 @ 15:57:20 #34
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_151612268
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 15:51 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ze liep weg en die jongen kwam er achteraan lopen. Maakt dan niet veel meer uit wie er als eerste sloeg, want die gozer was duidelijk niet uit op de-escalatie
Dat maakt natuurlijk wel uit, want degene die het eerst geweld gebruikt, die laat de boel escaleren. Dat hij doorgaat met ruziemaken ipv de-escaleren is een feit, en hij is natuurlijk een even grote pauper, maar ik vind het een beetje verdrietig dat seksisten als Flounder er maar meteen vanuit gaan dat hij de duivel zelf is, alleen omdat hij een vrouw slaat. Terwijl ik nav de beelden vermoed dat zij de eerste was die geweld gebruikt en de boel dus laat escaleren tot iets meer dan een verhitte ruzie en je niet weet wat de aanleiding van dit incident was. Ik vind dat een beetje triestig.

quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 15:51 schreef Flounder het volgende:

[..]

Kom op zeg, als jij wordt aangevallen door een meisje, beuk jij dan zo op haar in als die droeftoeter in het filmpje?
Dat zou ik bij mannen en vrouwen allebei niet doen, ik ben niet zo gewelddadig ingesteld. Jij zou het dus wel acceptabel vinden als hij dit bij een geslachtsgenoot zou doen, maar nu niet? Ongeacht wie er begint of het eerste naar geweld grijpt?
Laffe huichelaar
  zondag 12 april 2015 @ 15:57:55 #35
117098 Hathor
Effe niet
pi_151612287
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 15:51 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Die is ongetwijfeld niet zo'n tokkie als het meisje op de film en zal ook niet in die situatie terecht komen.
Als je op het verkeerde moment op de verkeerde plek bent, kan iedereen in zo'n situatie terechtkomen, tokkie of niet.
pi_151612296
quote:

policor wegkijker
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zondag 12 april 2015 @ 16:00:06 #37
236046 NotYou
tigerblood
pi_151612369
Vieze racisten en xenofoben hier. :r

Ik zie in deze video tot op het bot gediscrimineerde biculturele kansenkanjers die moeten knokken voor stageplekken en kansen op de arbeidsmarkt en die heel goed bedoelend aan de slag zijn gegaan met het hen van huis uit volstrekt onbekende fenomeen geslachtsgelijkheid! Dat ze dat dan niet gelijk helemaal begrijpen zoals wij het bedoelen, dat kun je ze toch zeker niet kwalijk nemen? :r

Ze doen hun best!
Je suis Charlie Sheen
  zondag 12 april 2015 @ 16:00:14 #38
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_151612375
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 15:58 schreef Beach het volgende:

[..]

policor wegkijker
Sterke, inhoudelijke reactie... Chapeau. Kunnen we afspreken dat wanneer iemand met iets wat ook maar in de verste verte op een argument/reden/uitgebreid beschreven mening lijkt komt, we niet maar met een domme beschuldiging/oneliner/persoonlijke aanval terugkomen maar gewoon proberen inhoudelijk te zijn?
Laffe huichelaar
pi_151612475
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 15:57 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dat zou ik bij mannen en vrouwen allebei niet doen, ik ben niet zo gewelddadig ingesteld. Jij zou het dus wel acceptabel vinden als hij dit bij een geslachtsgenoot zou doen, maar nu niet? Ongeacht wie er begint of het eerste naar geweld grijpt?
Prima, zitten we op 1 lijn wat dat betreft.
Waar lees je dat ik het goedkeur als het jongen tegen jongen was? Dat vul jij zelf in. Dat hij een meisje aftuigt maakt het nog erger dan het is.
  zondag 12 april 2015 @ 16:02:45 #40
236046 NotYou
tigerblood
pi_151612489
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 16:00 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Sterke, inhoudelijke reactie... Chapeau. Kunnen we afspreken dat wanneer iemand met iets wat ook maar in de verste verte op een argument/reden/uitgebreid beschreven mening lijkt komt, we niet maar met een domme beschuldiging/oneliner/persoonlijke aanval terugkomen maar gewoon proberen inhoudelijk te zijn?
quote:

Hoe weet jij zo goed dat die vechtersbaas een piemel heeft?
Je suis Charlie Sheen
pi_151612525
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 15:57 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dat maakt natuurlijk wel uit, want degene die het eerst geweld gebruikt, die laat de boel escaleren. Dat hij doorgaat met ruziemaken ipv de-escaleren is een feit, en hij is natuurlijk een even grote pauper, maar ik vind het een beetje verdrietig dat seksisten als Flounder er maar meteen vanuit gaan dat hij de duivel zelf is, alleen omdat hij een vrouw slaat. Terwijl ik nav de beelden vermoed dat zij de eerste was die geweld gebruikt en de boel dus laat escaleren tot iets meer dan een verhitte ruzie en je niet weet wat de aanleiding van dit incident was. Ik vind dat een beetje triestig.

[..]

Zodra er iemand op je af komt lopen met wie je ruzie hebt en zijn vrienden om je heen staan te springen met het een oproep tot geweld, noem ik het zelfverdediging.
pi_151612561
Als ik word aangevallen door een vrouw draai ik mij om en loop weg, duw haar (hard) weg of leg d'r desnoods, met beleid, neer. En dat is geen grootspraak maar zijn bepaalde waarden die ik heb meegekregen.
pi_151612588
quote:
11s.gif Op zondag 12 april 2015 16:02 schreef NotYou het volgende:

[..]

[..]

Hoe weet jij zo goed dat die vechtersbaas een piemel heeft?
Ik vermoed een hele kleine.
pi_151612597
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 16:04 schreef Flounder het volgende:
Als ik word aangevallen door een vrouw draai ik mij om en loop weg, duw haar (hard) weg of leg d'r desnoods, met beleid, neer. En dat is geen grootspraak maar zijn bepaalde waarden die ik heb meegekregen.
Er is een leeftijd waarop vrouwen sterker zijn dan jongens en deze 2 lijken me daar niet ver vanaf. Heel stoer dat jij seksistisch bent trouwens. Ik zou der trots op zijn.
pi_151612599
quote:

[..]

En dat niet alleen: moet je zien in wat voor situatie ze zich bevindt, met al die kansenparels joelend als apen om haar heen! Nogal wiedes dat ze zich bedreigd voelt.
pi_151612613
Wel netjes dat ze direct stoppen.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  zondag 12 april 2015 @ 16:06:50 #47
117098 Hathor
Effe niet
pi_151612625
quote:
4s.gif Op zondag 12 april 2015 16:00 schreef NotYou het volgende:
Vieze racisten en xenofoben hier. :r

Ik zie in deze video tot op het bot gediscrimineerde biculturele kansenkanjers die moeten knokken voor stageplekken en kansen op de arbeidsmarkt en die heel goed bedoelend aan de slag zijn gegaan met het hen van huis uit volstrekt onbekende fenomeen geslachtsgelijkheid! Dat ze dat dan niet gelijk helemaal begrijpen zoals wij het bedoelen, dat kun je ze toch zeker niet kwalijk nemen? :r

Ze doen hun best!
Ik zie iets heel anders. Die jongen is overduidelijk tot over zijn oren verliefd op dat meisje, maar weet niet goed hoe hij dit aan moet pakken. In een club had hij haar ongetwijfeld ingepalmd met een breezer of een baco, maar op straat heb je dat niet zo snel bij de hand en moet je creatief zijn om indruk op je toekomstige meisje te maken, en wat voor betere manier is er om dan te laten zien dat je een echte man bent dan je spierballen te laten spreken? Nee, hij doet alles goed hier wat binnen zijn mogelijkheden ligt, het woord is nu aan het meisje.
  zondag 12 april 2015 @ 16:07:08 #48
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_151612639
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 16:02 schreef Flounder het volgende:

[..]

Prima, zitten we op 1 lijn wat dat betreft.
Waar lees je dat ik het goedkeur als het jongen tegen jongen was? Dat vul jij zelf in. Dat hij een meisje aftuigt maakt het nog erger dan het is.
Nou, ik zie hier twee mensen elkaar aftuigen, waarbij ik dus vermoed dat zij de eerste klap uitdeelt. Dan wordt hier toch schande gesproken van de jongen omdat:

quote:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 15:51 schreef Flounder het volgende:

[..]

Dan wek je toch het idee dat het erom gaat dat het jongen tegen meisje is, want verder gaan ze beiden flink tekeer tegen elkaar, weet je niet waarom ze op de vuist gaan dus wie in het gelijk staat en je weet niet wie er begon. Als het jongen tegen jongen was geweest, vermoed ik zomaar dat je minder snel zou zijn geweest in je veroordeling van de jongeman in kwestie.

Goedkeuren is misschien een te sterk woord geweest. Maar ik vind het maar een rare zaak dat het blijkbaar helemaal anders is alleen omdat ze een meisje is. Daar gaat de gelijkwaardigheid van seksen...
Laffe huichelaar
pi_151612702
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 16:05 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Er is een leeftijd waarop vrouwen sterker zijn dan jongens en deze 2 lijken me daar niet ver vanaf. Heel stoer dat jij seksistisch bent trouwens. Ik zou der trots op zijn.
Haha, je uitspraak doet mij denken aan die rolstoelkraker die zich gediscrimineerd voelde door de ME, omdat hij niet was geslagen en zijn mede-krakers wel.
  zondag 12 april 2015 @ 16:09:08 #50
236046 NotYou
tigerblood
pi_151612711
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 16:07 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Nou, ik zie hier twee mensen elkaar aftuigen, waarbij ik dus vermoed dat zij de eerste klap uitdeelt. Dan wordt hier toch schande gesproken van de jongen omdat:

[..]

[..]

Dan wek je toch het idee dat het erom gaat dat het jongen tegen meisje is, want verder gaan ze beiden flink tekeer tegen elkaar, weet je niet waarom ze op de vuist gaan dus wie in het gelijk staat en je weet niet wie er begon. Als het jongen tegen jongen was geweest, vermoed ik zomaar dat je minder snel zou zijn geweest in je veroordeling van de jongeman in kwestie.

Goedkeuren is misschien een te sterk woord geweest. Maar ik vind het maar een rare zaak dat het blijkbaar helemaal anders is alleen omdat ze een meisje is. Daar gaat de gelijkwaardigheid van seksen...
Mannen zijn doorgaans fysiek sterker en groter/zwaarder, bovenop dit overwicht was hij ook nog eens in gezelschap van de boel flink opjuttende vrienden.

Sad part is dat je waarschijnlijk niet eens aan het trollen bent. :')
Je suis Charlie Sheen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')