Omdat we geen asociaal volk met het IQ van een baviaan zijn. Het staat je vrij om zelf een uitzondering te zijn indien je op hetzelfde intelligentieniveau opereert.quote:
Schijnbaar wel.quote:Op zondag 12 april 2015 19:25 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Zijn daar uiterlijke criteria aan verbonden dan?
Doorgaans wel ja, uitzonderingen daargelaten. Vanwaar deze vraag?quote:Op zondag 12 april 2015 19:25 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Zijn daar uiterlijke criteria aan verbonden dan?
Wat doet dat ertoe?quote:Op zondag 12 april 2015 19:19 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het meisje zag er overigens niet bepaald autochtoon Nederlands uit.
Jij bent juist wel een baviaan, aangezien je impliceert dat je alleen weg loopt als het om een vrouw gaat en niet om een man.quote:Op zondag 12 april 2015 19:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat we geen asociaal volk met het IQ van een baviaan zijn. Het staat je vrij om zelf een uitzondering te zijn indien je op hetzelfde intelligentieniveau opereert.
Welke criteria zijn dat dan en wie heeft ze bepaald voor ons?quote:Op zondag 12 april 2015 19:26 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Doorgaans wel ja, uitzonderingen daargelaten. Vanwaar deze vraag?
Dat impliceer ik niet. Je verstandelijke beperking speelt weer op waardoor je dingen leest die er niet zijn.quote:Op zondag 12 april 2015 19:27 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Jij bent juist wel een baviaan, aangezien je impliceert dat je alleen weg loopt als het om een vrouw gaat en niet om een man.
Voor sommige mensen, waaronder jij volgens mij, is het blijkbaar relevant genoeg om expliciet te vermelden:quote:
quote:Op zondag 12 april 2015 18:28 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Vind je ?? Ik vind een mishandeling wel nieuws en al helemaal als blijkt dat er landelijk patroon te herkennen is waarbij mensen van een bepaalde religie, die berucht is vanwege haar gewelddadige karakter, tekens weer betrapt worden als ze op Nederlandse meisjes inhakken.
quote:Op zondag 12 april 2015 15:46 schreef Flounder het volgende:
Hier nog een filmpje waarin een muliculturele aanwinst het aflegt tegen een blond Nederlands meisje.
Nee? Waarom heb je het dan over 'vrouw' en niet over 'mens'?quote:Op zondag 12 april 2015 19:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat impliceer ik niet. Je verstandelijke beperking speelt weer op waardoor je dingen leest die er niet zijn.
Als het zo relevant voor mij was als dat jij hier impliceert had ik dit hele topic niet geopend.quote:Op zondag 12 april 2015 19:30 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Voor sommige mensen, waaronder jij volgens mij, is het blijkbaar relevant genoeg om expliciet te vermelden:
[..]
[..]
Quote mij waarin ik het over 'vrouw' heb en anders zie ik je excuses wel tegemoet.quote:Op zondag 12 april 2015 19:30 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Nee? Waarom heb je het dan over 'vrouw' en niet over 'mens'?
Je begrijpt zelf volgens mij toch ook wel dat de oorspronkelijke inwoners van een land vaak specifieke uiterlijke kenmerken hebben. Zo zijn autochtone Nederlanders doorgaans niet negroïde of Aziatisch, maar blank. Ook zien ze er doorgaans net wat anders uit dat Oost Europeaanse blanken, etc.quote:Op zondag 12 april 2015 19:27 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Welke criteria zijn dat dan en wie heeft ze bepaald voor ons?
Want dat het mishandelde meisje op de 1e video niet autochtoon NL is kan een blinde nog zien.quote:Op zondag 12 april 2015 19:32 schreef Flounder het volgende:
[..]
Als het zo relevant voor mij was als dat jij hier impliceert had ik dit hele topic niet geopend.
Dat je jezelf niet mag verdedigen tegen vrouwen is nogal 19de eeuws.quote:Op zondag 12 april 2015 19:24 schreef NotYou het volgende:
[..]
Waar blijven mijn specerijen uit de koloniën?
Blijkbaar schreef Flounder dat.quote:Op zondag 12 april 2015 19:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Quote mij waarin ik het over 'vrouw' heb en anders zie ik je excuses wel tegemoet.
Overigens ben ik van mening dat de afkomst v/h slachtoffer wel degelijk relevant zou kunnen zijn, maar alleen wanneer zou blijken dat dit tuig het specifiek op blonde meisjes zou hebben gemunt.quote:Op zondag 12 april 2015 19:32 schreef Flounder het volgende:
[..]
Als het zo relevant voor mij was als dat jij hier impliceert had ik dit hele topic niet geopend.
Ik vat dit maar op als een sportieve 'sorry dat ik het verkeerd las'.quote:Op zondag 12 april 2015 19:35 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Blijkbaar schreef Flounder dat.
Echter vroeg iemand 'waarom'? En gaf jij daar vervolgens antwoord op.
Als ze mij slaan wel ja, dat gaan ze maar mooi bij iemand anders doen.quote:Op zondag 12 april 2015 19:26 schreef Flounder het volgende:
[..]
Seriously?
Omdat ik geen vrouwen sla. Jij wel?
'Doorgaans'.quote:Op zondag 12 april 2015 19:33 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Je begrijpt zelf volgens mij toch ook wel dat de oorspronkelijke inwoners van een land vaak specifieke uiterlijke kenmerken hebben. Zo zijn autochtone Nederlanders doorgaans niet negroïde of Aziatisch, maar blank. Ook zien ze er doorgaans net wat anders uit dat Oost Europeaanse blanken, etc.
Niet iedereen met een kleurtje is allochtoon, meneer de racist.quote:Op zondag 12 april 2015 19:33 schreef Flounder het volgende:
[..]
Want dat het mishandelde meisje op de 1e video niet autochtoon NL is kan een blinde nog zien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |