quote:Op zondag 12 april 2015 21:25 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens even quoten:
[..]
Jij kunt aan iemands uiterlijk niet zien of hij of zij allochtoon is of niet. Er zijn namelijk geen uiterlijke kenmerken die als criteria gelden voor de vraag of iemand allochtoon is.
Je praat dus onzin. Het beeld wat jij in je hoofd hebt van hoe een autochtone Nederlander er uit moet zien is een spookbeeld. Volstrekte onzin.
quote:
quote:Op zondag 12 april 2015 20:19 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ga nu maar ergens anders janken over huidskleur en andere dingen waar je je ongemakkelijk bij voelt.
Geniet er nog maar van nu er nog een ruimte en een (klein) budget is. En je kunt wel raden waar dat straks naartoe gaat.quote:Op zondag 12 april 2015 19:54 schreef Flounder het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. Ik was vorige week afwisselend in een museum, in een natuurgebied en in een dierentuin. Allemaal gelegen in de Randstad. Hartstikke druk door het mooie weer, maar geen moslim gezien. Valt wel op.
Het is onzin. Nederlanders hebben in negen van de tien gevallen een blanke huidskleur. Deze gasten zijn hier geboren maar hebben sowieso minimaal één ouder uit het Rifgebergte. Aan het filmpje te zien hebben ze ook gedrag passend bij een primitief bergcultuurtje.quote:
Jij zou in een circus moeten gaan werken.quote:Op maandag 13 april 2015 01:31 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het is onzin. Nederlanders hebben in negen van de tien gevallen een blanke huidskleur. Deze gasten zijn hier geboren maar hebben sowieso minimaal één ouder uit het Rifgebergte. Aan het filmpje te zien hebben ze ook gedrag passend bij een primitief bergcultuurtje.
Precies het type waar Aboutaleb het over had.
Wanneer/citaat?quote:Op maandag 13 april 2015 01:31 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het is onzin. Nederlanders hebben in negen van de tien gevallen een blanke huidskleur. Deze gasten zijn hier geboren maar hebben sowieso minimaal één ouder uit het Rifgebergte. Aan het filmpje te zien hebben ze ook gedrag passend bij een primitief bergcultuurtje.
Precies het type waar Aboutaleb het over had.
Dat jij geen Marokkanen kunt herkennen omdat je in een blanke villawijk woont geldt niet voor iedereen natuurlijk.quote:Op maandag 13 april 2015 02:03 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Jij zou in een circus moeten gaan werken.
Dat je gewoon door naar mensen te kijken kunt vertellen waar hun ouders zijn geboren. Daar kun je geld mee verdienen.
En je bent nog een clown ook.
Twee vliegen, één klap!
In het topic over jongeren die kansen kregen aangeboden maar niet kwamen opdagen terwijl in de moskee continu discriminazzzzzzzie werd geroepen.quote:
Hou toch je bek man.quote:Op maandag 13 april 2015 09:44 schreef Richestorags het volgende:
[..]
In het topic over jongeren die kansen kregen aangeboden maar niet kwamen opdagen terwijl in de moskee continu discriminazzzzzzzie werd geroepen.
Het is simpelweg vrij achterlijk te ontkennen dat de autochtone inwoners van een land bepaalde te specificeren typische uiterlijke kenmerken hebben. Of wil je ook beweren dat het ook onzin is dat de 'autochtone' Chinezen in een bepaalde regio in China doogaans een Aziatisch uiterlijk / kleine ogen hebben, om maar wat te noemen?quote:
Al helemaal als je het over oorspronkelijke bewoners hebt.quote:Op maandag 13 april 2015 09:58 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het is simpelweg vrij achterlijk te ontkennen dat de autochtone inwoners van een land bepaalde te specificeren typische uiterlijke kenmerken hebben. Of wil je ook beweren dat het ook onzin is dat de 'autochtone' Chinezen in een bepaalde regio in China doogaans een Aziatisch uiterlijk / kleine ogen hebben, om maar wat te noemen?
Je had het over autochtonen. Lichtgetinte tokkies kunnen ook prima autochtoons zijn.quote:Op maandag 13 april 2015 09:58 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het is simpelweg vrij achterlijk te ontkennen dat de autochtone inwoners van een land bepaalde te specificeren typische uiterlijke kenmerken hebben.
Hou nou eens op met deze onzin man.quote:Op maandag 13 april 2015 09:58 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het is simpelweg vrij achterlijk te ontkennen dat de autochtone inwoners van een land bepaalde te specificeren typische uiterlijke kenmerken hebben. Of wil je ook beweren dat het ook onzin is dat de 'autochtone' Chinezen in een bepaalde regio in China doogaans een Aziatisch uiterlijk / kleine ogen hebben, om maar wat te noemen?
Terwijl ze met die bierpens, Euroshopper sjekkie en constante bedwelming door Lidl-kansenbier helemaal niemand aankunnen.quote:Op zondag 12 april 2015 15:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zijn bij Geenstijl wel veel van die internethelden
In sommige kringen is het doodnormaal om jongens en mannen te leren dat er geen enkele reden of excuus bestaat om een vrouw te slaan. Dus ja, het is zijn schuld. Hij had z'n klauwen thuis moeten houden. En nee, vrouwen mogen ook niet slaan. Maar vanwege het verschil in kracht, heeft de man een extra verantwoordelijkheid.quote:Op zondag 12 april 2015 15:45 schreef timmmmm het volgende:
Hoe kan je in vredesnaam aan dat filmpje in de OP zien wie in dit filmpje nou het 'genetische afval' is? Je ziet niet wie er begint met slaan (hoewel ik vermoed dat zij het was, zo ziet het eruit.) en je hebt geen idee waar de ruzie over gaat.
Alleen omdat hij een piemel heeft en zij niet, wil dat niet meteen zeggen dat het zijn schuld is natuurlijk.
Ik neig ernaar te geloven dat het allebei paupers zijn die men niet bepaald zou missen in de samenleving
quote:Op maandag 13 april 2015 11:15 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je had het over autochtonen. Lichtgetinte tokkies kunnen ook prima autochtoons zijn.
quote:Op zondag 12 april 2015 19:33 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Je begrijpt zelf volgens mij toch ook wel dat de oorspronkelijke inwoners van een land vaak specifieke uiterlijke kenmerken hebben. Zo zijn autochtone Nederlanders doorgaans niet negroïde of Aziatisch, maar blank. Ook zien ze er doorgaans net wat anders uit dat Oost Europeaanse blanken, etc.
De user waar ik op reageer heeft dus of heel grote moeite met begrijpend lezen of hij is werkelijk waar zo geschift dat hij loopt te ontkennen dat autochtone Nederlanders overwegend blank zijn.quote:Op zondag 12 april 2015 19:43 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat allochtonen er niet uit kunnen zien als autochtonen??
Ik zeg alleen dat autochtone Nederlanders doorgaans blank zijn. Autochtonen met een kleurtje heb je (nog niet) zo heel veel. En diegenen met een kleurtje hebben vaak ergens ook buitenlandse voorouders (vaak uit Indonesië of 1 v/d oud kolonies)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |