Prima.quote:Op zondag 12 april 2015 19:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik vat dit maar op als een sportieve 'sorry dat ik het verkeerd las'.
Dan ram je een meisje ook echt vol op de bakkes zoals in dat filmpje....?quote:Op zondag 12 april 2015 19:37 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Als ze mij slaan wel ja, dat gaan ze maar mooi bij iemand anders doen.
Fysiek geweld is sowieso kansloos tokkiegedrag, het geslacht doet daarbij niet ter zake.quote:Op zondag 12 april 2015 19:41 schreef Flounder het volgende:
[..]
Dan ram je een meisje ook echt vol op de bakkes zoals in dat filmpje....?
Ik hoop echt voor je dat je zit te trollen.Anders ben je kansloos.
Ik zeg toch niet dat allochtonen er niet uit kunnen zien als autochtonen??quote:Op zondag 12 april 2015 19:38 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
'Doorgaans'.
Er zijn genoeg allochtonen in Nederland die er uitzien alsof hun voorvaderen nog uit de Friesche klei zijn getrokken in de middeleeuwen.
Evenzogoed zijn er ontelbaar veel autochtonen met een kleurtje.
Ik mag hopen dat je niet serieus bent. Mocht je dit wel zijn heb ik 1 tip voor je: zoek eens op wat racisme betekent.quote:Op zondag 12 april 2015 19:39 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Niet iedereen met een kleurtje is allochtoon, meneer de racist.
Aaaiiii, als dat meisje nou iets niet heeft is het een kleurtje. Er zijn meer uiterlijke kenmerken dan alleen kleur. (Krijgen jullie "racist" roepers nou een harde piemel als je dat woord gebruikt?)quote:Op zondag 12 april 2015 19:39 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Niet iedereen met een kleurtje is allochtoon, meneer de racist.
En krijg jij dan weer een harde als je daaraan denkt? En gaan jullie dan samen de bosjes naast de parkeerplaats in?quote:Op zondag 12 april 2015 19:45 schreef Flounder het volgende:
[..]
(Krijgen jullie "racist" roepers nou een harde piemel als je dat woord gebruikt?)
Het hebben van buitenlandse voorouders zegt niets. Het gaat om je directe ouders. Je bent allochtoon als een of beide in het buitenland zijn geboren.quote:Op zondag 12 april 2015 19:43 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat allochtonen er niet uit kunnen zien als autochtonen??
Ik zeg alleen dat autochtone Nederlanders doorgaans blank zijn. Autochtonen met een kleurtje heb je (nog niet) zo heel veel. En diegenen met een kleurtje hebben vaak ergens ook buitenlandse voorouders (vaak uit Indonesië of 1 v/d oud kolonies)
Alleen als jij meedoet.quote:Op zondag 12 april 2015 19:46 schreef NotYou het volgende:
[..]
En krijg jij dan weer een harde als je daaraan denkt? En gaan jullie dan samen de bosjes naast de parkeerplaats in?
Normaal gelijke munt. Overigens nog nooit voorgekomen.quote:Op zondag 12 april 2015 19:41 schreef Flounder het volgende:
[..]
Dan ram je een meisje ook echt vol op de bakkes zoals in dat filmpje....?
Ik hoop echt voor je dat je zit te trollen.Anders ben je kansloos.
Dat geloof ik graag. Ik was vorige week afwisselend in een museum, in een natuurgebied en in een dierentuin. Allemaal gelegen in de Randstad. Hartstikke druk door het mooie weer, maar geen moslim gezien. Valt wel op.quote:Op zondag 12 april 2015 19:49 schreef LXIV het volgende:
Ik ben wel blij dat mijn dochters (tot zover!) goed kunnen leren en dus later niet naar een VMBO-school hoeven. Vroeger was dat ook wel wat ruwer, maar ging het nog wel. Tegenwoordig is het gewoon een enorme poel van uitsluiting, geweld, -religieus- extremisme en apengedrag.
Fijn naar het gymnasium en daarna naar de universiteit!
In natuurgebieden of op landschappelijke fietsroutes zie je eigenlijk ook altijd alleen maar blanken.quote:Op zondag 12 april 2015 19:54 schreef Flounder het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. Ik was vorige week afwisselend in een museum, in een natuurgebied en in een dierentuin. Allemaal gelegen in de Randstad. Hartstikke druk door het mooie weer, maar geen moslim gezien. Valt wel op.
Tsja, als je gaat lopen ontkennen dat autochtone Nederlanders typische uiterlijke kenmerken hebben (die soms overeenkomen met de kenmerken van bewoners van andere landen), dan weet ik het ook niet meer.quote:Op zondag 12 april 2015 19:47 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Het hebben van buitenlandse voorouders zegt niets. Het gaat om je directe ouders. Je bent allochtoon als een of beide in het buitenland zijn geboren.
Wat de kleur van je huid is doet niet terzake.
Maar autochtoon of allochtoon, ik zie sowieso niet in wat daar relevant aan zou zijn.
Dat niet.quote:Op zondag 12 april 2015 19:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
In natuurgebieden of op landschappelijke fietsroutes zie je eigenlijk ook altijd alleen maar blanken.
Een persoon met overduidelijk Arabische uiterlijke kenmerken die hier is geboren en wiens ouders hier ook zijn geboren is net zo autochtoon als jij en ik.quote:Op zondag 12 april 2015 19:56 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Tsja, als je gaat lopen ontkennen dat autochtone Nederlanders typische uiterlijke kenmerken hebben (die soms overeenkomen met de kenmerken van bewoners van andere landen), dan weet ik het ook niet meer.
quote:Op zondag 12 april 2015 20:08 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Een persoon met overduidelijk Arabische uiterlijke kenmerken die hier is geboren en wiens ouders hier ook zijn geboren is net zo autochtoon als jij en ik.
Dat jij daar anders overdenkt is prima, maar maakt je een nogal eng persoon.
Ga nu maar ergens anders janken over huidskleur en andere dingen waar je je ongemakkelijk bij voelt.quote:
Ik heb ze zelden achterlijker meegemaakt dan jijquote:Op zondag 12 april 2015 20:19 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ga nu maar ergens anders janken over huidskleur en andere dingen waar je je ongemakkelijk bij voelt.
Zegt het ventje dat denkt dat alle mensen met een kleurtje allochtoon zijn.quote:Op zondag 12 april 2015 20:20 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik heb ze zelden achterlijker meegemaakt dan jij
Volgens mij heb jij nogal problemen met begrijpend lezenquote:Op zondag 12 april 2015 20:36 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Zegt het ventje dat denkt dat alle mensen met een kleurtje allochtoon zijn.![]()
Huidskleur is volledig irrelevant mbt de vraag of iemand allochtoon of autochtoon is.quote:Op zondag 12 april 2015 20:55 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij nogal problemen met begrijpend lezen
Waar zeg ik dat alle mensen met een kleurtje allochtoon zijn?
Wat begrijp je niet aan 'autochtone Nederlanders hebben doorgaans bepaalde typerende uiterlijke kenmerken'?quote:Op zondag 12 april 2015 21:13 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Huidskleur is volledig irrelevant mbt de vraag of iemand allochtoon of autochtoon is.
Ik zal je nog eens even quoten:quote:Op zondag 12 april 2015 21:16 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan 'autochtone Nederlanders hebben doorgaans bepaalde typerende uiterlijke kenmerken'?
Jij kunt aan iemands uiterlijk niet zien of hij of zij allochtoon is of niet. Er zijn namelijk geen uiterlijke kenmerken die als criteria gelden voor de vraag of iemand allochtoon is.quote:Op zondag 12 april 2015 19:19 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het meisje zag er overigens niet bepaald autochtoon Nederlands uit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |