http://www.telegraaf.nl/b(...)ij_scholieren__.htmlquote:Opnieuw heftige matpartij scholieren
UTRECHT - Een jongen heeft op een parkeerplaats in Utrecht Overvecht flink uitgehaald naar een meisje. Ze incasseert verschillende rake klappen terwijl omstanders de jongen aanmoedigen.
Op de heftige video die is opgedoken, is te zien hoe het meisje zich nog goed staande weet te houden.
"Uithalen" wordt er herhaaldelijk geroepen door de omstanders. "Hij maakt haar dood", schreeuwt de jongen die de vechtpartij vastlegt. "Doorgaan, doorgaan, doorgaan!", aldus de 'cameraman'.
Een zwangere vrouw komt uiteindelijk tussenbeide. Ze haalt het meisje weg bij de gewelddadige groep.
Mijn vuisten wil ik ook best openhalen voor het goede doel.quote:Op zondag 12 april 2015 15:35 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Had 'm al gezien inderdaad.
Je zal zo'n rat toch het liefst met een knuppel een lesje leren.
GS reaguurdersquote:Geef die berberkop maar een minuutje aan mij. Hoor je nooit meer wat van.
Restepect | 12-04-15 | 11:17
Zijn bij Geenstijl wel veel van die internetheldenquote:Op zondag 12 april 2015 15:38 schreef Flounder het volgende:
[..]
Alsof mensen alleen bij GeenStijl zo reageren.
Ik zag het, filmpje staat ook onder de telegraaflink.quote:Op zondag 12 april 2015 15:39 schreef SuicideErrorist het volgende:
Dumpert en GeenStijl liggen eruit...
Er zijn anders genoeg mensen die graag even alleen zouden zijn met dit soort stoere jongetjes. Dat jij hen dan meteen als internethelden ziet zegt dan ook eigenlijk meer over jou.quote:Op zondag 12 april 2015 15:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zijn bij Geenstijl wel veel van die internethelden
Ah, dat had ik nog niet gezien. Even checkenquote:Op zondag 12 april 2015 15:40 schreef Flounder het volgende:
[..]
Ik zag het, filmpje staat ook onder de telegraaflink.
quote:Op zondag 12 april 2015 15:40 schreef SuicideErrorist het volgende:
Er zijn anders genoeg mensen die graag even alleen zouden zijn met dit soort stoere jongetjes. Dat jij hen dan meteen als internethelden ziet zegt dan ook eigenlijk meer over jou.
Ik denk dat je met een échte one-issue anti-Marokkanen partij heel wat stemmen zou kunnen trekken.quote:Op zondag 12 april 2015 15:38 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wat raar toch dat iedereen een hekel heeft aan Marokkanen.
Dat meisje ziet er anders ook niet echt uit als een ariër, dus schijnbaar heb zelfs jij geen hekel aan Marokkanen.quote:Op zondag 12 april 2015 15:38 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wat raar toch dat iedereen een hekel heeft aan Marokkanen.
Wat ze uiteindelijk op hetzelfde niveau zet als dit soort droeftoeters.quote:Op zondag 12 april 2015 15:40 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Er zijn anders genoeg mensen die graag even alleen zouden zijn met dit soort stoere jongetjes. Dat jij hen dan meteen als internethelden ziet zegt dan ook eigenlijk meer over jou.
Je ziet toch zelf hoe dat stuk stront tekeer gaat gaat tegen een meisje? Tenzij ze een wapen heeft, doe je dat niet als jongen/ man. Althans niet in Nederland.quote:Op zondag 12 april 2015 15:45 schreef timmmmm het volgende:
Hoe kan je in vredesnaam aan dat filmpje in de OP zien wie in dit filmpje nou het 'genetische afval' is? Je ziet niet wie er begint met slaan (hoewel ik vermoed dat zij het was, zo ziet het eruit.) en je hebt geen idee waar de ruzie over gaat.
Alleen omdat hij een piemel heeft en zij niet, wil dat niet meteen zeggen dat het zijn schuld is natuurlijk.
Ik neig ernaar te geloven dat het allebei paupers zijn die men niet bepaald zou missen in de samenleving
quote:Op zondag 12 april 2015 15:33 schreef Flounder het volgende:
Kudo's voor de (zwangere!) vrouw die ingrijpt!
Volgens mij gaat zij even hard tekeer. Beetje kortzichtig om dat hem wel kwalijk te nemen maar haar niet alleen omdat ze een vagijn heeft.quote:Op zondag 12 april 2015 15:48 schreef Flounder het volgende:
[..]
Je ziet toch zelf hoe dat stuk stront tekeer gaat gaat tegen een meisje? Tenzij ze een wapen heeft, doe je dat niet als jongen/ man. Althans niet in Nederland.
Mwoa, ligt ook aan de situatie.quote:Op zondag 12 april 2015 15:46 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wat ze uiteindelijk op hetzelfde niveau zet als dit soort droeftoeters.
Die is ongetwijfeld niet zo'n tokkie als het meisje op de film en zal ook niet in die situatie terecht komen.quote:Op zondag 12 april 2015 15:43 schreef fokky100 het volgende:
Had een dochter van Diederik Samson moeten zijn.
(was hij misschien wakker geworden)
Ja, dat zou wat zijn geweest. Dan was het een jongen die een verstandelijk gehandicapt meisje in elkaar slaatquote:Op zondag 12 april 2015 15:43 schreef fokky100 het volgende:
Had een dochter van Diederik Samson moeten zijn.
(was hij misschien wakker geworden)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |