Klopt, dat is -exact- wat ik in mijn post zeg. Goed herhaaldquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:31 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Een familie die al drie generaties in Nederland woont is dus niet allochtoon.
Plus dat bij bepaalde groepen mensen met buitenlandse roots met uiterlijke kenmerken die duidelijk anders zijn dan de 'oorspronkelijke' bewoners van NL, er nog maar heeeeel weining 3e generatie van boven een bepaalde leeftijd in NL woont.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Klopt, dat is -exact- wat ik in mijn post zeg. Goed herhaald![]()
Echter is het vooral heel erg logisch dat men bij een getint iemand sneller aan een allochtoon denkt dan bij een blank iemand. (Behalve bij Polen, die pluk je er ook zo uit)
Dat is het punt niet. Jij maakt er een vergelijking van.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Klopt, dat is -exact- wat ik in mijn post zeg. Goed herhaald![]()
Echter is het vooral heel erg logisch dat men bij een getint iemand sneller aan een allochtoon denkt dan bij een blank iemand. (Behalve bij Polen, die pluk je er ook zo uit)
Dit.quote:Op zondag 12 april 2015 15:45 schreef timmmmm het volgende:
Hoe kan je in vredesnaam aan dat filmpje in de OP zien wie in dit filmpje nou het 'genetische afval' is? Je ziet niet wie er begint met slaan (hoewel ik vermoed dat zij het was, zo ziet het eruit.) en je hebt geen idee waar de ruzie over gaat.
Alleen omdat hij een piemel heeft en zij niet, wil dat niet meteen zeggen dat het zijn schuld is natuurlijk.
Ik neig ernaar te geloven dat het allebei paupers zijn die men niet bepaald zou missen in de samenleving
Als iemand mij slaat, dan sla ik terug. Vrouw of niet. Als je niet het fatsoen hebt om van mij af te blijven, dan heb ik alle recht om gewoon voor mezelf op te komen en van me af te slaan.quote:Op zondag 12 april 2015 16:04 schreef Flounder het volgende:
Als ik word aangevallen door een vrouw draai ik mij om en loop weg, duw haar (hard) weg of leg d'r desnoods, met beleid, neer. En dat is geen grootspraak maar zijn bepaalde waarden die ik heb meegekregen.
Idd. Je kunt niet gelijkheid eisen op de vlakken waar je voordeel mee haalt. Gelijkheid betekent op alle vlakken, dus ook op het gebied van zelfverdediging en dat betekent dat mannen vrouwen mogen terug slaan.quote:Op dinsdag 14 april 2015 03:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als iemand mij slaat, dan sla ik terug. Vrouw of niet. Als je niet het fatsoen hebt om van mij af te blijven, dan heb ik alle recht om gewoon voor mezelf op te komen en van me af te slaan.
Ik zou niet weten waarom ik niet terug zou mogen slaan, alleen maar omdat het een vrouwelijke tokkie is die me aanvalt....!?
Vrouwen scheppen trouwens altijd op dat ze een hogere pijngrens hebben, dus voor de zekerheid sla ik dan ook maar gewoon even extra hard. Kijk, je moet natuurlijk wel consequent blijven.
Jij bent overigens de enige die 't heeft over 'een kleurtje' en 'getint persoon'. Ik heb het de hele tijd gehad over uiterlijke kenmerken. Het is namelijk vaak een combinatie van uiterlijke kenmerken.quote:Op dinsdag 14 april 2015 01:25 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dat is het punt niet. Jij maakt er een vergelijking van.
Waar het om gaat is dat je niet bij een getint iemand denkt: een allochtoon.
Dierentuin is idd het goede woord.quote:Op zondag 12 april 2015 15:33 schreef hpeopjes het volgende:
Wat een dierentuin in dat filmpje. Ik hoop dat dat meisje niets makeert.
Nu weten we het wel hoor, schatje.quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:25 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Jij bent overigens de enige die 't heeft over 'een kleurtje' en 'getint persoon'. Ik heb het de hele tijd gehad over uiterlijke kenmerken. Het is namelijk vaak een combinatie van uiterlijke kenmerken.
En trouwens, waarom zou je op basis van uiterlijke kenmerken niet de vermoedens kunnen hebben dat iemand een bepaalde afkomst heeft en/of allochtoon is?Naast dat je steeds zaken verdraait kom je daarmee ook nogal jankerig op me over.
quote:Arrestaties na schokkende video mishandeling Overvecht
De recherche heeft twee jongens gearresteerd die verdacht worden betrokken te zijn geweest bij een mishandeling van een 13-jarig meisje in Overvecht. Een filmpje van de vechtpartij, onder andere gepubliceerd op DUIC, is in totaal meer dan een half miljoen keer bekeken en zorgde voor veel verontwaardigde reacties.
Op dinsdagmiddag 31 maart was het meisje uit Utrecht rond 15.00 uur met een vriendin in het winkelcentrum Overvecht. Zij kregen daar onenigheid met een aantal jongens. Hierbij werd over en weer geslagen, waarna één van de jongens het slachtoffer vastpakte en meerdere keren sloeg. Het meisje deed aangifte.
De mishandeling werd door anderen uit de groep gefilmd en via social media verspreid. Mede dankzij deze beelden werden de twee verdachten herkend. De recherche hield de twee 14-jarige jongens uit Utrecht maandag 20 april aan. Na te zijn verhoord werden beiden heengezonden. Het onderzoek wordt voortgezet en meerdere aanhoudingen worden niet uitgesloten.
De jongen schreeuwt herhaaldelijk ''Turk'' maargoed..quote:Op zondag 12 april 2015 15:38 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wat raar toch dat iedereen een hekel heeft aan Marokkanen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |