Dat is wel mijn bedoeling om meer te meeten. Dat is iig al een beging.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Meer meeten
Moeilijk om nu nog vriendschappen op te bouwen. Hoewel een FOK! best laagdrempelig is wat dat betreft
Dit. Op internet is het makkelijk, omdat de meesten verder van je afstaan. Als je commentaar krijgt dat je niet bevalt klik je gewoon op het kruisje. En je kunt bovendien lekker lang nadenken voor je iets terug zegt.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
NIets mis mee. irl ben ik hetzelfde, meeste mensen hier ken ik toch niet dus dan heb ik daar minder problemen mee.
Het 25+ meeting topicquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel mijn bedoeling om meer te meeten. Dat is iig al een beging.
It's not you, it's me.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb al langere tijd een hoe ze dat noemen, crush, op iemand. Dit is uiteindelijk tot een conclusie gekomen dat het gewoon niks is of gaat worden.
Doe jij ook aan nakendleef? Zo ja, Skypen?quote:
Dank u voor deze eer, oh waarde Caliquote:
Lekker gegeten?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dank u voor deze eer, oh waarde Cali
Ik ben weder thuis dus het mag weer
De laatste tijd krijgen ze maar weinig hoor.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:41 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben een beetje jelly op Twi's collega's.![]()
Moet het nou zo openbaar kaneel? Je weet dat ik het er al lastig genoeg mee heb dat zowel jij als loka hier posten.quote:
Voor deze ene keer geloof ik jou op je blauwe ogen. Je had toch blauwe ogen?quote:
Neequote:Op dinsdag 7 april 2015 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe jij ook aan nakendleef? Zo ja, Skypen?
Haiquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dank u voor deze eer, oh waarde Cali
Ik ben weder thuis dus het mag weer
Vreemdquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:43 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb de halve dag al aan nakendleef gedaan, nu ga ik in mijn bedje liggen dus is het tijd voor de pyjama.
That was a good fucking hamburger, so yesquote:
lol nee. Al weet ik nu van Samzz dat ik het als compliment moet zien dat je dat verkeerd onthouden hebtquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor deze ene keer geloof ik jou op je blauwe ogen. Je had toch blauwe ogen?![]()
Ja dat is inderdaad een topic waar ik wel een post, ben ook wel naar meets geweestquote:
Pyjama's zijn lekker warm. Het was hier lekker warm toen de zon scheen, maar nu niet echt meer.quote:
Wel verdomme @ first partquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:43 schreef Californium het volgende:
[..]
NeeDoe ik niet aan
[..]
Hai![]()
Ik heb even lopen janken en nu ga ik zo slapen
En bedenken hoe ik scharrel ga regelen
Nakendleef niet of Skype niet?quote:
Anders klopt die uitdrukking toch niet. En als Autist kan ik dat toch helemaal niet aanquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
lol nee. Al weet ik nu van Samzz dat ik het als compliment moet zien dat je dat verkeerd onthouden hebt
Ik ben mijn hosselmethode aan het verfijnen, directe lompe aanpak werkt niet, dus dan geen we vervolgens subtieler te werk.quote:
Precies, lekker naakt onder dekensquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat. juist in bed zo min mogelijk aan
Sollyquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wel verdomme @ first part
Nohh![]()
Het komt vast goed Cali, when there's a will, there's a way
Mocht je slagen mag je je nick aanpassen naar HosselMeister, oké?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:45 schreef HostiMeister het volgende:
Ik ben mijn hosselmethode aan het verfijnen, directe lompe aanpak werkt niet, dus dan geen we vervolgens subtieler te werk.
En dan zo'n fijn warm naakt lichaam tegen je aan.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Precies, lekker naakt onder dekens
Nakendleefquote:
Damnquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan zo'n fijn warm naakt lichaam tegen je aan.
En heb je daar ook wat aan vind je?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad een topic waar ik wel een post, ben ook wel naar meets geweest
Help me Art.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:43 schreef artelligence het volgende:
Is dit de twilight zone? Aeque die goed bedoeld advies geeft? Where is the hate, the hate, the haaaaateeee
Boh, werd beetje verdrietig zojuistquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kom je nu meequote:Op dinsdag 7 april 2015 21:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben mijn hosselmethode aan het verfijnen, directe lompe aanpak werkt niet, dus dan geen we vervolgens subtieler te werk.
Ik overleef het wel weer :$quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Solly
Komt goed. Maar ik moet gewoon even mijn draai weer vinden en mijn ballen vinden om het te regelen enzo
Ohmyquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry
En dan halfslapend seks hebben?
Ik las MosselMeisterquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mocht je slagen mag je je nick aanpassen naar HosselMeister, oké?
Moeilijk om te zeggen. Hangt een beetje af hoeveel mensen er zijn, wie en wat we gaan doen. Of ik aansluiting vind met andere.quote:
Dat is hij toch ook?quote:
Ik adviseer een flinke dosis Dqod om dat te verhelpen.quote:
Jaquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry
En dan halfslapend seks hebben?
Eerst ikquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom je nu mee
[..]
Ik overleef het wel weer :$
Daarom. Eerst jij, dan de rest, alles op z'n tijd en meer van dat soort clichématige zinnen. Maar wel waarheid dus
Jaquote:
Directe lompe aanpak werkt wel. Maar dan moet die wel direct zijn en niet zo matigquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die komt dáárna weer.quote:
Verandert het contact daarna, met mensen die je dan (wat uitgebreider) gesproken hebt? Wat diepgaander bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Moeilijk om te zeggen. Hangt een beetje af hoeveel mensen er zijn, wie en wat we gaan doen. Of ik aansluiting vind met andere.
k vind het niet prettig om naakt te lopen als ik niet in bed ligquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik adviseer een flinke dosis Dqod om dat te verhelpen.
Tijd dat ik eens een naked lijf ga opzoeken om tegen aan te kruipen 's nachts. Raar dat zo'n simpele zin dat duidelijk kan makenquote:
Toch klinkt het wat viezigquote:
Ik denk dat Dqod je wel vanuit bed wil laten wennen om kleine stapjes daarbuiten te maken enzo.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:49 schreef Californium het volgende:
k vind het niet prettig om naakt te lopen als ik niet in bed lig
En zomer!quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik adviseer een flinke dosis Dqod om dat te verhelpen.
Ook dat.quote:
Nah, alles wat je zegt is waar. Je kunt je natuurlijk ook happier voelen als je wel liefde vindt, maar beter kun je eerst stap voor stap shit op orde krijgen.quote:
Goed punt, was ook wel een beetje matig.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Directe lompe aanpak werkt wel. Maar dan moet die wel direct zijn en niet zo matig.
Eerst jijquote:
quote:
Zomerdate aan het naaktstrand?quote:
Nee helaas niet. Voor mijn gevoel hoor ik er nooit echt bij.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Verandert het contact daarna, met mensen die je dan (wat uitgebreider) gesproken hebt? Wat diepgaander bijvoorbeeld?
Beetje wel ja. Mosselman, mosselman hij komt uit Scheveningenquote:
Ik heb een bed. Toevalligquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:49 schreef Californium het volgende:
[..]
k vind het niet prettig om naakt te lopen als ik niet in bed lig
Ik wacht vol spanning afquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Goed punt, was ook wel een beetje matig.
Ik denk nog even na voordat ik je weer een dm stuur
Dat durf ik dan weer nietquote:
En als het je in die periode overkomt is het al heel anders, dat heb ik dus.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nah, alles wat je zegt is waar. Je kunt je natuurlijk ook happier voelen als je wel liefde vindt, maar beter kun je eerst stap voor stap shit op orde krijgen.
quote:
Volgens mij wordt je hier toch wel gewaardeerd of niet?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee helaas niet. Voor mijn gevoel hoor ik er nooit echt bij.
[..]
Beetje wel ja. Mosselman, mosselman hij komt uit Scheveningen
quote:
Zomaar ineens BAM. Stond ie daar :$quote:
quote:
Sauna ook niet?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat durf ik dan weer niet
ach fuck it... eens moet de eerste keer zijn toch?
Dildo's op nachtkastjes spottenquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
Huizen kijken
funda
sommige mensen hun smaak!!!!!!!!!!
Nou, dan komt dat naaktstrand ook wel goed. En nog lekker rustig ook altijdquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee geen fan van maar dat heeft niks met naaktheid te maken eigenlijk...
Oh dat kan het welquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, dan komt dat naaktstrand ook wel goed. En nog lekker rustig ook altijd
Veel te warmquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee geen fan van maar dat heeft niks met naaktheid te maken eigenlijk...
Altijd leuk, het topic op fok daarover is ook altijd leuk.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
Huizen kijken
funda
sommige mensen hun smaak!!!!!!!!!!
Ja en vaak toch kleine hokjes.. en ik hou niet van kleine ruimtes.quote:
Jaquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Altijd leuk, het topic op fok daarover is ook altijd leuk.
Ook altijd leuk jaquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Meer lelijke keukens en kleurtjes laminaat!~
Haha die clip is geniaalquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Volgens mij wordt je hier toch wel gewaardeerd of niet?
Die vieze Mosselgabberclip
Niet aan de grote klok hangen maar, ik geloof niet dat ik iedereen hier per se naakt hoef te zienquote:
Oh ik ook niet... AWKWARDquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet aan de grote klok hangen maar, ik geloof niet dat ik iedereen hier per se naakt hoef te zien
Het werktquote:
Volgens mij ben jij gewoon niet een kartrekker, maar soitquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha die clip is geniaal![]()
Ja ik heb de happy hardcore/gabbertijd meegaat als beginnend pubertjedus dat was een jeugdzonde
![]()
Ja dat wel, en de meeste mensen die mij wel eens gemeet hebben vinden mij ook aardig. Het is meer een gevoel dat ik heb. Lastig uit te leggen. Vaak heb ik het gevoel dat ik ergens niet bij hoor
Beetje selectief regelen via Dm danquote:
Ja, three is a crowd hequote:Op dinsdag 7 april 2015 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou het ging toch om jou en air en ik
Dan zijn we wel klaar hoor
quote:
Klopt dat ben ik ook niet. Daar ben ik te bescheiden en introvert voor.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gewoon niet een kartrekker, maar soit
Ik vind je wel steeds grappiger geworden
PM daarentegen puilt uit?quote:
Nog nog wat extra oefenen met hosselen en je bent de koning johquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klopt dat ben ik ook niet. Daar ben ik te bescheiden en introvert voor.
Thnx
De laatste PM die ik kreeg was die met de vraag of ik mod wilde worden.quote:
Dat zeggen 'ze'quote:
Combinatie niet mogelijk?quote:
Nee, weet al 10 jaar niet meer hoe je animated UI-'s kan makenquote:
Daar post ik ook hierquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nog nog wat extra oefenen met hosselen en je bent de koning joh
Mits de klik kan 3 best gezellig zijn hoorquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
3e wiel of juist extra gezellig. That's the question.
Waarom heb ik dan nog geen DM van je gehad? Prutsertjequote:
Vooruit, we nemen gewoon een berg drank mee. Gaat altijd goedquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mits de klik kan 3 best gezellig zijn hoor
Als je teveel drinkt niet hoorquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vooruit, we nemen gewoon een berg drank mee. Gaat altijd goed
Maar 4 is te veel?quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vooruit, we nemen gewoon een berg drank mee. Gaat altijd goed
Op welke manier bedoel je nu?quote:
Ik geloof dat jij wel mee mag van mijquote:
Ik moet eerst nog wat minder verlegen wordenquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom heb ik dan nog geen DM van je gehad? Prutsertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Nohquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij wel mee mag van mij
Jawel, maar met tablet liggen is niet zo comfy.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog wat minder verlegen worden
Misschien als je eerst vertelt waarom je niet aan dm doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog wat minder verlegen worden
Respect voor je duidelijkheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, bergje zand erover en verder feestenquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou als je teveel drinkt dat je gaat kotsen.. ZOveel
quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:10 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Jawel, maar met tablet liggen is niet zo comfy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan vanuit mijn bed TV en series kijken, heerlijk
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Als ik dan keihard wordt afgewezen hoop ik dat ik getroost wordtquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien als je eerst vertelt waarom je niet aan dm doet
quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh, bergje zand erover en verder feesten
Relaxedquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik kan vanuit mijn bed TV en series kijken, heerlijk
Dan kom je toch gewoon hier klagen?quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik dan keihard wordt afgewezen hoop ik dat ik getroost wordt
Nee beetje klaar met klagenquote:
Wat gingen we nou doen, zuipen en neuken, of zuipen of neuken?quote:
Troost vragen danquote:
Dan wordt het lastig jaquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:13 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
RelaxedIk had een tv achter m'n bed staan, maar die heb ik aan m'n vader gegeven. Dit scherm is ook een tv, maar ik kan m'n bed niet zien vanaf hier.
Ik dacht een biertje drinken op het naaktstrand, beetje mensen kieken en boeren en kut roepenquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat gingen we nou doen, zuipen en neuken, of zuipen of neuken?
Ik ga sowieso warm in bed liggen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan wordt het lastig jaDe mijne hangt aan de muur. Morgen een serie erin stoppen denk ik
En anders ga je nu slapen en dan morgen serie kijken
Ook fucking prima. Nooit gedaan thoughquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik dacht een biertje drinken op het naaktstrand, beetje mensen kieken en boeren en kut roepen
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:18 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ga sowieso warm in bed liggen.Morgen weer een dag inderdaad.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ook fucking prima. Nooit gedaan though
Sounds like a brilliant planquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik dacht een biertje drinken op het naaktstrand, beetje mensen kieken en boeren en kut roepen
Sex on the beachquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook niet
Maar ik vind neuken ook best hoor
Ja dat heb ik wel nodig. Af en toequote:
Slaap lekker Frauquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:18 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ga sowieso warm in bed liggen.Morgen weer een dag inderdaad.
Dus hosselen aan de achterdeur. Uithuilen aan de voordeurquote:
PRima, gaan we eerst kijken of dat naaktstrand wat is, zo niet gaan we gewoon lekker neukenquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook niet
Maar ik vind neuken ook best hoor
Wel in de duinen hoor.. privacy is best een beetje fijnquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
PRima, gaan we eerst kijken of dat naaktstrand wat is, zo niet gaan we gewoon lekker neuken
Werkt dat?quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dus hosselen aan de achterdeur. Uithuilen aan de voordeur
Jeej, je blijft nog evenquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:22 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ben nog niet weg.but thank you kind sir.
[..]
sirs*
Ik ben ook niet zo exhibitionistisch hoorquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel in de duinen hoor.. privacy is best een beetje fijn
Schurendquote:
Het gebeurt genoeg, maar of het helpt...quote:
Ik wel. Best vreemd met mijn onzekerheid. Maar goed.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo exhibitionistisch hoorMaar dan sneaken we wel naar de duinen, of naar een hotelletje
Ik raad je het dichtsbijzijnde niet aan. Daar is laatst brand geweest...quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo exhibitionistisch hoorMaar dan sneaken we wel naar de duinen, of naar een hotelletje
Ja want ZAND!quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja echt zooo naarquote:
Best apart jaquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Best vreemd met mijn onzekerheid. Maar goed.
Het is ook niet helemaal waar. Ik loop graag naakt, maar dat hoeft niet per se iedereen te zienquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja want ZAND!
[..]
Ja echt zooo naar
[..]
Best apart ja
Buitenseks is niets mis mee, maar in plain view waar iedereen aan het kijken is heb ik nog nooit gedaan eigenlijkquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Best vreemd met mijn onzekerheid. Maar goed.
Ja dat heb ik dus ook wel een beetje...quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is ook niet helemaal waar. Ik loop graag naakt, maar dat hoeft niet per se iedereen te zien.
Dat is dan ook gewoon ronduit onbeschoft en vulgair gedrag.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Buitenseks is niets mis mee, maar in plain view waar iedereen aan het kijken is heb ik nog nooit gedaan eigenlijk
Ligt eraan wat het doel is.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het gebeurt genoeg, maar of het helpt...
Echt? Balen is dat. Vreemde regel wel. Zelf heb ik ook ooit in FC gezeten en daar was het geen probleem mits je maar aanwezig was opquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:26 schreef netchip het volgende:
Nog meer pech. Die chick met wie ik naar het schoolfeest zou gaan, kan nu niet omdat de organisatie (hoe noem je dat? feestcommissie?) heeft gezegd dat de feestcommissie leden niet met een date mogen omdat ze moeten helpen organiseren en opruimen enzo blablabla.
Je zou het haast gaan denkenquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
PreciesWe zijn gemaakt voor elkaar
Dus je blijft hier hosselen? Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ligt eraan wat het doel is.
Nee laat ik maar gewoon mezelf blijven
Date gewoon mee laten helpen. Dan ben je ook sneller klaar.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:28 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Echt? Balen is dat. Vreemde regel wel. Zelf heb ik ook ooit in FC gezeten en daar was het geen probleem mits je maar aanwezig was op
Bepaalde plekken en tijdenook geen overleg mogelijk?
Gelukkig gaat Air ook mee...quote:
I don't know. Ik kan nog wel even doorvragen. Ik vond het ook vreemd.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:28 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Echt? Balen is dat. Vreemde regel wel. Zelf heb ik ook ooit in FC gezeten en daar was het geen probleem mits je maar aanwezig was op
Bepaalde plekken en tijden
Da's een goedequote:Op dinsdag 7 april 2015 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Date gewoon mee laten helpen. Dan ben je ook sneller klaar.
Voel me buitengeslotenquote:
Ik weet niet of dit een grapje was of niet, maar ik kan het natuurlijk voorstellen. I don't mind. Heb ik ook wat te doen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Date gewoon mee laten helpen. Dan ben je ook sneller klaar.
quote:
Dat!quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Genoeg liefde voor iedereen hoor![]()
Is fax bij je?quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:31 schreef FrauMilena het volgende:
*beweegt als een malle* koud bed godver.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:32 schreef MissMSX het volgende:
Jeeeee dan
Dan ga ik nu even neukenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.have fun
Jaquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dus je blijft hier hosselen? Ik ben benieuwd
Nee dit was een serieus bedoeld.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:30 schreef netchip het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit een grapje was of niet, maar ik kan het natuurlijk voorstellen. I don't mind. Heb ik ook wat te doen.
Ik niet, ben ik te lui voorquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:25 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Eigenlijk switch ik s avonds altijd nog even naar telefoon
*straalt wat warmte in*quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:31 schreef FrauMilena het volgende:
Omdat je als een malle beweegt.quote:
Is altijd zo naarquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:31 schreef FrauMilena het volgende:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:32 schreef MissMSX het volgende:
Jeeeee dan
Dan ga ik nu even neukenVeel plezierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Eens, totdat opgewarmd.quote:
Een Westmalle?quote:
Ik ben op het internet weinig anders dan irl geloof ikquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit. Op internet is het makkelijk, omdat de meesten verder van je afstaan. Als je commentaar krijgt dat je niet bevalt klik je gewoon op het kruisje. En je kunt bovendien lekker lang nadenken voor je iets terug zegt.
Voorgesteld (even geappt). Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jaalleen momenteel nog geen slachtoffers
[..]
Nee dit was een serieus bedoeld.na afloop opruimen bijvoorbeeld gaat toch veel sneller met z'n alle
Oh nouja even met de beentjes heen en weer, creert warmte. Ik kom er net achter dat ik m'n joggingbroek niet aan heb maar wil ook niet weer uit bed gaan nu.quote:
Uhu, een kruik zou wel eens fijn zijn.quote:
Just askquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:43 schreef Californium het volgende:
[..]
NeeDoe ik niet aan
[..]
Hai![]()
Ik heb even lopen janken en nu ga ik zo slapen
En bedenken hoe ik scharrel ga regelen
Ik ben een kacheltjequote:Op dinsdag 7 april 2015 22:36 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh nouja even met de beentjes heen en weer, creert warmte. Ik kom er net achter dat ik m'n joggingbroek niet aan heb maar wil ook niet weer uit bed gaan nu.
[..]
Uhu, een kruik zou wel eens fijn zijn.
Grmbl...Zeg dat nou niet lolaquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is extra vervelend als je naakt slaapt, eerste paar minuten zijn gewoon niet fijnquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:36 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh nouja even met de beentjes heen en weer, creert warmte. Ik kom er net achter dat ik m'n joggingbroek niet aan heb maar wil ook niet weer uit bed gaan nu.
[..]
Uhu, een kruik zou wel eens fijn zijn.
Hopelijk kan dat wel, dan kan je tenminste je date (mee)nemen na(ar) het feestquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:35 schreef netchip het volgende:
[..]
Voorgesteld (even geappt). Ik ben benieuwd.
Ben al warmer door Yatsquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben een kacheltje
Wil je wat van mijn warmte?
Tenzij er iemand naakt naast je ligt, kan je daar gewoon tegenaan liggenquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is extra vervelend als je naakt slaapt, eerste paar minuten zijn gewoon niet fijn
Ik vind dat juist heerlijk. Daarna wordt het me snel te warm en lig ik half boven de dekensquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is extra vervelend als je naakt slaapt, eerste paar minuten zijn gewoon niet fijn
En je ligt er al een uur tegenaan?quote:
Een beetje maarquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:38 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ben al warmer door Yats![]()
Klinkt ietwat verkeerd.
Sorry aeque, ik was aan de telefoonquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:50 schreef aeque het volgende:
Godver post je iets over jezelf, reageert dat kreng niet meer.
Ghehe. We zullen zien.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hopelijk kan dat wel, dan kan je tenminste je date (mee)nemen na(ar) het feest
Tegen een warm lichaamquote:
Daar kom je net pas achter?quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:36 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Slaap je ook met je ramen open, in het begin is het me echt iets te koudquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat juist heerlijk. Daarna wordt het me snel te warm en lig ik half boven de dekens.
Wie ben jij om te zeggen dat ik naakt niet lekker ligquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:41 schreef netchip het volgende:
Naakt slapen is sowieso niet fijn. Je ligt echt niet lekker...
In de winter niet altijd, maar in de herfst/lente en sowieso in de zomer wel.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Slaap je ook met je ramen open, in het begin is het me echt iets te koud
Ja lekker hypothetischquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:38 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Tenzij er iemand naakt naast je ligt, kan je daar gewoon tegenaan liggenAl kan dat ook juist weer te warm worden.
![]()
Dude...quote:
Dat is ook niet erg, maar kijk zelf af en toe eens naar je posts, ik hoop dat je het dan doorhebt, zoals die hierboven die ik quote.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:39 schreef yats het volgende:
[..]
Sorry aeque, ik was aan de telefoon
Maar i get the point...Dat verhaal is verder vrij herkenbaar,al heb ik dat inmiddels wel geaccepteerd ondanks dat t soms nog pijn doet.
Nou vooruit.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:41 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ja, maar ik lig er ook pas net in hè
Jij misschien wel, ik niet.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie ben jij om te zeggen dat ik naakt niet lekker lig.
Slimmerdquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:41 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ja, maar ik lig er ook pas net in hè
Dat dacht ikquote:
Lekker fris juist. Ik word veel uitgeruster wakker!quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Slaap je ook met je ramen open, in het begin is het me echt iets te koud
Sorryquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja lekker hypothetischHeb ik nu echter weinig aan
quote:
quote:
I know, scherm stond hier nog open want telefoonquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:38 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ben al warmer door Yats![]()
Klinkt ietwat verkeerd.
[..]
Tenzij er iemand naakt naast je ligt, kan je daar gewoon tegenaan liggenAl kan dat ook juist weer te warm worden.
![]()
quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:47 schreef Fascination het volgende:
NWS / Man masturbeert half jaar lang in koffie collega
Bijna, de temperaturen stijgen welquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:47 schreef FrauMilena het volgende:
Wakker worden met het raam open, licht briesje, fluitende vogels en een oogverblindende zon. Daarna met ontbijt naar buiten. ... Is het al zomer?
En dan 'sochtends met je kopje koffie in de zon wakker worden met vogeltjes op de achtergrondquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:47 schreef FrauMilena het volgende:
Wakker worden met het raam open, licht briesje, fluitende vogels en een oogverblindende zon. Daarna met ontbijt naar buiten. ... Is het al zomer?
Ja en?quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:48 schreef yats het volgende:
[..]
I know, scherm stond hier nog open want telefoon
Maar nu ga ik verdomme geil naar bed
Neem niet alles serieus wat ik post hequote:Op dinsdag 7 april 2015 22:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Dude...
[..]
Dat is ook niet erg, maar kijk zelf af en toe eens naar je posts, ik hoop dat je het dan doorhebt, zoals die hierboven die ik quote.
Mwah, geen zin in.quote:
Bohquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:47 schreef FrauMilena het volgende:
Dat gaat vervelen he?quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan lekker geil naar bed gaan.
Truste
Hij dacht dat jij gingquote:
En dan niet ff er een uitwrijven voordat je gaat slapen, ja daaaahaag.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan lekker geil naar bed gaan.
Truste
Nee ik niet (nog niet)quote:
Ik snap het ook niet.. Wel een aparte omschrijving.. uitwrijvenquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dan niet ff er een uitwrijven voordat je gaat slapen, ja daaaahaag.![]()
Ik dacht dat jij naar bed gingquote:
Nope...Ik doe het zelden de laatste maanden. Gewoon geen zin (meer) in.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mooi gezegdquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is toch niet goed voor je zaad? Je moet je kanaaltje toch regelmatig even doorsmerenquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:56 schreef yats het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij naar bed ging
[..]
Nope...Ik doe het zelden de laatste maanden. Gewoon geen zin (meer) in.
Geen idee, is dat zo? Maar ik heb de behoefte gewoon niet echt (meer) om het zelf te doen. Is dat vreemd?quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is toch niet goed voor je zaad? Je moet je kanaaltje toch regelmatig even doorsmeren
To rub one out, is Amerikaansquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet.. Wel een aparte omschrijving.. uitwrijven
Als ik geil ben dan zorg ik dat ik seks heb, of ik doe het zelf wel eventjes
Misschien maar beter ookquote:
Is dat echt zo?quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is toch niet goed voor je zaad? Je moet je kanaaltje toch regelmatig even doorsmeren
Ik heb er ook geen verstand vanquote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen verstand van![]()
Wat ik wel weet is dat ik klaar ben en dus kan gaan douchen, lekker warm mijn bedje in.![]()
Truste![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat ik wel weet is dat ik klaar ben en dus kan gaan douchen, lekker warm mijn bedje in.![]()
Truste![]()
Dat dusquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat, masturberen? Is normaal hoor
Volgens mij beïnvloedt het de testosteronproductie, wat weer de zaadproductie stimuleert. En nieuwe zaadcellen > oude zaadcellen.quote:
Do what the fuck makes you happyquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:58 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee, is dat zo? Maar ik heb de behoefte gewoon niet echt (meer) om het zelf te doen. Is dat vreemd?
Ja daarom juist, maanden geen zin hebben, niet één keertje ? Wotquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zoooooo lekkerquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En meer neuken met kaneeltje? Ik zeg doenquote:
Is ook raar.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:00 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ja daarom juist, maanden geen zin hebben, niet één keertje ? Wotoh well.
I second thisquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En meer neuken met kaneeltje? Ik zeg doen
Slaap lekker Lolaquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Truste![]()
Nooit gewetenquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:00 schreef netchip het volgende:
[..]
Volgens mij beïnvloedt het de testosteronproductie, wat weer de zaadproductie stimuleert. En nieuwe zaadcellen > oude zaadcellen.
Nee joh. Ik wil hem niet afschrikken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En meer neuken met kaneeltje? Ik zeg doen
Ik zou het niet maanden kunnen volhouden zonder masturberenquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:00 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Na langere tijd voelt een orgasme beter lijkt het, dus beter leer ik mezelf wat geduld op te brengen.quote:
I willquote:
Zelden is niet nooit he? Maar het blijft toch een slap aftreksel van het echte werkquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:00 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
quote:
Kwestie van jezelf kennen, en niet mechanisch gaan masturberen puur alleen om klaar te komen, scheelt ook een hoop denk ikquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Na langere tijd voelt een orgasme beter lijkt het, dus beter leer ik mezelf wat geduld op te brengen.
Als het begint te voelen als matige bezigheid die voortkomt uit verveling en het bijna niet meer lukt er ook daadwerkelijk een opgewonden gevoel bij te krijgen is het tijd om iets te veranderen.quote:
Ik heb het niet vaak anders dan mechanisch gedaan denk ik.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kwestie van jezelf kennen, en niet mechanisch gaan masturberen puur alleen om klaar te komen, scheelt ook een hoop denk ik
Oh sorry, verkeerd gelezen. Heb blikken in mn ogenquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:03 schreef yats het volgende:
[..]
I will
[..]
Zelden is niet nooit he? Maar het blijft toch een slap aftreksel van het echte werk
Tijd om te gaan slapen Frauleinquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:05 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh sorry, verkeerd gelezen. Heb blikken in mn ogen
Goede grap.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:03 schreef yats het volgende:
[..]
I will
[..]
Zelden is niet nooit he? Maar het blijft toch een slap aftreksel van het echte werk
quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:05 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh sorry, verkeerd gelezen. Heb blikken in mn ogen
Goed ik ga hier geen lessen in masturberen neerzetten, maar gewoon lekker met jezelf spelen en niet voor klaarkomen gaan is ook lekker hoor.,quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:05 schreef Lokasenna het volgende:
..]
Ik heb het niet vaak anders dan mechanisch gedaan denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |