Ik heb een bed. Toevalligquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:49 schreef Californium het volgende:
[..]
k vind het niet prettig om naakt te lopen als ik niet in bed lig
Ik wacht vol spanning afquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Goed punt, was ook wel een beetje matig.
Ik denk nog even na voordat ik je weer een dm stuur
Dat durf ik dan weer nietquote:
En als het je in die periode overkomt is het al heel anders, dat heb ik dus.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nah, alles wat je zegt is waar. Je kunt je natuurlijk ook happier voelen als je wel liefde vindt, maar beter kun je eerst stap voor stap shit op orde krijgen.
quote:
Volgens mij wordt je hier toch wel gewaardeerd of niet?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee helaas niet. Voor mijn gevoel hoor ik er nooit echt bij.
[..]
Beetje wel ja. Mosselman, mosselman hij komt uit Scheveningen
quote:
Zomaar ineens BAM. Stond ie daar :$quote:
quote:
Sauna ook niet?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat durf ik dan weer niet
ach fuck it... eens moet de eerste keer zijn toch?
Dildo's op nachtkastjes spottenquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
Huizen kijken
funda
sommige mensen hun smaak!!!!!!!!!!
Nou, dan komt dat naaktstrand ook wel goed. En nog lekker rustig ook altijdquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee geen fan van maar dat heeft niks met naaktheid te maken eigenlijk...
Oh dat kan het welquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, dan komt dat naaktstrand ook wel goed. En nog lekker rustig ook altijd
Veel te warmquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee geen fan van maar dat heeft niks met naaktheid te maken eigenlijk...
Altijd leuk, het topic op fok daarover is ook altijd leuk.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
Huizen kijken
funda
sommige mensen hun smaak!!!!!!!!!!
Ja en vaak toch kleine hokjes.. en ik hou niet van kleine ruimtes.quote:
Jaquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Altijd leuk, het topic op fok daarover is ook altijd leuk.
Ook altijd leuk jaquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Meer lelijke keukens en kleurtjes laminaat!~
Haha die clip is geniaalquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Volgens mij wordt je hier toch wel gewaardeerd of niet?
Die vieze Mosselgabberclip
Niet aan de grote klok hangen maar, ik geloof niet dat ik iedereen hier per se naakt hoef te zienquote:
Oh ik ook niet... AWKWARDquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet aan de grote klok hangen maar, ik geloof niet dat ik iedereen hier per se naakt hoef te zien
Het werktquote:
Volgens mij ben jij gewoon niet een kartrekker, maar soitquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha die clip is geniaal![]()
Ja ik heb de happy hardcore/gabbertijd meegaat als beginnend pubertjedus dat was een jeugdzonde
![]()
Ja dat wel, en de meeste mensen die mij wel eens gemeet hebben vinden mij ook aardig. Het is meer een gevoel dat ik heb. Lastig uit te leggen. Vaak heb ik het gevoel dat ik ergens niet bij hoor
Beetje selectief regelen via Dm danquote:
Ja, three is a crowd hequote:Op dinsdag 7 april 2015 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou het ging toch om jou en air en ik
Dan zijn we wel klaar hoor
quote:
Klopt dat ben ik ook niet. Daar ben ik te bescheiden en introvert voor.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gewoon niet een kartrekker, maar soit
Ik vind je wel steeds grappiger geworden
PM daarentegen puilt uit?quote:
Nog nog wat extra oefenen met hosselen en je bent de koning johquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klopt dat ben ik ook niet. Daar ben ik te bescheiden en introvert voor.
Thnx
De laatste PM die ik kreeg was die met de vraag of ik mod wilde worden.quote:
Dat zeggen 'ze'quote:
Combinatie niet mogelijk?quote:
Nee, weet al 10 jaar niet meer hoe je animated UI-'s kan makenquote:
Daar post ik ook hierquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nog nog wat extra oefenen met hosselen en je bent de koning joh
Mits de klik kan 3 best gezellig zijn hoorquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
3e wiel of juist extra gezellig. That's the question.
Waarom heb ik dan nog geen DM van je gehad? Prutsertjequote:
Vooruit, we nemen gewoon een berg drank mee. Gaat altijd goedquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mits de klik kan 3 best gezellig zijn hoor
Als je teveel drinkt niet hoorquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vooruit, we nemen gewoon een berg drank mee. Gaat altijd goed
Maar 4 is te veel?quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vooruit, we nemen gewoon een berg drank mee. Gaat altijd goed
Op welke manier bedoel je nu?quote:
Ik geloof dat jij wel mee mag van mijquote:
Ik moet eerst nog wat minder verlegen wordenquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom heb ik dan nog geen DM van je gehad? Prutsertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Nohquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij wel mee mag van mij
Jawel, maar met tablet liggen is niet zo comfy.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog wat minder verlegen worden
Misschien als je eerst vertelt waarom je niet aan dm doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog wat minder verlegen worden
Respect voor je duidelijkheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, bergje zand erover en verder feestenquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou als je teveel drinkt dat je gaat kotsen.. ZOveel
quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:10 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Jawel, maar met tablet liggen is niet zo comfy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan vanuit mijn bed TV en series kijken, heerlijk
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Als ik dan keihard wordt afgewezen hoop ik dat ik getroost wordtquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien als je eerst vertelt waarom je niet aan dm doet
quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh, bergje zand erover en verder feesten
Relaxedquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik kan vanuit mijn bed TV en series kijken, heerlijk
Dan kom je toch gewoon hier klagen?quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik dan keihard wordt afgewezen hoop ik dat ik getroost wordt
Nee beetje klaar met klagenquote:
Wat gingen we nou doen, zuipen en neuken, of zuipen of neuken?quote:
Troost vragen danquote:
Dan wordt het lastig jaquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:13 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
RelaxedIk had een tv achter m'n bed staan, maar die heb ik aan m'n vader gegeven. Dit scherm is ook een tv, maar ik kan m'n bed niet zien vanaf hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |