Ik las MosselMeisterquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mocht je slagen mag je je nick aanpassen naar HosselMeister, oké?
Moeilijk om te zeggen. Hangt een beetje af hoeveel mensen er zijn, wie en wat we gaan doen. Of ik aansluiting vind met andere.quote:
Dat is hij toch ook?quote:
Ik adviseer een flinke dosis Dqod om dat te verhelpen.quote:
Jaquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry
En dan halfslapend seks hebben?
Eerst ikquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom je nu mee
[..]
Ik overleef het wel weer :$
Daarom. Eerst jij, dan de rest, alles op z'n tijd en meer van dat soort clichématige zinnen. Maar wel waarheid dus
Jaquote:
Directe lompe aanpak werkt wel. Maar dan moet die wel direct zijn en niet zo matigquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben mijn hosselmethode aan het verfijnen, directe lompe aanpak werkt niet, dus dan geen we vervolgens subtieler te werk.
Die komt dáárna weer.quote:
Verandert het contact daarna, met mensen die je dan (wat uitgebreider) gesproken hebt? Wat diepgaander bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Moeilijk om te zeggen. Hangt een beetje af hoeveel mensen er zijn, wie en wat we gaan doen. Of ik aansluiting vind met andere.
k vind het niet prettig om naakt te lopen als ik niet in bed ligquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik adviseer een flinke dosis Dqod om dat te verhelpen.
Tijd dat ik eens een naked lijf ga opzoeken om tegen aan te kruipen 's nachts. Raar dat zo'n simpele zin dat duidelijk kan makenquote:
Toch klinkt het wat viezigquote:
Ik denk dat Dqod je wel vanuit bed wil laten wennen om kleine stapjes daarbuiten te maken enzo.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:49 schreef Californium het volgende:
k vind het niet prettig om naakt te lopen als ik niet in bed lig
En zomer!quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik adviseer een flinke dosis Dqod om dat te verhelpen.
Ook dat.quote:
Nah, alles wat je zegt is waar. Je kunt je natuurlijk ook happier voelen als je wel liefde vindt, maar beter kun je eerst stap voor stap shit op orde krijgen.quote:
Goed punt, was ook wel een beetje matig.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Directe lompe aanpak werkt wel. Maar dan moet die wel direct zijn en niet zo matig.
Eerst jijquote:
quote:
Zomerdate aan het naaktstrand?quote:
Nee helaas niet. Voor mijn gevoel hoor ik er nooit echt bij.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Verandert het contact daarna, met mensen die je dan (wat uitgebreider) gesproken hebt? Wat diepgaander bijvoorbeeld?
Beetje wel ja. Mosselman, mosselman hij komt uit Scheveningenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |