Dat is wel mijn bedoeling om meer te meeten. Dat is iig al een beging.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Meer meeten
Moeilijk om nu nog vriendschappen op te bouwen. Hoewel een FOK! best laagdrempelig is wat dat betreft
Dit. Op internet is het makkelijk, omdat de meesten verder van je afstaan. Als je commentaar krijgt dat je niet bevalt klik je gewoon op het kruisje. En je kunt bovendien lekker lang nadenken voor je iets terug zegt.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
NIets mis mee. irl ben ik hetzelfde, meeste mensen hier ken ik toch niet dus dan heb ik daar minder problemen mee.
Het 25+ meeting topicquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel mijn bedoeling om meer te meeten. Dat is iig al een beging.
It's not you, it's me.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb al langere tijd een hoe ze dat noemen, crush, op iemand. Dit is uiteindelijk tot een conclusie gekomen dat het gewoon niks is of gaat worden.
Doe jij ook aan nakendleef? Zo ja, Skypen?quote:
Dank u voor deze eer, oh waarde Caliquote:
Lekker gegeten?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dank u voor deze eer, oh waarde Cali
Ik ben weder thuis dus het mag weer
De laatste tijd krijgen ze maar weinig hoor.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:41 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben een beetje jelly op Twi's collega's.![]()
Moet het nou zo openbaar kaneel? Je weet dat ik het er al lastig genoeg mee heb dat zowel jij als loka hier posten.quote:
Voor deze ene keer geloof ik jou op je blauwe ogen. Je had toch blauwe ogen?quote:
Neequote:Op dinsdag 7 april 2015 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe jij ook aan nakendleef? Zo ja, Skypen?
Haiquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dank u voor deze eer, oh waarde Cali
Ik ben weder thuis dus het mag weer
Vreemdquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:43 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb de halve dag al aan nakendleef gedaan, nu ga ik in mijn bedje liggen dus is het tijd voor de pyjama.
That was a good fucking hamburger, so yesquote:
lol nee. Al weet ik nu van Samzz dat ik het als compliment moet zien dat je dat verkeerd onthouden hebtquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor deze ene keer geloof ik jou op je blauwe ogen. Je had toch blauwe ogen?![]()
Ja dat is inderdaad een topic waar ik wel een post, ben ook wel naar meets geweestquote:
Pyjama's zijn lekker warm. Het was hier lekker warm toen de zon scheen, maar nu niet echt meer.quote:
Wel verdomme @ first partquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:43 schreef Californium het volgende:
[..]
NeeDoe ik niet aan
[..]
Hai![]()
Ik heb even lopen janken en nu ga ik zo slapen
En bedenken hoe ik scharrel ga regelen
Nakendleef niet of Skype niet?quote:
Anders klopt die uitdrukking toch niet. En als Autist kan ik dat toch helemaal niet aanquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
lol nee. Al weet ik nu van Samzz dat ik het als compliment moet zien dat je dat verkeerd onthouden hebt
Ik ben mijn hosselmethode aan het verfijnen, directe lompe aanpak werkt niet, dus dan geen we vervolgens subtieler te werk.quote:
Precies, lekker naakt onder dekensquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat. juist in bed zo min mogelijk aan
Sollyquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wel verdomme @ first part
Nohh![]()
Het komt vast goed Cali, when there's a will, there's a way
Mocht je slagen mag je je nick aanpassen naar HosselMeister, oké?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:45 schreef HostiMeister het volgende:
Ik ben mijn hosselmethode aan het verfijnen, directe lompe aanpak werkt niet, dus dan geen we vervolgens subtieler te werk.
En dan zo'n fijn warm naakt lichaam tegen je aan.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Precies, lekker naakt onder dekens
Nakendleefquote:
Damnquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan zo'n fijn warm naakt lichaam tegen je aan.
En heb je daar ook wat aan vind je?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad een topic waar ik wel een post, ben ook wel naar meets geweest
Help me Art.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:43 schreef artelligence het volgende:
Is dit de twilight zone? Aeque die goed bedoeld advies geeft? Where is the hate, the hate, the haaaaateeee
Boh, werd beetje verdrietig zojuistquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kom je nu meequote:Op dinsdag 7 april 2015 21:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben mijn hosselmethode aan het verfijnen, directe lompe aanpak werkt niet, dus dan geen we vervolgens subtieler te werk.
Ik overleef het wel weer :$quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Solly
Komt goed. Maar ik moet gewoon even mijn draai weer vinden en mijn ballen vinden om het te regelen enzo
Ohmyquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry
En dan halfslapend seks hebben?
Ik las MosselMeisterquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mocht je slagen mag je je nick aanpassen naar HosselMeister, oké?
Moeilijk om te zeggen. Hangt een beetje af hoeveel mensen er zijn, wie en wat we gaan doen. Of ik aansluiting vind met andere.quote:
Dat is hij toch ook?quote:
Ik adviseer een flinke dosis Dqod om dat te verhelpen.quote:
Jaquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry
En dan halfslapend seks hebben?
Eerst ikquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom je nu mee
[..]
Ik overleef het wel weer :$
Daarom. Eerst jij, dan de rest, alles op z'n tijd en meer van dat soort clichématige zinnen. Maar wel waarheid dus
Jaquote:
Directe lompe aanpak werkt wel. Maar dan moet die wel direct zijn en niet zo matigquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die komt dáárna weer.quote:
Verandert het contact daarna, met mensen die je dan (wat uitgebreider) gesproken hebt? Wat diepgaander bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Moeilijk om te zeggen. Hangt een beetje af hoeveel mensen er zijn, wie en wat we gaan doen. Of ik aansluiting vind met andere.
k vind het niet prettig om naakt te lopen als ik niet in bed ligquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik adviseer een flinke dosis Dqod om dat te verhelpen.
Tijd dat ik eens een naked lijf ga opzoeken om tegen aan te kruipen 's nachts. Raar dat zo'n simpele zin dat duidelijk kan makenquote:
Toch klinkt het wat viezigquote:
Ik denk dat Dqod je wel vanuit bed wil laten wennen om kleine stapjes daarbuiten te maken enzo.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:49 schreef Californium het volgende:
k vind het niet prettig om naakt te lopen als ik niet in bed lig
En zomer!quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik adviseer een flinke dosis Dqod om dat te verhelpen.
Ook dat.quote:
Nah, alles wat je zegt is waar. Je kunt je natuurlijk ook happier voelen als je wel liefde vindt, maar beter kun je eerst stap voor stap shit op orde krijgen.quote:
Goed punt, was ook wel een beetje matig.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Directe lompe aanpak werkt wel. Maar dan moet die wel direct zijn en niet zo matig.
Eerst jijquote:
quote:
Zomerdate aan het naaktstrand?quote:
Nee helaas niet. Voor mijn gevoel hoor ik er nooit echt bij.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Verandert het contact daarna, met mensen die je dan (wat uitgebreider) gesproken hebt? Wat diepgaander bijvoorbeeld?
Beetje wel ja. Mosselman, mosselman hij komt uit Scheveningenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |