Dat is wel mijn bedoeling om meer te meeten. Dat is iig al een beging.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Meer meeten
Moeilijk om nu nog vriendschappen op te bouwen. Hoewel een FOK! best laagdrempelig is wat dat betreft
Dit. Op internet is het makkelijk, omdat de meesten verder van je afstaan. Als je commentaar krijgt dat je niet bevalt klik je gewoon op het kruisje. En je kunt bovendien lekker lang nadenken voor je iets terug zegt.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
NIets mis mee. irl ben ik hetzelfde, meeste mensen hier ken ik toch niet dus dan heb ik daar minder problemen mee.
Het 25+ meeting topicquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel mijn bedoeling om meer te meeten. Dat is iig al een beging.
It's not you, it's me.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb al langere tijd een hoe ze dat noemen, crush, op iemand. Dit is uiteindelijk tot een conclusie gekomen dat het gewoon niks is of gaat worden.
Doe jij ook aan nakendleef? Zo ja, Skypen?quote:
Dank u voor deze eer, oh waarde Caliquote:
Lekker gegeten?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dank u voor deze eer, oh waarde Cali
Ik ben weder thuis dus het mag weer
De laatste tijd krijgen ze maar weinig hoor.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:41 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben een beetje jelly op Twi's collega's.![]()
Moet het nou zo openbaar kaneel? Je weet dat ik het er al lastig genoeg mee heb dat zowel jij als loka hier posten.quote:
Voor deze ene keer geloof ik jou op je blauwe ogen. Je had toch blauwe ogen?quote:
Neequote:Op dinsdag 7 april 2015 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe jij ook aan nakendleef? Zo ja, Skypen?
Haiquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dank u voor deze eer, oh waarde Cali
Ik ben weder thuis dus het mag weer
Vreemdquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:43 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb de halve dag al aan nakendleef gedaan, nu ga ik in mijn bedje liggen dus is het tijd voor de pyjama.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |