Wel verdomme @ first partquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:43 schreef Californium het volgende:
[..]
NeeDoe ik niet aan
[..]
Hai![]()
Ik heb even lopen janken en nu ga ik zo slapen
En bedenken hoe ik scharrel ga regelen
Nakendleef niet of Skype niet?quote:
Anders klopt die uitdrukking toch niet. En als Autist kan ik dat toch helemaal niet aanquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
lol nee. Al weet ik nu van Samzz dat ik het als compliment moet zien dat je dat verkeerd onthouden hebt
Ik ben mijn hosselmethode aan het verfijnen, directe lompe aanpak werkt niet, dus dan geen we vervolgens subtieler te werk.quote:
Precies, lekker naakt onder dekensquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat. juist in bed zo min mogelijk aan
Sollyquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wel verdomme @ first part
Nohh![]()
Het komt vast goed Cali, when there's a will, there's a way
Mocht je slagen mag je je nick aanpassen naar HosselMeister, oké?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:45 schreef HostiMeister het volgende:
Ik ben mijn hosselmethode aan het verfijnen, directe lompe aanpak werkt niet, dus dan geen we vervolgens subtieler te werk.
En dan zo'n fijn warm naakt lichaam tegen je aan.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Precies, lekker naakt onder dekens
Nakendleefquote:
Damnquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan zo'n fijn warm naakt lichaam tegen je aan.
En heb je daar ook wat aan vind je?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad een topic waar ik wel een post, ben ook wel naar meets geweest
Help me Art.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:43 schreef artelligence het volgende:
Is dit de twilight zone? Aeque die goed bedoeld advies geeft? Where is the hate, the hate, the haaaaateeee
Boh, werd beetje verdrietig zojuistquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kom je nu meequote:Op dinsdag 7 april 2015 21:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben mijn hosselmethode aan het verfijnen, directe lompe aanpak werkt niet, dus dan geen we vervolgens subtieler te werk.
Ik overleef het wel weer :$quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Solly
Komt goed. Maar ik moet gewoon even mijn draai weer vinden en mijn ballen vinden om het te regelen enzo
Ohmyquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry
En dan halfslapend seks hebben?
Ik las MosselMeisterquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mocht je slagen mag je je nick aanpassen naar HosselMeister, oké?
Moeilijk om te zeggen. Hangt een beetje af hoeveel mensen er zijn, wie en wat we gaan doen. Of ik aansluiting vind met andere.quote:
Dat is hij toch ook?quote:
Ik adviseer een flinke dosis Dqod om dat te verhelpen.quote:
Jaquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry
En dan halfslapend seks hebben?
Eerst ikquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom je nu mee
[..]
Ik overleef het wel weer :$
Daarom. Eerst jij, dan de rest, alles op z'n tijd en meer van dat soort clichématige zinnen. Maar wel waarheid dus
Jaquote:
Directe lompe aanpak werkt wel. Maar dan moet die wel direct zijn en niet zo matigquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |