Ik heb een bed. Toevalligquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:49 schreef Californium het volgende:
[..]
k vind het niet prettig om naakt te lopen als ik niet in bed lig
Ik wacht vol spanning afquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Goed punt, was ook wel een beetje matig.
Ik denk nog even na voordat ik je weer een dm stuur
Dat durf ik dan weer nietquote:
En als het je in die periode overkomt is het al heel anders, dat heb ik dus.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nah, alles wat je zegt is waar. Je kunt je natuurlijk ook happier voelen als je wel liefde vindt, maar beter kun je eerst stap voor stap shit op orde krijgen.
quote:
Volgens mij wordt je hier toch wel gewaardeerd of niet?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee helaas niet. Voor mijn gevoel hoor ik er nooit echt bij.
[..]
Beetje wel ja. Mosselman, mosselman hij komt uit Scheveningen
quote:
Zomaar ineens BAM. Stond ie daar :$quote:
quote:
Sauna ook niet?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat durf ik dan weer niet
ach fuck it... eens moet de eerste keer zijn toch?
Dildo's op nachtkastjes spottenquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
Huizen kijken
funda
sommige mensen hun smaak!!!!!!!!!!
Nou, dan komt dat naaktstrand ook wel goed. En nog lekker rustig ook altijdquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee geen fan van maar dat heeft niks met naaktheid te maken eigenlijk...
Oh dat kan het welquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, dan komt dat naaktstrand ook wel goed. En nog lekker rustig ook altijd
Veel te warmquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee geen fan van maar dat heeft niks met naaktheid te maken eigenlijk...
Altijd leuk, het topic op fok daarover is ook altijd leuk.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
Huizen kijken
funda
sommige mensen hun smaak!!!!!!!!!!
Ja en vaak toch kleine hokjes.. en ik hou niet van kleine ruimtes.quote:
Jaquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Altijd leuk, het topic op fok daarover is ook altijd leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |