Ook altijd leuk jaquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Meer lelijke keukens en kleurtjes laminaat!~
Haha die clip is geniaalquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Volgens mij wordt je hier toch wel gewaardeerd of niet?
Die vieze Mosselgabberclip
Niet aan de grote klok hangen maar, ik geloof niet dat ik iedereen hier per se naakt hoef te zienquote:
Oh ik ook niet... AWKWARDquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet aan de grote klok hangen maar, ik geloof niet dat ik iedereen hier per se naakt hoef te zien
Het werktquote:
Volgens mij ben jij gewoon niet een kartrekker, maar soitquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha die clip is geniaal![]()
Ja ik heb de happy hardcore/gabbertijd meegaat als beginnend pubertjedus dat was een jeugdzonde
![]()
Ja dat wel, en de meeste mensen die mij wel eens gemeet hebben vinden mij ook aardig. Het is meer een gevoel dat ik heb. Lastig uit te leggen. Vaak heb ik het gevoel dat ik ergens niet bij hoor
Beetje selectief regelen via Dm danquote:
Ja, three is a crowd hequote:Op dinsdag 7 april 2015 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou het ging toch om jou en air en ik
Dan zijn we wel klaar hoor
quote:
Klopt dat ben ik ook niet. Daar ben ik te bescheiden en introvert voor.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gewoon niet een kartrekker, maar soit
Ik vind je wel steeds grappiger geworden
PM daarentegen puilt uit?quote:
Nog nog wat extra oefenen met hosselen en je bent de koning johquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klopt dat ben ik ook niet. Daar ben ik te bescheiden en introvert voor.
Thnx
De laatste PM die ik kreeg was die met de vraag of ik mod wilde worden.quote:
Dat zeggen 'ze'quote:
Combinatie niet mogelijk?quote:
Nee, weet al 10 jaar niet meer hoe je animated UI-'s kan makenquote:
Daar post ik ook hierquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nog nog wat extra oefenen met hosselen en je bent de koning joh
Mits de klik kan 3 best gezellig zijn hoorquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
3e wiel of juist extra gezellig. That's the question.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |