abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 april 2015 @ 22:33:33 #201
416931 yats
(non) Average Joe
pi_151468014
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:31 schreef FrauMilena het volgende:
*beweegt als een malle* koud bed godver.
*straalt wat warmte in*
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 7 april 2015 @ 22:33:49 #202
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_151468028
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:32 schreef FrauMilena het volgende:

[..]

Nee hoezo? :o
Omdat je als een malle beweegt. :P
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_151468043
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:31 schreef FrauMilena het volgende:
*beweegt als een malle* koud bed godver.
Is altijd zo naar :{
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_151468057
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:32 schreef MissMSX het volgende:
Jeeeee dan *O*

Dan ga ik nu even neuken :W

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel plezier O+ :W
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  Moderator / Redactie FP dinsdag 7 april 2015 @ 22:34:48 #205
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_151468079
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:34 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Is altijd zo naar :{
Eens, totdat opgewarmd.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP dinsdag 7 april 2015 @ 22:35:08 #206
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_151468100
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:33 schreef aeque het volgende:

[..]

Omdat je als een malle beweegt. :P
Een Westmalle? :P

Oh nee, dat is Samzz.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 7 april 2015 @ 22:35:11 #207
416931 yats
(non) Average Joe
pi_151468104
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 21:41 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dit. Op internet is het makkelijk, omdat de meesten verder van je afstaan. Als je commentaar krijgt dat je niet bevalt klik je gewoon op het kruisje. En je kunt bovendien lekker lang nadenken voor je iets terug zegt.
Ik ben op het internet weinig anders dan irl geloof ik :@
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_151468107
Daarom ga ik altijd douchen voor ik naar bed ga, warm erin O+
pi_151468116
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:33 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja *O* alleen momenteel nog geen slachtoffers 8)7

[..]

Nee dit was een serieus bedoeld. ^O^ na afloop opruimen bijvoorbeeld gaat toch veel sneller met z'n alle
Voorgesteld (even geappt). Ik ben benieuwd.
  dinsdag 7 april 2015 @ 22:36:25 #210
441317 FrauMilena
Slightly Salty
pi_151468173
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:33 schreef aeque het volgende:

[..]

Omdat je als een malle beweegt. :P
Oh nouja even met de beentjes heen en weer, creert warmte. Ik kom er net achter dat ik m'n joggingbroek niet aan heb maar wil ook niet weer uit bed gaan nu. :(

quote:
2s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:34 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Is altijd zo naar :{
Uhu, een kruik zou wel eens fijn zijn.
  dinsdag 7 april 2015 @ 22:36:48 #211
416931 yats
(non) Average Joe
pi_151468198
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 21:43 schreef Californium het volgende:

[..]

Nee :@ Doe ik niet aan :)

[..]

Hai :@

O+

Ik heb even lopen janken en nu ga ik zo slapen :9

En bedenken hoe ik scharrel ga regelen :@
Just ask ;)
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  Moderator / Redactie FP dinsdag 7 april 2015 @ 22:37:23 #212
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_151468227
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:36 schreef FrauMilena het volgende:

[..]

Oh nouja even met de beentjes heen en weer, creert warmte. Ik kom er net achter dat ik m'n joggingbroek niet aan heb maar wil ook niet weer uit bed gaan nu. :(

[..]

Uhu, een kruik zou wel eens fijn zijn.
Ik ben een kacheltje :@

Wil je wat van mijn warmte? O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 7 april 2015 @ 22:37:48 #213
416931 yats
(non) Average Joe
pi_151468254
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 april 2015 21:46 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

En dan zo'n fijn warm naakt lichaam tegen je aan. _O_
Grmbl...Zeg dat nou niet lola
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_151468281
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:36 schreef FrauMilena het volgende:

[..]

Oh nouja even met de beentjes heen en weer, creert warmte. Ik kom er net achter dat ik m'n joggingbroek niet aan heb maar wil ook niet weer uit bed gaan nu. :(

[..]

Uhu, een kruik zou wel eens fijn zijn.
Is extra vervelend als je naakt slaapt, eerste paar minuten zijn gewoon niet fijn :{
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_151468287
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:37 schreef yats het volgende:

[..]

Grmbl...Zeg dat nou niet lola
Dat zei ik een uur geleden :')
  dinsdag 7 april 2015 @ 22:38:21 #216
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_151468288
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:35 schreef netchip het volgende:

[..]

Voorgesteld (even geappt). Ik ben benieuwd.
Hopelijk kan dat wel, dan kan je tenminste je date (mee)nemen na(ar) het feest
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 7 april 2015 @ 22:38:37 #217
441317 FrauMilena
Slightly Salty
pi_151468309
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:37 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik ben een kacheltje :@

Wil je wat van mijn warmte? O+
Ben al warmer door Yats :D

Klinkt ietwat verkeerd. :')

quote:
2s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:38 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Is extra vervelend als je naakt slaapt, eerste paar minuten zijn gewoon niet fijn :{
Tenzij er iemand naakt naast je ligt, kan je daar gewoon tegenaan liggen O+ Al kan dat ook juist weer te warm worden. }:|
  dinsdag 7 april 2015 @ 22:38:43 #218
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_151468313
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:38 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Is extra vervelend als je naakt slaapt, eerste paar minuten zijn gewoon niet fijn :{
Ik vind dat juist heerlijk. Daarna wordt het me snel te warm en lig ik half boven de dekens :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Moderator / Redactie FP dinsdag 7 april 2015 @ 22:38:55 #219
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_151468323
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:38 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Dat zei ik een uur geleden :')
En je ligt er al een uur tegenaan? :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP dinsdag 7 april 2015 @ 22:39:11 #220
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_151468332
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:38 schreef FrauMilena het volgende:

[..]

Ben al warmer door Yats :D

Klinkt ietwat verkeerd. :')
Een beetje maar :D :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_151468365
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:38 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

En je ligt er al een uur tegenaan? :P
Waar tegenaan? :@
  dinsdag 7 april 2015 @ 22:39:52 #222
416931 yats
(non) Average Joe
pi_151468385
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 21:50 schreef aeque het volgende:
Godver post je iets over jezelf, reageert dat kreng niet meer. ;(
Sorry aeque, ik was aan de telefoon :@

Maar i get the point...Dat verhaal is verder vrij herkenbaar,al heb ik dat inmiddels wel geaccepteerd ondanks dat t soms nog pijn doet.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_151468425
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:38 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Hopelijk kan dat wel, dan kan je tenminste je date (mee)nemen na(ar) het feest
Ghehe. We zullen zien. ;)
  dinsdag 7 april 2015 @ 22:40:51 #224
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_151468457
Pfwohhh :9 :9
:~ :9

Doei :* :W
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
  Moderator / Redactie FP dinsdag 7 april 2015 @ 22:40:52 #225
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_151468458
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:39 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Waar tegenaan? :@
Tegen een warm lichaam :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 7 april 2015 @ 22:40:58 #226
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_151468466
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:36 schreef FrauMilena het volgende:

[..]

Oh nouja even met de beentjes heen en weer, creert warmte. Ik kom er net achter dat ik m'n joggingbroek niet aan heb maar wil ook niet weer uit bed gaan nu. :(

Daar kom je net pas achter? :o
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_151468476
Naakt slapen is sowieso niet fijn. Je ligt echt niet lekker...
pi_151468489
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:40 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Tegen een warm lichaam :@
Uh nee?
pi_151468494
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:38 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik vind dat juist heerlijk. Daarna wordt het me snel te warm en lig ik half boven de dekens :).
Slaap je ook met je ramen open, in het begin is het me echt iets te koud :{
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 7 april 2015 @ 22:41:29 #230
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_151468496
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:41 schreef netchip het volgende:
Naakt slapen is sowieso niet fijn. Je ligt echt niet lekker...
Wie ben jij om te zeggen dat ik naakt niet lekker lig :{w.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 7 april 2015 @ 22:41:54 #231
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_151468529
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:41 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Slaap je ook met je ramen open, in het begin is het me echt iets te koud :{
In de winter niet altijd, maar in de herfst/lente en sowieso in de zomer wel.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 7 april 2015 @ 22:41:56 #232
441317 FrauMilena
Slightly Salty
pi_151468531
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:40 schreef aeque het volgende:

[..]

Daar kom je net pas achter? :o
Ja, maar ik lig er ook pas net in hè :+
pi_151468538
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:38 schreef FrauMilena het volgende:

[..]

Tenzij er iemand naakt naast je ligt, kan je daar gewoon tegenaan liggen O+ Al kan dat ook juist weer te warm worden. }:|
Ja lekker hypothetisch O+ Heb ik nu echter weinig aan ;(
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 7 april 2015 @ 22:42:06 #234
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_151468541
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:37 schreef yats het volgende:

[..]

Grmbl...Zeg dat nou niet lola
Dude...

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:39 schreef yats het volgende:

[..]

Sorry aeque, ik was aan de telefoon :@

Maar i get the point...Dat verhaal is verder vrij herkenbaar,al heb ik dat inmiddels wel geaccepteerd ondanks dat t soms nog pijn doet.
Dat is ook niet erg, maar kijk zelf af en toe eens naar je posts, ik hoop dat je het dan doorhebt, zoals die hierboven die ik quote.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  dinsdag 7 april 2015 @ 22:42:27 #235
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_151468558
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:41 schreef FrauMilena het volgende:

[..]

Ja, maar ik lig er ook pas net in hè :+
Nou vooruit. :P
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_151468564
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:40 schreef Dqod het volgende:
Pfwohhh :9 :9
:~ :9

Doei :* :W
Duidelijk :* :W
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_151468609
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:40 schreef Dqod het volgende:
Pfwohhh :9 :9
:~ :9

Doei :* :W
:D
pi_151468612
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:41 schreef Samzz het volgende:

[..]

Wie ben jij om te zeggen dat ik naakt niet lekker lig :{w.
Jij misschien wel, ik niet. :P
  Moderator / Redactie FP dinsdag 7 april 2015 @ 22:43:29 #239
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_151468624
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:41 schreef FrauMilena het volgende:

[..]

Ja, maar ik lig er ook pas net in hè :+
Slimmerd :P
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:41 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Uh nee?
Dat dacht ik ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 7 april 2015 @ 22:43:36 #240
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_151468632
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:43 schreef netchip het volgende:

[..]

Jij misschien wel, ik niet. :P
Zeg dat dan.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_151468661
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:41 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Slaap je ook met je ramen open, in het begin is het me echt iets te koud :{
Lekker fris juist. Ik word veel uitgeruster wakker! :)
pi_151468752
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:43 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Slimmerd :P

[..]

Dat dacht ik ;(
Ik ga zo douchen :Y
Even nog wat afmaken.
  dinsdag 7 april 2015 @ 22:46:20 #243
441317 FrauMilena
Slightly Salty
pi_151468789
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:42 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ja lekker hypothetisch O+ Heb ik nu echter weinig aan ;(
Sorry ;(

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:42 schreef aeque het volgende:

[..]

Nou vooruit. :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:43 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Slimmerd :P

[..]

Dat dacht ik ;(
:D
pi_151468850
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  dinsdag 7 april 2015 @ 22:47:49 #245
441317 FrauMilena
Slightly Salty
pi_151468871
Wakker worden met het raam open, licht briesje, fluitende vogels en een oogverblindende zon. Daarna met ontbijt naar buiten. ... Is het al zomer? O+
  dinsdag 7 april 2015 @ 22:48:27 #246
416931 yats
(non) Average Joe
pi_151468902
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:38 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Dat zei ik een uur geleden :')
I know, scherm stond hier nog open want telefoon :@

Maar nu ga ik verdomme geil naar bed :@

quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:38 schreef FrauMilena het volgende:

[..]

Ben al warmer door Yats :D

Klinkt ietwat verkeerd. :')

[..]

Tenzij er iemand naakt naast je ligt, kan je daar gewoon tegenaan liggen O+ Al kan dat ook juist weer te warm worden. }:|
:@ Je maakt me verlegen met dergelijke opmerkingen
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  Moderator / Redactie FP dinsdag 7 april 2015 @ 22:48:54 #247
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_151468931
quote:
:X
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:47 schreef FrauMilena het volgende:
Wakker worden met het raam open, licht briesje, fluitende vogels en een oogverblindende zon. Daarna met ontbijt naar buiten. ... Is het al zomer? O+
Bijna, de temperaturen stijgen wel :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 7 april 2015 @ 22:49:37 #248
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_151468964
Welterusten, liefjes :W.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_151469003
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:47 schreef FrauMilena het volgende:
Wakker worden met het raam open, licht briesje, fluitende vogels en een oogverblindende zon. Daarna met ontbijt naar buiten. ... Is het al zomer? O+
En dan 'sochtends met je kopje koffie in de zon wakker worden met vogeltjes op de achtergrond O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:48 schreef yats het volgende:

[..]

I know, scherm stond hier nog open want telefoon :@

Maar nu ga ik verdomme geil naar bed :@

Ja en?
porn.com en fappen maar!
  dinsdag 7 april 2015 @ 22:50:26 #250
416931 yats
(non) Average Joe
pi_151469006
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:42 schreef aeque het volgende:

[..]

Dude...

[..]

Dat is ook niet erg, maar kijk zelf af en toe eens naar je posts, ik hoop dat je het dan doorhebt, zoals die hierboven die ik quote.
Neem niet alles serieus wat ik post he ;)
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')