*straalt wat warmte in*quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:31 schreef FrauMilena het volgende:
*beweegt als een malle* koud bed godver.
Omdat je als een malle beweegt.quote:
Is altijd zo naarquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:31 schreef FrauMilena het volgende:
*beweegt als een malle* koud bed godver.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:32 schreef MissMSX het volgende:
Jeeeee dan
Dan ga ik nu even neukenVeel plezierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Eens, totdat opgewarmd.quote:
Een Westmalle?quote:
Ik ben op het internet weinig anders dan irl geloof ikquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit. Op internet is het makkelijk, omdat de meesten verder van je afstaan. Als je commentaar krijgt dat je niet bevalt klik je gewoon op het kruisje. En je kunt bovendien lekker lang nadenken voor je iets terug zegt.
Voorgesteld (even geappt). Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jaalleen momenteel nog geen slachtoffers
[..]
Nee dit was een serieus bedoeld.na afloop opruimen bijvoorbeeld gaat toch veel sneller met z'n alle
Oh nouja even met de beentjes heen en weer, creert warmte. Ik kom er net achter dat ik m'n joggingbroek niet aan heb maar wil ook niet weer uit bed gaan nu.quote:
Uhu, een kruik zou wel eens fijn zijn.quote:
Just askquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:43 schreef Californium het volgende:
[..]
NeeDoe ik niet aan
[..]
Hai![]()
Ik heb even lopen janken en nu ga ik zo slapen
En bedenken hoe ik scharrel ga regelen
Ik ben een kacheltjequote:Op dinsdag 7 april 2015 22:36 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh nouja even met de beentjes heen en weer, creert warmte. Ik kom er net achter dat ik m'n joggingbroek niet aan heb maar wil ook niet weer uit bed gaan nu.
[..]
Uhu, een kruik zou wel eens fijn zijn.
Grmbl...Zeg dat nou niet lolaquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan zo'n fijn warm naakt lichaam tegen je aan.
Is extra vervelend als je naakt slaapt, eerste paar minuten zijn gewoon niet fijnquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:36 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh nouja even met de beentjes heen en weer, creert warmte. Ik kom er net achter dat ik m'n joggingbroek niet aan heb maar wil ook niet weer uit bed gaan nu.
[..]
Uhu, een kruik zou wel eens fijn zijn.
Hopelijk kan dat wel, dan kan je tenminste je date (mee)nemen na(ar) het feestquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:35 schreef netchip het volgende:
[..]
Voorgesteld (even geappt). Ik ben benieuwd.
Ben al warmer door Yatsquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben een kacheltje
Wil je wat van mijn warmte?
Tenzij er iemand naakt naast je ligt, kan je daar gewoon tegenaan liggenquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is extra vervelend als je naakt slaapt, eerste paar minuten zijn gewoon niet fijn
Ik vind dat juist heerlijk. Daarna wordt het me snel te warm en lig ik half boven de dekensquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is extra vervelend als je naakt slaapt, eerste paar minuten zijn gewoon niet fijn
En je ligt er al een uur tegenaan?quote:
Een beetje maarquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:38 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ben al warmer door Yats![]()
Klinkt ietwat verkeerd.
Sorry aeque, ik was aan de telefoonquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:50 schreef aeque het volgende:
Godver post je iets over jezelf, reageert dat kreng niet meer.
Ghehe. We zullen zien.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hopelijk kan dat wel, dan kan je tenminste je date (mee)nemen na(ar) het feest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |