Ik dacht een biertje drinken op het naaktstrand, beetje mensen kieken en boeren en kut roepenquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat gingen we nou doen, zuipen en neuken, of zuipen of neuken?
Ik ga sowieso warm in bed liggen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan wordt het lastig jaDe mijne hangt aan de muur. Morgen een serie erin stoppen denk ik
En anders ga je nu slapen en dan morgen serie kijken
Ook fucking prima. Nooit gedaan thoughquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik dacht een biertje drinken op het naaktstrand, beetje mensen kieken en boeren en kut roepen
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:18 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ga sowieso warm in bed liggen.Morgen weer een dag inderdaad.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ook fucking prima. Nooit gedaan though
Sounds like a brilliant planquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik dacht een biertje drinken op het naaktstrand, beetje mensen kieken en boeren en kut roepen
Sex on the beachquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook niet
Maar ik vind neuken ook best hoor
Ja dat heb ik wel nodig. Af en toequote:
Slaap lekker Frauquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:18 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ga sowieso warm in bed liggen.Morgen weer een dag inderdaad.
Dus hosselen aan de achterdeur. Uithuilen aan de voordeurquote:
PRima, gaan we eerst kijken of dat naaktstrand wat is, zo niet gaan we gewoon lekker neukenquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook niet
Maar ik vind neuken ook best hoor
Wel in de duinen hoor.. privacy is best een beetje fijnquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
PRima, gaan we eerst kijken of dat naaktstrand wat is, zo niet gaan we gewoon lekker neuken
Werkt dat?quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dus hosselen aan de achterdeur. Uithuilen aan de voordeur
Jeej, je blijft nog evenquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:22 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ben nog niet weg.but thank you kind sir.
[..]
sirs*
Ik ben ook niet zo exhibitionistisch hoorquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel in de duinen hoor.. privacy is best een beetje fijn
Schurendquote:
Het gebeurt genoeg, maar of het helpt...quote:
Ik wel. Best vreemd met mijn onzekerheid. Maar goed.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo exhibitionistisch hoorMaar dan sneaken we wel naar de duinen, of naar een hotelletje
Ik raad je het dichtsbijzijnde niet aan. Daar is laatst brand geweest...quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo exhibitionistisch hoorMaar dan sneaken we wel naar de duinen, of naar een hotelletje
Ja want ZAND!quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja echt zooo naarquote:
Best apart jaquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Best vreemd met mijn onzekerheid. Maar goed.
Het is ook niet helemaal waar. Ik loop graag naakt, maar dat hoeft niet per se iedereen te zienquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja want ZAND!
[..]
Ja echt zooo naar
[..]
Best apart ja
Buitenseks is niets mis mee, maar in plain view waar iedereen aan het kijken is heb ik nog nooit gedaan eigenlijkquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Best vreemd met mijn onzekerheid. Maar goed.
Ja dat heb ik dus ook wel een beetje...quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is ook niet helemaal waar. Ik loop graag naakt, maar dat hoeft niet per se iedereen te zien.
Dat is dan ook gewoon ronduit onbeschoft en vulgair gedrag.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Buitenseks is niets mis mee, maar in plain view waar iedereen aan het kijken is heb ik nog nooit gedaan eigenlijk
Ligt eraan wat het doel is.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het gebeurt genoeg, maar of het helpt...
Echt? Balen is dat. Vreemde regel wel. Zelf heb ik ook ooit in FC gezeten en daar was het geen probleem mits je maar aanwezig was opquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:26 schreef netchip het volgende:
Nog meer pech. Die chick met wie ik naar het schoolfeest zou gaan, kan nu niet omdat de organisatie (hoe noem je dat? feestcommissie?) heeft gezegd dat de feestcommissie leden niet met een date mogen omdat ze moeten helpen organiseren en opruimen enzo blablabla.
Je zou het haast gaan denkenquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
PreciesWe zijn gemaakt voor elkaar
Dus je blijft hier hosselen? Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ligt eraan wat het doel is.
Nee laat ik maar gewoon mezelf blijven
Date gewoon mee laten helpen. Dan ben je ook sneller klaar.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:28 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Echt? Balen is dat. Vreemde regel wel. Zelf heb ik ook ooit in FC gezeten en daar was het geen probleem mits je maar aanwezig was op
Bepaalde plekken en tijdenook geen overleg mogelijk?
Gelukkig gaat Air ook mee...quote:
I don't know. Ik kan nog wel even doorvragen. Ik vond het ook vreemd.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:28 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Echt? Balen is dat. Vreemde regel wel. Zelf heb ik ook ooit in FC gezeten en daar was het geen probleem mits je maar aanwezig was op
Bepaalde plekken en tijden
Da's een goedequote:Op dinsdag 7 april 2015 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Date gewoon mee laten helpen. Dan ben je ook sneller klaar.
Voel me buitengeslotenquote:
Ik weet niet of dit een grapje was of niet, maar ik kan het natuurlijk voorstellen. I don't mind. Heb ik ook wat te doen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Date gewoon mee laten helpen. Dan ben je ook sneller klaar.
quote:
Dat!quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Genoeg liefde voor iedereen hoor![]()
Is fax bij je?quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:31 schreef FrauMilena het volgende:
*beweegt als een malle* koud bed godver.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:32 schreef MissMSX het volgende:
Jeeeee dan
Dan ga ik nu even neukenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.have fun
Jaquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dus je blijft hier hosselen? Ik ben benieuwd
Nee dit was een serieus bedoeld.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:30 schreef netchip het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit een grapje was of niet, maar ik kan het natuurlijk voorstellen. I don't mind. Heb ik ook wat te doen.
Ik niet, ben ik te lui voorquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:25 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Eigenlijk switch ik s avonds altijd nog even naar telefoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |