Mwah, geen zin in.quote:
Bohquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:47 schreef FrauMilena het volgende:
Wakker worden met het raam open, licht briesje, fluitende vogels en een oogverblindende zon. Daarna met ontbijt naar buiten. ... Is het al zomer?
Dat gaat vervelen he?quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan lekker geil naar bed gaan.
Truste
Hij dacht dat jij gingquote:
En dan niet ff er een uitwrijven voordat je gaat slapen, ja daaaahaag.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan lekker geil naar bed gaan.
Truste
Nee ik niet (nog niet)quote:
Ik snap het ook niet.. Wel een aparte omschrijving.. uitwrijvenquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dan niet ff er een uitwrijven voordat je gaat slapen, ja daaaahaag.![]()
Ik dacht dat jij naar bed gingquote:
Nope...Ik doe het zelden de laatste maanden. Gewoon geen zin (meer) in.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mooi gezegdquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is toch niet goed voor je zaad? Je moet je kanaaltje toch regelmatig even doorsmerenquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:56 schreef yats het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij naar bed ging
[..]
Nope...Ik doe het zelden de laatste maanden. Gewoon geen zin (meer) in.
Geen idee, is dat zo? Maar ik heb de behoefte gewoon niet echt (meer) om het zelf te doen. Is dat vreemd?quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is toch niet goed voor je zaad? Je moet je kanaaltje toch regelmatig even doorsmeren
To rub one out, is Amerikaansquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet.. Wel een aparte omschrijving.. uitwrijven
Als ik geil ben dan zorg ik dat ik seks heb, of ik doe het zelf wel eventjes
Misschien maar beter ookquote:
Is dat echt zo?quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is toch niet goed voor je zaad? Je moet je kanaaltje toch regelmatig even doorsmeren
Ik heb er ook geen verstand vanquote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen verstand van![]()
Wat ik wel weet is dat ik klaar ben en dus kan gaan douchen, lekker warm mijn bedje in.![]()
Truste![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen verstand van![]()
Wat ik wel weet is dat ik klaar ben en dus kan gaan douchen, lekker warm mijn bedje in.![]()
Truste![]()
Dat dusquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat, masturberen? Is normaal hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |