Do what the fuck makes you happyquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:58 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee, is dat zo? Maar ik heb de behoefte gewoon niet echt (meer) om het zelf te doen. Is dat vreemd?
Ja daarom juist, maanden geen zin hebben, niet één keertje ? Wotquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat, masturberen? Is normaal hoor
Zoooooo lekkerquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat, masturberen? Is normaal hoor
En meer neuken met kaneeltje? Ik zeg doenquote:
Is ook raar.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:00 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ja daarom juist, maanden geen zin hebben, niet één keertje ? Wotoh well.
I second thisquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En meer neuken met kaneeltje? Ik zeg doen
Slaap lekker Lolaquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen verstand van![]()
Wat ik wel weet is dat ik klaar ben en dus kan gaan douchen, lekker warm mijn bedje in.![]()
Truste![]()
Nooit gewetenquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:00 schreef netchip het volgende:
[..]
Volgens mij beïnvloedt het de testosteronproductie, wat weer de zaadproductie stimuleert. En nieuwe zaadcellen > oude zaadcellen.
Nee joh. Ik wil hem niet afschrikken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En meer neuken met kaneeltje? Ik zeg doen
Ik zou het niet maanden kunnen volhouden zonder masturberenquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:00 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Na langere tijd voelt een orgasme beter lijkt het, dus beter leer ik mezelf wat geduld op te brengen.quote:
I willquote:
Zelden is niet nooit he? Maar het blijft toch een slap aftreksel van het echte werkquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:00 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
quote:
Kwestie van jezelf kennen, en niet mechanisch gaan masturberen puur alleen om klaar te komen, scheelt ook een hoop denk ikquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Na langere tijd voelt een orgasme beter lijkt het, dus beter leer ik mezelf wat geduld op te brengen.
Als het begint te voelen als matige bezigheid die voortkomt uit verveling en het bijna niet meer lukt er ook daadwerkelijk een opgewonden gevoel bij te krijgen is het tijd om iets te veranderen.quote:
Ik heb het niet vaak anders dan mechanisch gedaan denk ik.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kwestie van jezelf kennen, en niet mechanisch gaan masturberen puur alleen om klaar te komen, scheelt ook een hoop denk ik
Oh sorry, verkeerd gelezen. Heb blikken in mn ogenquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:03 schreef yats het volgende:
[..]
I will
[..]
Zelden is niet nooit he? Maar het blijft toch een slap aftreksel van het echte werk
Tijd om te gaan slapen Frauleinquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:05 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh sorry, verkeerd gelezen. Heb blikken in mn ogen
Goede grap.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:03 schreef yats het volgende:
[..]
I will
[..]
Zelden is niet nooit he? Maar het blijft toch een slap aftreksel van het echte werk
quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:05 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh sorry, verkeerd gelezen. Heb blikken in mn ogen
Goed ik ga hier geen lessen in masturberen neerzetten, maar gewoon lekker met jezelf spelen en niet voor klaarkomen gaan is ook lekker hoor.,quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:05 schreef Lokasenna het volgende:
..]
Ik heb het niet vaak anders dan mechanisch gedaan denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |