Het is fok, je weet maar nooit of iemand wel/niet serieus is.quote:Op maandag 6 april 2015 22:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lijkt me verder logisch dat jij niet gadverdamme bent ja. Just ask Fera
Bedankt he Samzz.quote:Op maandag 6 april 2015 22:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil daar graag eerst zelf over oordelen. Hoewel... Fera is betrouwbaar.
Watquote:Op maandag 6 april 2015 22:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Het is fok, je weet maar nooit of iemand wel/niet serieus is.
[..]
Bedankt he Samzz.
quote:
quote:Op maandag 6 april 2015 23:00 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]![]()
Nog nooit zo snel gefietst als vandaag, dat klopt.
Maar, meh, ik probeer graag een keer wat anders.
1luv hier jwzquote:
Goed hoorquote:Op maandag 6 april 2015 23:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
1luv hier jwz
Maar hoe is het met je?Lang niet gesproken, en bevalt het op CRE?
Geen vertrouwen in mij hebben.quote:
Daar heb je toch ouders voor?quote:Op maandag 6 april 2015 22:59 schreef FrauMilena het volgende:
Om deze tijd je bed nog moeten opmaken
quote:Op maandag 6 april 2015 23:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Geen vertrouwen in mij hebben.
[..]
Daar heb je toch ouders voor?
Nice.quote:Op maandag 6 april 2015 23:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed hoor. En goed, vrij rustig forum, binnenkort met Moira. maar eens wat idee'tjes doornemen om het wat actiever te krijgen. Al gaat dat eigenlijk best goed.
Heb ik welquote:Op maandag 6 april 2015 23:02 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Die weigerenquote:Op maandag 6 april 2015 23:02 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Ja jij, kom hier dan. Make my bed, and do my laundry.quote:
Ja, al was die lijn al stijgende voor ik mod werdquote:Op maandag 6 april 2015 23:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nice.
En ik zag de stijgende lijn idd. Looking good.
Een beetje.quote:
Kindertelefoon bellen.quote:Op maandag 6 april 2015 23:04 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Die weigeren
[..]
Ja jij, kom hier dan. Make my bed, and do my laundry.
Wow. Girl power ditquote:Op maandag 6 april 2015 23:04 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Die weigeren
[..]
True, maar zo te zien is dat nog steeds bezig dis bij deze noem ik je gewoon deels verantwoordelijkquote:Op maandag 6 april 2015 23:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, al was die lijn al stijgende voor ik mod werd. Maar goed, we gaan 'm doorzetten. Van de week nog maar wat tutorials maken en ook weer eens wat werk dat ik kan posten, misschien dat er dan nog wat meer leven komt.
Ben ik ook welquote:Op maandag 6 april 2015 23:06 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
True, maar zo te zien is dat nog steeds bezig dis bij deze noem ik je gewoon deels verantwoordelijk
Oeh tuts? Misschien ga ik eens een poging doen![]()
I know, I know.quote:Op maandag 6 april 2015 23:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben ik ook wel. Hielp al een beetje toen ik nog geen mod was
. Wacht, ik zoek het topic voor je
.
quote:Op maandag 6 april 2015 23:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
valt hier nog iets te knuffelen?
CRE / Het Tutorial Topicquote:Op maandag 6 april 2015 23:07 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
I know, I know.
En wat een luxe, thanks!
quote:Op maandag 6 april 2015 23:07 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Mijn knuffels kunnen wel wat aandacht gebruiken.
Ik dacht dat jij een baantje zocht?quote:Op maandag 6 april 2015 23:04 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Die weigeren
[..]
Beetje moeite doen voor je aan het echte werk mag he.quote:
quote:Op maandag 6 april 2015 23:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
CRE / Het Tutorial Topic.
Het is nog wel leeg.
ja wotquote:Op maandag 6 april 2015 23:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Beetje moeite doen voor je aan het echte werk mag he.
Dat is zo. Maar het schiet niet op met maar twee mensen die wat makenquote:Op maandag 6 april 2015 23:09 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]![]()
Je moet ergens beginnen he.
TVP en zo.
quote:Op maandag 6 april 2015 23:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
valt hier nog iets te knuffelen?
quote:
Bier onder werktijd of heb je eigen suggesties?quote:Op maandag 6 april 2015 23:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een baantje zocht?Maar oke... staat wel wat tegenover
Misschien kan de rest het niet, of durven ze niet?quote:Op maandag 6 april 2015 23:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is zo. Maar het schiet niet op met maar twee mensen die wat maken.
Dat is lastig, ja... Ik ga 'm denk ik eens spammen in het haaktopic en zo.quote:Op maandag 6 april 2015 23:11 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Misschien kan de rest het niet, of durven ze niet?
Ik val onder groep 1 in ieder geval.
Probleem is, hoe krijg je groep 2 aan de praat.
Mwa... Hij is wel een beetje jongquote:Op maandag 6 april 2015 23:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
In de wachtrij bij VA aansluiten dan maar?
Nou dat wat ik zeg.quote:
Sowieso bier, anders kom ik niet. En ik wil een knuffel. Jouw bonus was me dan ook een beetje heftig, zo goed verdien ik nou ook weer niet.quote:Op maandag 6 april 2015 23:11 schreef FrauMilena het volgende:
[..]![]()
[..]
Bier onder werktijd of heb je eigen suggesties?
Ik ben tijdelijk gestopt met zoeken, en jij wil
Me die schoonmaakbonus ook maar niet geven.
Noohquote:Op maandag 6 april 2015 23:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Deze als troost dan nog maar
[ afbeelding ]
Dan kan je beter nog even blijvenquote:Op maandag 6 april 2015 23:19 schreef HostiMeister het volgende:
Ow ja, ik ging naar bed. Ff nog wat mooie meisjes kijken en dan slapen
Zo'n zelfde knuffel als VA?quote:Op maandag 6 april 2015 23:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sowieso bier, anders kom ik niet. En ik wil een knuffel. Jouw bonus was me dan ook een beetje heftig, zo goed verdien ik nou ook weer niet.
Ow, worden er nog at foto's geplaatst hier dan, of heb je andere suggesties?quote:
Heb jij zo'n kalender boven je bed?quote:Op maandag 6 april 2015 23:19 schreef HostiMeister het volgende:
Ow ja, ik ging naar bed. Ff nog wat mooie meisjes kijken en dan slapen
Ik ben reuze gezelligquote:Op maandag 6 april 2015 23:19 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Zo'n zelfde knuffel als VA?grapje, dat is een goede deal. En die bonus vervalt bij goed gezelschap.
There's an app for that.quote:
Oh, je bedoelde op die manier. Nee, dan kun je beter gaanquote:Op maandag 6 april 2015 23:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow, worden er nog at foto's geplaatst hier dan, of heb je andere suggesties?
Ja duh, slaap je goed vanquote:Op maandag 6 april 2015 23:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, je bedoelde op die manier. Nee, dan kun je beter gaan.
Er staat geen rij voor mijquote:Op maandag 6 april 2015 23:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
In de wachtrij bij VA aansluiten dan maar?
Nee.quote:
Oh ...quote:Op maandag 6 april 2015 23:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee.Maar die grap kon ik niet laten liggen natuurlijk.
*stuurt digitale knuffel*quote:
Oh het gaat jou alleen maar weer om hoe groot hij is he?quote:
Alle fokkers toch?quote:
Wat is er morgen?quote:Op maandag 6 april 2015 23:34 schreef FrauMilena het volgende:
Ik wil gaan slapen maar ik ben te wakker en ik heb totaal geen zin in morgen.
Nee hoor, mits het geen micro penis is of ergens tot de grond hangt.quote:Op maandag 6 april 2015 23:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh het gaat jou alleen maar weer om hoe groot hij is he?
Kans op domper rondom school. Ik heb geen tijd voor teleurstellingen. Daarnaast tot laat aan project werken (wat uiteindelijk wel voldoening gast geven, hoop ik)quote:
Nee, dat horen alle fokkers toch weleens?quote:Op maandag 6 april 2015 23:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Alle Fok!kers zijn dingen? Wat zeg jij nu weer voor rare dingen.
Hoe weet jij dat ik een micro penis heb?quote:Op maandag 6 april 2015 23:36 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nee hoor, mits het geen micro penis is of ergens tot de grond hangt.
[..]
Kans op domper rondom school. Ik heb geen tijd voor teleurstellingen. Daarnaast tot laat werken (wat uiteindelijk wel voldoening gast geven, hoop ik)
Oh is dat zo?quote:Op maandag 6 april 2015 23:38 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, dat horen alle fokkers toch weleens?
Hm, ik hoop voor je dat de domper mee gaat vallen dan. Wat voor project moet je aan werken?quote:Op maandag 6 april 2015 23:36 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nee hoor, mits het geen micro penis is of ergens tot de grond hangt.
[..]
Kans op domper rondom school. Ik heb geen tijd voor teleurstellingen. Daarnaast tot laat aan project werken (wat uiteindelijk wel voldoening gast geven, hoop ik)
Dat dacht ik, of ligt dat aan mij?quote:
quote:Op maandag 6 april 2015 23:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lijkt me dat jij dat ook nooit gehoord hebt aangezien je geen seks hebt.
Oh maar dat was ook voor yats.quote:
Gelukkig recenter dan jouquote:Op maandag 6 april 2015 23:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lijkt me dat jij dat ook nooit gehoord hebt aangezien je geen seks hebt.
Dat hev je niet en thanks.quote:Op maandag 6 april 2015 23:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik een micro penis heb?
En succes morgen iig.
Thanks, iets met organisatiestructuren.quote:Op maandag 6 april 2015 23:40 schreef yats het volgende:
[..]
Hm, ik hoop voor je dat de domper mee gaat vallen dan. Wat voor project moet je aan werken?
Ja, dat voor hem, en voor mij een kopje thee graag aangezien je schijnbaar in een behulpzame bui bent.quote:
Lijkt me niet zo moeilijk nee. Zou wel verontrustend zijn echter als dat nog zo was wanneer ik een poging zou doen.quote:
Ok, klinkt interessant. Dat moeten jullie zelf opzetten of alleen beschrijven?quote:Op maandag 6 april 2015 23:44 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat hev je niet en thanks.
[..]
Thanks, iets met organisatiestructuren.
Hoe weet jij dat?quote:
Bij deze dan.quote:Op maandag 6 april 2015 23:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dat voor hem, en voor mij een kopje thee graag aangezien je schijnbaar in een behulpzame bui bent.
Lief!quote:Op maandag 6 april 2015 23:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?
[..]
Bij deze dan.
[ afbeelding ]
Wel op het detail gelet?quote:
Beschrijven van een bestaand bedrijfquote:Op maandag 6 april 2015 23:46 schreef yats het volgende:
[..]
Ok, klinkt interessant. Dat moeten jullie zelf opzetten of alleen beschrijven?
I just know.quote:Op maandag 6 april 2015 23:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?
[..]
Bij deze dan.
[ afbeelding ]
Not gonna argue thatquote:Op maandag 6 april 2015 23:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo moeilijk nee. Zou wel verontrustend zijn echter als dat nog zo was wanneer ik een poging zou doen.
Jezus wat een eisen heb jij.quote:Op maandag 6 april 2015 23:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, daarom de![]()
Anders was het gewoon lief
Stalk je me? En ex kun je niet zijn, want dat zou hartstikke illegaal zijn geweest voor mijn laatste relatie.quote:
Succes vast! Al komt dat vast goedquote:Op maandag 6 april 2015 23:49 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Beschrijven van een bestaand bedrijf
[..]
I just know.
Geef mijnquote:Op maandag 6 april 2015 23:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Jezus wat een eisen heb jij.Vallen wel gelijk een paar puzzelstukjes op hun plek.
[..]
Toch jammer dat dat plaatje niet kloptquote:
Ik weet het, lauw water, maar geen zin om er zelf een te maken.quote:Op maandag 6 april 2015 23:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch jammer dat dat plaatje niet klopt.
Slimme vrouwenquote:Op maandag 6 april 2015 23:52 schreef FrauMilena het volgende:
De kans op micro is klein (no pun intended) en de kans dat je er zo voor uit komt is nog kleiner. 1+1=2. Dus.
Logisch wel.quote:Op maandag 6 april 2015 23:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik weet het, lauw water, maar geen zin om er zelf een te maken.
Of ik heb er een goede reden voor en ben gewoon eerlijk.quote:Op maandag 6 april 2015 23:52 schreef FrauMilena het volgende:
De kans op micro is klein (no pun intended) en de kans dat je er zo voor uit komt is nog kleiner. 1+1=2. Dus.
Fine, mr Tiny. Ik zal een opzetstuk voor je kopen ipv iets Grumpy Cat gerelateerd.quote:Op maandag 6 april 2015 23:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Of ik heb er een goede reden voor en ben gewoon eerlijk.
Mr Tinyquote:Op maandag 6 april 2015 23:55 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Fine, mr Tiny. Ik zal een opzetstuk voor je kopen ipv iets Grumpy Cat gerelateerd.
Klein maar fijn toch.quote:Op maandag 6 april 2015 23:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Of ik heb er een goede reden voor en ben gewoon eerlijk.
quote:Op maandag 6 april 2015 23:55 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Fine, mr Tiny. Ik zal een opzetstuk voor je kopen ipv iets Grumpy Cat gerelateerd.
quote:Op maandag 6 april 2015 23:55 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Vast wel, en zo niet, then I'll make it happenquote:
Nou, kijk eens aanquote:Op dinsdag 7 april 2015 00:01 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Vraag het aan art, die had het er laatst nog over
En dat vindt je jammer?quote:
Even in yats-stijl: maar dan ga ik hem toch nooit gebruiken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:02 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Vast wel, en zo niet, then I'll make it happen
[..]
Nou, kijk eens aan
Niet met die instelling nee.quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Even in yats-stijl: maar dan ga ik hem toch nooit gebruiken.
Oh die zal ik vast wel vaker maken hoor.quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
maak jij nou gewoon een d/t fout? Yads steekt iedereen aan hier!
Dat weet ik niet maar is een van de meest gebruikte zinnen als hij dat weer eens post.quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:06 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Want dat wist ik nog niet voordat ik hier kwam?
Het is een plaag...quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
maak jij nou gewoon een d/t fout? Yads steekt iedereen aan hier!
Dat klopt, ik ga dat ding nooit gebruiken neequote:Op dinsdag 7 april 2015 00:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Even in yats-stijl: maar dan ga ik hem toch nooit gebruiken.
Oh op die manier. Met de frequentie waarmee hij dat zegt duurt het inderdaad niet lang.quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar is een van de meest gebruikte zinnen als hij dat weer eens post.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:09 schreef yats het volgende:
[..]
Het is een plaag...
[..]
Dat klopt, ik ga dat ding nooit gebruiken nee
Ik mag hier niet om lachen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:10 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh op die manier. Met de frequentie waarmee hij dat zegt duurt het inderdaad niet lang.
Van mij wel, want ik bedoel er verder niks mee (hoor Yatsquote:
He, ik heb het al een tijd niet gezegdquote:Op dinsdag 7 april 2015 00:10 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh op die manier. Met de frequentie waarmee hij dat zegt duurt het inderdaad niet lang.
Nee, lees t nog maar eens terug en interpreteer het op de manier zoals ik het bedoeldequote:
Super eng, dan moet ik gaan denken zoals jij doet. Voel me nu al depressief worden, vrouwen willen mij niet enzo en al die gezelligheid kan ik ook niet meer aan.quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:24 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, lees t nog maar eens terug en interpreteer het op de manier zoals ik het bedoelde
Zo gemeenquote:Op dinsdag 7 april 2015 00:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Super eng, dan moet ik gaan denken zoals jij doet. Voel me nu al depressief worden, vrouwen willen mij niet enzo en al die gezelligheid kan ik ook niet meer aan.
Niet, moet morgen vroeg op. Daar ben ik te verantwoordelijk voor.quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe dronken ben jij dat je anders had verwacht?
Nou vooruit dan maar:quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:24 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, lees t nog maar eens terug en interpreteer het op de manier zoals ik het bedoelde
Ah, goed zo!quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:28 schreef rival het volgende:
[..]
Niet, moet morgen vroeg op. Daar ben ik te verantwoordelijk voor.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Super eng, dan moet ik gaan denken zoals jij doet. Voel me nu al depressief worden, vrouwen willen mij niet enzo en al die gezelligheid kan ik ook niet meer aan.
Ondanks dat ik ze erg lief vind ben ik niet omkoopbaar. Nee blijft nee yvquote:
Ook niet met een heleboel?quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:32 schreef yats het volgende:
[..]
Ondanks dat ik ze erg lief vind ben ik niet omkoopbaar. Nee blijft nee yv
Goed om te horen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:32 schreef rival het volgende:
[..]
Plus mijn leven is saai, ik was aan het gamen.
Nee, ook dan niet. Je hebt me gekwetstquote:Op dinsdag 7 april 2015 00:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ook niet met een heleboel?
[ afbeelding ]
Ik ga me maar eens in slaap huilen dadelijkquote:
Niet nodig, je kan altijd nog gebruik maken van mijn vorige post aangezien het schijnbaar een oneindige loop heeftquote:Op dinsdag 7 april 2015 00:42 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ga me maar eens in slaap huilen dadelijk
Sorry, doesn't work for mequote:Op dinsdag 7 april 2015 00:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet nodig, je kan altijd nog gebruik maken van mijn vorige post aangezien het schijnbaar een oneindige loop heeft
En het wordt steeds mistigerquote:Op dinsdag 7 april 2015 07:51 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Mistig. Gaat een mooie dag worden dus
.
Dan komt-ie hier vast zo ook wel doorquote:
About motherfucking timequote:Op dinsdag 7 april 2015 07:56 schreef HostiMeister het volgende:
Ze voorspellen gewoon 20 graden aan het einde van de week
Dat betekent fietsen zonder jas, en bbq's, en parkjes, en rokjes en, en, en.quote:Op dinsdag 7 april 2015 07:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan komt-ie hier vast zo ook wel door
[..]
About motherfucking time
Kopjes koffie in het ochtendzonnetje op het balkonquote:Op dinsdag 7 april 2015 07:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat betekent fietsen zonder jas, en bbq's, en parkjes, en rokjes en, en, en.
Zweet tussen je bilnaad en verbranden met mijn fragiele huidje.quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kopjes koffie in het ochtendzonnetje op het balkon
quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Goede leef.quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Zweet tussen je bilnaad en verbranden met mijn fragiele huidje.
Als je goed geleerd hebt is er niks aan de hand.quote:
veel seks zorgt voor meer zinquote:Op dinsdag 7 april 2015 08:30 schreef Californium het volgende:
Damn… Wat een levenIk heb zin
Hoe kan ik daar last van hebben![]()
kou, mist en treinen die te laat komen hierquote:Op dinsdag 7 april 2015 08:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is net drugsquote:
Ik denk hetquote:
Ik had de tram gemist door de treinquote:Op dinsdag 7 april 2015 08:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
kou, mist en treinen die te laat komen hier
Lolaquote:
zeik-anten?quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:51 schreef Murdera het volgende:
Kan niet stoppen met aan mn hoofd zitten. Na 10 jaar de zeikanten kort, en damn dat gevoel van licht en lucht en huid en ohhhhwww orgazmic
Hoezo dat?quote:
Je ziet er een beetje half uit als een nazi.quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb er nog genoeg hoormaar ook net over gepost
quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:51 schreef Murdera het volgende:
Kan niet stoppen met aan mn hoofd zitten. Na 10 jaar de zeikanten kort, en damn dat gevoel van licht en lucht en huid en ohhhhwww orgazmic
viking life for mequote:Op dinsdag 7 april 2015 08:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je ziet er een beetje half uit als een nazi.
Go all the way
Voor dat laatste hebben ze zonnebrand uitgevondenquote:Op dinsdag 7 april 2015 08:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Zweet tussen je bilnaad en verbranden met mijn fragiele huidje.
Als je redhead bent hoef je maar een klein stukje te vergeten, of af te zweten, en het is drama.quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Voor dat laatste hebben ze zonnebrand uitgevonden
Waarom maar half dan? Om zelf even te wennen?quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
viking life for me
Mag ook geen hitlergroet doen want dat is nu te geloofwaardig
p20quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Voor dat laatste hebben ze zonnebrand uitgevonden
mja, het werd te zwaar, maar ik wil het nkg niet helemaal kwijt, en dit staat wel Echt tof (vind ik zelf)quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom maar half dan? Om zelf even te wennen?
Oh dat. Knuppelen die malloten.quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mistig en mensen die zonder licht rijden
Pics??quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
mja, het werd te zwaar, maar ik wil het nkg niet helemaal kwijt, en dit staat wel Echt tof (vind ik zelf)
En idd beetje bang om het allemaal te knippen
Ook als je het langzaam opbouwt? Of wordt je dan gewoon echt niet een beetje bruin?quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je redhead bent hoef je maar een klein stukje te vergeten, of af te zweten, en het is drama.
Ik ben geen redhead, een vriendin van me wel. Die kan niet bruin worden nee.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ook als je het langzaam opbouwt? Of wordt je dan gewoon echt niet een beetje bruin?
Kan je ook net zo goed gaan werkenquote:Op dinsdag 7 april 2015 08:20 schreef HeatWave het volgende:
Stomme ritme, wel gewoon op werktijden klaarwakker.
quote:
Nu niet helaasquote:
Einde van de week gaat de NS ook op tijd rijdenquote:Op dinsdag 7 april 2015 08:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
kou, mist en treinen die te laat komen hier
quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Nu niet helaas
Maar nu heb ik jullie
Is wel veiliger, maar dan word ik dus echt never bruinquote:
Nou ja, dat is nog daar aan toe. Maar niet fatsoenlijk de zon in kunnen...quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben geen redhead, een vriendin van me wel. Die kan niet bruin worden nee.
Oh ikwel hoorquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is wel veiliger, maar dan word ik dus echt never bruin
quote:
Ik zou het er helemaal afgooienquote:
Walgelijk zoet he?quote:
Zo zoet dat mijn tanden eruit vallenquote:
Beterquote:
Ik weet wel een goede tandarts in Den Haagquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zo zoet dat mijn tanden eruit vallen
Ik ook 1 in Tilburgquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik weet wel een goede tandarts in Den Haag
Alles onder factor 15 kan je serieus net zo goed niet smeren blijkt uit onderzoek.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Beter
*jaloers*
Nou ja, ik doe het wel gewoon met een factortje minder. Fuck risico's ofzo...
Alles kan kapotquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ook 1 in Tilburg
Gelukkig heb ik een sterk gebit
Ik heb evengoed factor 50 hoorquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Beter
*jaloers*
Nou ja, ik doe het wel gewoon met een factortje minder. Fuck risico's ofzo...
Behalve dan dat ik dan niet de dag eindig als een kreeftquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Alles onder factor 15 kan je serieus net zo goed niet smeren blijkt uit onderzoek.
En boven factor 20 heeft alleen zin als je echt heel gevoelig bent voor zon. Factor 20 houdt al meer dan 90% tegen dacht ik.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Alles onder factor 15 kan je serieus net zo goed niet smeren blijkt uit onderzoek.
Ik zit ook bij de tandartsquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik weet wel een goede tandarts in Den Haag
Die gebruik ik alleen maar. En helpt nog niet heel erg.quote:
Wel zo veiligquote:
De macht maakt het leuk, denk ik.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik snap voor geen kut waarom je iemand zou verkrachten. In welke wereld kan dat leuke seks zijn? Where is the loooovve
Wat dacht je van de kankerverwekkende eignschappen van de zon?quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wel zo veilig
Hoewel er dan natuurlijk weer geneuzel is over kankerverwekkende stoffen in zonnebrand.
Leven is dodelijk...
Jaquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En boven factor 20 heeft alleen zin als je echt heel gevoelig bent voor zon. Factor 20 houdt al meer dan 90% tegen dacht ik.
Mja, je hebt ook wel zonnebrand op meer natuurlijke basis.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wel zo veilig
Hoewel er dan natuurlijk weer geneuzel is over kankerverwekkende stoffen in zonnebrand.
Leven is dodelijk...
die van riemann al geprobeerd?quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Die gebruik ik alleen maar. En helpt nog niet heel erg.
Ook niet op langere termijn? Of wilde je per se nu?quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zit ook bij de tandarts
Duurt alleen nog ff ze konden geen aansluitende afspraken maken.
ja dat bestaan is al gevaarlijk johquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wel zo veilig
Leven is dodelijk...
Dat kan ook prima zonder verkrachtingquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De macht maakt het leuk, denk ik.
Hoiquote:Op dinsdag 7 april 2015 08:30 schreef Californium het volgende:
Damn… Wat een levenIk heb zin
Hoe kan ik daar last van hebben![]()
Ik heb nu een fijne dagcreme met factor 30.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja
Heb zelf meestal 30 mja zelfs dan heb je nog die paar procent die kwaad doet. Buiten is gewoon eng blijkt maar weer eens.
Ja, het is echt kiezen uit twee kwadenquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat dacht je van de kankerverwekkende eignschappen van de zon?
Dat is mijn signature move JAquote:
Ik ga dit kaar eens bij de Ekoplaza snuffelenquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mja, je hebt ook wel zonnebrand op meer natuurlijke basis.
Jij moet je tentamen gaan doen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is mijn signature move JA
Oh ja, ook nog zo'n dilemmaquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb nu een fijne dagcreme met factor 30.Hoef toch niet zonodig bruin te worden. Heb later liever wat minder rimpels en pigmentvlekken.
Succesquote:
Mijn vriend en jongste zoon moesten om 09:00 mondhygiëniste en controle.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ook niet op langere termijn? Of wilde je per se nu?
Waarom had je dan ook een gaatje he?quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn vriend en jongste zoon moesten om 09:00 mondhygiëniste en controle.
Ik was vorige week al op controle geweest maar had een klein gaatje.
ik kon om 10:45 terecht
Gezien het feit dat de tandarts op een half uur rijden is geen zin om heen en weer te blijven rijden.
Dus ik mag nog ff wachten
rimpels?quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb nu een fijne dagcreme met factor 30.Hoef toch niet zonodig bruin te worden. Heb later liever wat minder rimpels en pigmentvlekken.
Dat is waar.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat kan ook prima zonder verkrachting
Noflame
Ja zo, nu nog even hosselenquote:
Niet te jong voor zonneschade wat zich later uit in rimpels.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
rimpels?![]()
Je bent nog te jong voor kreukels joh
succes (met beide)!quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja zo, nu nog even hosselen
Ik moet helaas wel. Anders ben ik binnen een paar uur een kreeft.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En boven factor 20 heeft alleen zin als je echt heel gevoelig bent voor zon. Factor 20 houdt al meer dan 90% tegen dacht ik.
Ik weet niet bij welke ik het meer nodig hebquote:
Het is volgens mij ook gewoon heel natuurlijk gedrag als ik kijk naar die arme vrouwtjeseenden elk voorjaar...quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is waar.Maar iets tegen iemands zin doen voelt machtiger dan iets doen waarvan je weet dat de ander er wel toestemming voor geeft. Wil het niet begrijpen eigenlijk.
Het zal ook wel eens uit pure wanhoop gebeuren, of uit haat en bij mensen in oorlogsgebieden die uberhaupt nauwelijks liefde in hun leven kennen.
Nee, in dat geval had je genoeg gehad aan hier rondhangenquote:
Bij de één is een spiekbriefje wat minder vreemd dan bij de anderquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet niet bij welke ik het meer nodig heb
Je moet ook wel bijsmeren hequote:Op dinsdag 7 april 2015 09:17 schreef yats het volgende:
[..]
Ik moet helaas wel. Anders ben ik binnen een paar uur een kreeft.
Dat verschilt dan weer per diersoort lijkt me.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is volgens mij ook gewoon heel natuurlijk gedrag als ik kijk naar die arme vrouwtjeseenden elk voorjaar...
Ik hang hier toch ook rond?quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, in dat geval had je genoeg gehad aan hier rondhangen
quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Bij de één is een spiekbriefje wat minder vreemd dan bij de ander
quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Bij de één is een spiekbriefje wat minder vreemd dan bij de ander
Wel aandoenlijkquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Even snel vantevoren je pick-up line-boekje doorlezen op het toilet
Nee, ook dan. Ik verbrand vrij snel en word daarna weer wit helaas.quote:
Ach, uiteindelijk stammen we allemaal af van de eerste eencelligequote:Op dinsdag 7 april 2015 09:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat verschilt dan weer per diersoort lijkt me.
"Deed het pijn?"quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar de praatjes hier helpen je niet je gaatje te vullen.quote:
Jij zou daar wel voor gaan?quote:
Ik heb nog geen koffie gehadquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar de praatjes hier helpen je niet je gaatje te vullen.
Oh djeez, wat zeg ik nu...
#OutOfContext
Ik weet niet in hoeverre apen empathie voelen, maar ik geloof niet dat een empathisch persoon ooit een ander zou verkrachten. Het is niet zo natuurlijk dat het elk slag mens zou kunnen overkomen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ach, uiteindelijk stammen we allemaal af van de eerste eencellige
Maar volgens mij gebeurt het bij apen ook wel. Net als stammenoorlogen enzo.
En impulsen beheersen is heeeeeeeel moeilijk
Dat is wel goed balen danquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:21 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, ook dan. Ik verbrand vrij snel en word daarna weer wit helaas.
'Hi mooierd'quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
lol nee, maar zou wel leuk zijn om te zien zoiets:quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
"Deed het pijn?"
-"Zucht... Wat?
"Uhhh, brb"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |