Geef mijnquote:Op maandag 6 april 2015 23:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Jezus wat een eisen heb jij.Vallen wel gelijk een paar puzzelstukjes op hun plek.
[..]
Toch jammer dat dat plaatje niet kloptquote:
Ik weet het, lauw water, maar geen zin om er zelf een te maken.quote:Op maandag 6 april 2015 23:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch jammer dat dat plaatje niet klopt.
Slimme vrouwenquote:Op maandag 6 april 2015 23:52 schreef FrauMilena het volgende:
De kans op micro is klein (no pun intended) en de kans dat je er zo voor uit komt is nog kleiner. 1+1=2. Dus.
Logisch wel.quote:Op maandag 6 april 2015 23:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik weet het, lauw water, maar geen zin om er zelf een te maken.
Of ik heb er een goede reden voor en ben gewoon eerlijk.quote:Op maandag 6 april 2015 23:52 schreef FrauMilena het volgende:
De kans op micro is klein (no pun intended) en de kans dat je er zo voor uit komt is nog kleiner. 1+1=2. Dus.
Fine, mr Tiny. Ik zal een opzetstuk voor je kopen ipv iets Grumpy Cat gerelateerd.quote:Op maandag 6 april 2015 23:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Of ik heb er een goede reden voor en ben gewoon eerlijk.
Mr Tinyquote:Op maandag 6 april 2015 23:55 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Fine, mr Tiny. Ik zal een opzetstuk voor je kopen ipv iets Grumpy Cat gerelateerd.
Klein maar fijn toch.quote:Op maandag 6 april 2015 23:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Of ik heb er een goede reden voor en ben gewoon eerlijk.
quote:Op maandag 6 april 2015 23:55 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Fine, mr Tiny. Ik zal een opzetstuk voor je kopen ipv iets Grumpy Cat gerelateerd.
quote:Op maandag 6 april 2015 23:55 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Vast wel, en zo niet, then I'll make it happenquote:
Nou, kijk eens aanquote:Op dinsdag 7 april 2015 00:01 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Vraag het aan art, die had het er laatst nog over
En dat vindt je jammer?quote:
Even in yats-stijl: maar dan ga ik hem toch nooit gebruiken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:02 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Vast wel, en zo niet, then I'll make it happen
[..]
Nou, kijk eens aan
Niet met die instelling nee.quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Even in yats-stijl: maar dan ga ik hem toch nooit gebruiken.
Oh die zal ik vast wel vaker maken hoor.quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
maak jij nou gewoon een d/t fout? Yads steekt iedereen aan hier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |