Niet te jong voor zonneschade wat zich later uit in rimpels.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
rimpels?![]()
Je bent nog te jong voor kreukels joh
succes (met beide)!quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja zo, nu nog even hosselen
Ik moet helaas wel. Anders ben ik binnen een paar uur een kreeft.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En boven factor 20 heeft alleen zin als je echt heel gevoelig bent voor zon. Factor 20 houdt al meer dan 90% tegen dacht ik.
Ik weet niet bij welke ik het meer nodig hebquote:
Het is volgens mij ook gewoon heel natuurlijk gedrag als ik kijk naar die arme vrouwtjeseenden elk voorjaar...quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is waar.Maar iets tegen iemands zin doen voelt machtiger dan iets doen waarvan je weet dat de ander er wel toestemming voor geeft. Wil het niet begrijpen eigenlijk.
Het zal ook wel eens uit pure wanhoop gebeuren, of uit haat en bij mensen in oorlogsgebieden die uberhaupt nauwelijks liefde in hun leven kennen.
Nee, in dat geval had je genoeg gehad aan hier rondhangenquote:
Bij de één is een spiekbriefje wat minder vreemd dan bij de anderquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet niet bij welke ik het meer nodig heb
Je moet ook wel bijsmeren hequote:Op dinsdag 7 april 2015 09:17 schreef yats het volgende:
[..]
Ik moet helaas wel. Anders ben ik binnen een paar uur een kreeft.
Dat verschilt dan weer per diersoort lijkt me.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is volgens mij ook gewoon heel natuurlijk gedrag als ik kijk naar die arme vrouwtjeseenden elk voorjaar...
Ik hang hier toch ook rond?quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, in dat geval had je genoeg gehad aan hier rondhangen
quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Bij de één is een spiekbriefje wat minder vreemd dan bij de ander
quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Bij de één is een spiekbriefje wat minder vreemd dan bij de ander
Wel aandoenlijkquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Even snel vantevoren je pick-up line-boekje doorlezen op het toilet
Nee, ook dan. Ik verbrand vrij snel en word daarna weer wit helaas.quote:
Ach, uiteindelijk stammen we allemaal af van de eerste eencelligequote:Op dinsdag 7 april 2015 09:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat verschilt dan weer per diersoort lijkt me.
"Deed het pijn?"quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar de praatjes hier helpen je niet je gaatje te vullen.quote:
Jij zou daar wel voor gaan?quote:
Ik heb nog geen koffie gehadquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar de praatjes hier helpen je niet je gaatje te vullen.
Oh djeez, wat zeg ik nu...
#OutOfContext
Ik weet niet in hoeverre apen empathie voelen, maar ik geloof niet dat een empathisch persoon ooit een ander zou verkrachten. Het is niet zo natuurlijk dat het elk slag mens zou kunnen overkomen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ach, uiteindelijk stammen we allemaal af van de eerste eencellige
Maar volgens mij gebeurt het bij apen ook wel. Net als stammenoorlogen enzo.
En impulsen beheersen is heeeeeeeel moeilijk
Dat is wel goed balen danquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:21 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, ook dan. Ik verbrand vrij snel en word daarna weer wit helaas.
'Hi mooierd'quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
lol nee, maar zou wel leuk zijn om te zien zoiets:quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
"Deed het pijn?"
-"Zucht... Wat?
"Uhhh, brb"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |