quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Nu niet helaas
Maar nu heb ik jullie
Is wel veiliger, maar dan word ik dus echt never bruinquote:
Nou ja, dat is nog daar aan toe. Maar niet fatsoenlijk de zon in kunnen...quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben geen redhead, een vriendin van me wel. Die kan niet bruin worden nee.
Oh ikwel hoorquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is wel veiliger, maar dan word ik dus echt never bruin
quote:
Ik zou het er helemaal afgooienquote:
Walgelijk zoet he?quote:
Zo zoet dat mijn tanden eruit vallenquote:
Beterquote:
Ik weet wel een goede tandarts in Den Haagquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zo zoet dat mijn tanden eruit vallen
Ik ook 1 in Tilburgquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik weet wel een goede tandarts in Den Haag
Alles onder factor 15 kan je serieus net zo goed niet smeren blijkt uit onderzoek.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Beter
*jaloers*
Nou ja, ik doe het wel gewoon met een factortje minder. Fuck risico's ofzo...
Alles kan kapotquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ook 1 in Tilburg
Gelukkig heb ik een sterk gebit
Ik heb evengoed factor 50 hoorquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Beter
*jaloers*
Nou ja, ik doe het wel gewoon met een factortje minder. Fuck risico's ofzo...
Behalve dan dat ik dan niet de dag eindig als een kreeftquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Alles onder factor 15 kan je serieus net zo goed niet smeren blijkt uit onderzoek.
En boven factor 20 heeft alleen zin als je echt heel gevoelig bent voor zon. Factor 20 houdt al meer dan 90% tegen dacht ik.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Alles onder factor 15 kan je serieus net zo goed niet smeren blijkt uit onderzoek.
Ik zit ook bij de tandartsquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik weet wel een goede tandarts in Den Haag
Die gebruik ik alleen maar. En helpt nog niet heel erg.quote:
Wel zo veiligquote:
De macht maakt het leuk, denk ik.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik snap voor geen kut waarom je iemand zou verkrachten. In welke wereld kan dat leuke seks zijn? Where is the loooovve
Wat dacht je van de kankerverwekkende eignschappen van de zon?quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wel zo veilig
Hoewel er dan natuurlijk weer geneuzel is over kankerverwekkende stoffen in zonnebrand.
Leven is dodelijk...
Jaquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En boven factor 20 heeft alleen zin als je echt heel gevoelig bent voor zon. Factor 20 houdt al meer dan 90% tegen dacht ik.
Mja, je hebt ook wel zonnebrand op meer natuurlijke basis.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wel zo veilig
Hoewel er dan natuurlijk weer geneuzel is over kankerverwekkende stoffen in zonnebrand.
Leven is dodelijk...
die van riemann al geprobeerd?quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Die gebruik ik alleen maar. En helpt nog niet heel erg.
Ook niet op langere termijn? Of wilde je per se nu?quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zit ook bij de tandarts
Duurt alleen nog ff ze konden geen aansluitende afspraken maken.
ja dat bestaan is al gevaarlijk johquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wel zo veilig
Leven is dodelijk...
Dat kan ook prima zonder verkrachtingquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De macht maakt het leuk, denk ik.
Hoiquote:Op dinsdag 7 april 2015 08:30 schreef Californium het volgende:
Damn… Wat een levenIk heb zin
Hoe kan ik daar last van hebben![]()
Ik heb nu een fijne dagcreme met factor 30.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja
Heb zelf meestal 30 mja zelfs dan heb je nog die paar procent die kwaad doet. Buiten is gewoon eng blijkt maar weer eens.
Ja, het is echt kiezen uit twee kwadenquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat dacht je van de kankerverwekkende eignschappen van de zon?
Dat is mijn signature move JAquote:
Ik ga dit kaar eens bij de Ekoplaza snuffelenquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mja, je hebt ook wel zonnebrand op meer natuurlijke basis.
Jij moet je tentamen gaan doen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is mijn signature move JA
Oh ja, ook nog zo'n dilemmaquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb nu een fijne dagcreme met factor 30.Hoef toch niet zonodig bruin te worden. Heb later liever wat minder rimpels en pigmentvlekken.
Succesquote:
Mijn vriend en jongste zoon moesten om 09:00 mondhygiëniste en controle.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ook niet op langere termijn? Of wilde je per se nu?
Waarom had je dan ook een gaatje he?quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn vriend en jongste zoon moesten om 09:00 mondhygiëniste en controle.
Ik was vorige week al op controle geweest maar had een klein gaatje.
ik kon om 10:45 terecht
Gezien het feit dat de tandarts op een half uur rijden is geen zin om heen en weer te blijven rijden.
Dus ik mag nog ff wachten
rimpels?quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb nu een fijne dagcreme met factor 30.Hoef toch niet zonodig bruin te worden. Heb later liever wat minder rimpels en pigmentvlekken.
Dat is waar.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat kan ook prima zonder verkrachting
Noflame
Ja zo, nu nog even hosselenquote:
Niet te jong voor zonneschade wat zich later uit in rimpels.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
rimpels?![]()
Je bent nog te jong voor kreukels joh
succes (met beide)!quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja zo, nu nog even hosselen
Ik moet helaas wel. Anders ben ik binnen een paar uur een kreeft.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En boven factor 20 heeft alleen zin als je echt heel gevoelig bent voor zon. Factor 20 houdt al meer dan 90% tegen dacht ik.
Ik weet niet bij welke ik het meer nodig hebquote:
Het is volgens mij ook gewoon heel natuurlijk gedrag als ik kijk naar die arme vrouwtjeseenden elk voorjaar...quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is waar.Maar iets tegen iemands zin doen voelt machtiger dan iets doen waarvan je weet dat de ander er wel toestemming voor geeft. Wil het niet begrijpen eigenlijk.
Het zal ook wel eens uit pure wanhoop gebeuren, of uit haat en bij mensen in oorlogsgebieden die uberhaupt nauwelijks liefde in hun leven kennen.
Nee, in dat geval had je genoeg gehad aan hier rondhangenquote:
Bij de één is een spiekbriefje wat minder vreemd dan bij de anderquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet niet bij welke ik het meer nodig heb
Je moet ook wel bijsmeren hequote:Op dinsdag 7 april 2015 09:17 schreef yats het volgende:
[..]
Ik moet helaas wel. Anders ben ik binnen een paar uur een kreeft.
Dat verschilt dan weer per diersoort lijkt me.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is volgens mij ook gewoon heel natuurlijk gedrag als ik kijk naar die arme vrouwtjeseenden elk voorjaar...
Ik hang hier toch ook rond?quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, in dat geval had je genoeg gehad aan hier rondhangen
quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Bij de één is een spiekbriefje wat minder vreemd dan bij de ander
quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Bij de één is een spiekbriefje wat minder vreemd dan bij de ander
Wel aandoenlijkquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Even snel vantevoren je pick-up line-boekje doorlezen op het toilet
Nee, ook dan. Ik verbrand vrij snel en word daarna weer wit helaas.quote:
Ach, uiteindelijk stammen we allemaal af van de eerste eencelligequote:Op dinsdag 7 april 2015 09:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat verschilt dan weer per diersoort lijkt me.
"Deed het pijn?"quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar de praatjes hier helpen je niet je gaatje te vullen.quote:
Jij zou daar wel voor gaan?quote:
Ik heb nog geen koffie gehadquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar de praatjes hier helpen je niet je gaatje te vullen.
Oh djeez, wat zeg ik nu...
#OutOfContext
Ik weet niet in hoeverre apen empathie voelen, maar ik geloof niet dat een empathisch persoon ooit een ander zou verkrachten. Het is niet zo natuurlijk dat het elk slag mens zou kunnen overkomen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ach, uiteindelijk stammen we allemaal af van de eerste eencellige
Maar volgens mij gebeurt het bij apen ook wel. Net als stammenoorlogen enzo.
En impulsen beheersen is heeeeeeeel moeilijk
Dat is wel goed balen danquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:21 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, ook dan. Ik verbrand vrij snel en word daarna weer wit helaas.
'Hi mooierd'quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
lol nee, maar zou wel leuk zijn om te zien zoiets:quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
"Deed het pijn?"
-"Zucht... Wat?
"Uhhh, brb"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |