quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Nu niet helaas
Maar nu heb ik jullie
Is wel veiliger, maar dan word ik dus echt never bruinquote:
Nou ja, dat is nog daar aan toe. Maar niet fatsoenlijk de zon in kunnen...quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben geen redhead, een vriendin van me wel. Die kan niet bruin worden nee.
Oh ikwel hoorquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is wel veiliger, maar dan word ik dus echt never bruin
quote:
Ik zou het er helemaal afgooienquote:
Walgelijk zoet he?quote:
Zo zoet dat mijn tanden eruit vallenquote:
Beterquote:
Ik weet wel een goede tandarts in Den Haagquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zo zoet dat mijn tanden eruit vallen
Ik ook 1 in Tilburgquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik weet wel een goede tandarts in Den Haag
Alles onder factor 15 kan je serieus net zo goed niet smeren blijkt uit onderzoek.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Beter
*jaloers*
Nou ja, ik doe het wel gewoon met een factortje minder. Fuck risico's ofzo...
Alles kan kapotquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ook 1 in Tilburg
Gelukkig heb ik een sterk gebit
Ik heb evengoed factor 50 hoorquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Beter
*jaloers*
Nou ja, ik doe het wel gewoon met een factortje minder. Fuck risico's ofzo...
Behalve dan dat ik dan niet de dag eindig als een kreeftquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Alles onder factor 15 kan je serieus net zo goed niet smeren blijkt uit onderzoek.
En boven factor 20 heeft alleen zin als je echt heel gevoelig bent voor zon. Factor 20 houdt al meer dan 90% tegen dacht ik.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Alles onder factor 15 kan je serieus net zo goed niet smeren blijkt uit onderzoek.
Ik zit ook bij de tandartsquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik weet wel een goede tandarts in Den Haag
Die gebruik ik alleen maar. En helpt nog niet heel erg.quote:
Wel zo veiligquote:
De macht maakt het leuk, denk ik.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik snap voor geen kut waarom je iemand zou verkrachten. In welke wereld kan dat leuke seks zijn? Where is the loooovve
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |