zeik-anten?quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:51 schreef Murdera het volgende:
Kan niet stoppen met aan mn hoofd zitten. Na 10 jaar de zeikanten kort, en damn dat gevoel van licht en lucht en huid en ohhhhwww orgazmic
Hoezo dat?quote:
Je ziet er een beetje half uit als een nazi.quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb er nog genoeg hoormaar ook net over gepost
quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:51 schreef Murdera het volgende:
Kan niet stoppen met aan mn hoofd zitten. Na 10 jaar de zeikanten kort, en damn dat gevoel van licht en lucht en huid en ohhhhwww orgazmic
viking life for mequote:Op dinsdag 7 april 2015 08:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je ziet er een beetje half uit als een nazi.
Go all the way
Voor dat laatste hebben ze zonnebrand uitgevondenquote:Op dinsdag 7 april 2015 08:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Zweet tussen je bilnaad en verbranden met mijn fragiele huidje.
Als je redhead bent hoef je maar een klein stukje te vergeten, of af te zweten, en het is drama.quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Voor dat laatste hebben ze zonnebrand uitgevonden
Waarom maar half dan? Om zelf even te wennen?quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
viking life for me
Mag ook geen hitlergroet doen want dat is nu te geloofwaardig
p20quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Voor dat laatste hebben ze zonnebrand uitgevonden
mja, het werd te zwaar, maar ik wil het nkg niet helemaal kwijt, en dit staat wel Echt tof (vind ik zelf)quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom maar half dan? Om zelf even te wennen?
Oh dat. Knuppelen die malloten.quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mistig en mensen die zonder licht rijden
Pics??quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
mja, het werd te zwaar, maar ik wil het nkg niet helemaal kwijt, en dit staat wel Echt tof (vind ik zelf)
En idd beetje bang om het allemaal te knippen
Ook als je het langzaam opbouwt? Of wordt je dan gewoon echt niet een beetje bruin?quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je redhead bent hoef je maar een klein stukje te vergeten, of af te zweten, en het is drama.
Ik ben geen redhead, een vriendin van me wel. Die kan niet bruin worden nee.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ook als je het langzaam opbouwt? Of wordt je dan gewoon echt niet een beetje bruin?
Kan je ook net zo goed gaan werkenquote:Op dinsdag 7 april 2015 08:20 schreef HeatWave het volgende:
Stomme ritme, wel gewoon op werktijden klaarwakker.
quote:
Nu niet helaasquote:
Einde van de week gaat de NS ook op tijd rijdenquote:Op dinsdag 7 april 2015 08:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
kou, mist en treinen die te laat komen hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |