Ook niet met een heleboel?quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:32 schreef yats het volgende:
[..]
Ondanks dat ik ze erg lief vind ben ik niet omkoopbaar. Nee blijft nee yv
Goed om te horen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:32 schreef rival het volgende:
[..]
Plus mijn leven is saai, ik was aan het gamen.
Nee, ook dan niet. Je hebt me gekwetstquote:Op dinsdag 7 april 2015 00:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ook niet met een heleboel?
[ afbeelding ]
Ik ga me maar eens in slaap huilen dadelijkquote:
Niet nodig, je kan altijd nog gebruik maken van mijn vorige post aangezien het schijnbaar een oneindige loop heeftquote:Op dinsdag 7 april 2015 00:42 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ga me maar eens in slaap huilen dadelijk
Sorry, doesn't work for mequote:Op dinsdag 7 april 2015 00:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet nodig, je kan altijd nog gebruik maken van mijn vorige post aangezien het schijnbaar een oneindige loop heeft
En het wordt steeds mistigerquote:Op dinsdag 7 april 2015 07:51 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Mistig. Gaat een mooie dag worden dus
.
Dan komt-ie hier vast zo ook wel doorquote:
About motherfucking timequote:Op dinsdag 7 april 2015 07:56 schreef HostiMeister het volgende:
Ze voorspellen gewoon 20 graden aan het einde van de week
Dat betekent fietsen zonder jas, en bbq's, en parkjes, en rokjes en, en, en.quote:Op dinsdag 7 april 2015 07:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan komt-ie hier vast zo ook wel door
[..]
About motherfucking time
Kopjes koffie in het ochtendzonnetje op het balkonquote:Op dinsdag 7 april 2015 07:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat betekent fietsen zonder jas, en bbq's, en parkjes, en rokjes en, en, en.
Zweet tussen je bilnaad en verbranden met mijn fragiele huidje.quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kopjes koffie in het ochtendzonnetje op het balkon
quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Goede leef.quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Zweet tussen je bilnaad en verbranden met mijn fragiele huidje.
Als je goed geleerd hebt is er niks aan de hand.quote:
veel seks zorgt voor meer zinquote:Op dinsdag 7 april 2015 08:30 schreef Californium het volgende:
Damn… Wat een levenIk heb zin
Hoe kan ik daar last van hebben![]()
kou, mist en treinen die te laat komen hierquote:Op dinsdag 7 april 2015 08:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is net drugsquote:
Ik denk hetquote:
Ik had de tram gemist door de treinquote:Op dinsdag 7 april 2015 08:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
kou, mist en treinen die te laat komen hier
Lolaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |