Geef mijnquote:Op maandag 6 april 2015 23:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Jezus wat een eisen heb jij.Vallen wel gelijk een paar puzzelstukjes op hun plek.
[..]
Toch jammer dat dat plaatje niet kloptquote:
Ik weet het, lauw water, maar geen zin om er zelf een te maken.quote:Op maandag 6 april 2015 23:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch jammer dat dat plaatje niet klopt.
Slimme vrouwenquote:Op maandag 6 april 2015 23:52 schreef FrauMilena het volgende:
De kans op micro is klein (no pun intended) en de kans dat je er zo voor uit komt is nog kleiner. 1+1=2. Dus.
Logisch wel.quote:Op maandag 6 april 2015 23:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik weet het, lauw water, maar geen zin om er zelf een te maken.
Of ik heb er een goede reden voor en ben gewoon eerlijk.quote:Op maandag 6 april 2015 23:52 schreef FrauMilena het volgende:
De kans op micro is klein (no pun intended) en de kans dat je er zo voor uit komt is nog kleiner. 1+1=2. Dus.
Fine, mr Tiny. Ik zal een opzetstuk voor je kopen ipv iets Grumpy Cat gerelateerd.quote:Op maandag 6 april 2015 23:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Of ik heb er een goede reden voor en ben gewoon eerlijk.
Mr Tinyquote:Op maandag 6 april 2015 23:55 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Fine, mr Tiny. Ik zal een opzetstuk voor je kopen ipv iets Grumpy Cat gerelateerd.
Klein maar fijn toch.quote:Op maandag 6 april 2015 23:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Of ik heb er een goede reden voor en ben gewoon eerlijk.
quote:Op maandag 6 april 2015 23:55 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Fine, mr Tiny. Ik zal een opzetstuk voor je kopen ipv iets Grumpy Cat gerelateerd.
quote:Op maandag 6 april 2015 23:55 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Vast wel, en zo niet, then I'll make it happenquote:
Nou, kijk eens aanquote:Op dinsdag 7 april 2015 00:01 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Vraag het aan art, die had het er laatst nog over
En dat vindt je jammer?quote:
Even in yats-stijl: maar dan ga ik hem toch nooit gebruiken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:02 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Vast wel, en zo niet, then I'll make it happen
[..]
Nou, kijk eens aan
Niet met die instelling nee.quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Even in yats-stijl: maar dan ga ik hem toch nooit gebruiken.
Oh die zal ik vast wel vaker maken hoor.quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
maak jij nou gewoon een d/t fout? Yads steekt iedereen aan hier!
Dat weet ik niet maar is een van de meest gebruikte zinnen als hij dat weer eens post.quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:06 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Want dat wist ik nog niet voordat ik hier kwam?
Het is een plaag...quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
maak jij nou gewoon een d/t fout? Yads steekt iedereen aan hier!
Dat klopt, ik ga dat ding nooit gebruiken neequote:Op dinsdag 7 april 2015 00:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Even in yats-stijl: maar dan ga ik hem toch nooit gebruiken.
Oh op die manier. Met de frequentie waarmee hij dat zegt duurt het inderdaad niet lang.quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar is een van de meest gebruikte zinnen als hij dat weer eens post.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:09 schreef yats het volgende:
[..]
Het is een plaag...
[..]
Dat klopt, ik ga dat ding nooit gebruiken nee
Ik mag hier niet om lachen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:10 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh op die manier. Met de frequentie waarmee hij dat zegt duurt het inderdaad niet lang.
Van mij wel, want ik bedoel er verder niks mee (hoor Yatsquote:
He, ik heb het al een tijd niet gezegdquote:Op dinsdag 7 april 2015 00:10 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh op die manier. Met de frequentie waarmee hij dat zegt duurt het inderdaad niet lang.
Nee, lees t nog maar eens terug en interpreteer het op de manier zoals ik het bedoeldequote:
Super eng, dan moet ik gaan denken zoals jij doet. Voel me nu al depressief worden, vrouwen willen mij niet enzo en al die gezelligheid kan ik ook niet meer aan.quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:24 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, lees t nog maar eens terug en interpreteer het op de manier zoals ik het bedoelde
Zo gemeenquote:Op dinsdag 7 april 2015 00:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Super eng, dan moet ik gaan denken zoals jij doet. Voel me nu al depressief worden, vrouwen willen mij niet enzo en al die gezelligheid kan ik ook niet meer aan.
Niet, moet morgen vroeg op. Daar ben ik te verantwoordelijk voor.quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe dronken ben jij dat je anders had verwacht?
Nou vooruit dan maar:quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:24 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, lees t nog maar eens terug en interpreteer het op de manier zoals ik het bedoelde
Ah, goed zo!quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:28 schreef rival het volgende:
[..]
Niet, moet morgen vroeg op. Daar ben ik te verantwoordelijk voor.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Super eng, dan moet ik gaan denken zoals jij doet. Voel me nu al depressief worden, vrouwen willen mij niet enzo en al die gezelligheid kan ik ook niet meer aan.
Ondanks dat ik ze erg lief vind ben ik niet omkoopbaar. Nee blijft nee yvquote:
Ook niet met een heleboel?quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:32 schreef yats het volgende:
[..]
Ondanks dat ik ze erg lief vind ben ik niet omkoopbaar. Nee blijft nee yv
Goed om te horen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:32 schreef rival het volgende:
[..]
Plus mijn leven is saai, ik was aan het gamen.
Nee, ook dan niet. Je hebt me gekwetstquote:Op dinsdag 7 april 2015 00:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ook niet met een heleboel?
[ afbeelding ]
Ik ga me maar eens in slaap huilen dadelijkquote:
Niet nodig, je kan altijd nog gebruik maken van mijn vorige post aangezien het schijnbaar een oneindige loop heeftquote:Op dinsdag 7 april 2015 00:42 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ga me maar eens in slaap huilen dadelijk
Sorry, doesn't work for mequote:Op dinsdag 7 april 2015 00:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet nodig, je kan altijd nog gebruik maken van mijn vorige post aangezien het schijnbaar een oneindige loop heeft
En het wordt steeds mistigerquote:Op dinsdag 7 april 2015 07:51 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Mistig. Gaat een mooie dag worden dus
.
Dan komt-ie hier vast zo ook wel doorquote:
About motherfucking timequote:Op dinsdag 7 april 2015 07:56 schreef HostiMeister het volgende:
Ze voorspellen gewoon 20 graden aan het einde van de week
Dat betekent fietsen zonder jas, en bbq's, en parkjes, en rokjes en, en, en.quote:Op dinsdag 7 april 2015 07:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan komt-ie hier vast zo ook wel door
[..]
About motherfucking time
Kopjes koffie in het ochtendzonnetje op het balkonquote:Op dinsdag 7 april 2015 07:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat betekent fietsen zonder jas, en bbq's, en parkjes, en rokjes en, en, en.
Zweet tussen je bilnaad en verbranden met mijn fragiele huidje.quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kopjes koffie in het ochtendzonnetje op het balkon
quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Goede leef.quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Zweet tussen je bilnaad en verbranden met mijn fragiele huidje.
Als je goed geleerd hebt is er niks aan de hand.quote:
veel seks zorgt voor meer zinquote:Op dinsdag 7 april 2015 08:30 schreef Californium het volgende:
Damn… Wat een levenIk heb zin
Hoe kan ik daar last van hebben![]()
kou, mist en treinen die te laat komen hierquote:Op dinsdag 7 april 2015 08:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is net drugsquote:
Ik denk hetquote:
Ik had de tram gemist door de treinquote:Op dinsdag 7 april 2015 08:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
kou, mist en treinen die te laat komen hier
Lolaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |